Ik las 'm laatst weer eens in de snackbar toen ik op m'n eten moest wachten, en inderdaad - eigenlijk elk artikel is doorspekt met overdrijvingen, zaken die er helemaal niet toe doen erbij halen om een populistische snaar te raken, en gewoon vrijwel elke zin van een artikel op één of andere manier de mening van de journalist/krant/Juul/whoever doordrukken. Ben zo ontzettend blij dat dat vod niet dagelijks op m'n deurmat valt. Dat mensen daar GELD voor over hebben.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:38 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
De Telegraaf is al zolang pulp...wat dat betreft ben ik wel blij dat sommigen hun ogen opengaan
Mwoa. Het is de enige manier om aan de Telegraaf te laten voelen dat wat ze doen, niet okay is. Een mailtje of brief; zo in de (digitale) prullenbak. Een twitter- of Hyves-account doet ook niet zoveel, eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:41 schreef HeatWave het volgende:
Maar JUIST dat soort acties als bakstenen vind ik verwerpelijk.... het is gewoon een excuus om te rellen, hoe je het ook wendt of keert.
Wellicht komt Juul nog ergens met z'n harses op tv.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:45 schreef marcodej het volgende:
Veel meer valt er weinig meer over te zeggen toch?
Ze op kosten jagen wel? Dat is ook niet zo netjes.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:45 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Mwoa. Het is de enige manier om aan de Telegraaf te laten voelen dat wat ze doen, niet okay is. Een mailtje of brief; zo in de (digitale) prullenbak. Een twitter- of Hyves-account doet ook niet zoveel, eigenlijk.
ja maar het is JOUW mening dat het niet ok is, niet de mening van anderen, en op die manier jouw mening maar opdringen is gewoon achterlijkquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:45 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Mwoa. Het is de enige manier om aan de Telegraaf te laten voelen dat wat ze doen, niet okay is. Een mailtje of brief; zo in de (digitale) prullenbak. Een twitter- of Hyves-account doet ook niet zoveel, eigenlijk.
Ik denk het niet. Je moet stil zitten als je geschoren wordt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:45 schreef superworm het volgende:
[..]
Wellicht komt Juul nog ergens met z'n harses op tv.
Jij zou ook overdonderd zijn als je zwaar gewond daar had gelegen en die telefoon in je handen gedrukt had gekregen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:31 schreef Five_Horizons het volgende:
Het is, naast dat het gewoon 'not done' is, sowieso vreemd: het ventje is 9. Naast z'n leeftijd, zijn ook de omstandigheden van invloed op het beslissingsproces. Dit ventje kan natuurlijk helemaal niet besluiten of z'n woorden wel of niet in de krant terecht komen.
Jij en ik kunnen (waarschijnlijk) gewoon weigeren dat mens te woord te staan. Dat ventje kan dat niet.
Dat kanquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze op kosten jagen wel? Dat is ook niet zo netjes.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja maar het is JOUW mening dat het niet ok is, niet de mening van anderen, en op die manier jouw mening maar opdringen is gewoon achterlijk.
Ik negeer die "krant" al heel lang, net als de roddelbladen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:43 schreef superworm het volgende:
Hier verder.
Vorige topics:
Telegraaf belt 9-jarige overlevende vliegramp #3
Telegraaf belt 9-jarige overlevende vliegramp #2
Telegraaf belt 9-jarige overlevende vliegramp
[..]
Ik las 'm laatst weer eens in de snackbar toen ik op m'n eten moest wachten, en inderdaad - eigenlijk elk artikel is doorspekt met overdrijvingen, zaken die er helemaal niet toe doen erbij halen om een populistische snaar te raken, en gewoon vrijwel elke zin van een artikel op één of andere manier de mening van de journalist/krant/Juul/whoever doordrukken. Ben zo ontzettend blij dat dat vod niet dagelijks op m'n deurmat valt. Dat mensen daar GELD voor over hebben.
Ik denk niet dat ze zich echt bewust waren van enig kwaad, en dat snap ik primaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:48 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat kan
Dat interview ook niet.
[..]
Ik dring niets op.Zij doen feitelijk hetzelfde.
(zij vinden de actie feitelijk wél okay en sturen dat de wijde wereld in)
Ik geloof ook niet dat ze zich van enig kwaad bewust waren. Maar dat ligt dan ook aan de norm die zijzelf hanteren. Die ligt sowieso ergens anders dan de gemiddelde fatsoenlijke Nederlander.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze zich echt bewust waren van enig kwaad, en dat snap ik prima.
Da's natuurlijk geen excuus. Het zou er juist voor moeten zorgen dat media zich meer bewust zijn (er wordt immers voor hen ook een groter publiek bereikbaar) van het feit dat ze een indruk achterlaten met bepaalde acties.quote:10 jaar geleden, zonder internet op deze schaal, was het bij 2 brieven gebleven, nu is het een massale (online) heksenjacht, het is namelijk zo lekker makkelijk om boos te zijn nu.
Ik vrees 't ja...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:45 schreef superworm het volgende:
[..]
Wellicht komt Juul nog ergens met z'n harses op tv.
Ik erger me eigenlijk zelf helemaal niet zo. Het is schaamteloos van de Telegraaf, ja, maar wat verwacht je van de Telegraafquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:50 schreef svann het volgende:
Ik zal vanavond maar de TV uit laten; ik heb me wel weer genoeg geërgerd eigenlijk.
Da's altijd leuk, maar feitelijk kun je vanuit het oogpunt van onafhankelijke journalistiek de Telegraaf om élke van de zeven uitgaves per week wel door het slijk halen. Dat ze nog nooit aangeklaagd zijn om dat kleine stukje tekst in de colofon waarin ze claimen politiek en anderzijds onafhankelijk te zijn, is een godswonder.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:54 schreef UltraR het volgende:
Nou, ik hoop dat iemand van de Telegrof bij P&W komt en eens ff stevig met de grond gelijk wordt gemaakt.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:57 schreef ouderejongere het volgende:
nieuws = nieuws
Alle media hebben het al dagenlang nergens anders meer over. De olieramp in de Golf van Mexico is veel erger, maar ja, daar zijn niet direct Nederlanders bij omgekomen, dus dan is het niet erg.
Daar hebben we de telegraaf niet voor nodig, dat doe jij al voor ons.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:52 schreef KoosVogels het volgende:
Tip: als iedereen nou sensationele persberichten richting Telegraaf stuurt. Dikke kans dat ze de info niet checken en klakkeloos het wereldwijde web opsmijten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
omdat het niet verkoopt... omdat het de mensen niet raakt...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:57 schreef ouderejongere het volgende:
nieuws = nieuws
Alle media hebben het al dagenlang nergens anders meer over. De olieramp in de Golf van Mexico is veel erger, maar ja, daar zijn niet direct Nederlanders bij omgekomen, dus dan is het niet erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |