Njam! Wat is eigenlijk zo goed aan lijnzaad? ik wil het ook gaan gebruiken maar ik weet niet waarom het eigenlijk zo gezond is...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:58 schreef Blurred86 het volgende:
tvp met een lijstje:
O: havermout met banaan, pindakaas en lijnzaad
T: Egyptisch uhh snoepje oid
L: 4x allinson (2 x kaas tosti) +2x koffie met melk
T: peer (evt met yoghurt)
D: goedgevulde minestrone +rabarber puddingcake na + wijn
Volgens mij is het vooral goed om verstopping te voorkomen. En er zitten gezonde vetten in.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:01 schreef Perruche het volgende:
[..]
Njam! Wat is eigenlijk zo goed aan lijnzaad? ik wil het ook gaan gebruiken maar ik weet niet waarom het eigenlijk zo gezond is...
Wel wat weinig voor een man. Heb je geen honger? En wat voor groente ga je eten?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:51 schreef Socios het volgende:
O: 225 ml sinaasappelsap, 4 boterhammen, 1 halverine, 1 hagelslag, 150 ml halfvolle melk.
L: 1 appel, 1 roggebrood met halverine en kaas, 2 boterhammen met halverine en magere rookvlees, 150 ml melk
D: nog niet genuttigd.
Jup, er zitten veel vezels in en omega 3 vetzuren. Verder ook een hoog gehalte aan lignans, waarvan gedacht wordt dat ze het risico op verschillende soorten kanker verlagen (o.a. borst- en prostaatkanker), insuline-resistentie tegengaan en anti-oxiderende effecten hebben.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij is het vooral goed om verstopping te voorkomen. En er zitten gezonde vetten in.
Omega's! En vezels.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:01 schreef Perruche het volgende:
[..]
Njam! Wat is eigenlijk zo goed aan lijnzaad? ik wil het ook gaan gebruiken maar ik weet niet waarom het eigenlijk zo gezond is...
Heeft trouwens iemand nog een lekker recept voor aspergesoep? Had het laatst gemaakt maar de bouillon was een beetje flauwtjes...
Hmmm.. ik zoek iets wat goed is voro de darmen enzo. Klinkt wel goed dit. Je kan geloof ik ook gewoon lijnzaad nemen en dat een macht laten weken in water toch? Heb ik ergens gelezen tenimnste.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:15 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Jup, er zitten veel vezels in en omega 3 vetzuren. Verder ook een hoog gehalte aan lignans, waarvan gedacht wordt dat ze het risico op verschillende soorten kanker verlagen (o.a. borst- en prostaatkanker), insuline-resistentie tegengaan en anti-oxiderende effecten hebben.
Wel gebroken lijnzaad nemen anders heb je er alsnog niets aan..
ik zou zeggen italiaanse pizza mat dunne bodem en groente zonder extra kaasquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat is gezonder?
Chinees of pizza of shoarmaschotel???
In achterhoofd houden dat ik alles opvreet.
Als je vooral groentegerechten neemt zonder hele vette sauzen is chinees volgens mij het gezondst.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat is gezonder?
Chinees of pizza of shoarmaschotel???
In achterhoofd houden dat ik alles opvreet.
Tjap tjoyquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als je vooral groentegerechten neemt zonder hele vette sauzen is chinees volgens mij het gezondst.
Ja duh. Als je zo weinig eet ga je compenseren en dan meestal met de verkeerde voedingsmiddelen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:40 schreef Socios het volgende:
Net twee gevulde koeken naar binnen gewerkt. [ afbeelding ]
Dat was niet de bedoeling. [ afbeelding ]
Neemt niet weg dat twee gevulde koeken wegkrijgen in korte tijd best een prestatie is! Ik word al misselijk bij het ideequote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja duh. Als je zo weinig eet ga je compenseren en dan meestal met de verkeerde voedingsmiddelen.
echt? appeltje eitje. 3 ook wel. Maar, ik ben dan ook een bodemloos vat.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat twee gevulde koeken wegkrijgen in korte tijd best een prestatie is! Ik word al misselijk bij het idee
QFT.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja duh. Als je zo weinig eet ga je compenseren en dan meestal met de verkeerde voedingsmiddelen.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
echt? appeltje eitje. 3 ook wel. Maar, ik ben dan ook een bodemloos vat.
tvp, dus.
Ik kan ook een bodemloos vat zijn hoor! Nouja sort ofquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
echt? appeltje eitje. 3 ook wel. Maar, ik ben dan ook een bodemloos vat.
tvp, dus.
2 pizza's lukt wel, dat deed ik wel eensquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
![]()
3 big-macs,3 gevulde koeken.. njam.. alleen geen 3 pizza's
Wat is er met je darmen? Als je iets specifiek voor je darmen wilt nemen, bij Kruidvat verkopen ze potten "darmreiniger naturel", 's ochtends schepje in wat vruchtensap en zo snel mogelijk opdrinken (is goor). Perfect voor je darmen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:38 schreef Perruche het volgende:
Hmmm.. ik zoek iets wat goed is voro de darmen enzo. Klinkt wel goed dit. Je kan geloof ik ook gewoon lijnzaad nemen en dat een macht laten weken in water toch? Heb ik ergens gelezen tenimnste.
klinkt als laxeermiddel? wat zit er in en waarom zou je het willen nemen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat is er met je darmen? Als je iets specifiek voor je darmen wilt nemen, bij Kruidvat verkopen ze potten "darmreiniger naturel", 's ochtends schepje in wat vruchtensap en zo snel mogelijk opdrinken (is goor). Perfect voor je darmen.
Met m'n italiaanse ex gingen we wel eens naar de pizzaria, toen had ik er wel 1,5... maar die waren wel super dun. Maar goed, die waren zo lekker, en ik was op vakantiequote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
2 pizza's lukt wel, dat deed ik wel eens
Hm, ja ik weet niet wat het is, ze functioneren niet zo goed als moetquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat is er met je darmen? Als je iets specifiek voor je darmen wilt nemen, bij Kruidvat verkopen ze potten "darmreiniger naturel", 's ochtends schepje in wat vruchtensap en zo snel mogelijk opdrinken (is goor). Perfect voor je darmen.
3 big-macs weet ik dan weer niet zo goed. En sinds dat ik wat beter bezig ben met eten word de bodem van het bodemloze vat ook wat hoger...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
![]()
3 big-macs,3 gevulde koeken.. njam.. alleen geen 3 pizza's
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Muts muts muts muts muts.. Ik werk zelf in een winkel, het is de normaalste zaak van de wereld om iets terug te willen brengen, en nu zit ik al de hele middag als een klein kind me er druk om te maken. Ik merk af en toe dat de onzekerheid in sociale situaties weer terug komt en dan voel ik me zo stom.
.
Zie het als een zakelijke situatiequote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Muts muts muts muts muts.. Ik werk zelf in een winkel, het is de normaalste zaak van de wereld om iets terug te willen brengen, en nu zit ik al de hele middag als een klein kind me er druk om te maken. Ik merk af en toe dat de onzekerheid in sociale situaties weer terug komt en dan voel ik me zo stom.
.
Noop. Is een combinatie van vezels en uhm.. vezels. Psylliumvezels reinigen en stimuleren je darmen en inulinevezels voeden je goede darmbacterien. Psuyllium is veel beter dan bv tarwevezels, die zijn ruw en beschadigen de darmen. Zo'n pot kost geen drol (nou ja, een kleintje, minder dan 3 euro en je doet er lang mee).quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:01 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
klinkt als laxeermiddel? wat zit er in en waarom zou je het willen nemen?
Als je je bij het zien van een gevulde koek al niet in kunt houden, eet je toch echt te weinig. Als je het puur van discipline moet hebben zal het afvallen op lange termijn nooit goed gaan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:19 schreef Socios het volgende:
Komt puur door een huisgenoot die die koeken in de kast gelegd heeft. Als ik zelf boodschappen doe komen er alleen maar gezonde producten in huis en kom ik ook niet in de verleiding om dat te eten.
Nu zag ik ze liggen en werd ik ´getriggerd´ om ze op te vreten.
Bedenk wat je met dat geld kunt kopenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als je je bij het zien van een gevulde koek al niet in kunt houden,
Je eet niet per se te weinig, maar je eet verkeerd. Als (voormalig) carboholic kan ik je melden dat je best genoeg kunt eten om er dan nog een gevuilde koek achteraan te stouwen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als je je bij het zien van een gevulde koek al niet in kunt houden, eet je toch echt te weinig. Als je het puur van discipline moet hebben zal het afvallen op lange termijn nooit goed gaan.
Soms lukt het me wel om te laten liggen, maar meestal niet inderdaad. Dat is het grootste probleem bij mijn afvalstrategie denk ik. Ik vind het ook best moeilijk allemaal. Ik eet meestal wel gedisciplineerd goede maaltijden. Maar soms bezwijk ik elders op de dag voor bijvoorbeeld een paar koeken of als die er niet zijn, extra boterhammen, crackers etc.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:22 schreef Mini_rulez het volgende:
Als je je bij het zien van een gevulde koek al niet in kunt houden, eet je toch echt te weinig. Als je het puur van discipline moet hebben zal het afvallen op lange termijn nooit goed gaan.
Ook weer koolhydraten. Luister maar naar Loveli, die heeft er verstand van.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Soms lukt het me wel om te laten liggen, maar meestal niet inderdaad. Dat is het grootste probleem bij mijn afvalstrategie denk ik. Ik vind het ook best moeilijk allemaal. Ik eet meestal wel gedisciplineerd goede maaltijden. Maar soms bezwijk ik elders op de dag voor bijvoorbeeld een paar koeken of als die er niet zijn, extra boterhammen, crackers etc.
Wat is een carboholic? Ook als ik voldoende gegeten heb, kan ik best nog een zak chips op bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:25 schreef loveli het volgende:
Je eet niet per se te weinig, maar je eet verkeerd. Als (voormalig) carboholic kan ik je melden dat je best genoeg kunt eten om er dan nog een gevuilde koek achteraan te stouwen.
Is veel eiwitten goed of juist niet?quote:Vezelrijke dingen, eiwitjes eten en het slaat om. Trust me.
Waarom moet die salade zo slank zijn? De rest van je dag is al superweinig, zeker met dat sporten, en 2 boterhammen is nou ook niet bepaald avondeten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:25 schreef Ek-Mei het volgende:
Hey Slankies,
Iemand een receptje voor slanke tonijnsalade? Simpele voor op brood, heb een blikje tonijn op water en verder wel wat mayo of zou het evt ook met yoghurt kunnen, heb komkommer en augurken en verder niet zoveel geloof ik![]()
En m'n lijstje
O: yoghurt met muesli, lijnzaad, kiwi gold
T: banaan
S: 10 min roeien, 20 min crosstrainer, krachttraining
L: 2 boterhammen met halverine/2x kipfilet/komkommer, beker karnemelk
T: appel
T: cup a soup tomaat as we speak
D: tonijnsalade dus op 2 boterhammen
T:?
fotoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:29 schreef Viking84 het volgende:
Gut, ik ben echt zo'n wijf hèJurkje gekocht en ik laat het aan Mark zien en toen hij niet meteen enthousiast riep": "ja ja leuk!" ben ik weggerend, roepende: "Niet leuk dus, ok dan gaat 'ie terug!"
.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
Op basis van het advies van een man? Zou je ons niet eens mee laten kijken?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]herkenbaar hoor! Ik zit er nu al over te stressen om dat jurkje van hierboven terug te moeten brengen / te ruilen voor een grotere maat
.
Ik heb nog nooit gehad dat ze moeilijk deden, maar ik stel me altijd voor dat ze het niet terug willen nemen ofzo.
Maar dat is toch niet best? Dat zelfs een boterham al ongezond is.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Ook weer koolhydraten. Luister maar naar Loveli, die heeft er verstand van.
Aan de hand van de adviezen hier gelezen heb ik inmiddels het aantal eetmomenten al opgeschroefd naar 4. Ik heb m´n lunch gesplits.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:31 schreef Perruche het volgende:
En Socios, als je het echt zo lastig vind, waarom probeer je dan niet om 5 of 6 eetmomenten in te bouwen? Je kan jezelf wel dwingen 3x per dag te eten, maar bij sommige mensen wil dat gewoon niet zo.
Mja nu ik het zo schrijf lijkt het ook niet zoveel, maar mn ontbijt was pas om 9.30 ofzo en naast het sporten heb ik de hele dag op mn gat gezeten, en ik probeer een beetje te balansen want afgelopen tijd was ik niet al te best bezig, plus alle feestdagen....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:31 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Waarom moet die salade zo slank zijn? De rest van je dag is al superweinig, zeker met dat sporten, en 2 boterhammen is nou ook niet bepaald avondeten.
Wat voor brood is het?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet best? Dat zelfs een boterham al ongezond is.![]()
Ik eet 7 boterhammen per dag.
Ik heb mijn dagelijkse menu samengesteld a.d.h.v. ´de schijf van vijf´.
Als ik na die 7 boterhammen toch nog trek heb, dus beter geen extra boterhammen eten?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Aan de hand van de adviezen hier gelezen heb ik inmiddels het aantal eetmomenten al opgeschroefd naar 4. Ik heb m´n lunch gesplits.
Volkoren brood.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:36 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat voor brood is het?
Als ik ´s ochtends sinaasappelsap zelf pers i.p.v. uit een pak drink, is dat dan wel gezond genoeg als 2e stuk fruit?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:36 schreef Perruche het volgende:
misschien ipv. fruitsap nu nog gewoon fruit en misschien tussendoor wat groenten en dan ben je kei-gezond
Lekker!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:35 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb net een mango op die al een paar dagen in het zonnetje stond. Superrijp!.
Net weer twee gekocht op de markt die nu in het daglicht staan te rijpen.
Balansen is prima, maar dit is zelfs voor een balansdag veel te weinig. In een appel en in cup-a-soup zit echt niks. Behalve dat het te weinig is, is je avondeten ook nog niet erg gezond. Neem er dan op z'n minst wat groente bij.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:34 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
Mja nu ik het zo schrijf lijkt het ook niet zoveel, maar mn ontbijt was pas om 9.30 ofzo en naast het sporten heb ik de hele dag op mn gat gezeten, en ik probeer een beetje te balansen want afgelopen tijd was ik niet al te best bezig, plus alle feestdagen....
Carboholic is iemand met een koolhydraatverslaving. Slechte koolhydraten hebben de neiging om je te laten craven naar meer.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat is een carboholic? Ook als ik voldoende gegeten heb, kan ik best nog een zak chips op bijvoorbeeld.
[..]
Is veel eiwitten goed of juist niet?
(Ik eet 38 gram vezels en 74 gram eiwit op een dag.)
Ik weet het maar ik eet vanavond alleen en dit is lekker makkelijk, groente eet ik normaal gesproken meer dan genoeg, en ik heb zo geen zin om naar de supermarkt te gaanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:39 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Balansen is prima, maar dit is zelfs voor een balansdag veel te weinig. In een appel en in cup-a-soup zit echt niks. Behalve dat het te weinig is, is je avondeten ook nog niet erg gezond. Neem er dan op z'n minst wat groente bij.
Ah ui heb ik wel, tomaat alleen niet, maar ui is een goeie idd, misschien gooi ik er ook wel een eitje door!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lekker: tonijn losfrotten, gesnipperd (rood) uitje erdoor, twee tomaten in stukjes erdoor, lepel mayo, zout, peper, komijn, eventueel wat ijsbergsla![]()
Aagh daar heb ik al een paar dagen zin inMorgen maar eens spullen voor halen, als lunch ofzo.
Schijf van vijf, my ass. Staat meer zuivel in dan we nodig hebben en het hele voedingscentrum is spreekbuis van Unilever en consorten. Basisprincipe is op zich wel ok, maar als je gewoon (veel) meer groente eet, 2 of 3 keer per week vette vis op het programma zet, snelle carbs in de kliko dumpt en elke dag minstens een half uur flink beweegt, hoef je de hele schijf van vijf niet mee tenemen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet best? Dat zelfs een boterham al ongezond is.![]()
Ik eet 7 boterhammen per dag.
Ik heb mijn dagelijkse menu samengesteld a.d.h.v. ´de schijf van vijf´.
Als ik na die 7 boterhammen toch nog trek heb, dus beter geen extra boterhammen eten?
OK, thanks.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:41 schreef loveli het volgende:
Carboholic is iemand met een koolhydraatverslaving. Slechte koolhydraten hebben de neiging om je te laten craven naar meer.
Fruit met alle vezels erbij is het beste, maar zelf vers persen is beter dan uit pak. Fruit is een geweldis mooi product met suikers en vezels, waarom maar de helft gebruiken?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Als ik ´s ochtends sinaasappelsap zelf pers i.p.v. uit een pak drink, is dat dan wel gezond genoeg als 2e stuk fruit?
Simpele koolhydraten zijn slecht, complexe koolhydraten zijn goed. Simpele geven een suikerpiek, insulinepiek (ter voorbereiding voor wat er nog aan suiker gaat komen) en dan een suikerdip (want er komt geen suiker, want het was een simpele snelle suiker). Suikerdip => vreetkick!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:45 schreef Socios het volgende:
[..]
OK, thanks.
En hoe weet ik wanneer het slechte of goede koolhydraten zijn? Op het etiket kan ik alleen goede en slechte vetten onderscheiden...
Welk advies? Ik zag haar binnenkomen, knipperde met m'n ogen en ze was alweer weg.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Op basis van het advies van een man? Zou je ons niet eens mee laten kijken?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:50 schreef -marz- het volgende:
Het voedingscentrum is daarnaast van de zuivelmaffia. In Nederland wordt het gebruik van zuivel aangemoedigd door de overheid. Maar eigenlijk is het heel raar om zoogmelk van een ander zoogdier te drinken! Met name door volwassenen; melk is bedoeld om te groeien en bij dieren worden darmen intolerant voor melk naarmate de darmen zich ontwikkelen.
Hersenen hebben geloof ik als enige geen suikeropslag, die halen suiker uit je bloed (spieren hebben een glycogeenvoorraad). Als je een goede stofwisseling hebt, schommelt je suikergehalte niet zo en krijgen je hersenen voldoende glucose. Ben je aan het klooien met snelle suikers, dan schommelt je suikerspiegel als een achtbaan en heb je zo nu en dan wat erbij nodig. Kip-ei.quote:Maargoed, ik eet zelf ook relatief veel boterhammen. Heb zelf het idee dat als je veel met je hersenen werkt dat die koolhydraten wel nodig zijn.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:52 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Welk advies? Ik zag haar binnenkomen, knipperde met m'n ogen en ze was alweer weg.
Hmm... *kijkt naar taco's*quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:50 schreef loveli het volgende:
Dingen met mais zijn niet goed voor je en dingen waar fructose opstaat ook niet.
Als ik aan het studeren ben (tentamen leren enzo) krijg ik altijd een enorme behoefte aan suiker. En dan sta ik toe dat ik dropjes/snoepjes eet. Kom daar nooit door aan, suiker wordt ook mooi weer verbruikt door mn hersenen. Je hersenen werken idd op suikers, dan ga ik tijdens het leren niet moeilijk doen en ze die ontzeggenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:50 schreef -marz- het volgende:
Het voedingscentrum is daarnaast van de zuivelmaffia. In Nederland wordt het gebruik van zuivel aangemoedigd door de overheid. Maar eigenlijk is het heel raar om zoogmelk van een ander zoogdier te drinken! Met name door volwassenen; melk is bedoeld om te groeien en bij dieren worden darmen intolerant voor melk naarmate de darmen zich ontwikkelen.
Maargoed, ik eet zelf ook relatief veel boterhammen. Heb zelf het idee dat als je veel met je hersenen werkt dat die koolhydraten wel nodig zijn.
[..]
Welk advies? Ik zag haar binnenkomen, knipperde met m'n ogen en ze was alweer weg.
Maak ff een berekeningetje hoeveel kcals aan suiker je hersenen verbranden tijdens studerenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:58 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als ik aan het studeren ben (tentamen leren enzo) krijg ik altijd een enorme behoefte aan suiker. En dan sta ik toe dat ik dropjes/snoepjes eet. Kom daar nooit door aan, suiker wordt ook mooi weer verbruikt door mn hersenen. Je hersenen werken idd op suikers, dan ga ik tijdens het leren niet moeilijk doen en ze die ontzeggen.
OT: derde dag achter elkaar dat ik bagger eet, een keer Mac 's avonds en ik ga los, hoe triest. Nou, vanavond trainen en dan proberen het gezonde vast te houden.
Op zich is het best slim bedacht, die zonnebloemolie. Het is goedkoop en doordat het plantaardig is denken mensen dat het gezond is, dus die laat je lekker in de waan. Minimale inspanning, maximale misleiding van de consument.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:00 schreef loveli het volgende:
Nadenken blijft lastig binnen de voedingsmiddelenbranche.
Ja, want volgens mij ben je met 55 kg wel wat aan de dunne kant. Op die foto's was je toch ook zoiets (56 geloof ik hè?) En inderdaad, van een pizza of twee wordt je echt niet dik. Zelfs niet als je dat iedere week een keer doet en verder oppast.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij gaan toch naar de steakhouse/pizzaria...
Heb vandaag 1000 kcal gegeten en een uur gewandeld moet kunnen...
Bah, soms denk ik zelf dat ik een kronkel heb, woog vanochtend weer 55 kg, dat is te weinig maar ik durf verdomme niet eens een hele pizza te eten meer..
Moet ik echt mee oppassen he?
[..]
Ik merk dat ook echt. Ik ben nooit zo hongerig geweest als nu, tijdens het schrijven van de scriptie!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:50 schreef -marz- het volgende:
Maargoed, ik eet zelf ook relatief veel boterhammen. Heb zelf het idee dat als je veel met je hersenen werkt dat die koolhydraten wel nodig zijn.
Dat was ik wel van plan ooit te doenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Maak ff een berekeningetje hoeveel kcals aan suiker je hersenen verbranden tijdens studeren
Klaar.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]herkenbaar hoor! Ik zit er nu al over te stressen om dat jurkje van hierboven terug te moeten brengen / te ruilen voor een grotere maat
.
Ik heb nog nooit gehad dat ze moeilijk deden, maar ik stel me altijd voor dat ze het niet terug willen nemen ofzo.
Ik krijg echt een aha-Erlebnis nuquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:19 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik merk dat ook echt. Ik ben nooit zo hongerig geweest als nu, tijdens het schrijven van de scriptie!
Het is ook meer dat ik eigenlijk iets te weinig had gegeten tot die roti roll, voelde me echt flauw worden. Dus ik had liever een iets voedzamer tussendoortje gehad. Vandaar mijn avondtussendoortjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:29 schreef LadyBlack het volgende:
Wat is er mis met een roti roll met kip dan
En 3 hapjes bananasplit is toch ook niet erg?
En tot overmaat van ramp eet ik vanavond maiskoekjesquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:00 schreef loveli het volgende:
Mais op zich is niet slecht, maar ons vlees vreet mais, overal zit mais in verwerkt.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En tot overmaat van ramp eet ik vanavond maiskoekjesMet tomatensalsa en zure room, lekker
Oeoeoeooeoeoeoehquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:29 schreef neen het volgende:
Hoi
Ik heb lekker vanmiddag met moeders gekooktouwelui nu weg en er komt zo iemand eten
tevens tvp
En nog even langs de winkel, korte broek en hoge sokken![]()
Ik denk het niet, want zo te lezen is hij bij zijn ouders? Of zou zijn moeder bij hem thuis hebben gekookt?quote:
Mais ouiquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:54 schreef
LadyBlack het volgende:
[..]
Klinkt goedmaak je die maiskoekjes zelf? En hoe?
Ik krijg niet al te veel mais binnen denk ik, ik eet geen vlees en ook maar iets van 2x per week vleesvervangers. Dat scheelt dan weer
Rachel Allen!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En tot overmaat van ramp eet ik vanavond maiskoekjesMet tomatensalsa en zure room, lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:12 schreef Ewelina het volgende:
Oh dat vind ik altijd zo sneu... alsof je dan geen lol meer kunt hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh dat vind ik altijd zo sneu... alsof je dan geen lol meer kunt hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Ewelina op 07-05-2010 19:27:36 ][b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Maïskorrels uit blik, tsk, dat kan toch niet?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mais oui
Ehmm, uit mijn hoofd: een blikje mais fijnhakken in de keukenmachien, in een kom doen. Fijngehakte lente-uitjes erbij, flink wat koriander, snuf chilivlokken en wat zout. 2 eieren erbij, doorroeren, iets van 4-5 eetlepels zelfrijzende bloem erbij, doorroeren, nog een blikje hele maiskorrels erdoor en dan hoopjes deeg bakken in de koekenpan.
Erbij een salsa van fijngesneden tomaat, lente-ui, koriander, een beetje limoensap, P&Z en een snuf suiker. Serveren met een klats zure room. Lekker, jong
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:12 schreef Ewelina het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falers!
Ik had ook zo'n stel bij een cursus in mn eerstejaar, toen had ik een ppt met zelfgefixte comics (leraar en meeste mede-studenten vonden hem geweldig) maar er zat een stel achterin die zich er te goed voor voelden geloof ik
Sjacherijnige porems, commentaar: "het mocht wel wat serieuzer". Dude
![]()
Ach nu doe ik ook een RMA en ik geit nog steeds
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Heul wel! Budget én easy peasy!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maïskorrels uit blik, tsk, dat kan toch niet?.
't Is verder niet echt het maisseizoen, Vikjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maïskorrels uit blik, tsk, dat kan toch niet?.
Ik ook!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't Is verder niet echt het maisseizoen, Vikje
Ik gebruik peulvruchten trouwens ook altijd uit blik, eigenlijk.
Het is zó'n verschrikkelijk gehannes om die dingen te wellen en te koken! Wel heel erg goedkoop.quote:
Ja, maar ik houd niet van gehannesquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het is zó'n verschrikkelijk gehannes om die dingen te wellen en te koken! Wel heel erg goedkoop.
Jij had toch geen zin in zoetigheid? Lekker lijstje, though!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:23 schreef Viking84 het volgende:
Uiteindelijke lijstje van vandaag, bijna precies zoals ik had voorspeld:
O: yoghurt met brambozen
L: twee beschuitjes met aardbeien
T: appel
T: beker warme choc
T: mango
D: ravioli met paddenstoelenshizzle erin met tomatensaus (die van Euroshopper is lekker) en groenten
T: mango-ijs en frambozenijs
T: straks misschien nog een stukje luncheon meat van Lupac![]()
(jeugdsentiment
)
Nee, toen was je er wel volgens mij! Laatst was er een klein relletje met een struisvogel ofzo...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:23 schreef ColdFeet het volgende:
Even iets anders: is Miss_S weer vertrokken hier? Dat heb ik geloof ik gemist?
Maïs, dacht ik.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:23 schreef Viking84 het volgende:
Over de maïs (is het nou mais of maïs?): ik maakte maar een garpje hè. Ik gebruik zelf ook mais / maïs uit blik als ik maïs / mais eet
.
Scherpquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij had toch geen zin in zoetigheid? Lekker lijstje, though!
Logicaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Scherp.
Ijs valt niet onder zoetigheid voor mij. Ik doel meer op snoep en chips enzo.
Eigen wetmatigheden opstellen ftw![]()
.
Geen snoep en chips en af en toe een schaaltje sorbet ijs lijkt mij een prima dealquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Scherp.
.
Zeg wijsneus, chips valt uiteraard niet onder zoetigheid, dat heb ik vanochtend ook apart geschaard. Of wilde je een semantisch gevecht gaan voeren met mij?quote:
Leek mij ook een prima deal idd!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Geen snoep en chips en af en toe een schaaltje sorbet ijs lijkt mij een prima deal![]()
Nu heb ik ook zin in ijs!
Dikke bullshit natuurlijkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Scherp.
.
Dan nog was het in dít verband grappig!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeg wijsneus, chips valt uiteraard niet onder zoetigheid, dat heb ik vanochtend ook apart geschaard. Of wilde je een semantisch gevecht gaan voeren met mij?
Nou, een neerlandica die Ijs schrijft.. brrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeg wijsneus, chips valt uiteraard niet onder zoetigheid, dat heb ik vanochtend ook apart geschaard. Of wilde je een semantisch gevecht gaan voeren met mij?
Bewust geen nieuw pak meegenomen vandaagquote:
Goed zoquote:Die paar hapjes bananasplit van vandaag kon ik ook niet weerstaan helaasMaar ik had al een paar uur niets gegeten. Vanmiddag wel naar de bios geweest zonder iets lekkers te kopen
Ys ziet er toch niet uit?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, een neerlandica die Ijs schrijft.. brrrrrrrrrr
Ik vind de hoeveelheden in de bios ook gewoon altijd teveel. Wij wachten wel altijd keurig tot de film begintquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bewust geen nieuw pak meegenomen vandaag. Ik neem niet hersenloos van alles mee maar bedenk me: heb ik daar écht zin in?
Tevens nog even gekeken (en het moest sowieso bij kijken blijvenEcht waar!
of de AH hier ook kokosnegerzoenen in het assortiment had, maar dat bleek niet het geval te zijn
[..]
Goed zo.
Ik heb een tijdlang niets gekocht in de bios, maar de laatste keren dat ik er was vond ik toch steeds weer dat er een bakje popcorn bij hoorde (die niet zelden al op was voor de hoofdfilm begon)
Jakkesquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, een neerlandica die Ijs schrijft.. brrrrrrrrrr
Euh, heb jij geen IJ geleerd op school? Dat *is* de Nederlandse variant van de lange ij als kapitaal.quote:
Hahaha, ik zie het helemaal voor me. Begint de 'voortiteling' (of hoe heet zoiets?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind de hoeveelheden in de bios ook gewoon altijd teveel. Wij wachten wel altijd keurig tot de film begint
Dus dan gebruik je 'IJs', toch?quote:
Dat zie je goed voor jequote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha, ik zie het helemaal voor me. Begint de 'voortiteling' (of hoe heet zoiets?) en meteen allebei *gris* in de bak met popcorn
.
Oh, nooit bij stil gestaan!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Euh, heb jij geen IJ geleerd op school? Dat *is* de Nederlandse variant van de lange ij als kapitaal.
Is dat even kutquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jakkes
Zeg, change of plans hier; Meneers betaalkaart is kapot, dus we gaan uit eten
Mon Dieu, mon Dieu, ayez pitié de mon âme et de ce pauvre peuple.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, nooit bij stil gestaan!.
Er verschijnt ook geen rood golfje onder IJs, wel onder Ijs.
Nu ik erop let ziet IJs er idd wel beter uit dan Ijs.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Mon Dieu, mon Dieu, ayez pitié de mon âme et de ce pauvre peuple.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Mon Dieu, mon Dieu, ayez pitié de mon âme et de ce pauvre peuple.
Euhh ongeveer: "Mijn God, mijn God, heb meelij met mijn ziel en dit arme volk"quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:48 schreef Tinkepink het volgende:
Je ne parle pas francais.![]()
D is bij mij trouwens linzensoep met een klein schaaltje rijstepap geworden. Ook lekker.
quote:
Oehquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deed ze dat maarquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want zo te lezen is hij bij zijn ouders? Of zou zijn moeder bij hem thuis hebben gekookt?
hoewel ze wel vaak extra maakt zodat ik wat kan meenemen
het lijkt niet wat het is
Ainsleyyyy!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:14 schreef Goodbye het volgende:
Heeft iemand een lekker recept voor linzensoep?
Oeh, ziet er lekker uit! Maar die yoghurt dus gewoon door de soep?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ainsleyyyy!
http://www.okokorecepten.(...)urt-ainsley-harriottAl die ik er geen rode peper meer in wegens brandgevaar
![]()
Groenterestjes, bouillon, linzen, tomatenpuree, kruiden ... bij elkaar in een pan doen en een uurtje laten kokenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:14 schreef Goodbye het volgende:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:12 schreef neen het volgende:
[..]
[..]
Oehspeculaties
Wie kwam er dan te eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Deed ze dat maarhoewel ze wel vaak extra maakt zodat ik wat kan meenemen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
En kwak in het midden, erg lekker, wordt het romigquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh, ziet er lekker uit! Maar die yoghurt dus gewoon door de soep?
Die rode peper moet ik skippen, dusquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En kwak in het midden, erg lekker, wordt het romigEn in geval van rode peper wordt het eetbaar voor watjes
![]()
Puy-linzen of groene linzen gaarkoken en afgieten. In een pan met dikke bodem ui fruiten, knoflookje erbij, en als het zacht is wat komijn- en korianderpoeder. 2/3 van de linzen erbij + ruim groentebouillon. Halve pot geroosterde paprika's erbij, aan de kook brengen, pureren. Dan de resterende linzen erdoor gooien.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:14 schreef Goodbye het volgende:
Kwak in het midden?!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En kwak in het midden, erg lekker, wordt het romigEn in geval van rode peper wordt het eetbaar voor watjes
![]()
Ik las het ook zoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kwak in het midden?!. Hoeveel betekenisverschil het ontbreken van een klinker al niet kan opleveren
.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 06:54 schreef -marz- het volgende:
Goedemorgen! Het lezen van topic stemt mij direct positief![]()
Pieter Post
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 08:15 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
![]()
Postman pat
Postman Pat
Postman pat and his black and white cat.
Early in the morning, just as day is dawning, he picks up all his post bags in his van.
Postman pat
Postman Pat
Postman pat and his black and white
All the birds are singing as the day is just begining,
Pat feels he's a really happy man.
Everybody knows his bright red van.
All his freinds will smile as he waves to greet them, mabye,
You will never be sure, they'll be knock (knock knock)
ring, (ring)
Let us thorugh your door! he he he!
Postman pat
Postman pat
Postman pat and his black and white cat.
All the birds are singing, as the day is just begining,
(slowly) Pat feels he's a really happy man.
Moet je via Spanje of Portugal naar Peru?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)okull-neemt-toe.html
Ik heb zo'n heel naar en onheilspellend voorgevoel...
Madrid, ergo Spanje.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet je via Spanje of Portugal naar Peru?
quote:De Europese luchtverkeersleider Eurocontrol waarschuwde vrijdag ook voor de reële mogelijkheid dat de vulkaan de komende dagen weer meer problemen voor het Europese luchtverkeer kan gaan veroorzaken.
Ga je de Giro fietsen??? Maar die start morgen toch? Of is er nog een andere categorie?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 07:02 schreef _Calimero_ het volgende:
Goedemorgen. Ik moet zo de Giro fietsen, maar heb nog weinig zin als ik naar buiten kijk![]()
Komt straks vanzelf wel, hoop ik
Ja, Gironingen! Leuk was dat! Hij start trouwen wel vandaag en wij gaan zo eens op pad om te kijken wat er allemaal te beleven valt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ga je de Giro fietsen??? Maar die start morgen toch? Of is er nog een andere categorie?
In 2002 startte de Giro vanuit Groningen, zo leukIk werkte toen in de Italiaanse ijssalon hier, en die werd echt overspoeld met allemaal Italiaantjes die geagiteerd "Cafe, cafe" riepen
![]()
Ik denk dat Cali zelf wel weet wanneer de Giro startquote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ga je de Giro fietsen??? Maar die start morgen toch? Of is er nog een andere categorie?
Oh, nou veel plezier danquote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:36 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja, Gironingen! Leuk was dat! Hij start trouwen wel vandaag en wij gaan zo eens op pad om te kijken wat er allemaal te beleven valt.
Meh.... maar ik snap het nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat Cali zelf wel weet wanneer de Giro start.
Tevens goeiemorgen.
volgens mij starten ze vandaag én morgen in Amsterdamquote:
Er zijn geen grote velden dicht, maar routes zijn hier en daar omgelegd waardoor vertraging ontstaat.quote:Reizigers die zaterdag met het vliegtuig naar Noord-Amerika of Zuid-Europa willen reizen, moeten rekening houden met vertragingen.
Ja.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:47 schreef LadyBlack het volgende:
Wij gaan morgen naar het Concertgebouw en kregen van hun een brief dat we rekening moesten houden met de Giro die morgen voor hun deur op het Museumplein start. Klopt dat wel dan
Ja, dat kanquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:11 schreef uniekhoorn het volgende:
War CF zegt, het komt goed. Snap er nog niks van, kan ik ook msn doen op zo'n mobiel? Haha, ben echt wel blondzonet gegeten, 3 boterhammen kipfilet, glas melk en cup a soup kerrie. Nu nog even een sinaasappel slachten
En voldoende vakantiedagen, zekerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:17 schreef -marz- het volgende:
Ik heb stalen zenuwenmaar mijn ervaring is dat uiteindelijk altijd alles goed komt, en zo niet dan toch.
Het wettelijk minimum aantal vakantiedagen heb ik. Ben ook wel eens 's morgens om 7:00 uur geland vanuit Letland en om 8:30 zat ik op het werk. Weekendtripjesquote:
Supervet! Ga je ook naar Cochabamba? (kennis van mij komt daar vandaan, en ik vind het zo'n schattige naam....!)quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Perruche: Peru & Bolivia, een maand. En gaan blog bijhouden idd
.
Inderdaad. Kost niks, maar dan heb je ook niks (en soms business class).quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:24 schreef Perruche het volgende:
Trouwens wat s een standby ticket? zo een waar je alleen mee kan als de vlucht niet vol zit?
Ik geloof het nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:26 schreef Perruche het volgende:
[..]
Supervet! Ga je ook naar Cochabamba? (kennis van mij komt daar vandaan, en ik vind het zo'n schattige naam....!)
Nee, dan Sachsayhuaman! Ook wel bekend als Sexy Womaaanquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:26 schreef Perruche het volgende:
[..]
Supervet! Ga je ook naar Cochabamba? (kennis van mij komt daar vandaan, en ik vind het zo'n schattige naam....!)
Werkt als een tiet! Thanks!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat kanJe hebt verschillende applicaties om te chatten op je mobiel. Ebuddy is een bekende, maar Microsoft heeft er zelf ook één geloof ik.
Maar hoe werkt dat dan? Kun je standby tickets van tevoren kopen (online) of is het echt een kwestie van op goed geluk naar het vliegveld rijden en hopen dat ze iets hebben?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:17 schreef -marz- het volgende:
Aaah het is pas zaterdag er is nog hoop!
Ik reis bijna altijd met een standby ticket. Een volle vlucht zien opstijgen en tranen verbijtend je auto weer uit de Schiphol parkeergarage halen hoort daar ook bij.![]()
Afgelopen januari in Bangkok waren een week lang alle vluchten naar Nederland volgeboekt van alle airlines. Uiteindelijk naar Kuala Lumpur gereisd en vanaf daar met een vlucht naar huis gekomen.
Of op een zondagavond in Stockholm staan met 3 andere standby passagiers terwijl er 3 stoelen zijn...
Ik heb stalen zenuwenmaar mijn ervaring is dat uiteindelijk altijd alles goed komt, en zo niet dan toch.
Oehquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, frustratieboodschappen. Score: pizza, chocolade, drop...
Wat heerlijk! Veel plezier alvast!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:10 schreef Goodbye het volgende:
Frans. We hebben een bon gekregen voor een specifiek restaurant dus ik heb al even op de kaart gekeken. We gaan waarschijnlijk voor een vier-gangen verrassingsmenu.
Huh, dat is toch niet gratis?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:26 schreef -marz- het volgende:
[..]
Inderdaad. Kost niks, maar dan heb je ook niks (en soms business class).
Ik denk relatief gezienquote:
Ik ben precies daar mee bezig, de limitations aan het opschrijven. Zo vervelend, want zoveel dingen die anders hadden gekund. Een tip: schrijf al die dingen die je nu ziet op, zodat je ze straks allemaal kunt verwerken!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:32 schreef Perruche het volgende:
Veel plezier vanavond GB!
Zou ook graag weer uit eten gaan, maar financien + scriptie houden me tegen. Over scripties gesproken, Nynke, hoe gaat het? Nu ik zo ver ben zie ik ineens allemaal dingen die ik ok nog erbij had kunnen doen, of anders had kunnen doen... nou ja.
voorlopig lijstje:
O: tosti van volkorenbrood met kaas en ham, plakje cake
T: grapefruit
L: dubbele boterham ham en kaas , 3 grote wortels
T: zometeen maar iets te snaaien denk ik, misschien yoghurt?
S: 3 of 6 km hardlopen, kijken hoe het been zich gedraagt
D: iets met broccoli of boontjes, denk broccoli, en ik ga aspergesoep maken, anders zijn de asperges niet meer lekker!
en jij bent medewerker/partner, neem ik aan?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:04 schreef -marz- het volgende:
Wat een gevarieerde lijstjes komen hier voorbij.![]()
Hier wordt het turkse pizza als avondeten![]()
Nog ff over die standby tickets dan, ik koop die via KLM, die hebben een regeling voor medewerkers/partners en dan betaal ik alleen luchthavenbelasting. Geen idee of/hoe andere maatschappijen met dat soort tickets werken.. zie meestal vliegers en stewardessen die op die manier reizen.
Goede tip! Dankjequote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:22 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik ben precies daar mee bezig, de limitations aan het opschrijven. Zo vervelend, want zoveel dingen die anders hadden gekund. Een tip: schrijf al die dingen die je nu ziet op, zodat je ze straks allemaal kunt verwerken!
Ik ookquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Chips! zit nu ook aan de chips en alcohol
Zo dat zijn inderdaad genoeg redenen, dat klinkt heerlijkquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:23 schreef AKnynke het volgende:
Lekker, GB!
Ik heb gister afgesproken met de Duutser dat als ik begin juni daar ben, we ook uit eten gaan en cocktails gaan drinken. Hij heeft 6 juni een belangrijk seminar en dan is zijn meeste stress achter de rug, en ik ben dan afgestudeerd, dus genoeg redenen om zo te doen!
Je moet ook nog terug hè?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, die vulkaan mag best ontploffen. Vanaf woensdag. Dan ben ik er, dan kan het me niet meer schelen.
Nouja, vanaf vrijdag dan, dan kan Maria ook nog weg
Ik zit liever daar vast met de reis achter de rug, dan dat ik stuck zit in Amsterdam en mijn vakantie niet doorgaat.quote:
ik zit nog in de bieb. Laatste dingetjes afronden en dan naar huis. Wat zal ik op m'n pizza doen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:55 schreef -marz- het volgende:
Wat een leuk vooruitzicht Nynke![]()
[..]
Ik ook![]()
Laatst stond in de Wetenschap in Beeld (jaja, wat een bron haal ik nu aan) dat je lichaam/hersenen zo slim werken dat zodra je gewicht verliest, je keihard op zoek gaat naar snacks en snelle energie om de vetreserves direct weer aan te vullen.
Ik geloof dat vandaag een van die momenten is...
Ik heb er ook zin in. Zeker omdat ik hem dan al anderhalve maand niet gezien heb!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:58 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Zo dat zijn inderdaad genoeg redenen, dat klinkt heerlijk
Hee dank je!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, die vulkaan mag best ontploffen. Vanaf woensdag. Dan ben ik er, dan kan het me niet meer schelen.
Romequote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is de stemming weer omgeslagen, meneerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:36 schreef neen het volgende:
Oeh! Dan hebben jullie het rijk alleenecht lekker!
Ik ga maar even lekker nasi goreng etenen daarna met vrienden poolen
sportief he
Jaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is de stemming weer omgeslagen, meneer?
.
O waarom?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:42 schreef neen het volgende:
[..]
Jamaar morgenmiddag is het misschien (hoogstwaarschijnlijk
) weer chagrijnig hoor
![]()
Forum Opties | |