Zelf hebben we ook een twitterlist van Fokkers! Zeker het bekijken waard zitten hele leuke mensen tussen:)quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:04 schreef eenbeetje het volgende:
ik vind dat er een website moet komen waar je volgers vandaan kunt ronselen/ downloaden/ stelen of ontvoeren.... ik heb er veel te weinig >(
Bedankt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:30 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Zelf hebben we ook een twitterlist van Fokkers! Zeker het bekijken waard zitten hele leuke mensen tussen:)
http://twitter.com/_MM89/twitter-fok
Ik wel.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:58 schreef j95 het volgende:
Die list ga ik ook meer eens bekijken. Zitten jullie btw ook aan de Foursquare? Ik niet, en denk dat het ook niet gaat gebeuren. Is echt niks voor mij. Bah
Dat valt wel mee. Je moet er gewoon bewust mee omgaan.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:02 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga niet FoursquarenHeel handig, mensen laten weten waar je bent, kunnen ze je makkelijker overvallen enzo
En op twitter zeggen dat je aan het werk bent/op school bent/in de kroeg staat dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:02 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga niet FoursquarenHeel handig, mensen laten weten waar je bent, kunnen ze je makkelijker overvallen enzo
Dat dusquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:02 schreef Etcetera het volgende:
kijk eens rond op foursquare.com zou ik zeggenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:30 schreef Jabberwocky het volgende:
Zit er nog meer achter dat Foursquare dan je locatie kenbaar maken? Ik lees wel eens dingen over burgemeester worden ofzo...
Ook dat is te achterhalen door bv je website oid...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 02:11 schreef Slickk het volgende:
Ehm, je zegt via twitter/foursquare dat je in de kroeg bent en dus niet thuis. Hoe weten ze dan waar jou 'thuis' is? Dan doe je toch iets fout lijkt me. Of de 'overvallers' moeten dus bekenden zijn.
Ik vind Foursquare best wel gaaf. Ook in Nederland zijn er steeds meer bedrijven die er iets mee gaan doen. Zo was er laatst een kroeg die je een drankje gratis geeft zodra je incheckt bij hun kroeg en bij drie checkins krijg je een fles prosecco.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |