Site Pauw & Witteman:quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:54 schreef UltraR het volgende:
Nou, ik hoop dat iemand van de Telegrof bij P&W komt en eens ff stevig met de grond gelijk wordt gemaakt.
en...quote:Onder anderen te gast:
- Journalist Jan Dijkgraaf over het interview met Ruben.
- Sportpresentator Kees Jansma.
- Dieetgoeroe Sonja Bakker.
- Dichter en schrijver Bart Chabot.
Niemand van de Telegraaf dus.quote:Jan Dijkgraaf, hoofdredacteur van HP/De Tijd, vindt dat De Telegraaf vierkant achter zijn publicatie had moeten blijven staan. Volgens hem moet een krant als de Telegraaf dit soort verhalen altijd plaatsen.
En ook alweer weg...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:01 schreef Ludootje het volgende:
http://twitter.com/telegraafboycot weer online.
Hoorde het ook ja.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:06 schreef Arcee het volgende:
Ruben weet inmiddels dat zijn ouders en broer zijn overleden.Volgens het NOS Journaal.
En zometeen waarschijnlijk een bericht van de Telegraaf met daarin: "De hoofdredactie respecteert de oproep van het ministerie van BuZa om terughoudendheid te betrachten in het openbaren van de aankomstplaats."quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Ze leren het bij dat kutblaadje ook niet hè![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Inderdaad, ze gaan dus gewoon door. Ik vraag me af hoeveel lezers daar nog op zitten te wachten, en ik denk niet dat er één krant meer om wordt verkocht.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Ze leren het bij dat kutblaadje ook niet hè![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:06 schreef Arcee het volgende:
Ruben weet inmiddels dat zijn ouders en broer zijn overleden.Volgens het NOS Journaal.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:38 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En zometeen waarschijnlijk een bericht van de Telegraaf met daarin: "De hoofdredactie respecteert de oproep van het ministerie van BuZa om terughoudendheid te betrachten in het openbaren van de aankomstplaats."
Kan me nauwelijks voorstellen dat de arts zodra hij hoorde dat hij een Nederlandse krant aan de lijn had, hij de telefoon aan Ruben gafquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:07 schreef CindyScheur het volgende:
Telegraaf zegt nu dat de arts zo maar de telefoon aan Ruben had gegeven. Dan nog maak je toch de beslissing dat gesprek aan te gaan en te publiceren. Hoezo per ongeluk?
Ze belden iemand op en toen kwam het spontaan op hun website te staanquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hehe, ze hebben over het plaatsen van dit bericht vast weer heel lang en goed nagedacht
Wat is het verschil met een cameraploeg uit Libie in de kamer laten en een interview geven naast het bed? Ik denk dat de versie van de Telegraaf nog best eens de waarheid kan zijn. Uiteraard hadden ze niks met het gesprek moeten doen, maar dat lijkt me logisch.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kan me nauwelijks voorstellen dat de arts zodra hij hoorde dat hij een Nederlandse krant aan de lijn had, hij de telefoon aan Ruben gaf
Zoals Gilze-Rijen. Dat lijkt me het meest voor de hand liggend.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:16 schreef lezzer het volgende:
Ik vraag me af of ze echt op Eindhoven Airport gaan landen. Het is de meest voor de hand liggende luchthaven, maar SBS/Telegraaf heeft het gewoon gegokt denk ik.
Er zijn hier genoeg militaire bases waar een vliegtuig kan landen in Brabant.
Bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:22 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Zoals Gilze-Rijen. Dat lijkt me het meest voor de hand liggend.
Mwah, daar komen ze in Libië misschien mee weg, maar hier in Nederland zal ze dat nog duur komen te staan.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:24 schreef lezzer het volgende:
En nou maar hopen dat die lijers niet ook nog elk ziekenhuis in Tilburg gaan belegeren.
Intocht? Het is toch niet Sinterklaas of prins carnaval.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:35 schreef ouderejongere het volgende:
SBS 6 zal morgen live de intocht van Ruben verslaan.
Run op chips en cola bij supermarkten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |