ben ik toch nieuwsgierig... hoe kom ik over tov mijn foto?quote:Op zondag 7 maart 2010 00:58 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Neuh, ik dacht meer aan een nerd, zoals de meeste hier denk ik. Als valt me op dat dat best meevalt als ik sommige fotoboeken bekijk.
Even kijken hoor.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben ik toch nieuwsgierig... hoe kom ik over tov mijn foto?
Ook niet wat ik zou verwachten, goed gekeurd dus.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben ik toch nieuwsgierig... hoe kom ik over tov mijn foto?
Oeh, oeh, en ik?quote:Op zondag 7 maart 2010 01:12 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ook niet wat ik zou verwachten, goed gekeurd dus.
Niet te moeilijk gaan doen hèquote:
Haha ja jij bent ook goed gekeurd, mijn beeld dat heel bijna alleen maar puisterige nerdjes op fok zitten is wel veranderd.quote:
Leuke website!quote:Op zondag 7 maart 2010 01:22 schreef donroyco het volgende:
[..]
Niet te moeilijk gaan doen hèGewoon nadenken
Yeahquote:Op zondag 7 maart 2010 01:23 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Haha ja jij bent ook goed gekeurd, mijn beeld dat heel bijna alleen maar puisterige nerdjes op fok zitten is wel veranderd.
Ja, 't is al laat hequote:Op zondag 7 maart 2010 01:22 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dank je, ik moet even inspiratie opdoen voor mijn (nieuwe) portfoliowebsite. Tussendoor even ditquote:
Ik zie hetquote:Op zondag 7 maart 2010 01:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, 't is al laat he. Maar gevonden
.
quote:Op zondag 7 maart 2010 01:05 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ik zat mensen met Twitter altijd een beetje belachelijk te maken maar nu ik het heb vind ik het best leuk.![]()
't Is gewoon verslavendquote:Op zondag 7 maart 2010 01:35 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Als mensen het zeiden zat ik altijd zo van heb je Twitter, blijkt het gewoon leuk te zijn.
Dat zeker jaquote:Op zondag 7 maart 2010 01:39 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Een internet abonnement op je telefoon werkt er ook wel aan mee natuurlijk.
Waarom heb jij mij geblocked om jou te followen?quote:Op zondag 7 maart 2010 01:22 schreef donroyco het volgende:
[..]
Huh?quote:Op zondag 7 maart 2010 01:23 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Haha ja jij bent ook goed gekeurd, mijn beeld dat heel bijna alleen maar puisterige nerdjes op fok zitten is wel veranderd.
ja heuj houd jij je er even buiten... jij bent juist een stereotype FOK!ker.. met je puistjes en allesquote:
Ik ben goddomme 100+ en wat zie ik in m'n nek? M'n NEK nog wel?!quote:Op zondag 7 maart 2010 10:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja heuj houd jij je er even buiten... jij bent juist een stereotype FOK!ker.. met je puistjes en alles
quote:Op zondag 7 maart 2010 10:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben goddomme 100+ en wat zie ik in m'n nek? M'n NEK nog wel?!
Een puistje
Ik heb al 600 jaar geen last meer van puistjes!
Jammerquote:Op zondag 7 maart 2010 01:23 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 maart 2010 11:18 schreef ThE_ED het volgende:
Gister weer bij een borrel geweest met twittervrienden. Ik heb me dankzij twee vriendinnen kapot staan lachen en toen iemand kwam met "dan moeten jullie maar voortplanten" was de opmerking "oh zo doe je dat als internet fenomeen?!".*tranen*
quote:Op zondag 7 maart 2010 10:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben goddomme 100+ en wat zie ik in m'n nek? M'n NEK nog wel?!
Een puistje
Ik heb al 600 jaar geen last meer van puistjes!
Echt vreselijk h`equote:
Ook al zoiets ja, of " trendwatcher" vind ik ook zo leukquote:Op zondag 7 maart 2010 11:41 schreef Intrepidity het volgende:
Of het soort mens wat 'entrepreneur' in hun profile heeft staan. Dat zijn per definitie al follow-onwaardige douchebags.
Of guru's!quote:Op zondag 7 maart 2010 11:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt vreselijk h`e
[..]
Ook al zoiets ja, of " trendwatcher" vind ik ook zo leuk
Daar kan nog wel iets bij!quote:Op zondag 7 maart 2010 11:57 schreef ThE_ED het volgende:
ik dacht eigenlijk aan mental coach, CEO, guru, SEO, web 2.0
En een beetje gekquote:
Daar sloeg dat 'mental' toch ook op in z'n bio?quote:
ok ik ontvolg al!quote:Op zondag 7 maart 2010 11:37 schreef yvonne het volgende:
Ik word alleen helemaal gestoord van het soort vrouwen dat op twitter zit.... En waarom ze mij volgen is me totaal onduidelijk.
Ik kan me serieus voorstellen dat jij je heel gefrustreerd voelt op twitter omdat de ban-knop ontbreektquote:Op zondag 7 maart 2010 12:17 schreef yvonne het volgende:
Oh! en al die christenidioten op Twitter, ontelbaar veel!
http://twitter.com/WillemStoter
quote:Kind met meeste stemmen heeft er 500+. Ik zei, dat kan makkelijk meer! Help mij eens dat te bewijzen...http://j.mp/ak4Qmz
Of lokale politicie de je gaan volgen omdat je een keer 'Gouda', 'Rotterdam', 'Groningen' of een willekeurige andere plaats heb genoemd..quote:Op zondag 7 maart 2010 12:17 schreef yvonne het volgende:
Ben jij een trendwatchende aandachtsgeile coach?quote:
Neuh, maar veel op Twitter is wel zo'n enorm anders volk dan dat ik gewend ben.Op[ FOK! kun je users nog enigszins " beschermen" maar wat ze op Twitter uitkramen..ongelooflijkquote:Op zondag 7 maart 2010 12:19 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik kan me serieus voorstellen dat jij je heel gefrustreerd voelt op twitter omdat de ban-knop ontbreekt
jaquote:Op zondag 7 maart 2010 12:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben jij een trendwatchende aandachtsgeile coach?
Jaquote:Op zondag 7 maart 2010 12:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Of lokale politicie de je gaan volgen omdat je een keer 'Gouda', 'Rotterdam', 'Groningen' of een willekeurige andere plaats heb genoemd..
Kijk dan op zn minst of ik wel op je kán stemmen
Het toppunt was toch wel dat ik een keer sarcastisch naar een vrouw op twitter toe iets zei in de buurt van "Ben je ongesteld ofzoquote:Op zondag 7 maart 2010 12:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Of lokale politicie de je gaan volgen omdat je een keer 'Gouda', 'Rotterdam', 'Groningen' of een willekeurige andere plaats heb genoemd..
Kijk dan op zn minst of ik wel op je kán stemmen
Net zoals gisteravond met dat 'nieuwe' programma van Paul de Leeuw. Ik tracht dat enigszins af te fikken, gaat ie me ineens volgenquote:Op zondag 7 maart 2010 12:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
JaTwitter ik net dat ik nooit van die politieke partij zal gaan houden, hopla, ze volgen je, GA WEG
quote:Op zondag 7 maart 2010 12:27 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Het toppunt was toch wel dat ik een keer sarcastisch naar een vrouw op twitter toe iets zei in de buurt van "Ben je ongesteld ofzo" En dat ik vervolgens meteen gevolgd werd door een of andere gare menstruatiecoach ofzo
Ik heb een piemel, trut.
1 keer iets zeggen over apple of iPAD werkt ook om meteen volgers te krijgen.quote:Op zondag 7 maart 2010 12:27 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Het toppunt was toch wel dat ik een keer sarcastisch naar een vrouw op twitter toe iets zei in de buurt van "Ben je ongesteld ofzo" En dat ik vervolgens meteen gevolgd werd door een of andere gare menstruatiecoach ofzo
Ik heb een piemel, trut.
Ik word/werd ook gevold door Sorbo die strijktips gafquote:Op zondag 7 maart 2010 12:27 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik heb een piemel, trut.
lolquote:Op zondag 7 maart 2010 12:29 schreef Intrepidity het volgende:
http://twitter.com/Intrepidity/statuses/10116717815
We zullen zien
quote:Nizno_o sjow he... dan RT ik @michielveenstra over de opmerking van de iPAD en krijg ik meteen een spammert. @bestusedipad op blok dus!!
dat is voor jou ook zeer zeker nodig!!quote:Op zondag 7 maart 2010 12:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik word/werd ook gevold door Sorbo die strijktips gaf
Dat is het grote voordeel!quote:Op zondag 7 maart 2010 12:37 schreef ThE_ED het volgende:
Die automated dingen vinden mij nooit doordat ik uit de search geblockt ben voor dat soort dingen. Ik kom ook nooit in die streams gebaseerd op hashtag.
quote:Op zondag 7 maart 2010 12:38 schreef yvonne het volgende:
http://twitter.com/YvonHeslinga/status/10116894734
Het enige wat ik zei was dat ik om 22:22 ging strijken!quote:Op zondag 7 maart 2010 12:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
lol
dit is mijn tweet er over:
[..]
[..]
dat is voor jou ook zeer zeker nodig!!
quote:Op zondag 7 maart 2010 13:20 schreef yvonne het volgende:
http://twitter.com/ongesteld/status/10117234098
Wat is je twitter adres, volg ik je even toe roel!quote:Op zondag 7 maart 2010 13:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
En jawel, ik tweette iets over de iPad en @ipadappoutlet begint me te volgen
quote:Op zondag 7 maart 2010 13:23 schreef svenistheman het volgende:
[..]
Wat is je twitter adres, volg ik je even toe roel!
Hier staat niks hoorquote:Op zondag 7 maart 2010 07:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
Waarom heb jij mij geblocked om jou te followen?
Nu met telefoonnummerquote:Op zondag 7 maart 2010 12:17 schreef yvonne het volgende:
Doe eens linkje sturen, want je Twitteradres klopt niet hierboven..quote:
daar zat ik idd ook al naar te kijken....quote:Op zondag 7 maart 2010 14:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Doe eens linkje sturen, want je Twitteradres klopt niet hierboven..
http://twitter.com/Jose_BXquote:Op zondag 7 maart 2010 14:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Doe eens linkje sturen, want je Twitteradres klopt niet hierboven..
Opgeslotquote:
Ik wel;)quote:Op zondag 7 maart 2010 14:54 schreef Ayca het volgende:
pm zie je toch ook niet op de mobiele layout?
wel hoor..quote:Op zondag 7 maart 2010 14:54 schreef Ayca het volgende:
pm zie je toch ook niet op de mobiele layout?
Je bent aan het Mirckenquote:Op zondag 7 maart 2010 13:22 schreef ThE_ED het volgende:
Twitter is toch goddomme geen reclamezuil?!
Ja, dat vraag ik me dus ook afquote:Op zondag 7 maart 2010 17:42 schreef Cee het volgende:
tvp
Roel_Jewel waarom volgt Paul de Leeuw je in godsnaam?![]()
Ik volg je nu ook roeljewel! ( je mag mij ook volgen op f1svenquote:Op zondag 7 maart 2010 17:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me dus ook af. Ik tracht het programma van de beste man af te fikken en vervolgens volgt ie me
Had wel een reply ofzo van 'm verwacht, maar helemaal niets
. Triest Roelvink deed dat wel toen ik heel 'positief' over 'm was. Ik heb snel geblokt om de kwaliteit in m'n lijst enigszins op niveau te houden
.
Heb je ook toegevoegd. Ben benieuwd of je mijn tweets ook leuk genoeg vindt om eventueel mij ook te gaan volgenquote:Op zondag 7 maart 2010 14:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
http://twitter.com/Jose_BX
wel gesloten, moet je toestemming geven om te followen
edit: ah ik zie het al, zal het ff fixen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |