abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage vrijdag 14 mei 2010 @ 16:43:11 #1
145738 superworm
is erbij
pi_81422217
Hier verder.

Vorige topics:
Telegraaf belt 9-jarige overlevende vliegramp #3
Telegraaf belt 9-jarige overlevende vliegramp #2
Telegraaf belt 9-jarige overlevende vliegramp
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:38 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

De Telegraaf is al zolang pulp...wat dat betreft ben ik wel blij dat sommigen hun ogen opengaan
Ik las 'm laatst weer eens in de snackbar toen ik op m'n eten moest wachten, en inderdaad - eigenlijk elk artikel is doorspekt met overdrijvingen, zaken die er helemaal niet toe doen erbij halen om een populistische snaar te raken, en gewoon vrijwel elke zin van een artikel op één of andere manier de mening van de journalist/krant/Juul/whoever doordrukken. Ben zo ontzettend blij dat dat vod niet dagelijks op m'n deurmat valt. Dat mensen daar GELD voor over hebben.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_81422279
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:41 schreef HeatWave het volgende:

Maar JUIST dat soort acties als bakstenen vind ik verwerpelijk.... het is gewoon een excuus om te rellen, hoe je het ook wendt of keert.
Mwoa. Het is de enige manier om aan de Telegraaf te laten voelen dat wat ze doen, niet okay is. Een mailtje of brief; zo in de (digitale) prullenbak. Een twitter- of Hyves-account doet ook niet zoveel, eigenlijk.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_81422280
Veel meer valt er weinig meer over te zeggen toch?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Redactie Frontpage vrijdag 14 mei 2010 @ 16:45:34 #4
145738 superworm
is erbij
pi_81422305
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:45 schreef marcodej het volgende:
Veel meer valt er weinig meer over te zeggen toch?
Wellicht komt Juul nog ergens met z'n harses op tv.
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_81422324
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:45 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Mwoa. Het is de enige manier om aan de Telegraaf te laten voelen dat wat ze doen, niet okay is. Een mailtje of brief; zo in de (digitale) prullenbak. Een twitter- of Hyves-account doet ook niet zoveel, eigenlijk.
Ze op kosten jagen wel? Dat is ook niet zo netjes.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 16:46:30 #6
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_81422334
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:45 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

ja maar het is JOUW mening dat het niet ok is, niet de mening van anderen, en op die manier jouw mening maar opdringen is gewoon achterlijk .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_81422336
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:45 schreef superworm het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Je moet stil zitten als je geschoren wordt.

En Sjuul zit nu ergens heel stil in een broodjeszaak denk ik.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  vrijdag 14 mei 2010 @ 16:46:57 #8
2651 svann
night-hawk
pi_81422354
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:31 schreef Five_Horizons het volgende:

Het is, naast dat het gewoon 'not done' is, sowieso vreemd: het ventje is 9. Naast z'n leeftijd, zijn ook de omstandigheden van invloed op het beslissingsproces. Dit ventje kan natuurlijk helemaal niet besluiten of z'n woorden wel of niet in de krant terecht komen.

Jij en ik kunnen (waarschijnlijk) gewoon weigeren dat mens te woord te staan. Dat ventje kan dat niet.
Jij zou ook overdonderd zijn als je zwaar gewond daar had gelegen en die telefoon in je handen gedrukt had gekregen.

Waarschijnlijk was de verbinding niet al te helder en heeft die (kleine!) jongen even gehoopt dat het zijn moeder eindelijk was met dat 'hoe gaat het, Ruben'.
Een kind dat zich door de omstandigheden groot houdt, breekt dan even.

Als die dokter al allerlei journalisten te woord heeft gestaan, is het des te waarschijnlijker dat er op is aangestuurd Ruben aan de telefoon te krijgen -al dan niet onder valse voorwendselen.
Zou er een opname van zijn?
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_81422408
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ze op kosten jagen wel? Dat is ook niet zo netjes.
Dat kan

Dat interview ook niet.
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

ja maar het is JOUW mening dat het niet ok is, niet de mening van anderen, en op die manier jouw mening maar opdringen is gewoon achterlijk .

Ik dring niets op. Zij doen feitelijk hetzelfde. (zij vinden de actie feitelijk wél okay en sturen dat de wijde wereld in)
  vrijdag 14 mei 2010 @ 16:49:00 #10
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_81422442
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:43 schreef superworm het volgende:
Hier verder.

Vorige topics:
Telegraaf belt 9-jarige overlevende vliegramp #3
Telegraaf belt 9-jarige overlevende vliegramp #2
Telegraaf belt 9-jarige overlevende vliegramp
[..]

Ik las 'm laatst weer eens in de snackbar toen ik op m'n eten moest wachten, en inderdaad - eigenlijk elk artikel is doorspekt met overdrijvingen, zaken die er helemaal niet toe doen erbij halen om een populistische snaar te raken, en gewoon vrijwel elke zin van een artikel op één of andere manier de mening van de journalist/krant/Juul/whoever doordrukken. Ben zo ontzettend blij dat dat vod niet dagelijks op m'n deurmat valt. Dat mensen daar GELD voor over hebben.
Ik negeer die "krant" al heel lang, net als de roddelbladen.
Leef en Laten Leven
  vrijdag 14 mei 2010 @ 16:49:43 #11
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_81422471
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:48 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Dat kan

Dat interview ook niet.
[..]

Ik dring niets op. Zij doen feitelijk hetzelfde. (zij vinden de actie feitelijk wél okay en sturen dat de wijde wereld in)
Ik denk niet dat ze zich echt bewust waren van enig kwaad, en dat snap ik prima .

10 jaar geleden, zonder internet op deze schaal, was het bij 2 brieven gebleven, nu is het een massale (online) heksenjacht, het is namelijk zo lekker makkelijk om boos te zijn nu .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 16:50:45 #12
2651 svann
night-hawk
pi_81422502
Ik zal vanavond maar de TV uit laten; ik heb me wel weer genoeg geërgerd eigenlijk.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_81422574
Tip: als iedereen nou sensationele persberichten richting Telegraaf stuurt. Dikke kans dat ze de info niet checken en klakkeloos het wereldwijde web opsmijten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_81422585
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze zich echt bewust waren van enig kwaad, en dat snap ik prima .
Ik geloof ook niet dat ze zich van enig kwaad bewust waren. Maar dat ligt dan ook aan de norm die zijzelf hanteren. Die ligt sowieso ergens anders dan de gemiddelde fatsoenlijke Nederlander.
quote:
10 jaar geleden, zonder internet op deze schaal, was het bij 2 brieven gebleven, nu is het een massale (online) heksenjacht, het is namelijk zo lekker makkelijk om boos te zijn nu .
Da's natuurlijk geen excuus. Het zou er juist voor moeten zorgen dat media zich meer bewust zijn (er wordt immers voor hen ook een groter publiek bereikbaar) van het feit dat ze een indruk achterlaten met bepaalde acties.

Onderzoeksjournalistiek vind ik prima. Dit is gewoon riooljournalistiek.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 16:53:13 #15
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_81422616
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:45 schreef superworm het volgende:

[..]

Ik vrees 't ja...
pi_81422652
Nou, ik hoop dat iemand van de Telegrof bij P&W komt en eens ff stevig met de grond gelijk wordt gemaakt.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  Redactie Frontpage vrijdag 14 mei 2010 @ 16:55:01 #17
145738 superworm
is erbij
pi_81422690
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:50 schreef svann het volgende:
Ik zal vanavond maar de TV uit laten; ik heb me wel weer genoeg geërgerd eigenlijk.
Ik erger me eigenlijk zelf helemaal niet zo. Het is schaamteloos van de Telegraaf, ja, maar wat verwacht je van de Telegraaf Journalistiek? Dat blaadje is al jaren een roddelblad geworden, meer niet. Nieuws zoals FOX het brengt, xenofobisch, populistisch, ranzige smaak in je mond als je het leest. Eerder al refereerde ik aan 7 mei 2002, toen ze de ochtendkrant van woensdag openden met een paginagrote foto van een doodbloedende Fortuyn. Sindsdien verbaast niks me meer wat hen betreft.

Ik amuseer me wél om al die verontwaardiging in de bevolking. En om het feit dat die verontwaardiging overmorgen weer ergens anders over gaat. Of eigenlijk nu al - Jack de Vries treedt af, da's het meest verse nieuws dus daar richten de media nu de pijlen weer op. Die hak-op-tak-woede kan ik zeer waarderen om de kortzichtige mallotigheid ervan.
op FOK!
op Facebook
op de website
  Redactie Frontpage vrijdag 14 mei 2010 @ 16:57:10 #18
145738 superworm
is erbij
pi_81422765
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:54 schreef UltraR het volgende:
Nou, ik hoop dat iemand van de Telegrof bij P&W komt en eens ff stevig met de grond gelijk wordt gemaakt.
Da's altijd leuk, maar feitelijk kun je vanuit het oogpunt van onafhankelijke journalistiek de Telegraaf om élke van de zeven uitgaves per week wel door het slijk halen. Dat ze nog nooit aangeklaagd zijn om dat kleine stukje tekst in de colofon waarin ze claimen politiek en anderzijds onafhankelijk te zijn, is een godswonder.
op FOK!
op Facebook
op de website
  vrijdag 14 mei 2010 @ 16:57:13 #19
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_81422770
nieuws = nieuws

Alle media hebben het al dagenlang nergens anders meer over. De olieramp in de Golf van Mexico is veel erger, maar ja, daar zijn niet direct Nederlanders bij omgekomen, dus dan is het niet erg.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  Redactie Frontpage vrijdag 14 mei 2010 @ 17:00:04 #20
145738 superworm
is erbij
pi_81422875
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:57 schreef ouderejongere het volgende:
nieuws = nieuws

Alle media hebben het al dagenlang nergens anders meer over. De olieramp in de Golf van Mexico is veel erger, maar ja, daar zijn niet direct Nederlanders bij omgekomen, dus dan is het niet erg.
Die ramp heeft de potentie om een forse klap uit te delen aan het maritieme leven en de daaraan gelieerde economie, hetgeen door de Golfstroom wereldwijd een probleem zou gaan worden. Maar zoals ik al zei: de media leeft met de waan van de dag.
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_81422931
Zoals gezegd viel dit natuurlijk te verwachten van de Telegraaf, toch hoop ik dat dit de ogen opent van een groot aantal lezers en hun abonnement opzegt.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 17:01:44 #22
145672 Ludootje
Mr. Brightside
  vrijdag 14 mei 2010 @ 17:04:37 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_81423034
tvp
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_81423079
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:52 schreef KoosVogels het volgende:
Tip: als iedereen nou sensationele persberichten richting Telegraaf stuurt. Dikke kans dat ze de info niet checken en klakkeloos het wereldwijde web opsmijten.
Daar hebben we de telegraaf niet voor nodig, dat doe jij al voor ons.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 17:08:35 #25
215628 woid
let's get Friendly
pi_81423192
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:57 schreef ouderejongere het volgende:
nieuws = nieuws

omdat het niet verkoopt... omdat het de mensen niet raakt...

omdat er geen zielige zeehondjes zijn.
pi_81424056
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:54 schreef UltraR het volgende:
Site Pauw & Witteman:
quote:
Onder anderen te gast:

- Journalist Jan Dijkgraaf over het interview met Ruben.

- Sportpresentator Kees Jansma.

- Dieetgoeroe Sonja Bakker.

- Dichter en schrijver Bart Chabot.
en...
quote:
Jan Dijkgraaf, hoofdredacteur van HP/De Tijd, vindt dat De Telegraaf vierkant achter zijn publicatie had moeten blijven staan. Volgens hem moet een krant als de Telegraaf dit soort verhalen altijd plaatsen.
Niemand van de Telegraaf dus.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 17:40:04 #27
87694 Robin__
letitredno
pi_81424370
verbazingwekkend dat er niets of niemand binnen de telegraaf heeft gedacht dat dit wel eens te ver zou kunnen gaan. Tuurlijk is het zo dat we allemaal gekeken hebben naar foto's zonder censuur weet ik wie allemaal, en de foto's van pim fortuyn en weet ik veel wat ze allemaal gepubliceerd hebben de afgelopen jaren, maar een slachtoffer op de IC bellen, een kind van 9 jaar oud, waarvan je niet weet of hij weet dat zn familie dood is of hoe zijn mentale toestand verder is.. jesus dat is toch wel een all time low zeg, een compleet andere grens die wordt overschreden.

Of het nou onverwacht is of niet.. wat ik niet echt geloof, waarom bel je direct met een arts bij hem in de kamer.. alsof die zn aandacht niet beter aan zn patienten ka besteden! Je hoort het gewoon niet te publiceren.. het voegt ook daadwerkelijk niets toe.. we wisten allang dat hij beenbreuken heeft (en dus pijn aan zijn benen..) en gezien het feit dat ie net is neergestort en vervolgens is geopereerd is het al helemaal geen wonder dat hij verder in de war en versuft is. Kansloze actie, hoop dat ze er even voor door het stof moeten en in de toekomst slachtoffers meer met rust laten. (wat betreft criminelen etc mogen ze van mij doen wat ze willen, bn-ers kunnen prima voor zichzelf opkomen, dus dat interesseert me eigenlijk weinig.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 17:54:23 #28
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_81424896
Intriest. Hoe het ook is gebeurd, dit had niet gemogen. En als het dan gebeurt laat je het op deze manier uit de krant. Ik vind overigens het gebruik van Hyves voor foto's en het ongevraagd bellen van familie net zo slecht. Wanneer een familie zelf, bijvoorbeeld aan één medium zoals gisteren bij RTL4, zijn verhaal wil doen vind ik dat prima, daar werd het fatsoenlijk in beeld gebracht. Dit soort sensatiejournalistiek is, hoewel je het van de Telegraaf kunt verwachten, triest en gaat m.i. veel verder dan de gemiddelde media tot nu toe.

Hans Laroes, hofdredacteur bij de NOS, verwoord het m.i. prima in dit artikel
Hatsjoe!
pi_81424914
Ik vind de verontwaardiging helemaal terecht! Als mensen het niet laten horen dan schuilt de media zich er achter dat MEN daar om vraagt en wil lezen. Nou veel mensen hadden het liever niet gelezen.

Maar er zijn mensen die zeggen dat je het stuk dan uit principe niet had moeten lezen. Als ik een rekening in de bus krijg die niet klopt weet ik dat toch ook pas naar dat ik het gelezen heb? Trek ik ook vervolgens aan de bel!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 17:58:31 #30
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_81425036
Iemand die een 9 jarige in die toestand belt heeft ook het verstand van een 9 jarige.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  vrijdag 14 mei 2010 @ 18:05:03 #31
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_81425258
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 17:01 schreef Ludootje het volgende:
http://twitter.com/telegraafboycot weer online.
En ook alweer weg...
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 14 mei 2010 @ 18:06:47 #32
862 Arcee
Look closer
pi_81425304
Ruben weet inmiddels dat zijn ouders en broer zijn overleden. Volgens het NOS Journaal.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_81425323
Telegraaf zegt nu dat de arts zo maar de telefoon aan Ruben had gegeven. Dan nog maak je toch de beslissing dat gesprek aan te gaan en te publiceren. Hoezo per ongeluk?
  vrijdag 14 mei 2010 @ 18:08:28 #34
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_81425361
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 18:06 schreef Arcee het volgende:
Ruben weet inmiddels dat zijn ouders en broer zijn overleden. Volgens het NOS Journaal.
Hoorde het ook ja.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_81425587
De campagnes voor de verkiezingen staan nog wat langer stil. Op nu.nl las ik dat dit weekend vijf lijsttrekkers een verkiezingskrant zouden maken bij de Telegraaf, maar dat dit is uitgesteld. Aangezien veel politici vrij fel reageerden op de Telegraaf ben ik wel benieuwd of ze ook zo consequent zijn om hier helemaal niet meer aan mee te werken.

bron: http://www.nu.nl/nieuws/2247440/in-weekend-geen-campagne.html
  vrijdag 14 mei 2010 @ 18:33:25 #36
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_81426199

Ze leren het bij dat kutblaadje ook niet hè .
pi_81426385
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 18:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]

En zometeen waarschijnlijk een bericht van de Telegraaf met daarin: "De hoofdredactie respecteert de oproep van het ministerie van BuZa om terughoudendheid te betrachten in het openbaren van de aankomstplaats."
  † In Memoriam † vrijdag 14 mei 2010 @ 18:40:47 #38
137949 Disana
pi_81426469
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 18:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]

Inderdaad, ze gaan dus gewoon door. Ik vraag me af hoeveel lezers daar nog op zitten te wachten, en ik denk niet dat er één krant meer om wordt verkocht.
  † In Memoriam † vrijdag 14 mei 2010 @ 18:45:35 #39
240917 Mula
pi_81426621
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 18:06 schreef Arcee het volgende:

Niet alleen voor Ruben, maar ook voor zijn oom en tante die hem dit nieuws hebben moeten vertellen. Ik heb zelf neefjes en nichtjes in die leeftijdscategorie en zou niet weten hoe je dit in vredesnaam moet vertellen.
pi_81426685
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 18:38 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

En zometeen waarschijnlijk een bericht van de Telegraaf met daarin: "De hoofdredactie respecteert de oproep van het ministerie van BuZa om terughoudendheid te betrachten in het openbaren van de aankomstplaats."

Hehe, ze hebben over het plaatsen van dit bericht vast weer heel lang en goed nagedacht
pi_81426763
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 18:07 schreef CindyScheur het volgende:
Telegraaf zegt nu dat de arts zo maar de telefoon aan Ruben had gegeven. Dan nog maak je toch de beslissing dat gesprek aan te gaan en te publiceren. Hoezo per ongeluk?
Kan me nauwelijks voorstellen dat de arts zodra hij hoorde dat hij een Nederlandse krant aan de lijn had, hij de telefoon aan Ruben gaf
pi_81426806
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 18:47 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Hehe, ze hebben over het plaatsen van dit bericht vast weer heel lang en goed nagedacht
Ze belden iemand op en toen kwam het spontaan op hun website te staan
  † In Memoriam † vrijdag 14 mei 2010 @ 18:53:56 #43
240917 Mula
pi_81426895
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 18:49 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Kan me nauwelijks voorstellen dat de arts zodra hij hoorde dat hij een Nederlandse krant aan de lijn had, hij de telefoon aan Ruben gaf
Wat is het verschil met een cameraploeg uit Libie in de kamer laten en een interview geven naast het bed? Ik denk dat de versie van de Telegraaf nog best eens de waarheid kan zijn. Uiteraard hadden ze niks met het gesprek moeten doen, maar dat lijkt me logisch.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 18:55:39 #44
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_81426943
Ik zie het trouwens al helemaal voor me dat men de kinderen van Jolande de Graaf opspoort en een week lang gaat stalken met een camera.

Heeft ze überhaupt kinderen?

Of wil niemand daar in?
pi_81427815
Ik vraag me af of ze echt op Eindhoven Airport gaan landen. Het is de meest voor de hand liggende luchthaven, maar SBS/Telegraaf heeft het gewoon gegokt denk ik.
Er zijn hier genoeg militaire bases waar een vliegtuig kan landen in Brabant.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 19:22:01 #46
256363 ZoKanIkHetOok
pi_81427997
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 19:16 schreef lezzer het volgende:
Ik vraag me af of ze echt op Eindhoven Airport gaan landen. Het is de meest voor de hand liggende luchthaven, maar SBS/Telegraaf heeft het gewoon gegokt denk ik.
Er zijn hier genoeg militaire bases waar een vliegtuig kan landen in Brabant.
Zoals Gilze-Rijen. Dat lijkt me het meest voor de hand liggend.
pi_81428103
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 19:22 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:

[..]

Zoals Gilze-Rijen. Dat lijkt me het meest voor de hand liggend.
Bijvoorbeeld.
Maar er zijn er nog wel meer.
België is zelfs ook nog een mogelijkheid.

En nou maar hopen dat die lijers niet ook nog elk ziekenhuis in Tilburg gaan belegeren.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 19:27:45 #48
256363 ZoKanIkHetOok
pi_81428240
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 19:24 schreef lezzer het volgende:

En nou maar hopen dat die lijers niet ook nog elk ziekenhuis in Tilburg gaan belegeren.
Mwah, daar komen ze in Libië misschien mee weg, maar hier in Nederland zal ze dat nog duur komen te staan.

Daarnaast woon ik mijn hele leven al in Tilburg, en als ik Tilburgers ken zoals ik Tilburgers ken, dan is een eventuele Telegraaf belegering geen lang leven beschoren.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 19:35:33 #49
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_81428544
SBS 6 zal morgen live de intocht van Ruben verslaan.
Run op chips en cola bij supermarkten.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  vrijdag 14 mei 2010 @ 19:37:16 #50
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_81428616
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 19:35 schreef ouderejongere het volgende:
Intocht? Het is toch niet Sinterklaas of prins carnaval.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  vrijdag 14 mei 2010 @ 19:41:43 #51
256363 ZoKanIkHetOok
pi_81428804
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 19:35 schreef ouderejongere het volgende:

Het zou me niks verbazen.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 19:42:58 #52
256363 ZoKanIkHetOok
pi_81428857
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 19:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

En daar is Condoleance Piet.
  † In Memoriam † vrijdag 14 mei 2010 @ 19:49:27 #53
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_81429111
Bij DWDD gaat Prem helemaal los en roept iedereen op zijn abonnement op de Telegraaf op te zeggen onder het mom van: Fout in de oorlog en nog steeds fout.

* Cynix ® geeft Prem dit keer gelijk.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 19:52:08 #54
132605 kawotski
Il Dottore
pi_81429218
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
Bij DWDD gaat Prem helemaal los en roept iedereen op zijn abonnement op de Telegraaf op te zeggen onder het mom van: Fout in de oorlog en nog steeds fout.

De media heeft allang alle grenzen overschreden die ze konden overschrijden. Dit is een gevalletje, hadden wij het maar bedacht. Ze zijn gewoon jaloers op de telegraaf.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  vrijdag 14 mei 2010 @ 20:07:30 #55
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_81429966
http://twitter.com/annetdejong/
Deze Telegraaf-doos kan ook beter haar mond houden .
  vrijdag 14 mei 2010 @ 20:13:09 #56
256363 ZoKanIkHetOok
pi_81430223
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 20:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/annetdejong/
Deze Telegraaf-doos kan ook beter haar mond houden .
Las ik daar nou dat Yolande en Sjuul permanent beveiligd worden vanwege de doodsbedreigingen?

(is inmiddels overigens verwijderd)
  vrijdag 14 mei 2010 @ 20:34:56 #57
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_81431360
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 19:49 schreef Cynix ® het volgende:

Terecht. Wat een teringkrant zeg.

Hier zijn ze echt weer te ver gegaan. In de oorlog inderdaad ook al. Ik heb die krant niet, dus ik kan 'em ook niet opzeggen, maar ik ga wel een fok!actie voeren, een jaar lang:

-'De Telegraaf is een nazikrant' in m'n signature
-Op elk topic in NWS dat aanvangt met een Telegraafbericht komt te staan: 'En overigens ben ik van mening dat de Telegraaf na de oorlog altijd een nazikrant is gebleven'

O ja, de bron dat ze toen fout waren staat gewoon op WIkipedia; Commissie van de Perszuivering en zo.
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Telegraaf

[ Bericht 8% gewijzigd door Pool op 14-05-2010 20:40:20 ]
pi_81432666
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 20:34 schreef Pool het volgende:

[..]

Terecht. Wat een teringkrant zeg.

Hier zijn ze echt weer te ver gegaan. In de oorlog inderdaad ook al. Ik heb die krant niet, dus ik kan 'em ook niet opzeggen, maar ik ga wel een fok!actie voeren, een jaar lang:

-'De Telegraaf is een nazikrant' in m'n signature
-Op elk topic in NWS dat aanvangt met een Telegraafbericht komt te staan: 'En overigens ben ik van mening dat de Telegraaf na de oorlog altijd een nazikrant is gebleven'

O ja, de bron dat ze toen fout waren staat gewoon op WIkipedia; Commissie van de Perszuivering en zo.
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Telegraaf
En ondertussen op de redactie van de Telegraaf: 'Ach, negatieve publiciteit is ook publiciteit'.

pi_81432798
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 19:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_81433887
Weg met De Telegraaf weg met De Telegraaf!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')