SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik juist de irritantste accounts, die alleen maar RSS-feeds posten.. Toppunt van ergenis is @vakantiebeursnl Altijd 2 replies, wat eigenlijk gewoon retweets zijn..quote:Op woensdag 4 november 2009 20:13 schreef DennisMoore het volgende:
'k Doe sinds vandaag ook 't twitter-account van m'n werkgever. Toegevoegd in Brizzly dus.
Wel oppassen dat ik via 't goede account de juiste dingen twitter.
Op dit moment alleen een beetje automatisch via RSS-feed nieuwsberichten twitteren. Mogelijk ook richting webcare-achtige dingen... gewoon proberen dus.
Het schept orde in m'n timelinequote:Op woensdag 4 november 2009 23:27 schreef Nizno het volgende:
Ik snap trouwens niet wat de meerwaarde van de big ben of de koekoeksklok is.....
Maar misschien is dat een fout in mijn systeem
Ik moest er eerlijk gezegd ook om lachen. Die klokken herhalen zich elk half etmaal.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:27 schreef Nizno het volgende:
Ik snap trouwens niet wat de meerwaarde van de big ben of de koekoeksklok is.....
Maar misschien is dat een fout in mijn systeem
Je meent het...quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:32 schreef Nizno het volgende:
groningen heeft nu ook de klok:
http://twitter.com/martini_klok
RT @martini_klok Deng
Je kan ook gewoon naar de tijd van je post kijkenquote:
Ja, ik heb een fucking schijthekel aan die eindeloze niksigheid. Maar dat mag ik niet zeggen van de OPquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:54 schreef knars het volgende:
Jij had je twitter account toch verwijderd, weggegooid, vernietigd en begraven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |