Ja, maar dan sta je niet op de lijst, dan volg je de lijst alleen.. Het toevoegen van members moet je zelf doen afaik.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:04 schreef 3keernix het volgende:
Het is een public list dus je kan gewoon kiezen follow this list,
Klopt.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:28 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ja, maar dan sta je niet op de lijst, dan volg je de lijst alleen.. Het toevoegen van members moet je zelf doen afaik.
Gedaan bij dezequote:
dan volg ik alleen jou als FOKker.... En dat doe ik naast de list ook al.... Voeg jij eens even meer FOKkers toequote:Op maandag 10 mei 2010 14:04 schreef 3keernix het volgende:
Het is een public list dus je kan gewoon kiezen follow this list,
Dat is niet helemaal waar, ik volg namelijk ene Margotwitquote:Op maandag 10 mei 2010 12:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
wil je daar een speciaal account voor aanmaken (dan heb je een probleem, want je accountnaam kan geen 'twit' bevatten) of gewoon een lijstje? (dan is dat wel een goede naam
)
Heb #9 van twittertopi ook even doorgespit en toegevoegd aan de lijstquote:Op maandag 10 mei 2010 14:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan volg ik alleen jou als FOKker.... En dat doe ik naast de list ook al.... Voeg jij eens even meer FOKkers toe
en ik zie meer FOKkers nu... Groot gedeelte ook al standaard in mn timeline... eens kijken
Welke client als ik vragen mag?quote:Op maandag 10 mei 2010 14:54 schreef Intrepidity het volgende:
Niet voor zover ik weet. Ik heb zelf gewoon een twitter-client op m'n PC met een kolom voor iedere lijst die ik volg, werkt ook prima
Ik denk dat je berichtjes van 140 karakters op internet verwart met een daadwerkelijk sociaal levenquote:Op maandag 10 mei 2010 19:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat wil je. Opeens helemaal geen sociaal leven meer!
Ik geef niets om getallen.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat wil je. Opeens helemaal geen sociaal leven meer!
quote:Op maandag 10 mei 2010 19:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://gizmodo.com/553529(...)ollow-you-on-twitter
quote:Op maandag 10 mei 2010 19:34 schreef verleiding het volgende:
Hehe, al die mensen in paniek. "OH IK HEB ZO HARD MIJN BEST GEDAAN OM ZOVEEL FOLLOWERS TE KRIJGEN, WAAR ZIJN ZE NU."
Zegt wel genoeg over de mensen die ik volg.. straks maar eens wat aan doen.
precies.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:34 schreef verleiding het volgende:
Hehe, al die mensen in paniek. "OH IK HEB ZO HARD MIJN BEST GEDAAN OM ZOVEEL FOLLOWERS TE KRIJGEN, WAAR ZIJN ZE NU."
Ik heb veel van die mensen er een tijd geleden uitgeschopt.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:34 schreef verleiding het volgende:
quote:RT @justinbieber: hackers i send a warning...u have now pissed off over 2 million teenage girls. They are more dangerous than Navy Seals.
quote:
U staat erbijquote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:27 schreef Rensjebree het volgende:
Ik ga twitter-fok ook maar even volgen
mag ik ook op dat lijstje?
Alle belangrijke mensen staan erinquote:
Niet waar.quote:
Zelfs jij staat erinquote:
quote:
Veelquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:54 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb Tweetdeck gedownload, nu nog even uitvinden wat je daar allemaal mee kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |