Je bent heul niet de enigequote:
Ik zie mezelf nog niet vliegenquote:
Ik zie ze wel eens vliegenquote:
ik volg er 119 en word door 114 (terug)gevolgd..quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:46 schreef Stali het volgende:
Het is best wel een grappig idee natuurlijk. Op FOK! bestond al een soort twitterachtig iets door topics als "hoe voel je je nu" , "wat luister je nu" etc. Ik snap al niet eens waarom ik weleens in die topics post. Pure verveling wrs. Ik vind mezelf i.i.g. niet interessant genoeg om te twitteren, want dat wil hoogstwaarschijnlijk echt niemand lezen.
Maar hebben jullie nu zelf ook veel volgers of volgen jullie alleen andere twitteraars?
... maar verder heb ik er dus niets over te zeggenquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:29 schreef Lauriette91 het volgende:
Dit topic is niet bedoelt om Twitter af te zeiken!
115 Followersquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik volg er 119 en word door 114 (terug)gevolgd..
Bekenden volgen wel terug, maar wat BN-ers zoals Maxime Verhagen enzo volgen me nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:46 schreef Stali het volgende:
Maar hebben jullie nu zelf ook veel volgers of volgen jullie alleen andere twitteraars?
idemquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:01 schreef eleusis het volgende:
[..]
Bekenden volgen wel terug, maar wat BN-ers zoals Maxime Verhagen enzo volgen me niet!
psst, in je profiel alleen je twitternaam invullenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:02 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb ook Twitter, maar ben niet zo heul actief
Ja hoor, je kan gewoon meelezenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:05 schreef Stali het volgende:
Vanavond maar eens kijken of het wat is..
Kun je daar ook rondstruinen zonder dat je geregistreerd moet zijn?
Ik zou eens op die [T] 's bij de profielen klikken. Daar kan je zien hoeveel volgers iemand heeft, en hoeveel mensen iemand volgt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:46 schreef Stali het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |