Jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Het levert vast een heleboel felicitaties op.

Gezien, thanks!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb je ook maar even gefeliciteerd daar

het had zomaar een tweet van jou kunnen zijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:26 schreef qu63 het volgende:
Soms zijn die toilettweets best grappig
"Zit ik lekker op het toilet te twitteren, staat net de pizzakoerier voor de deur..."
Niet mijn tweet

Ik heb niet getwitterd dát ik op het toilet zit, maar wel áls ik op het tiolet zitquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:54 schreef JJH het volgende:
Ik kan zeggen dat ik nog nóóit de toilettweet gemaakt heb.
Ik lees wel vaak twitter op de WC, dat dan weer wel.

Je habt dat geconcludeerd na een grondige analyse van ruim 20.000 tweets van mij?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
het had zomaar een tweet van jou kunnen zijn

jah.... ik heb je hele tweetgeschiedenis doorgespit en ik vind het typisch een tweet voor jouquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je habt dat geconcludeerd na een grondige analyse van ruim 20.000 tweets van mij?

moet vanavond nog gewoon werken hoorquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:35 schreef Suuz_ het volgende:
Gezellig dagje vrij, we twitteren er vrolijk op los

Ach ja das waar, jij bent aan het werk nu!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet vanavond nog gewoon werken hoor

ik mag morgen ook nog hoorquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:53 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ach ja das waar, jij bent aan het werk nu!
Geen zorg, ik moet morgen ook werken! Half weekendje dus maar deze week

Interessante stats!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:33 schreef basst2005 het volgende:
"When's the Best Time to Tweet?"
[ afbeelding ]
http://www.flickr.com/photos/25541021@N00/3819908425/sizes/o/

misschien dat twitter ff brak is. vaak helpt gewoon wachten op de webpaginaquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:19 schreef Crientj het volgende:
Grr. Ik kan niemand meer followen. Kan blijven klikken op Follow, maar dr gebeurd niets.

Meh. Gister wilde het ook al niet. Dan maar geduld hebben.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:29 schreef Misan het volgende:
[..]
misschien dat twitter ff brak is. vaak helpt gewoon wachten op de webpagina

en als je het gewoon intikt in plaats van de klikken?quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:34 schreef Crientj het volgende:
[..]
Meh. Gister wilde het ook al niet. Dan maar geduld hebben.

F5 helpt ook niet?quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:34 schreef Crientj het volgende:
[..]
Meh. Gister wilde het ook al niet. Dan maar geduld hebben.

Probeer anders http://m.slandr.net/follow?who=USERNAME wel eerst even inloggenquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:19 schreef Crientj het volgende:
Grr. Ik kan niemand meer followen. Kan blijven klikken op Follow, maar dr gebeurd niets.

Nope. Hij ziet het ook niet meer als ik iemand heb die mij followed.quote:
Hoe bedoel je intikken?quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:20 schreef Misan het volgende:
[..]
en als je het gewoon intikt in plaats van de klikken?

of eigenlijk http://m.slandr.net/user?id=USERNAMEquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
Probeer anders http://m.slandr.net/follow?who=USERNAME wel eerst even inloggen

Hmm k. ;oquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:44 schreef Misan het volgende:
[..]
gewoon follow USERNAME intikken waarbij je voor USERNAME de gebruikersnaam intikt

Als je Destroytwitter gebruikt kun je de tweets filteren op keywords.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:20 schreef Frutsel het volgende:
Je Twitter icoontje is onzichtbaar hier
En ik word gek van die mugshotdingen
Stop daar eens mee

Sorryquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:20 schreef Frutsel het volgende:
Stop daar eens mee

ik heb er gelukkig maar 1 die dat doet.... dus daar ben ik makkelijk vanafquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:20 schreef Frutsel het volgende:
Stop daar eens mee

Die ene tweet op een dag...quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:20 schreef Frutsel het volgende:
Stop daar eens mee

van de velen die het doen en ook niet allemaal tegelijk.......quote:

Is dat ook een accoutndat je kan volgen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
08/30/2009 20:22:25 | 38 yrs | Bond: $1,000 | CRIM MISCH>=$1,500 < $20K | CRIM MISCH >$50 | DISORDERLY CONDUCT-FIGHTING IN PUBLIC | ALCOHOL/PUBLIC INTOXICATION
Alcohol maakt meer kapot dan alleen je neus

Only in America!quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Is dat ook een accoutndat je kan volgen?

"follow"quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Only in America!
http://twitter.com/dentonpolice

Tja, daar hoef je niet naar te kijken, toch? Ik klik alleen op de linkjes van mensen die leuk zijnquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:52 schreef Misan het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet, meer hoe ze eruit zien

Hi/KPN zeker?quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:44 schreef Doopy-X- het volgende:
Weinig getweet vandaag, druk druk druk en dan op weg naar huis ook nog mobiel internet stuk

Yupsquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hi/KPN zeker?
Had er ook last van vanmiddag

Ik ben gewoon GOED!!quote:Op woensdag 2 september 2009 00:57 schreef Suuz_ het volgende:
Grappig plaatje gepost op twitter net!
Nizno had m direct door

.
.

Whahahaquote:

Zal ik eerlijk zeggen dat ik die niet eens gezien had...quote:Op woensdag 2 september 2009 00:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ben gewoon GOED!!
Dat die muispijl in beeld stond was overduidelijk!!!

Daar lijkt het wel opquote:Op woensdag 2 september 2009 18:28 schreef IQM het volgende:
http://twitter.com/bloody_elf
WTF! Is dit een bot of wat?Hoe irritant kun je zijn.

Dat is een bot ja.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:28 schreef IQM het volgende:
http://twitter.com/bloody_elf
WTF! Is dit een bot of wat?Hoe irritant kun je zijn.

Ah, dat was het dus gisteren.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:44 schreef Doopy-X- het volgende:
Weinig getweet vandaag, druk druk druk en dan op weg naar huis ook nog mobiel internet stuk
edit: woei, zie net dat mijn Twittericoontje hier niet goed ingesteld was, ff gefixt

Ik heb der meteen toegevoegd, heerlijke Tweets over der kamer opruimen anders krijgt ze geen vreten van mams etcquote:Op woensdag 2 september 2009 13:32 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Whahaha
Twitter ownd!
Haar hele twitter staat vol met dat soort ongein trouwens...

dat haalt me overquote:Op woensdag 2 september 2009 20:13 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb der meteen toegevoegd, heerlijke Tweets over der kamer opruimen anders krijgt ze geen vreten van mams etc

Tierende bejaarde is onverwachte Twitter-hitquote:

Misschien lukt het hier?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:04 schreef JJH het volgende:
Je kunt nergens je geblockte followers zien of terughalen toch? Volgens mij heb ik net per ongeluk een verkeerder gekickt..

Dat ga ik eens uitpluizen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien lukt het hier?
http://dossy.org/twitter/karma/

Als je nog weet wie het was kan je via zijn/haar profiel diegene weer unblocken..quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:04 schreef JJH het volgende:
Je kunt nergens je geblockte followers zien of terughalen toch? Volgens mij heb ik net per ongeluk een verkeerder gekickt..

http://twitter.com/danny_devitoquote:I just joined Twitter! I don't really get this site or how it works. My nuts are on fire.
 .
.

hahaquote:Op zondag 6 september 2009 16:00 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://twitter.com/danny_devito.

eerst maar eens wachten wat en hoe hij tweet...... zoveel volgers en zo weinig tweets.... Vind ik al irritant.... Mensen die gaan volgen om de naam en de persoon....quote:Op zondag 6 september 2009 16:00 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://twitter.com/danny_devito.

bij opties staat het twitter t-eetje... daar vul je je gebruikernaam van twitter in....quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:07 schreef Rimas het volgende:
Hoe vul ik mijn twitter in mijn profiel in hier op fok?

nu nog alleen SamirElb invullen ipv de hele link.... want dan dut ie t nie....quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:14 schreef Rimas het volgende:
Cool! Thanx heb het gevonden, ik keek dus gewoon verkeerd

That page doesn't exist! Oeps...quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
nu nog alleen SamirElb invullen ipv de hele link.... want dan dut ie t nie....

goed zoquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:37 schreef Rimas het volgende:
[..]
That page doesn't exist! Oeps...
Nu werkt ie wel!

Nee, je twitterd naar een UK-nummer, dus ook de kosten voor een sms naar het buiteland komen erbij..quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:14 schreef -skippybal- het volgende:
Misschien een domme vraag, maar als ik ga Twitteren via sms, dan kost het me toch alleen smsjes uit m'n bundel?

Van twitter krijg je geen extra kosten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:19 schreef -skippybal- het volgende:
Hmm, ik geloof dat smsen naar een buitenlands nummer gewoon uit de bundel gaat bij T-Mobile. Ik bel ze wel wel even om zeker te weten.
Maar ik bedoel eigenlijk meer dat ik niet ineens onverwachte kosten heb door iets van Twitter zelf?

Omdat niet iedereen een onbeperkt mobiel internetabootje heeft.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:16 schreef kikoooooo het volgende:
Sms naar een buitenlands nummer is niet duurder dan naar een Nederlands nummer geloof ik hoor.
Waarom zou je twitteren via sms trouwens en niet via mobiel internet?

Zal tijd worden dat iedereen dat neemt. Het is 2009quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen een onbeperkt mobiel internetabootje heeft.

quote:Op Labor Day heeft regisseur Kevin Smith, bekend van Dogma en de Clerks-films, een 24 uur durende vragensessie gehouden via Twitter. Fans van over de hele wereld stuurden allerlei vragen in (zelfs over zijn seksleven) en Smith beantwoordde die. Op het moment van schrijven gaat hij nog tweeënhalf uur door.
De geïnteresseerde fan ziet Smith onder meer vragen beantwoorden over of hij tatoeages heeft ("Wife's name down left forearm, kid's name down right, Mad Hatter on left arm (the one I regret)"), waar hij zijn kleren koopt ("There is a man, Omar; he is a tent-maker"), wat zijn favoriete reality show is ("Never watched one") en of hij Bono wel eens heeft ontmoet ("Nope. I dont really meet anyone. I rarely go out, as you can tell").
Check zijn Twitter-account HIER.

ik heb 't ook niet, nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:52 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zal tijd worden dat iedereen dat neemt. Het is 2009

Het ligt inderdaad maar net aan waar je prioriteiten liggen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb 't ook niet, nergens voor nodig.
ik kan over het algemeen wel ergens wifi oppikken met m'n ipod
en zo niet, dan niet.

Omdat ik mijn telefoons áltijd kapot maak of kwijtraak dus heb ik een goedkoop prepaid ding met een sim-onlyquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:16 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom zou je twitteren via sms trouwens en niet via mobiel internet?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |