Zelf hebben we ook een twitterlist van Fokkers! Zeker het bekijken waard zitten hele leuke mensen tussen:)quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:04 schreef eenbeetje het volgende:
ik vind dat er een website moet komen waar je volgers vandaan kunt ronselen/ downloaden/ stelen of ontvoeren.... ik heb er veel te weinig >(
Bedankt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:30 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Zelf hebben we ook een twitterlist van Fokkers! Zeker het bekijken waard zitten hele leuke mensen tussen:)
http://twitter.com/_MM89/twitter-fok
Ik wel.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:58 schreef j95 het volgende:
Die list ga ik ook meer eens bekijken. Zitten jullie btw ook aan de Foursquare? Ik niet, en denk dat het ook niet gaat gebeuren. Is echt niks voor mij. Bah
Dat valt wel mee. Je moet er gewoon bewust mee omgaan.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:02 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga niet FoursquarenHeel handig, mensen laten weten waar je bent, kunnen ze je makkelijker overvallen enzo
En op twitter zeggen dat je aan het werk bent/op school bent/in de kroeg staat dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:02 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga niet FoursquarenHeel handig, mensen laten weten waar je bent, kunnen ze je makkelijker overvallen enzo
Dat dusquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:02 schreef Etcetera het volgende:
kijk eens rond op foursquare.com zou ik zeggenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:30 schreef Jabberwocky het volgende:
Zit er nog meer achter dat Foursquare dan je locatie kenbaar maken? Ik lees wel eens dingen over burgemeester worden ofzo...
Ook dat is te achterhalen door bv je website oid...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 02:11 schreef Slickk het volgende:
Ehm, je zegt via twitter/foursquare dat je in de kroeg bent en dus niet thuis. Hoe weten ze dan waar jou 'thuis' is? Dan doe je toch iets fout lijkt me. Of de 'overvallers' moeten dus bekenden zijn.
Ik vind Foursquare best wel gaaf. Ook in Nederland zijn er steeds meer bedrijven die er iets mee gaan doen. Zo was er laatst een kroeg die je een drankje gratis geeft zodra je incheckt bij hun kroeg en bij drie checkins krijg je een fles prosecco.
Ik ookquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind dat 4sq een beetje irritant soms hoor.
Ik ook, de tweets heb ik daarom ook uitgeschakeldquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind dat 4sq een beetje irritant soms hoor.
Dat dus.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ook, de tweets heb ik daarom ook uitgeschakeldAlleen als ik ergens Mayor wordt of een badge krijg wordt het getweet
Ze vertelden hem dat ze via Twitter wisten waar hij was?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:12 schreef Etcetera het volgende:
Dat zeg ik al zeldenEen collega heeft het dus daadwerkelijk gehad: 's avonds overvallen doordat ze via twitter wisten waar hij was
Verrrrrassing.quote:
Yep.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:27 schreef Zwansen het volgende:
Komt het vaak voor dat Nederlandse 'woorden' trending topics zijn op Twitter? Ik had het nog nooit gezien.
Zeker niet doen, Twitter vindt dat niet leuk.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:04 schreef eenbeetje het volgende:
ik vind dat er een website moet komen waar je volgers vandaan kunt ronselen/ downloaden/ stelen of ontvoeren.... ik heb er veel te weinig >(
Niet echt Nederlandse woorden, maar het gaat dan om dubieuze figuren als Maria Mosterd en Manou.quote:
Dat was eentje waar ook veel niet-Nederlanders over aan het tweeten waren.quote:
Maria Mosterd heeft er ook in gestaan....... was ook leuk al die Engelsen die vroegen waarom er over mosterd gekletst werd... zo lekker is dat nou ook weer niet...quote:Op maandag 24 mei 2010 18:37 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Dat was eentje waar ook veel niet-Nederlanders over aan het tweeten waren.
Meestal als een Nederlands onderwerp trending is vervalt het al snel in buitenlanders die willen weten waar 't over gaat en Nederlanders die het hilarisch vinden dat buitenlanders ons niet begrijpen.
Ben jij ook zo iemand die in zijn Hyvesnaam "~free2add~" heeft staan?quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:04 schreef eenbeetje het volgende:
Nee, er is geen standaard overzichtspagina . Kwestie van op de hashtags klikken en dan zoekt ie vanzelf.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:54 schreef Jos. het volgende:
Ik heb pas sinds kort Twitter, maar vraag me af hoe je #teksthier precies werkt? Is er een overzicht van alle #pagina's? En wat is de functie? Zodat je kan zien welke mensen nog meer over #onderwerp praten?
Wat vind jij leuk? Ik volg veel webdesign, usability en chiptune mensen.quote:
Wtfquote:
quote:MENSE IK BEN EEN AKTIE BEGONNE!!! EVERYBODY DIE WILT DAT SIENEKE VANAAF DER KUT UIT DER BROEK HANG MOET DEZE RAYTWEETEN!!!!!! THANX!!! XXX
about 23 hours ago via web
eigenlijk van alles, maar nou net niet wat jij opnoemt :-), politiek volg ik wel maar daar heb ik al veel van. evenals nieuws-sites alleen spammen die mijn timeline volquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat vind jij leuk? Ik volg veel webdesign, usability en chiptune mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....nachtrijder...Nachtzwelgje!
mobypicture gebruiken. Dan mail je de foto naar een uniek mailadres van mobypicture en die plaatst automatisch door naar twitter, facebook etc. (wat je maar wil). Als dat niet sneller gaat, ligt 't aan je verbinding. 3G of GPRS?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:12 schreef Veurmeur het volgende:
Ik heb een klein vraagje. Ik gebruik Twibble voor mijn mobiel (Samsung S8000 jet), maar het uploaden van de foto's duurt redelijk lang. Is er een alternatief om foto's sneller up te loaden?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:17 schreef Tism het volgende:
Ik heb een volger d'r bij..![]()
..100% stijgingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Via welke service upload je ze? En hoe groot is je foto? Upload je via GPRS? 3G?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:12 schreef Veurmeur het volgende:
Ik heb een klein vraagje. Ik gebruik Twibble voor mijn mobiel (Samsung S8000 jet), maar het uploaden van de foto's duurt redelijk lang. Is er een alternatief om foto's sneller up te loaden?
Poging gedaan maar viel echt niets van te maken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:18 schreef 3keernix het volgende:
Nog mensen meegedaan aan het twitterdebat?
In Tweetdeck was het soms nog aardig te volgenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Poging gedaan maar viel echt niets van te maken.
Ik sla overquote:
Vergeet @patje122 niet!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:57 schreef RedGuy het volgende:
Veel mensen in de 'hiphop' wereld tweeten grappig.
@SpaceKees, @JiggyDje, @Wiwatron, @YousefGnaoi, @Diorno.
Ja, maar bij stelling 5 ging de site er echt uit hier. Ik ben er uiteindelijk maar mee gestopt, ging ook helemaal nergens over. Niet echt een winnaar van het debat, maar wel een verliezer: Rita Verdonk. Wat een achterlijk mens is dat zeg, het wordt steeds duidelijker.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:18 schreef 3keernix het volgende:
Haha geniaal van Pechtoldquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:53 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Ja, maar bij stelling 5 ging de site er echt uit hier. Ik ben er uiteindelijk maar mee gestopt, ging ook helemaal nergens over. Niet echt een winnaar van het debat, maar wel een verliezer: Rita Verdonk. Wat een achterlijk mens is dat zeg, het wordt steeds duidelijker.
Toffe tweet van Pechtold: "Rita staat erbij en doet niks terwijl een oude dame wordt beroofd ... zelf gezien in een filmpje !#rtldebat"
Ja. Ik had nog geen partij waarvan ik dacht... daar moet ik absoluut niet op stemmen! Maar sinds dat debat zou ik dus nooit van mijn leven op Rita Verdonk stemmenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:18 schreef 3keernix het volgende:
Niet echt opgemerkt. Partij 1 was wel erg aanwezig.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:16 schreef eNGine10 het volgende:
En ik las in het piratenpartij topic dat die het best goed gedaan hadden. Was daar ook iets van te merken?
Ik heb ze weinig gezien, ze maakten wel opmerkingen af en toe maar niets dat echt enorm raak was (zoals bij zovelen overigens). Er werd ook wat geklaagd dat men te weinig op ze reageerde.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:16 schreef eNGine10 het volgende:
En ik las in het piratenpartij topic dat die het best goed gedaan hadden. Was daar ook iets van te merken?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:57 schreef RedGuy het volgende:
Veel mensen in de 'hiphop' wereld tweeten grappig.
@SpaceKees, @JiggyDje, @Wiwatron, @YousefGnaoi, @Diorno.
ik vind die Foursquare spam ook irritant, hele tijd waar iemand is, alsof mij dat boeit.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:32 schreef Rensjebree het volgende:
Het word tijd dat ik weer een beetje normale mensen ga followen, want het gaat helemaal nergens meer over..
quote:dushi_kimberley
LATER AS IK GROOT BEN WIL IK NET ZOVEEL TIETE AS LIEKE VAN LEKSMOND!!! ZE IS ECHT DE 4BEELD VOOR ALLE MEIDE UIT DE BUURT!!!! XXX
Doe dan gewoon Geotracking! opzich is dat wel leuk, en daar stoor je ook niemand mee.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
ik vind die Foursquare spam ook irritant, hele tijd waar iemand is, alsof mij dat boeit.
Wat voor userpic heb je?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:35 schreef Laydina het volgende:
Ik vraag mij voornamelijk af waarom mensen mij followen die niet eens nederlands spreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |