Hahaha, ik zie het helemaal voor me. Begint de 'voortiteling' (of hoe heet zoiets?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind de hoeveelheden in de bios ook gewoon altijd teveel. Wij wachten wel altijd keurig tot de film begint
Dus dan gebruik je 'IJs', toch?quote:
Dat zie je goed voor jequote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha, ik zie het helemaal voor me. Begint de 'voortiteling' (of hoe heet zoiets?) en meteen allebei *gris* in de bak met popcorn
.
Oh, nooit bij stil gestaan!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Euh, heb jij geen IJ geleerd op school? Dat *is* de Nederlandse variant van de lange ij als kapitaal.
Is dat even kutquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jakkes
Zeg, change of plans hier; Meneers betaalkaart is kapot, dus we gaan uit eten
Mon Dieu, mon Dieu, ayez pitié de mon âme et de ce pauvre peuple.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, nooit bij stil gestaan!.
Er verschijnt ook geen rood golfje onder IJs, wel onder Ijs.
Nu ik erop let ziet IJs er idd wel beter uit dan Ijs.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Mon Dieu, mon Dieu, ayez pitié de mon âme et de ce pauvre peuple.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Mon Dieu, mon Dieu, ayez pitié de mon âme et de ce pauvre peuple.
Euhh ongeveer: "Mijn God, mijn God, heb meelij met mijn ziel en dit arme volk"quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:48 schreef Tinkepink het volgende:
Je ne parle pas francais.![]()
D is bij mij trouwens linzensoep met een klein schaaltje rijstepap geworden. Ook lekker.
quote:
Oehquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deed ze dat maarquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want zo te lezen is hij bij zijn ouders? Of zou zijn moeder bij hem thuis hebben gekookt?
hoewel ze wel vaak extra maakt zodat ik wat kan meenemen
het lijkt niet wat het is
Ainsleyyyy!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:14 schreef Goodbye het volgende:
Heeft iemand een lekker recept voor linzensoep?
Oeh, ziet er lekker uit! Maar die yoghurt dus gewoon door de soep?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ainsleyyyy!
http://www.okokorecepten.(...)urt-ainsley-harriottAl die ik er geen rode peper meer in wegens brandgevaar
![]()
Groenterestjes, bouillon, linzen, tomatenpuree, kruiden ... bij elkaar in een pan doen en een uurtje laten kokenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:14 schreef Goodbye het volgende:
Heeft iemand een lekker recept voor linzensoep?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:12 schreef neen het volgende:
[..]
[..]
Oehspeculaties
Wie kwam er dan te eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Deed ze dat maarhoewel ze wel vaak extra maakt zodat ik wat kan meenemen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |