Meteen blockenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:24 schreef DennisMoore het volgende:
Irritant dat spammers nu ook gewoon naar je gaan tweeten zonder je eerst te volgen. Dat vervuilt je @replies.
humor.... kga m niet volgen maar maak er wel eens even een bladwijzer vanquote:
Dat snap ik, en Woofer is de anti-twitter. Voor mensen die graag oeverloos uitgebreid ouwehoeren.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
De charme van twitter is juist dat het allemaal korte berichtjes zijn, die makkelijk weg lezen.
1400 is veel te veel.
qu63 bijvoorbeeldquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:54 schreef Misan het volgende:
[..]
ik ken echt niemand die dat doet
heb je leuke voorbeelden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:04 schreef swollywood het volgende:
[..]
qu63 bijvoorbeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verveel me als ik aan het fietsen ben, dan ga ik maar foto's maken van dingen
Zoals dit:
"You rock" -"Yeah, I Know"
http://www.mobypicture.com/user/svenahrens/view/440267It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Interessant joh!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik verveel me als ik aan het fietsen ben, dan ga ik maar foto's maken van dingen
Zoals dit:
"You rock" -"Yeah, I Know"
http://www.mobypicture.com/user/svenahrens/view/440267
Als jij ooit zo wordt als die zeik Sywert kom ik je slaan en dat is geen belofte maar een feit!quote:
Kan dat wel als je via de website twittert zoals jij?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:34 schreef Mirjam het volgende:
ik zag laatst ergens dat je kunt instellen welke verklein url twitter moet gebruiken, ik kan die optie nergens meer vinden
kan iemand me vertelklen waar ik dat kan wijzigen?
Sywert van Lienden?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als jij ooit zo wordt als die zeik Sywert kom ik je slaan en dat is geen belofte maar een feit!
ik heb je ook maar even gefeliciteerd daarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |