abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage vrijdag 14 mei 2010 @ 16:43:11 #1
145738 superworm
is erbij
pi_81422217
Hier verder.

Vorige topics:
Telegraaf belt 9-jarige overlevende vliegramp #3
Telegraaf belt 9-jarige overlevende vliegramp #2
Telegraaf belt 9-jarige overlevende vliegramp
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:38 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

De Telegraaf is al zolang pulp...wat dat betreft ben ik wel blij dat sommigen hun ogen opengaan
Ik las 'm laatst weer eens in de snackbar toen ik op m'n eten moest wachten, en inderdaad - eigenlijk elk artikel is doorspekt met overdrijvingen, zaken die er helemaal niet toe doen erbij halen om een populistische snaar te raken, en gewoon vrijwel elke zin van een artikel op één of andere manier de mening van de journalist/krant/Juul/whoever doordrukken. Ben zo ontzettend blij dat dat vod niet dagelijks op m'n deurmat valt. Dat mensen daar GELD voor over hebben.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_81422279
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:41 schreef HeatWave het volgende:

Maar JUIST dat soort acties als bakstenen vind ik verwerpelijk.... het is gewoon een excuus om te rellen, hoe je het ook wendt of keert.
Mwoa. Het is de enige manier om aan de Telegraaf te laten voelen dat wat ze doen, niet okay is. Een mailtje of brief; zo in de (digitale) prullenbak. Een twitter- of Hyves-account doet ook niet zoveel, eigenlijk.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_81422280
Veel meer valt er weinig meer over te zeggen toch?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Redactie Frontpage vrijdag 14 mei 2010 @ 16:45:34 #4
145738 superworm
is erbij
pi_81422305
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:45 schreef marcodej het volgende:
Veel meer valt er weinig meer over te zeggen toch?
Wellicht komt Juul nog ergens met z'n harses op tv.
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_81422324
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:45 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Mwoa. Het is de enige manier om aan de Telegraaf te laten voelen dat wat ze doen, niet okay is. Een mailtje of brief; zo in de (digitale) prullenbak. Een twitter- of Hyves-account doet ook niet zoveel, eigenlijk.
Ze op kosten jagen wel? Dat is ook niet zo netjes.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 16:46:30 #6
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_81422334
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:45 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

ja maar het is JOUW mening dat het niet ok is, niet de mening van anderen, en op die manier jouw mening maar opdringen is gewoon achterlijk .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_81422336
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:45 schreef superworm het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Je moet stil zitten als je geschoren wordt.

En Sjuul zit nu ergens heel stil in een broodjeszaak denk ik.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  vrijdag 14 mei 2010 @ 16:46:57 #8
2651 svann
night-hawk
pi_81422354
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:31 schreef Five_Horizons het volgende:

Het is, naast dat het gewoon 'not done' is, sowieso vreemd: het ventje is 9. Naast z'n leeftijd, zijn ook de omstandigheden van invloed op het beslissingsproces. Dit ventje kan natuurlijk helemaal niet besluiten of z'n woorden wel of niet in de krant terecht komen.

Jij en ik kunnen (waarschijnlijk) gewoon weigeren dat mens te woord te staan. Dat ventje kan dat niet.
Jij zou ook overdonderd zijn als je zwaar gewond daar had gelegen en die telefoon in je handen gedrukt had gekregen.

Waarschijnlijk was de verbinding niet al te helder en heeft die (kleine!) jongen even gehoopt dat het zijn moeder eindelijk was met dat 'hoe gaat het, Ruben'.
Een kind dat zich door de omstandigheden groot houdt, breekt dan even.

Als die dokter al allerlei journalisten te woord heeft gestaan, is het des te waarschijnlijker dat er op is aangestuurd Ruben aan de telefoon te krijgen -al dan niet onder valse voorwendselen.
Zou er een opname van zijn?
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_81422408
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ze op kosten jagen wel? Dat is ook niet zo netjes.
Dat kan

Dat interview ook niet.
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

ja maar het is JOUW mening dat het niet ok is, niet de mening van anderen, en op die manier jouw mening maar opdringen is gewoon achterlijk .

Ik dring niets op. Zij doen feitelijk hetzelfde. (zij vinden de actie feitelijk wél okay en sturen dat de wijde wereld in)
  vrijdag 14 mei 2010 @ 16:49:00 #10
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_81422442
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:43 schreef superworm het volgende:
Hier verder.

Vorige topics:
Telegraaf belt 9-jarige overlevende vliegramp #3
Telegraaf belt 9-jarige overlevende vliegramp #2
Telegraaf belt 9-jarige overlevende vliegramp
[..]

Ik las 'm laatst weer eens in de snackbar toen ik op m'n eten moest wachten, en inderdaad - eigenlijk elk artikel is doorspekt met overdrijvingen, zaken die er helemaal niet toe doen erbij halen om een populistische snaar te raken, en gewoon vrijwel elke zin van een artikel op één of andere manier de mening van de journalist/krant/Juul/whoever doordrukken. Ben zo ontzettend blij dat dat vod niet dagelijks op m'n deurmat valt. Dat mensen daar GELD voor over hebben.
Ik negeer die "krant" al heel lang, net als de roddelbladen.
Leef en Laten Leven
  vrijdag 14 mei 2010 @ 16:49:43 #11
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_81422471
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:48 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Dat kan

Dat interview ook niet.
[..]

Ik dring niets op. Zij doen feitelijk hetzelfde. (zij vinden de actie feitelijk wél okay en sturen dat de wijde wereld in)
Ik denk niet dat ze zich echt bewust waren van enig kwaad, en dat snap ik prima .

10 jaar geleden, zonder internet op deze schaal, was het bij 2 brieven gebleven, nu is het een massale (online) heksenjacht, het is namelijk zo lekker makkelijk om boos te zijn nu .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 16:50:45 #12
2651 svann
night-hawk
pi_81422502
Ik zal vanavond maar de TV uit laten; ik heb me wel weer genoeg geërgerd eigenlijk.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_81422574
Tip: als iedereen nou sensationele persberichten richting Telegraaf stuurt. Dikke kans dat ze de info niet checken en klakkeloos het wereldwijde web opsmijten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_81422585
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze zich echt bewust waren van enig kwaad, en dat snap ik prima .
Ik geloof ook niet dat ze zich van enig kwaad bewust waren. Maar dat ligt dan ook aan de norm die zijzelf hanteren. Die ligt sowieso ergens anders dan de gemiddelde fatsoenlijke Nederlander.
quote:
10 jaar geleden, zonder internet op deze schaal, was het bij 2 brieven gebleven, nu is het een massale (online) heksenjacht, het is namelijk zo lekker makkelijk om boos te zijn nu .
Da's natuurlijk geen excuus. Het zou er juist voor moeten zorgen dat media zich meer bewust zijn (er wordt immers voor hen ook een groter publiek bereikbaar) van het feit dat ze een indruk achterlaten met bepaalde acties.

Onderzoeksjournalistiek vind ik prima. Dit is gewoon riooljournalistiek.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 16:53:13 #15
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_81422616
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:45 schreef superworm het volgende:

[..]

Ik vrees 't ja...
pi_81422652
Nou, ik hoop dat iemand van de Telegrof bij P&W komt en eens ff stevig met de grond gelijk wordt gemaakt.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  Redactie Frontpage vrijdag 14 mei 2010 @ 16:55:01 #17
145738 superworm
is erbij
pi_81422690
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:50 schreef svann het volgende:
Ik zal vanavond maar de TV uit laten; ik heb me wel weer genoeg geërgerd eigenlijk.
Ik erger me eigenlijk zelf helemaal niet zo. Het is schaamteloos van de Telegraaf, ja, maar wat verwacht je van de Telegraaf Journalistiek? Dat blaadje is al jaren een roddelblad geworden, meer niet. Nieuws zoals FOX het brengt, xenofobisch, populistisch, ranzige smaak in je mond als je het leest. Eerder al refereerde ik aan 7 mei 2002, toen ze de ochtendkrant van woensdag openden met een paginagrote foto van een doodbloedende Fortuyn. Sindsdien verbaast niks me meer wat hen betreft.

Ik amuseer me wél om al die verontwaardiging in de bevolking. En om het feit dat die verontwaardiging overmorgen weer ergens anders over gaat. Of eigenlijk nu al - Jack de Vries treedt af, da's het meest verse nieuws dus daar richten de media nu de pijlen weer op. Die hak-op-tak-woede kan ik zeer waarderen om de kortzichtige mallotigheid ervan.
op FOK!
op Facebook
op de website
  Redactie Frontpage vrijdag 14 mei 2010 @ 16:57:10 #18
145738 superworm
is erbij
pi_81422765
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:54 schreef UltraR het volgende:
Nou, ik hoop dat iemand van de Telegrof bij P&W komt en eens ff stevig met de grond gelijk wordt gemaakt.
Da's altijd leuk, maar feitelijk kun je vanuit het oogpunt van onafhankelijke journalistiek de Telegraaf om élke van de zeven uitgaves per week wel door het slijk halen. Dat ze nog nooit aangeklaagd zijn om dat kleine stukje tekst in de colofon waarin ze claimen politiek en anderzijds onafhankelijk te zijn, is een godswonder.
op FOK!
op Facebook
op de website
  vrijdag 14 mei 2010 @ 16:57:13 #19
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_81422770
nieuws = nieuws

Alle media hebben het al dagenlang nergens anders meer over. De olieramp in de Golf van Mexico is veel erger, maar ja, daar zijn niet direct Nederlanders bij omgekomen, dus dan is het niet erg.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  Redactie Frontpage vrijdag 14 mei 2010 @ 17:00:04 #20
145738 superworm
is erbij
pi_81422875
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:57 schreef ouderejongere het volgende:
nieuws = nieuws

Alle media hebben het al dagenlang nergens anders meer over. De olieramp in de Golf van Mexico is veel erger, maar ja, daar zijn niet direct Nederlanders bij omgekomen, dus dan is het niet erg.
Die ramp heeft de potentie om een forse klap uit te delen aan het maritieme leven en de daaraan gelieerde economie, hetgeen door de Golfstroom wereldwijd een probleem zou gaan worden. Maar zoals ik al zei: de media leeft met de waan van de dag.
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_81422931
Zoals gezegd viel dit natuurlijk te verwachten van de Telegraaf, toch hoop ik dat dit de ogen opent van een groot aantal lezers en hun abonnement opzegt.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 17:01:44 #22
145672 Ludootje
Mr. Brightside
  vrijdag 14 mei 2010 @ 17:04:37 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_81423034
tvp
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_81423079
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:52 schreef KoosVogels het volgende:
Tip: als iedereen nou sensationele persberichten richting Telegraaf stuurt. Dikke kans dat ze de info niet checken en klakkeloos het wereldwijde web opsmijten.
Daar hebben we de telegraaf niet voor nodig, dat doe jij al voor ons.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 17:08:35 #25
215628 woid
let's get Friendly
pi_81423192
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:57 schreef ouderejongere het volgende:
nieuws = nieuws

omdat het niet verkoopt... omdat het de mensen niet raakt...

omdat er geen zielige zeehondjes zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')