Ja, maar dan sta je niet op de lijst, dan volg je de lijst alleen.. Het toevoegen van members moet je zelf doen afaik.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:04 schreef 3keernix het volgende:
Het is een public list dus je kan gewoon kiezen follow this list,

Klopt.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:28 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ja, maar dan sta je niet op de lijst, dan volg je de lijst alleen.. Het toevoegen van members moet je zelf doen afaik.

Gedaan bij dezequote:

dan volg ik alleen jou als FOKker.... En dat doe ik naast de list ook al.... Voeg jij eens even meer FOKkers toequote:Op maandag 10 mei 2010 14:04 schreef 3keernix het volgende:
Het is een public list dus je kan gewoon kiezen follow this list,

Dat is niet helemaal waar, ik volg namelijk ene Margotwitquote:Op maandag 10 mei 2010 12:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
wil je daar een speciaal account voor aanmaken (dan heb je een probleem, want je accountnaam kan geen 'twit' bevatten) of gewoon een lijstje? (dan is dat wel een goede naam
)

Heb #9 van twittertopi ook even doorgespit en toegevoegd aan de lijstquote:Op maandag 10 mei 2010 14:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan volg ik alleen jou als FOKker.... En dat doe ik naast de list ook al.... Voeg jij eens even meer FOKkers toe
en ik zie meer FOKkers nu... Groot gedeelte ook al standaard in mn timeline... eens kijken

Welke client als ik vragen mag?quote:Op maandag 10 mei 2010 14:54 schreef Intrepidity het volgende:
Niet voor zover ik weet. Ik heb zelf gewoon een twitter-client op m'n PC met een kolom voor iedere lijst die ik volg, werkt ook prima

Seesmic heeft een web-variant, maar die bevalt me iets minder. Wel handig als je geen installatierechten hebt op je werk ofzo.
 Seesmic heeft een web-variant, maar die bevalt me iets minder. Wel handig als je geen installatierechten hebt op je werk ofzo.

Ik denk dat je berichtjes van 140 karakters op internet verwart met een daadwerkelijk sociaal levenquote:Op maandag 10 mei 2010 19:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat wil je. Opeens helemaal geen sociaal leven meer!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |