ben ik toch nieuwsgierig... hoe kom ik over tov mijn foto?quote:Op zondag 7 maart 2010 00:58 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Neuh, ik dacht meer aan een nerd, zoals de meeste hier denk ik. Als valt me op dat dat best meevalt als ik sommige fotoboeken bekijk.
Even kijken hoor.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben ik toch nieuwsgierig... hoe kom ik over tov mijn foto?
Ook niet wat ik zou verwachten, goed gekeurd dus.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben ik toch nieuwsgierig... hoe kom ik over tov mijn foto?
Oeh, oeh, en ik?quote:Op zondag 7 maart 2010 01:12 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ook niet wat ik zou verwachten, goed gekeurd dus.
Niet te moeilijk gaan doen hèquote:
Haha ja jij bent ook goed gekeurd, mijn beeld dat heel bijna alleen maar puisterige nerdjes op fok zitten is wel veranderd.quote:
Leuke website!quote:Op zondag 7 maart 2010 01:22 schreef donroyco het volgende:
[..]
Niet te moeilijk gaan doen hèGewoon nadenken
Yeahquote:Op zondag 7 maart 2010 01:23 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Haha ja jij bent ook goed gekeurd, mijn beeld dat heel bijna alleen maar puisterige nerdjes op fok zitten is wel veranderd.
Ja, 't is al laat hequote:Op zondag 7 maart 2010 01:22 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dank je, ik moet even inspiratie opdoen voor mijn (nieuwe) portfoliowebsite. Tussendoor even ditquote:
Ik zie hetquote:Op zondag 7 maart 2010 01:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, 't is al laat he. Maar gevonden
.
quote:Op zondag 7 maart 2010 01:05 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ik zat mensen met Twitter altijd een beetje belachelijk te maken maar nu ik het heb vind ik het best leuk.![]()
't Is gewoon verslavendquote:Op zondag 7 maart 2010 01:35 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Als mensen het zeiden zat ik altijd zo van heb je Twitter, blijkt het gewoon leuk te zijn.
Dat zeker jaquote:Op zondag 7 maart 2010 01:39 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Een internet abonnement op je telefoon werkt er ook wel aan mee natuurlijk.
Waarom heb jij mij geblocked om jou te followen?quote:Op zondag 7 maart 2010 01:22 schreef donroyco het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |