Ja, dat kanquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:11 schreef uniekhoorn het volgende:
War CF zegt, het komt goed. Snap er nog niks van, kan ik ook msn doen op zo'n mobiel? Haha, ben echt wel blondzonet gegeten, 3 boterhammen kipfilet, glas melk en cup a soup kerrie. Nu nog even een sinaasappel slachten
En voldoende vakantiedagen, zekerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:17 schreef -marz- het volgende:
Ik heb stalen zenuwenmaar mijn ervaring is dat uiteindelijk altijd alles goed komt, en zo niet dan toch.
Het wettelijk minimum aantal vakantiedagen heb ik. Ben ook wel eens 's morgens om 7:00 uur geland vanuit Letland en om 8:30 zat ik op het werk. Weekendtripjesquote:
Supervet! Ga je ook naar Cochabamba? (kennis van mij komt daar vandaan, en ik vind het zo'n schattige naam....!)quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Perruche: Peru & Bolivia, een maand. En gaan blog bijhouden idd
.
Inderdaad. Kost niks, maar dan heb je ook niks (en soms business class).quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:24 schreef Perruche het volgende:
Trouwens wat s een standby ticket? zo een waar je alleen mee kan als de vlucht niet vol zit?
Ik geloof het nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:26 schreef Perruche het volgende:
[..]
Supervet! Ga je ook naar Cochabamba? (kennis van mij komt daar vandaan, en ik vind het zo'n schattige naam....!)
Nee, dan Sachsayhuaman! Ook wel bekend als Sexy Womaaanquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:26 schreef Perruche het volgende:
[..]
Supervet! Ga je ook naar Cochabamba? (kennis van mij komt daar vandaan, en ik vind het zo'n schattige naam....!)
Werkt als een tiet! Thanks!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat kanJe hebt verschillende applicaties om te chatten op je mobiel. Ebuddy is een bekende, maar Microsoft heeft er zelf ook één geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |