http://twitter.com/danny_devitoquote:I just joined Twitter! I don't really get this site or how it works. My nuts are on fire.
hahaquote:Op zondag 6 september 2009 16:00 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://twitter.com/danny_devito.
eerst maar eens wachten wat en hoe hij tweet...... zoveel volgers en zo weinig tweets.... Vind ik al irritant.... Mensen die gaan volgen om de naam en de persoon....quote:Op zondag 6 september 2009 16:00 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://twitter.com/danny_devito.
bij opties staat het twitter t-eetje... daar vul je je gebruikernaam van twitter in....quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:07 schreef Rimas het volgende:
Hoe vul ik mijn twitter in mijn profiel in hier op fok?
nu nog alleen SamirElb invullen ipv de hele link.... want dan dut ie t nie....quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:14 schreef Rimas het volgende:
Cool! Thanx heb het gevonden, ik keek dus gewoon verkeerd
That page doesn't exist! Oeps...quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
nu nog alleen SamirElb invullen ipv de hele link.... want dan dut ie t nie....
goed zoquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:37 schreef Rimas het volgende:
[..]
That page doesn't exist! Oeps...
Nu werkt ie wel!
Nee, je twitterd naar een UK-nummer, dus ook de kosten voor een sms naar het buiteland komen erbij..quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:14 schreef -skippybal- het volgende:
Misschien een domme vraag, maar als ik ga Twitteren via sms, dan kost het me toch alleen smsjes uit m'n bundel?
Van twitter krijg je geen extra kosten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:19 schreef -skippybal- het volgende:
Hmm, ik geloof dat smsen naar een buitenlands nummer gewoon uit de bundel gaat bij T-Mobile. Ik bel ze wel wel even om zeker te weten.
Maar ik bedoel eigenlijk meer dat ik niet ineens onverwachte kosten heb door iets van Twitter zelf?
Omdat niet iedereen een onbeperkt mobiel internetabootje heeft.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:16 schreef kikoooooo het volgende:
Sms naar een buitenlands nummer is niet duurder dan naar een Nederlands nummer geloof ik hoor.
Waarom zou je twitteren via sms trouwens en niet via mobiel internet?
Zal tijd worden dat iedereen dat neemt. Het is 2009quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen een onbeperkt mobiel internetabootje heeft.
quote:Op Labor Day heeft regisseur Kevin Smith, bekend van Dogma en de Clerks-films, een 24 uur durende vragensessie gehouden via Twitter. Fans van over de hele wereld stuurden allerlei vragen in (zelfs over zijn seksleven) en Smith beantwoordde die. Op het moment van schrijven gaat hij nog tweeënhalf uur door.
De geïnteresseerde fan ziet Smith onder meer vragen beantwoorden over of hij tatoeages heeft ("Wife's name down left forearm, kid's name down right, Mad Hatter on left arm (the one I regret)"), waar hij zijn kleren koopt ("There is a man, Omar; he is a tent-maker"), wat zijn favoriete reality show is ("Never watched one") en of hij Bono wel eens heeft ontmoet ("Nope. I dont really meet anyone. I rarely go out, as you can tell").
Check zijn Twitter-account HIER.
ik heb 't ook niet, nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:52 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zal tijd worden dat iedereen dat neemt. Het is 2009
Het ligt inderdaad maar net aan waar je prioriteiten liggen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb 't ook niet, nergens voor nodig.
ik kan over het algemeen wel ergens wifi oppikken met m'n ipod
en zo niet, dan niet.
Omdat ik mijn telefoons áltijd kapot maak of kwijtraak dus heb ik een goedkoop prepaid ding met een sim-onlyquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:16 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom zou je twitteren via sms trouwens en niet via mobiel internet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |