quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:17 schreef Misan het volgende:
Door Twitter was FOK! overigens wel de eerste in Nederland met het nieuws over de dood van Michael Jackson en waren snelle updates mogelijk
Zonder Twitter had ik gisteravond niets vermoedend gaan slapen...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:17 schreef Misan het volgende:
Door Twitter was FOK! overigens wel de eerste in Nederland met het nieuws over de dood van Michael Jackson en waren snelle updates mogelijk
Uhhu, Twitter is met regelmaat sneller met dit soort nieuws.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:30 schreef cryotek het volgende:
Zonder twitter had ik het vanochtend pas geweten, dus het heeft toch zo zn voordelen
Of die berichten ook waar waren werd even niet aan gedacht. Zelfde geldt leefde hij nog.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:17 schreef Misan het volgende:
Klopt, al vonden we TMZ icm CBS genoeg aanleiding om het te laten staan. We hebben er pas breaking news van gemaakt toen meerdere bronnen meldden dat hij daadwerkelijk overleden bleek. We zijn in elk geval niet op één bron afgegaan in de berichtgeving.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:07 schreef royjn het volgende:
[..]
Of die berichten ook waar waren werd even niet aan gedacht. Zelfde geldt leefde hij nog.
Twitter is leuk maar geen betrouwbare bron.
Nu pakt het goed uit door de 'eerste" te zijn. Zal een keer fout gaan..
Doe's linkje postenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:15 schreef Adolecens het volgende:
Ik Twitter ook sinds vandaag
Benieuwd of ik het over een week nog leuk vind
Wat een kansloos aandachtshoerenverhaal is dat zeg, verschrikkelijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:16 schreef DennisMoore het volgende:
Toch even spammen: Twitter tips voor de beginner.
Oud nieuwsquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Meisje Twittert zich dood in bad
Twitter is niet goed voor je
Ik ben niet boeiend..quote:
lol de bedoeling van twitter is dat iedereen mee kan lezen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ben niet boeiend..Mocht er verandering in komen en ik vind het wat, dan zal ik dat doen
Ja, zo gaat 't niet werken hèquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ben niet boeiend..Mocht er verandering in komen en ik vind het wat, dan zal ik dat doen
apps.facebook.com/twitter/ werkt niet?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:07 schreef Xcalibur het volgende:
ik heb sinds vanavond ook twitter, naar aanleiding van de updates over MJ gisterenavond
Ik kriijg em alleen nog niet aan m'n facebook gelinkt, ik krijg een error op de applicatie toevoegen ofzo?
@koningdavid: ja, twitter is kennelijk wat traag met updaten, straks nog eens checken dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |