Dus dan gebruik je 'IJs', toch?quote:
Dat zie je goed voor jequote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha, ik zie het helemaal voor me. Begint de 'voortiteling' (of hoe heet zoiets?) en meteen allebei *gris* in de bak met popcorn
.
Oh, nooit bij stil gestaan!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Euh, heb jij geen IJ geleerd op school? Dat *is* de Nederlandse variant van de lange ij als kapitaal.
Is dat even kutquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jakkes
Zeg, change of plans hier; Meneers betaalkaart is kapot, dus we gaan uit eten
Mon Dieu, mon Dieu, ayez pitié de mon âme et de ce pauvre peuple.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, nooit bij stil gestaan!.
Er verschijnt ook geen rood golfje onder IJs, wel onder Ijs.
Nu ik erop let ziet IJs er idd wel beter uit dan Ijs.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Mon Dieu, mon Dieu, ayez pitié de mon âme et de ce pauvre peuple.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Mon Dieu, mon Dieu, ayez pitié de mon âme et de ce pauvre peuple.
Euhh ongeveer: "Mijn God, mijn God, heb meelij met mijn ziel en dit arme volk"quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:48 schreef Tinkepink het volgende:
Je ne parle pas francais.![]()
D is bij mij trouwens linzensoep met een klein schaaltje rijstepap geworden. Ook lekker.
quote:
Oehquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deed ze dat maarquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want zo te lezen is hij bij zijn ouders? Of zou zijn moeder bij hem thuis hebben gekookt?
hoewel ze wel vaak extra maakt zodat ik wat kan meenemen
het lijkt niet wat het is
Ainsleyyyy!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:14 schreef Goodbye het volgende:
Heeft iemand een lekker recept voor linzensoep?
Oeh, ziet er lekker uit! Maar die yoghurt dus gewoon door de soep?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ainsleyyyy!
http://www.okokorecepten.(...)urt-ainsley-harriottAl die ik er geen rode peper meer in wegens brandgevaar
![]()
Groenterestjes, bouillon, linzen, tomatenpuree, kruiden ... bij elkaar in een pan doen en een uurtje laten kokenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:14 schreef Goodbye het volgende:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:12 schreef neen het volgende:
[..]
[..]
Oehspeculaties
Wie kwam er dan te eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Deed ze dat maarhoewel ze wel vaak extra maakt zodat ik wat kan meenemen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
En kwak in het midden, erg lekker, wordt het romigquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh, ziet er lekker uit! Maar die yoghurt dus gewoon door de soep?
Die rode peper moet ik skippen, dusquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En kwak in het midden, erg lekker, wordt het romigEn in geval van rode peper wordt het eetbaar voor watjes
![]()
Puy-linzen of groene linzen gaarkoken en afgieten. In een pan met dikke bodem ui fruiten, knoflookje erbij, en als het zacht is wat komijn- en korianderpoeder. 2/3 van de linzen erbij + ruim groentebouillon. Halve pot geroosterde paprika's erbij, aan de kook brengen, pureren. Dan de resterende linzen erdoor gooien.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:14 schreef Goodbye het volgende:
Kwak in het midden?!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En kwak in het midden, erg lekker, wordt het romigEn in geval van rode peper wordt het eetbaar voor watjes
![]()
Ik las het ook zoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kwak in het midden?!. Hoeveel betekenisverschil het ontbreken van een klinker al niet kan opleveren
.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 06:54 schreef -marz- het volgende:
Goedemorgen! Het lezen van topic stemt mij direct positief![]()
Pieter Post
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 08:15 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
![]()
Postman pat
Postman Pat
Postman pat and his black and white cat.
Early in the morning, just as day is dawning, he picks up all his post bags in his van.
Postman pat
Postman Pat
Postman pat and his black and white
All the birds are singing as the day is just begining,
Pat feels he's a really happy man.
Everybody knows his bright red van.
All his freinds will smile as he waves to greet them, mabye,
You will never be sure, they'll be knock (knock knock)
ring, (ring)
Let us thorugh your door! he he he!
Postman pat
Postman pat
Postman pat and his black and white cat.
All the birds are singing, as the day is just begining,
(slowly) Pat feels he's a really happy man.
Moet je via Spanje of Portugal naar Peru?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)okull-neemt-toe.html
Ik heb zo'n heel naar en onheilspellend voorgevoel...
Madrid, ergo Spanje.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet je via Spanje of Portugal naar Peru?
quote:De Europese luchtverkeersleider Eurocontrol waarschuwde vrijdag ook voor de reële mogelijkheid dat de vulkaan de komende dagen weer meer problemen voor het Europese luchtverkeer kan gaan veroorzaken.
Ga je de Giro fietsen??? Maar die start morgen toch? Of is er nog een andere categorie?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 07:02 schreef _Calimero_ het volgende:
Goedemorgen. Ik moet zo de Giro fietsen, maar heb nog weinig zin als ik naar buiten kijk![]()
Komt straks vanzelf wel, hoop ik
Ja, Gironingen! Leuk was dat! Hij start trouwen wel vandaag en wij gaan zo eens op pad om te kijken wat er allemaal te beleven valt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ga je de Giro fietsen??? Maar die start morgen toch? Of is er nog een andere categorie?
In 2002 startte de Giro vanuit Groningen, zo leukIk werkte toen in de Italiaanse ijssalon hier, en die werd echt overspoeld met allemaal Italiaantjes die geagiteerd "Cafe, cafe" riepen
![]()
Ik denk dat Cali zelf wel weet wanneer de Giro startquote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ga je de Giro fietsen??? Maar die start morgen toch? Of is er nog een andere categorie?
Oh, nou veel plezier danquote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:36 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja, Gironingen! Leuk was dat! Hij start trouwen wel vandaag en wij gaan zo eens op pad om te kijken wat er allemaal te beleven valt.
Meh.... maar ik snap het nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat Cali zelf wel weet wanneer de Giro start.
Tevens goeiemorgen.
volgens mij starten ze vandaag én morgen in Amsterdamquote:
Er zijn geen grote velden dicht, maar routes zijn hier en daar omgelegd waardoor vertraging ontstaat.quote:Reizigers die zaterdag met het vliegtuig naar Noord-Amerika of Zuid-Europa willen reizen, moeten rekening houden met vertragingen.
Ja.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:47 schreef LadyBlack het volgende:
Wij gaan morgen naar het Concertgebouw en kregen van hun een brief dat we rekening moesten houden met de Giro die morgen voor hun deur op het Museumplein start. Klopt dat wel dan
Ja, dat kanquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:11 schreef uniekhoorn het volgende:
War CF zegt, het komt goed. Snap er nog niks van, kan ik ook msn doen op zo'n mobiel? Haha, ben echt wel blondzonet gegeten, 3 boterhammen kipfilet, glas melk en cup a soup kerrie. Nu nog even een sinaasappel slachten
En voldoende vakantiedagen, zekerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:17 schreef -marz- het volgende:
Ik heb stalen zenuwenmaar mijn ervaring is dat uiteindelijk altijd alles goed komt, en zo niet dan toch.
Het wettelijk minimum aantal vakantiedagen heb ik. Ben ook wel eens 's morgens om 7:00 uur geland vanuit Letland en om 8:30 zat ik op het werk. Weekendtripjesquote:
Supervet! Ga je ook naar Cochabamba? (kennis van mij komt daar vandaan, en ik vind het zo'n schattige naam....!)quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Perruche: Peru & Bolivia, een maand. En gaan blog bijhouden idd
.
Inderdaad. Kost niks, maar dan heb je ook niks (en soms business class).quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:24 schreef Perruche het volgende:
Trouwens wat s een standby ticket? zo een waar je alleen mee kan als de vlucht niet vol zit?
Ik geloof het nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:26 schreef Perruche het volgende:
[..]
Supervet! Ga je ook naar Cochabamba? (kennis van mij komt daar vandaan, en ik vind het zo'n schattige naam....!)
Nee, dan Sachsayhuaman! Ook wel bekend als Sexy Womaaanquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:26 schreef Perruche het volgende:
[..]
Supervet! Ga je ook naar Cochabamba? (kennis van mij komt daar vandaan, en ik vind het zo'n schattige naam....!)
Werkt als een tiet! Thanks!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat kanJe hebt verschillende applicaties om te chatten op je mobiel. Ebuddy is een bekende, maar Microsoft heeft er zelf ook één geloof ik.
Maar hoe werkt dat dan? Kun je standby tickets van tevoren kopen (online) of is het echt een kwestie van op goed geluk naar het vliegveld rijden en hopen dat ze iets hebben?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:17 schreef -marz- het volgende:
Aaah het is pas zaterdag er is nog hoop!
Ik reis bijna altijd met een standby ticket. Een volle vlucht zien opstijgen en tranen verbijtend je auto weer uit de Schiphol parkeergarage halen hoort daar ook bij.![]()
Afgelopen januari in Bangkok waren een week lang alle vluchten naar Nederland volgeboekt van alle airlines. Uiteindelijk naar Kuala Lumpur gereisd en vanaf daar met een vlucht naar huis gekomen.
Of op een zondagavond in Stockholm staan met 3 andere standby passagiers terwijl er 3 stoelen zijn...
Ik heb stalen zenuwenmaar mijn ervaring is dat uiteindelijk altijd alles goed komt, en zo niet dan toch.
Oehquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, frustratieboodschappen. Score: pizza, chocolade, drop...
Wat heerlijk! Veel plezier alvast!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:10 schreef Goodbye het volgende:
Frans. We hebben een bon gekregen voor een specifiek restaurant dus ik heb al even op de kaart gekeken. We gaan waarschijnlijk voor een vier-gangen verrassingsmenu.
Huh, dat is toch niet gratis?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:26 schreef -marz- het volgende:
[..]
Inderdaad. Kost niks, maar dan heb je ook niks (en soms business class).
Ik denk relatief gezienquote:
Ik ben precies daar mee bezig, de limitations aan het opschrijven. Zo vervelend, want zoveel dingen die anders hadden gekund. Een tip: schrijf al die dingen die je nu ziet op, zodat je ze straks allemaal kunt verwerken!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:32 schreef Perruche het volgende:
Veel plezier vanavond GB!
Zou ook graag weer uit eten gaan, maar financien + scriptie houden me tegen. Over scripties gesproken, Nynke, hoe gaat het? Nu ik zo ver ben zie ik ineens allemaal dingen die ik ok nog erbij had kunnen doen, of anders had kunnen doen... nou ja.
voorlopig lijstje:
O: tosti van volkorenbrood met kaas en ham, plakje cake
T: grapefruit
L: dubbele boterham ham en kaas , 3 grote wortels
T: zometeen maar iets te snaaien denk ik, misschien yoghurt?
S: 3 of 6 km hardlopen, kijken hoe het been zich gedraagt
D: iets met broccoli of boontjes, denk broccoli, en ik ga aspergesoep maken, anders zijn de asperges niet meer lekker!
en jij bent medewerker/partner, neem ik aan?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:04 schreef -marz- het volgende:
Wat een gevarieerde lijstjes komen hier voorbij.![]()
Hier wordt het turkse pizza als avondeten![]()
Nog ff over die standby tickets dan, ik koop die via KLM, die hebben een regeling voor medewerkers/partners en dan betaal ik alleen luchthavenbelasting. Geen idee of/hoe andere maatschappijen met dat soort tickets werken.. zie meestal vliegers en stewardessen die op die manier reizen.
Goede tip! Dankjequote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:22 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik ben precies daar mee bezig, de limitations aan het opschrijven. Zo vervelend, want zoveel dingen die anders hadden gekund. Een tip: schrijf al die dingen die je nu ziet op, zodat je ze straks allemaal kunt verwerken!
Ik ookquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Chips! zit nu ook aan de chips en alcohol
Zo dat zijn inderdaad genoeg redenen, dat klinkt heerlijkquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:23 schreef AKnynke het volgende:
Lekker, GB!
Ik heb gister afgesproken met de Duutser dat als ik begin juni daar ben, we ook uit eten gaan en cocktails gaan drinken. Hij heeft 6 juni een belangrijk seminar en dan is zijn meeste stress achter de rug, en ik ben dan afgestudeerd, dus genoeg redenen om zo te doen!
Je moet ook nog terug hè?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, die vulkaan mag best ontploffen. Vanaf woensdag. Dan ben ik er, dan kan het me niet meer schelen.
Nouja, vanaf vrijdag dan, dan kan Maria ook nog weg
Ik zit liever daar vast met de reis achter de rug, dan dat ik stuck zit in Amsterdam en mijn vakantie niet doorgaat.quote:
ik zit nog in de bieb. Laatste dingetjes afronden en dan naar huis. Wat zal ik op m'n pizza doen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:55 schreef -marz- het volgende:
Wat een leuk vooruitzicht Nynke![]()
[..]
Ik ook![]()
Laatst stond in de Wetenschap in Beeld (jaja, wat een bron haal ik nu aan) dat je lichaam/hersenen zo slim werken dat zodra je gewicht verliest, je keihard op zoek gaat naar snacks en snelle energie om de vetreserves direct weer aan te vullen.
Ik geloof dat vandaag een van die momenten is...
Ik heb er ook zin in. Zeker omdat ik hem dan al anderhalve maand niet gezien heb!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:58 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Zo dat zijn inderdaad genoeg redenen, dat klinkt heerlijk
Hee dank je!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, die vulkaan mag best ontploffen. Vanaf woensdag. Dan ben ik er, dan kan het me niet meer schelen.
Romequote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is de stemming weer omgeslagen, meneerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:36 schreef neen het volgende:
Oeh! Dan hebben jullie het rijk alleenecht lekker!
Ik ga maar even lekker nasi goreng etenen daarna met vrienden poolen
sportief he
Jaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is de stemming weer omgeslagen, meneer?
.
O waarom?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:42 schreef neen het volgende:
[..]
Jamaar morgenmiddag is het misschien (hoogstwaarschijnlijk
) weer chagrijnig hoor
![]()
| Forum Opties | |