Ik vind het juist handiger geworden met Tweetdeck. In 1 scherm zien wat je DM, mentions en alle andere tweets zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:39 schreef Frutsel het volgende:
Ik gebruik al een aardig tijdje Twitter, maar louter de webtwitter. Dus via de site, zonder proggies enzo. Ik zie wel verscheidene progjes voorbij komen bij andere twitteraars, maar durf dat niet goed op het werk te proberen. Zou dat thuis wel es kunnen doen.
Wel een nadeel want volgens mij mis je nu ook wel eens berichten die aan jezelf getwittert worden, maar die zie ik dus pas te laat of helemaal niet omdat ik louter dat web-based twitter gebruik![]()
Leuke topic reeks
hey, jij twittert ook?quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:45 schreef yvonne het volgende:
Nog leuke mensen bijgekomen om te volgen?
Maar dat moet je toch downloaden/installeren?quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:51 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik vind het juist handiger geworden met Tweetdeck. In 1 scherm zien wat je DM, mentions en alle andere tweets zijn.
Heb zelf ook een enorme tijd via web getwitterd, maar sinds ik Tweetdeck heb wil ik daar niet meer vanaf. ;o
Dat wel ja.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Maar dat moet je toch downloaden/installeren?
jaquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Jullie forummen over de voor- en nadelen van de verschillende apps om mee te twitteren?
destroy twitter kan gewoon gedraaid worden zonder browserquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:57 schreef yvonne het volgende:
Als je via web twittert en FF hebt is PowerTwitter een handige toevoeging
Ik zie als ik op mijn home ben in twitter gewoon een linkje met @nizno_o. Als ik daar op klik zie ik alle tweets aan mij gericht.... Aangezien ik op t werk geen progs kan installeren is dit erg handig. Thuis heb ik TweetDeck en dat gaat heerlijkquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:39 schreef Frutsel het volgende:
Ik gebruik al een aardig tijdje Twitter, maar louter de webtwitter. Dus via de site, zonder proggies enzo. Ik zie wel verscheidene progjes voorbij komen bij andere twitteraars, maar durf dat niet goed op het werk te proberen. Zou dat thuis wel es kunnen doen.
Wel een nadeel want volgens mij mis je nu ook wel eens berichten die aan jezelf getwittert worden, maar die zie ik dus pas te laat of helemaal niet omdat ik louter dat web-based twitter gebruik![]()
Leuke topic reeks
Je volgt mij alquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:45 schreef yvonne het volgende:
ja gewoon smsen en dan in plaats van op enter rammen op send drukkenquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb me net pas op dat twitter geregistreerd. Kan iemand me ff uitleggen hoe 't werkt
quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb me net pas op dat twitter geregistreerd. Kan iemand me ff uitleggen hoe 't werkt
Jij ramt op Enter bij het SMSsen?quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:25 schreef Misan het volgende:
[..]
ja gewoon smsen en dan in plaats van op enter rammen op send drukken
Linker hand op geel roelquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb me net pas op dat twister geregistreerd. Kan iemand me ff uitleggen hoe 't werkt
Ik snap het ook niet echtquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
zeg, wat doe jij allemaal voor vieze spelletjes met spems eigenlijk?quote:
LOLquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:55 schreef GoeRoe86 het volgende:
Twitter is idd leuk, als je geen huisvrouwen en thuiswerkende papa's volgt
Naja er zijn te veel mensen die echt de meest onnodige dingen twitteren. Ik twitter alleen over kleine dingetjes of feiten. Dus niet over mijn hond. Misschien dat een bepaalde cd tof is...quote:
Hoezo vieze spelletjes?quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:42 schreef Misan het volgende:
[..]
zeg, wat doe jij allemaal voor vieze spelletjes met spems eigenlijk?
Daarna wat?quote:eerst een beetje mijn followers jatten en daarna...![]()
Nee dat heb jij gelijk in.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:44 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Naja er zijn te veel mensen die echt de meest onnodige dingen twitteren. Ik twitter alleen over kleine dingetjes of feiten. Dus niet over mijn hond. Misschien dat een bepaalde cd tof is...
Ik twitter ook over andere dingen en niet alleen over mijn kinderen/huisdieren en weet ik wat.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:55 schreef GoeRoe86 het volgende:
Twitter is idd leuk, als je geen huisvrouwen en thuiswerkende papa's volgt
Hey je moet twitter waar je over wil, dont get me wrong. Heel cru gezegd. Je kinderen boeien me niet en met mij bijna alle andere mensen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik twitter ook over andere dingen en niet alleen over mijn kinderen/huisdieren en weet ik wat.
Je kan Seesmic ook draaien in een browserversie, hoef je niets te installenquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:39 schreef Frutsel het volgende:
Ik zie wel verscheidene progjes voorbij komen bij andere twitteraars, maar durf dat niet goed op het werk te proberen. Zou dat thuis wel es kunnen doen.
de 1 wel, de andere niet. ik niet, ik kijk altijd eerst ff naar de tweets voordat ik besluit iemand te volgens.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:58 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Hey je moet twitter waar je over wil, dont get me wrong. Heel cru gezegd. Je kinderen boeien me niet en met mij bijna alle andere mensen.
Ik ben wel benieuwd hoeveel twiteraars wel geïnteresseerd zijn in de slaapverhaaltjes en de vieze kleertjes van kinderen en baby's
Ook datquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de 1 wel, de andere niet. ik niet, ik kijk altijd eerst ff naar de tweets voordat ik besluit iemand te volgens.
maar als iemand als een hyperactieve bromtol de hele dag door honderden berichtjes tweet, gooi ik ze er weer uit, daar heb ik geen trek in.
paul de leeuw heeft er maar 1 minuut ingestaan bijvoorbeeld
hangt er natuurlijk ook vanaf hoeveel mensen je volgt. Als je tien mensen volgt dan komen vijftig berichten per persoon per dag veel heftiger over dan als je vijfhonderd mensen volgtquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de 1 wel, de andere niet. ik niet, ik kijk altijd eerst ff naar de tweets voordat ik besluit iemand te volgens.
maar als iemand als een hyperactieve bromtol de hele dag door honderden berichtjes tweet, gooi ik ze er weer uit, daar heb ik geen trek in.
ik ben nog net geen twitter maagdquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:01 schreef Misan het volgende:
[..]
hangt er natuurlijk ook vanaf hoeveel mensen je volgt. Als je tien mensen volgt dan komen vijftig berichten per persoon per dag veel heftiger over dan als je vijfhonderd mensen volgt
Zoals Yvonne bedoel je?quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Klopt ;-)quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, die vind ik juist leuk om te volgen, valt reuze mee
Ik volg zelf 171 mensen en word gevolgd door 264 mensen.. Er zijn vrij weinig mensen waarbij de verhouding precies 1:1 is..quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Paul de Leeuw heb ik wel maar die volgt mij niet en meerdere.
ik heb @roeljewel en @svenahrens erin staan, maar niet te spreken over @vanmaanen en @spemsquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ben nog net geen twitter maagd
misschien dat ik er over ee paar maanden anders tegen aan kijk, nu nog niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:13 schreef Misan het volgende:
[..]
ik heb @roeljewel en @svenahrens erin staan, maar niet te spreken over @vanmaanen en @spems@pauldeleeuw valt vergeleken met hen nog reuze mee
Ze hebben er wel duuzend in de maand!Nee, student zonder sociaal levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wacht, dat heb ik wel eigenlijkMeets met tweeps!
En ik twitter nog wel eens in de auto.. (Als ik tweet vanaf Gravity ben ik meestal onderweg, dus of in de trein, of in de auto)
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
ik vind je wel een gezellige tweep voor in mijn timelinequote:Op maandag 24 augustus 2009 17:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nee, student zonder sociaal leven
En ik twitter nog wel eens in de auto.. (Als ik tweet vanaf Gravity ben ik meestal onderweg, dus of in de trein, of in de auto)
Genoeg mensen, maar ik doe niet alleen maar slaapverhaaltjes en pics maken van vieze kleertjesquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:58 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Hey je moet twitter waar je over wil, dont get me wrong. Heel cru gezegd. Je kinderen boeien me niet en met mij bijna alle andere mensen.
Ik ben wel benieuwd hoeveel twiteraars wel geïnteresseerd zijn in de slaapverhaaltjes en de vieze kleertjes van kinderen en baby's
Jammer dat je posts niet als favoriet in kunt stellenquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:22 schreef Misan het volgende:
[..]
ik vind je wel een gezellige tweep voor in mijn timeline
Je hebt een sigquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
Jammer dat je posts niet als favoriet in kunt stellen![]()
Daar passen niet alle quotes inquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:58 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Normaal werk ik 40 uur in de week en heb je geen last van mequote:
Ik denk meer dan je inschat, ik heb wat tijd gestoken in het uitpluizen van twitter en net als bij fora en weblogs en andere zut is ook op twitter voor alles een geinteresseerde groep.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:58 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
En daar zit bij tijden best veel interessants tussen, zeker als je geinteresseerd bent in dode bomen en nieuwe journalistiek.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:27 schreef borisz het volgende:
Bert Brussen knalt er ook veel tweets uit.
Ik Twitter ook overal, juist dat is een meerwaardequote:Op maandag 24 augustus 2009 17:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nee, student zonder sociaal leven
Wat ben jij aan het happen de laatste dagen?quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Normaal werk ik 40 uur in de week en heb je geen last van me
En zo ja unfollow je me weer,zo makkelijk dat twitter.
[..]
Hofte!quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:30 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wat ben jij aan het happen de laatste dagen?
Ja ik volg hem ook, er zitten soms best leuke dingen tussen ja. En met twitter blijft het net zoals met tv kijken er zit een unfollow knop opquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
En daar zit bij tijden best veel interessants tussen, zeker als je geinteresseerd bent in dode bomen en nieuwe journalistiek.
Ik denk dat je ook wel mensen moet gaan volgen waar je iets aan hebt, of iets mee hebt.
Ik ga bv echt geen foebal volgen.
#waarom?quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:15 schreef Doopy-X- het volgende:
Jammer dat niet veel meer mensen hashtags gebruiken
Je kan ook gewoon op woorden zoeken hoor.. Noemde net de film "Flash Gordon", en een korte zoektocht leerde mij dat niemand er een hashtag van had gemaakt, maar dat het toch al 50x genoemd is de afgelopen 24 uur..quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:29 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Omdat er dan wat meer in #topics gepraat wordt waar je leuke mensen op kunt duikelen
Kloptquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon op woorden zoeken hoor.. Noemde net de film "Flash Gordon", en een korte zoektocht leerde mij dat niemand er een hashtag van had gemaakt, maar dat het toch al 50x genoemd is de afgelopen 24 uur..
Idem..quote:
Ik denk er niet meer over na dan over de rest van mn tekst hoor.. Soms plak er een hashtag bij omdat ik dan in 1 woord aan kan geven waarop ik regaeer..quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:34 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Klopt
Maar als je gaat hashen dan denk je der ook echt over na zeg maar
Misschien datzelfde kneusje wiens ballen jij hendig verdraaid hebt?quote:
Die zou het dan als het goed is niet meer durvenquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
Misschien datzelfde kneusje wiens ballen jij hendig verdraaid hebt?
Misschien had ie altijd al een meisje willen zijn?quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die zou het dan als het goed is niet meer durven
wie heb ik aan de lijn hallo halloquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
Misschien had ie altijd al een meisje willen zijn?
hahhaa daar hebben ze geen ubermamamodadmindinges hequote:Op maandag 24 augustus 2009 23:11 schreef yvonne het volgende:
Toch kan ik me ook al heerlijk ergeren aan twitter.
Wat te denken van volwassen mannen die woorden als "oef" of "slik" gebruiken.
"Oef"?!
Of van die betweterige snotneuzen die we hier op FOK! als ontbijt nuttigen, brrrr
Wat voor dinges?quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahhaa daar hebben ze geen ubermamamodadmindinges he
ik zeg wel eens 'oef' als ik een echt lekker wijf zie... maar dat tik ik nietquote:
Vond het ook vrij bizar dat fok er afgelopen weekend vaker uit lag dan twitterquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:44 schreef mazaru het volgende:
Twitter is ook heel handig als fok er uit ligt.
Ikquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:45 schreef yvonne het volgende:
Oef!quote:
je trekt het gewoon aan denk ikquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:48 schreef Het_hupt het volgende:
LOL!!!
Ik krijg steeds spam followers
ik vind 't wel een aardig ideequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:43 schreef Doopy-X- het volgende:
Is het een idee om de Twitteradressen van FOK!'ers in de OP te zetten? Ik wil wel eens kijken of er boeiende mensen bijzitten maar heb geen zin om alle profielen etc te checken....
Niet iedereen die twitterd zit in dit topic en niet iedereen die in dit topic zit heeft zn twitternaam in zn profiel staan..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:43 schreef Doopy-X- het volgende:
Is het een idee om de Twitteradressen van FOK!'ers in de OP te zetten? Ik wil wel eens kijken of er boeiende mensen bijzitten maar heb geen zin om alle profielen etc te checken....
sjow ik wil jou ook followenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:48 schreef Het_hupt het volgende:
LOL!!!
Ik krijg steeds spam followers
Als je niet in de OP post wil dan post je je adres toch niet? Sim-pelquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
Niet iedereen die twitterd zit in dit topic en niet iedereen die in dit topic zit heeft zn twitternaam in zn profiel staan..
En ik hoef niet per se in de OP te komen. Je komt me wel tegen op twitter (of niet) en zie dan maar of ik interessant genoeg ben om te volgen
volgde jij mij nog niet dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:08 schreef Frutsel het volgende:
Domme is gewoon dat je soms wordt toegevoegd door iemand waarvan ik denk: wie ben jij en waar ken ik je vanEn meestal voeg ik ze dan niet toe
![]()
Neequote:
WTFquote:cjcftvfrnjfm
Celeb XXX Vids
Briteny, Hilton, and many other celebs, naked and fucked.
Die zie je niet in de baggerlayoutquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:44 schreef Het_hupt het volgende:
Je kan ook op't twitter ikoontje klikken
ok, ik heb die nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zie je niet in de baggerlayout
http://twitter.com/mamaloe
Ik voeg eigenlijk iedereen wel toe die Nederlands is, die buitenlandse check ik even wat voor tweets ze eruit spugen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:08 schreef Frutsel het volgende:
Domme is gewoon dat je soms wordt toegevoegd door iemand waarvan ik denk: wie ben jij en waar ken ik je vanEn meestal voeg ik ze dan niet toe
![]()
in foksilver niet nee, baggerlayout toch wel?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zie je niet in de baggerlayout
http://twitter.com/mamaloe
Ja, je hebt gelijk. Ik gebruik foksilverquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:55 schreef Misan het volgende:
[..]
in foksilver niet nee, baggerlayout toch wel?
Die had ik dus nog NOOIT gezien hequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:44 schreef Het_hupt het volgende:
Je kan ook op't twitter ikoontje klikken
zit juist alleen in de baggerlayout, de andere layouts worden niet meer doorontwikkeldquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:57 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Die had ik dus nog NOOIT gezien he![]()
Blijkbaar omdat ik de baggerlayout gebruik en die daar (geen idee waarom) niet inzit![]()
Yvonne, DOE ER WAT AAN!
Zie hemquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:00 schreef Misan het volgende:
[..]
zit juist alleen in de baggerlayout, de andere layouts worden niet meer doorontwikkeld
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:27 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Zie hem![]()
Moest die zooi dus echt aanzetten!
Gelijk maar van de mogelijkheid gebruik gemaakt om mijn URL toe te voegen![]()
edit: gaat een wereld voor me open al die T'tjes....af en toe maar es bij wat mensen loeren om te kijken of ik ze wil volgen![]()
Gebruik ook web. Ik twitter op mijn mobiel via twibble overigens. Werkt primaquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:39 schreef Frutsel het volgende:
Leuke topic reeks
dramaqueenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:42 schreef Renesite het volgende:
NOEZ NOEZ IK GA EEN BEETJE DOOD WANT TWITTER IS DOOD!
De charme van twitter is juist dat het allemaal korte berichtjes zijn, die makkelijk weg lezen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:41 schreef knars het volgende:
http://twitter.com/ccknars
overigens:
http://woofertime.com/ - het tegenovergestelde van twitter, met een minimum van 1400 karakters bij elk bericht
@mirjam, nee, mannen die eventjes iets opschrijven en het morgen willen halen maar uiteraard gaan vergeten. 14.gif. Mamma kooktquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:48 schreef Mirjam het volgende:
@renesite mannen die koken, okay 14.gif
Zonde is dat he! En het is zo leuk en handig! Als meer vrienden zouden twitteren kon ik mijn sms bundel opzeggenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:41 schreef Mirjam het volgende:
ik heb ook vnl. mensen van fok enzo erin staan, mensen in mijn vriendenkring hebben allemaal geen twitterm, hoogstens hyves
Ik doe niet aan LL en heb ook niets met gewichtenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:40 schreef Suuz_ het volgende:
Oh god als ik wat twitter berichten plaats wordt ik bijna altijd toegevoegd door een of ander twitteracount met een woord in zijn of haar naam waar ik over getwittert heb GRR
Bijvoorbeeld,
- ik twitter over Lowlands...5 min later toegevoegd door een of ander lowlands-acount
- ik twitter een bericht naar paul de leeuw met het woord weight loss erin en hup toegevoegd door iemand met een of ander spam afval acount!
Had eigenlijk geen zin om requests te laten wachten op goedkeuring mja daar zal het wel op uitdraaien nu! Meer mensen last van?
Ook vind ik het mega jammer dat mijn vrienden en vriendinnen nog niet echt bekent zijn met twitter of de fun er niet van inzienBen nu eigenlijk heel hopeloos met allemaal "bekende" twitteraars en...m'n zusje
Ik ben begonnen met Misan/@basv en nog een aantal namen, van hen heb ik wat namen 'gejat' en toen is het balletje gaan rollen. Naar meets geweest en zo groeit je fanbase!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:41 schreef Mirjam het volgende:
ik heb ook vnl. mensen van fok enzo erin staan, mensen in mijn vriendenkring hebben allemaal geen twitterm, hoogstens hyves
krijg ik als ik H_h wil volgen. Waarom, waarom dan toch?quote:You have been blocked from following this account at the request of the user.
Dat kreeg ik ook bij HH.... dus ik dacht... dan niet...... Als hij geen volgelingen wil... volg ik nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:45 schreef JJH het volgende:
http://www.twitter.com/J_J_H voor de mensjes die nog met Foksilver () werken, en zich dus niet aantrekken van de Fokdictatuur (
)
Ik heb nog een paar accounts gedieft hier, en dit
[..]
krijg ik als ik H_h wil volgen. Waarom, waarom dan toch?
Misschien omdat je een vent bent en geen lekkere chick?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:45 schreef JJH het volgende:
http://www.twitter.com/J_J_H voor de mensjes die nog met Foksilver () werken, en zich dus niet aantrekken van de Fokdictatuur (
)
Ik heb nog een paar accounts gedieft hier, en dit
[..]
krijg ik als ik H_h wil volgen. Waarom, waarom dan toch?
Wat betekend het dan dat jij mij volgt!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:59 schreef swollywood het volgende:
[..]
Misschien omdat je een vent bent en geen lekkere chick?
Ik ben Het_hupt dan ook nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat betekend het dan dat jij mij volgt!
ik voeg heul geen een toequote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:54 schreef swollywood het volgende:
Voor ik iemand ga volgen kijk ik wel eerst ff zijn/haar twitter profiel door of er niet alleen maar oninterresante dingen op staan. Er zijn er genoeg die echt alles op twitter gooien wat ze doen: "Ik ga nu eten", "Ik ga nu schijten", "Ik ga nu GTST kijken".![]()
Dat soort twitteraars voeg ik dus niet toe.
ja idd..en dat heb ik dan weer nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:41 schreef Mirjam het volgende:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:08 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ik ben Het_hupt dan ook niet
Als ik alleen chicks zou volgen, dan hou ik maar weinig over van de mensen die ik nu volg.
Zelf typ ik die dingen nooit.. en zolang het geen gewoonte wordt zal ik me niet storen aan één of twee keer.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:54 schreef swollywood het volgende:
Voor ik iemand ga volgen kijk ik wel eerst ff zijn/haar twitter profiel door of er niet alleen maar oninterresante dingen op staan. Er zijn er genoeg die echt alles op twitter gooien wat ze doen: "Ik ga nu eten", "Ik ga nu schijten", "Ik ga nu GTST kijken".![]()
Precies, hier doe je weer wat tips opquote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:33 schreef Suuz_ het volgende:
Ik heb er weer 2 volgers bij na vanavond. Beide naar aanleiding van dit topic! Top! Ik volg hen offcourse nu ook :-D
leuk topic!
ik ken echt niemand die dat doetquote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:54 schreef swollywood het volgende:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:08 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ik ben Het_hupt dan ook niet
Als ik alleen chicks zou volgen, dan hou ik maar weinig over van de mensen die ik nu volg.
Meteen blockenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:24 schreef DennisMoore het volgende:
Irritant dat spammers nu ook gewoon naar je gaan tweeten zonder je eerst te volgen. Dat vervuilt je @replies.
humor.... kga m niet volgen maar maak er wel eens even een bladwijzer vanquote:
Dat snap ik, en Woofer is de anti-twitter. Voor mensen die graag oeverloos uitgebreid ouwehoeren.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
De charme van twitter is juist dat het allemaal korte berichtjes zijn, die makkelijk weg lezen.
1400 is veel te veel.
qu63 bijvoorbeeldquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:54 schreef Misan het volgende:
[..]
ik ken echt niemand die dat doet
heb je leuke voorbeelden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:04 schreef swollywood het volgende:
[..]
qu63 bijvoorbeeld
Ik verveel me als ik aan het fietsen ben, dan ga ik maar foto's maken van dingen
Zoals dit:
"You rock" -"Yeah, I Know"
http://www.mobypicture.com/user/svenahrens/view/440267It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Interessant joh!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik verveel me als ik aan het fietsen ben, dan ga ik maar foto's maken van dingen
Zoals dit:
"You rock" -"Yeah, I Know"
http://www.mobypicture.com/user/svenahrens/view/440267
Als jij ooit zo wordt als die zeik Sywert kom ik je slaan en dat is geen belofte maar een feit!quote:
Kan dat wel als je via de website twittert zoals jij?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:34 schreef Mirjam het volgende:
ik zag laatst ergens dat je kunt instellen welke verklein url twitter moet gebruiken, ik kan die optie nergens meer vinden
kan iemand me vertelklen waar ik dat kan wijzigen?
Sywert van Lienden?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als jij ooit zo wordt als die zeik Sywert kom ik je slaan en dat is geen belofte maar een feit!
ik heb je ook maar even gefeliciteerd daarquote:
Jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Het levert vast een heleboel felicitaties op.
Gezien, thanks!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb je ook maar even gefeliciteerd daar
het had zomaar een tweet van jou kunnen zijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:26 schreef qu63 het volgende:
Soms zijn die toilettweets best grappig
"Zit ik lekker op het toilet te twitteren, staat net de pizzakoerier voor de deur..."
Niet mijn tweet
Ik heb niet getwitterd dát ik op het toilet zit, maar wel áls ik op het tiolet zitquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:54 schreef JJH het volgende:
Ik kan zeggen dat ik nog nóóit de toilettweet gemaakt heb.
Ik lees wel vaak twitter op de WC, dat dan weer wel.
Je habt dat geconcludeerd na een grondige analyse van ruim 20.000 tweets van mij?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
het had zomaar een tweet van jou kunnen zijn
jah.... ik heb je hele tweetgeschiedenis doorgespit en ik vind het typisch een tweet voor jouquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je habt dat geconcludeerd na een grondige analyse van ruim 20.000 tweets van mij?
moet vanavond nog gewoon werken hoorquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:35 schreef Suuz_ het volgende:
Gezellig dagje vrij, we twitteren er vrolijk op los
Ach ja das waar, jij bent aan het werk nu!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet vanavond nog gewoon werken hoor
ik mag morgen ook nog hoorquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:53 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ach ja das waar, jij bent aan het werk nu!
Geen zorg, ik moet morgen ook werken! Half weekendje dus maar deze week
Interessante stats!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:33 schreef basst2005 het volgende:
"When's the Best Time to Tweet?"
[ afbeelding ]
http://www.flickr.com/photos/25541021@N00/3819908425/sizes/o/
misschien dat twitter ff brak is. vaak helpt gewoon wachten op de webpaginaquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:19 schreef Crientj het volgende:
Grr. Ik kan niemand meer followen. Kan blijven klikken op Follow, maar dr gebeurd niets.
Meh. Gister wilde het ook al niet. Dan maar geduld hebben.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:29 schreef Misan het volgende:
[..]
misschien dat twitter ff brak is. vaak helpt gewoon wachten op de webpagina
en als je het gewoon intikt in plaats van de klikken?quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:34 schreef Crientj het volgende:
[..]
Meh. Gister wilde het ook al niet. Dan maar geduld hebben.
F5 helpt ook niet?quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:34 schreef Crientj het volgende:
[..]
Meh. Gister wilde het ook al niet. Dan maar geduld hebben.
Probeer anders http://m.slandr.net/follow?who=USERNAME wel eerst even inloggenquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:19 schreef Crientj het volgende:
Grr. Ik kan niemand meer followen. Kan blijven klikken op Follow, maar dr gebeurd niets.
Nope. Hij ziet het ook niet meer als ik iemand heb die mij followed.quote:
Hoe bedoel je intikken?quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:20 schreef Misan het volgende:
[..]
en als je het gewoon intikt in plaats van de klikken?
of eigenlijk http://m.slandr.net/user?id=USERNAMEquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
Probeer anders http://m.slandr.net/follow?who=USERNAME wel eerst even inloggen
Hmm k. ;oquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:44 schreef Misan het volgende:
[..]
gewoon follow USERNAME intikken waarbij je voor USERNAME de gebruikersnaam intikt
Als je Destroytwitter gebruikt kun je de tweets filteren op keywords.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:20 schreef Frutsel het volgende:
Je Twitter icoontje is onzichtbaar hier![]()
En ik word gek van die mugshotdingen![]()
Stop daar eens mee
Sorryquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:20 schreef Frutsel het volgende:
Stop daar eens mee
ik heb er gelukkig maar 1 die dat doet.... dus daar ben ik makkelijk vanafquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:20 schreef Frutsel het volgende:
Stop daar eens mee
Die ene tweet op een dag...quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:20 schreef Frutsel het volgende:
Stop daar eens mee
van de velen die het doen en ook niet allemaal tegelijk.......quote:
Is dat ook een accoutndat je kan volgen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
08/30/2009 20:22:25 | 38 yrs | Bond: $1,000 | CRIM MISCH>=$1,500 < $20K | CRIM MISCH >$50 | DISORDERLY CONDUCT-FIGHTING IN PUBLIC | ALCOHOL/PUBLIC INTOXICATION
Alcohol maakt meer kapot dan alleen je neus
Only in America!quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Is dat ook een accoutndat je kan volgen?
"follow"quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Only in America!
http://twitter.com/dentonpolice
Tja, daar hoef je niet naar te kijken, toch? Ik klik alleen op de linkjes van mensen die leuk zijnquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:52 schreef Misan het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet, meer hoe ze eruit zien
Hi/KPN zeker?quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:44 schreef Doopy-X- het volgende:
Weinig getweet vandaag, druk druk druk en dan op weg naar huis ook nog mobiel internet stuk
Yupsquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hi/KPN zeker?
Had er ook last van vanmiddag
Ik ben gewoon GOED!!quote:Op woensdag 2 september 2009 00:57 schreef Suuz_ het volgende:
Grappig plaatje gepost op twitter net!
Nizno had m direct door
Whahahaquote:
Zal ik eerlijk zeggen dat ik die niet eens gezien had...quote:Op woensdag 2 september 2009 00:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ben gewoon GOED!!
Dat die muispijl in beeld stond was overduidelijk!!!
Daar lijkt het wel opquote:Op woensdag 2 september 2009 18:28 schreef IQM het volgende:
http://twitter.com/bloody_elf
WTF! Is dit een bot of wat?Hoe irritant kun je zijn.
Dat is een bot ja.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:28 schreef IQM het volgende:
http://twitter.com/bloody_elf
WTF! Is dit een bot of wat?Hoe irritant kun je zijn.
Ah, dat was het dus gisteren.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:44 schreef Doopy-X- het volgende:
Weinig getweet vandaag, druk druk druk en dan op weg naar huis ook nog mobiel internet stuk
edit: woei, zie net dat mijn Twittericoontje hier niet goed ingesteld was, ff gefixt
Ik heb der meteen toegevoegd, heerlijke Tweets over der kamer opruimen anders krijgt ze geen vreten van mams etcquote:Op woensdag 2 september 2009 13:32 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Whahaha
Twitter ownd!
Haar hele twitter staat vol met dat soort ongein trouwens...
dat haalt me overquote:Op woensdag 2 september 2009 20:13 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb der meteen toegevoegd, heerlijke Tweets over der kamer opruimen anders krijgt ze geen vreten van mams etc
Tierende bejaarde is onverwachte Twitter-hitquote:
Misschien lukt het hier?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:04 schreef JJH het volgende:
Je kunt nergens je geblockte followers zien of terughalen toch? Volgens mij heb ik net per ongeluk een verkeerder gekickt..
Dat ga ik eens uitpluizen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien lukt het hier?
http://dossy.org/twitter/karma/
Als je nog weet wie het was kan je via zijn/haar profiel diegene weer unblocken..quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:04 schreef JJH het volgende:
Je kunt nergens je geblockte followers zien of terughalen toch? Volgens mij heb ik net per ongeluk een verkeerder gekickt..
http://twitter.com/danny_devitoquote:I just joined Twitter! I don't really get this site or how it works. My nuts are on fire.
hahaquote:Op zondag 6 september 2009 16:00 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://twitter.com/danny_devito.
eerst maar eens wachten wat en hoe hij tweet...... zoveel volgers en zo weinig tweets.... Vind ik al irritant.... Mensen die gaan volgen om de naam en de persoon....quote:Op zondag 6 september 2009 16:00 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://twitter.com/danny_devito.
bij opties staat het twitter t-eetje... daar vul je je gebruikernaam van twitter in....quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:07 schreef Rimas het volgende:
Hoe vul ik mijn twitter in mijn profiel in hier op fok?
nu nog alleen SamirElb invullen ipv de hele link.... want dan dut ie t nie....quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:14 schreef Rimas het volgende:
Cool! Thanx heb het gevonden, ik keek dus gewoon verkeerd
That page doesn't exist! Oeps...quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
nu nog alleen SamirElb invullen ipv de hele link.... want dan dut ie t nie....
goed zoquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:37 schreef Rimas het volgende:
[..]
That page doesn't exist! Oeps...
Nu werkt ie wel!
Nee, je twitterd naar een UK-nummer, dus ook de kosten voor een sms naar het buiteland komen erbij..quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:14 schreef -skippybal- het volgende:
Misschien een domme vraag, maar als ik ga Twitteren via sms, dan kost het me toch alleen smsjes uit m'n bundel?
Van twitter krijg je geen extra kosten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:19 schreef -skippybal- het volgende:
Hmm, ik geloof dat smsen naar een buitenlands nummer gewoon uit de bundel gaat bij T-Mobile. Ik bel ze wel wel even om zeker te weten.
Maar ik bedoel eigenlijk meer dat ik niet ineens onverwachte kosten heb door iets van Twitter zelf?
Omdat niet iedereen een onbeperkt mobiel internetabootje heeft.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:16 schreef kikoooooo het volgende:
Sms naar een buitenlands nummer is niet duurder dan naar een Nederlands nummer geloof ik hoor.
Waarom zou je twitteren via sms trouwens en niet via mobiel internet?
Zal tijd worden dat iedereen dat neemt. Het is 2009quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen een onbeperkt mobiel internetabootje heeft.
quote:Op Labor Day heeft regisseur Kevin Smith, bekend van Dogma en de Clerks-films, een 24 uur durende vragensessie gehouden via Twitter. Fans van over de hele wereld stuurden allerlei vragen in (zelfs over zijn seksleven) en Smith beantwoordde die. Op het moment van schrijven gaat hij nog tweeënhalf uur door.
De geïnteresseerde fan ziet Smith onder meer vragen beantwoorden over of hij tatoeages heeft ("Wife's name down left forearm, kid's name down right, Mad Hatter on left arm (the one I regret)"), waar hij zijn kleren koopt ("There is a man, Omar; he is a tent-maker"), wat zijn favoriete reality show is ("Never watched one") en of hij Bono wel eens heeft ontmoet ("Nope. I dont really meet anyone. I rarely go out, as you can tell").
Check zijn Twitter-account HIER.
ik heb 't ook niet, nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:52 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zal tijd worden dat iedereen dat neemt. Het is 2009
Het ligt inderdaad maar net aan waar je prioriteiten liggen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb 't ook niet, nergens voor nodig.
ik kan over het algemeen wel ergens wifi oppikken met m'n ipod
en zo niet, dan niet.
Omdat ik mijn telefoons áltijd kapot maak of kwijtraak dus heb ik een goedkoop prepaid ding met een sim-onlyquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:16 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom zou je twitteren via sms trouwens en niet via mobiel internet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |