SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik juist de irritantste accounts, die alleen maar RSS-feeds posten.. Toppunt van ergenis is @vakantiebeursnl Altijd 2 replies, wat eigenlijk gewoon retweets zijn..quote:Op woensdag 4 november 2009 20:13 schreef DennisMoore het volgende:
'k Doe sinds vandaag ook 't twitter-account van m'n werkgever. Toegevoegd in Brizzly dus.
Wel oppassen dat ik via 't goede account de juiste dingen twitter.
Op dit moment alleen een beetje automatisch via RSS-feed nieuwsberichten twitteren. Mogelijk ook richting webcare-achtige dingen... gewoon proberen dus.
Het schept orde in m'n timelinequote:Op woensdag 4 november 2009 23:27 schreef Nizno het volgende:
Ik snap trouwens niet wat de meerwaarde van de big ben of de koekoeksklok is.....
Maar misschien is dat een fout in mijn systeem
Ik moest er eerlijk gezegd ook om lachen. Die klokken herhalen zich elk half etmaal.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:27 schreef Nizno het volgende:
Ik snap trouwens niet wat de meerwaarde van de big ben of de koekoeksklok is.....
Maar misschien is dat een fout in mijn systeem
Je meent het...quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:32 schreef Nizno het volgende:
groningen heeft nu ook de klok:
http://twitter.com/martini_klok
RT @martini_klok Deng
Je kan ook gewoon naar de tijd van je post kijkenquote:
Ja, ik heb een fucking schijthekel aan die eindeloze niksigheid. Maar dat mag ik niet zeggen van de OPquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:54 schreef knars het volgende:
Jij had je twitter account toch verwijderd, weggegooid, vernietigd en begraven?
precies...quote:Op maandag 9 november 2009 08:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Om bepaalde heb ik plat gelegen. Dat je zoveel humor in drie woorden kwijtkunt.
leuk!quote:Op maandag 9 november 2009 09:43 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik heb een nieuwe twitter layout!
Klik.
Gebruik je actief je wie, wat, waar?quote:Op maandag 9 november 2009 18:51 schreef Ernemmertje het volgende:
Ik snap nog steeds niks van dat twitter gedoe... beetje vaag allemaal, ik blijf wel bij hyves houden.. haha
Neejoh. Twitter is tof.quote:Op maandag 9 november 2009 18:51 schreef Ernemmertje het volgende:
Ik snap nog steeds niks van dat twitter gedoe... beetje vaag allemaal, ik blijf wel bij hyves houden.. haha
Precies, daarom knikker ik er soms weer wat af, want ik heb twitter helaas niet om altijd maar die berichten te lezen over wat iemand nu weer doet. Prima hoor, zo af en toe, maar elk uur? of nog vaker?quote:Op donderdag 12 november 2009 23:29 schreef fyah het volgende:
Het is ook gewoon achterhaald om Twitter te zien als iets waar iemand slechts typt wat voor saais hij nu aan het doen is. Dan volg je toch echt de verkeerde mensen.
Ik weet niet of er twitter-apps zijn voor LG en SE eigenlijk.. Anders zijn www.dabr.co.uk en http://m.slandr.net ook goeie alternatieven!quote:Op woensdag 25 november 2009 16:05 schreef Junkie het volgende:
Op een iPhone werkt Twitter echt makkelijk via Twitterriffic (of 1 van de vele andere apps).
Maar weten jullie nog een handige client voor een LG Viewty en Sony Ericsson Experia X1?
Ik gebruik tweets60 voor mn nokia, weet niet of dat ook met jouw merken compatible is?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:05 schreef Junkie het volgende:
Op een iPhone werkt Twitter echt makkelijk via Twitterriffic (of 1 van de vele andere apps).
Maar weten jullie nog een handige client voor een LG Viewty en Sony Ericsson Experia X1?
Ik kan d'r gewoon op? Weinig problemen eigenlijkquote:Op woensdag 9 december 2009 09:13 schreef frame-saw het volgende:
Heeft Twitter de laatste tijd veel kuren of ligt dat aan mij?
Hij ligt er weer uit dus ik kan niet op twitterfail zoeken ofzo
Hier gaat het ook allemaal soepelquote:Op woensdag 9 december 2009 09:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik kan d'r gewoon op? Weinig problemen eigenlijk
drom moet je die ook niet gebruiken...quote:Op donderdag 10 december 2009 23:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
De search van twitter loopt laatste tijd heel erg veel achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |