En kwak in het midden, erg lekker, wordt het romigquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh, ziet er lekker uit! Maar die yoghurt dus gewoon door de soep?
Die rode peper moet ik skippen, dusquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En kwak in het midden, erg lekker, wordt het romigEn in geval van rode peper wordt het eetbaar voor watjes
![]()
Puy-linzen of groene linzen gaarkoken en afgieten. In een pan met dikke bodem ui fruiten, knoflookje erbij, en als het zacht is wat komijn- en korianderpoeder. 2/3 van de linzen erbij + ruim groentebouillon. Halve pot geroosterde paprika's erbij, aan de kook brengen, pureren. Dan de resterende linzen erdoor gooien.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:14 schreef Goodbye het volgende:
Heeft iemand een lekker recept voor linzensoep?
Kwak in het midden?!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En kwak in het midden, erg lekker, wordt het romigEn in geval van rode peper wordt het eetbaar voor watjes
![]()
Ik las het ook zoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kwak in het midden?!. Hoeveel betekenisverschil het ontbreken van een klinker al niet kan opleveren
.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 06:54 schreef -marz- het volgende:
Goedemorgen! Het lezen van topic stemt mij direct positief![]()
Pieter Post
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 08:15 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
![]()
Postman pat
Postman Pat
Postman pat and his black and white cat.
Early in the morning, just as day is dawning, he picks up all his post bags in his van.
Postman pat
Postman Pat
Postman pat and his black and white
All the birds are singing as the day is just begining,
Pat feels he's a really happy man.
Everybody knows his bright red van.
All his freinds will smile as he waves to greet them, mabye,
You will never be sure, they'll be knock (knock knock)
ring, (ring)
Let us thorugh your door! he he he!
Postman pat
Postman pat
Postman pat and his black and white cat.
All the birds are singing, as the day is just begining,
(slowly) Pat feels he's a really happy man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |