Ik vind het juist handiger geworden met Tweetdeck. In 1 scherm zien wat je DM, mentions en alle andere tweets zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:39 schreef Frutsel het volgende:
Ik gebruik al een aardig tijdje Twitter, maar louter de webtwitter. Dus via de site, zonder proggies enzo. Ik zie wel verscheidene progjes voorbij komen bij andere twitteraars, maar durf dat niet goed op het werk te proberen. Zou dat thuis wel es kunnen doen.
Wel een nadeel want volgens mij mis je nu ook wel eens berichten die aan jezelf getwittert worden, maar die zie ik dus pas te laat of helemaal niet omdat ik louter dat web-based twitter gebruik![]()
Leuke topic reeks
hey, jij twittert ook?quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:45 schreef yvonne het volgende:
Nog leuke mensen bijgekomen om te volgen?
Maar dat moet je toch downloaden/installeren?quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:51 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik vind het juist handiger geworden met Tweetdeck. In 1 scherm zien wat je DM, mentions en alle andere tweets zijn.
Heb zelf ook een enorme tijd via web getwitterd, maar sinds ik Tweetdeck heb wil ik daar niet meer vanaf. ;o
Dat wel ja.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Maar dat moet je toch downloaden/installeren?
jaquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Jullie forummen over de voor- en nadelen van de verschillende apps om mee te twitteren?
destroy twitter kan gewoon gedraaid worden zonder browserquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:57 schreef yvonne het volgende:
Als je via web twittert en FF hebt is PowerTwitter een handige toevoeging
Ik zie als ik op mijn home ben in twitter gewoon een linkje met @nizno_o. Als ik daar op klik zie ik alle tweets aan mij gericht.... Aangezien ik op t werk geen progs kan installeren is dit erg handig. Thuis heb ik TweetDeck en dat gaat heerlijkquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:39 schreef Frutsel het volgende:
Ik gebruik al een aardig tijdje Twitter, maar louter de webtwitter. Dus via de site, zonder proggies enzo. Ik zie wel verscheidene progjes voorbij komen bij andere twitteraars, maar durf dat niet goed op het werk te proberen. Zou dat thuis wel es kunnen doen.
Wel een nadeel want volgens mij mis je nu ook wel eens berichten die aan jezelf getwittert worden, maar die zie ik dus pas te laat of helemaal niet omdat ik louter dat web-based twitter gebruik![]()
Leuke topic reeks
Je volgt mij alquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:45 schreef yvonne het volgende:
Nog leuke mensen bijgekomen om te volgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |