Ja, Gironingen! Leuk was dat! Hij start trouwen wel vandaag en wij gaan zo eens op pad om te kijken wat er allemaal te beleven valt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ga je de Giro fietsen??? Maar die start morgen toch? Of is er nog een andere categorie?
In 2002 startte de Giro vanuit Groningen, zo leukIk werkte toen in de Italiaanse ijssalon hier, en die werd echt overspoeld met allemaal Italiaantjes die geagiteerd "Cafe, cafe" riepen
![]()
Ik denk dat Cali zelf wel weet wanneer de Giro startquote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ga je de Giro fietsen??? Maar die start morgen toch? Of is er nog een andere categorie?
Oh, nou veel plezier danquote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:36 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja, Gironingen! Leuk was dat! Hij start trouwen wel vandaag en wij gaan zo eens op pad om te kijken wat er allemaal te beleven valt.
Meh.... maar ik snap het nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat Cali zelf wel weet wanneer de Giro start.
Tevens goeiemorgen.
volgens mij starten ze vandaag én morgen in Amsterdamquote:
Er zijn geen grote velden dicht, maar routes zijn hier en daar omgelegd waardoor vertraging ontstaat.quote:Reizigers die zaterdag met het vliegtuig naar Noord-Amerika of Zuid-Europa willen reizen, moeten rekening houden met vertragingen.
Ja.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:47 schreef LadyBlack het volgende:
Wij gaan morgen naar het Concertgebouw en kregen van hun een brief dat we rekening moesten houden met de Giro die morgen voor hun deur op het Museumplein start. Klopt dat wel dan
Ja, dat kanquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:11 schreef uniekhoorn het volgende:
War CF zegt, het komt goed. Snap er nog niks van, kan ik ook msn doen op zo'n mobiel? Haha, ben echt wel blondzonet gegeten, 3 boterhammen kipfilet, glas melk en cup a soup kerrie. Nu nog even een sinaasappel slachten
En voldoende vakantiedagen, zekerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:17 schreef -marz- het volgende:
Ik heb stalen zenuwenmaar mijn ervaring is dat uiteindelijk altijd alles goed komt, en zo niet dan toch.
Het wettelijk minimum aantal vakantiedagen heb ik. Ben ook wel eens 's morgens om 7:00 uur geland vanuit Letland en om 8:30 zat ik op het werk. Weekendtripjesquote:
Supervet! Ga je ook naar Cochabamba? (kennis van mij komt daar vandaan, en ik vind het zo'n schattige naam....!)quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Perruche: Peru & Bolivia, een maand. En gaan blog bijhouden idd
.
Inderdaad. Kost niks, maar dan heb je ook niks (en soms business class).quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:24 schreef Perruche het volgende:
Trouwens wat s een standby ticket? zo een waar je alleen mee kan als de vlucht niet vol zit?
Ik geloof het nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:26 schreef Perruche het volgende:
[..]
Supervet! Ga je ook naar Cochabamba? (kennis van mij komt daar vandaan, en ik vind het zo'n schattige naam....!)
Nee, dan Sachsayhuaman! Ook wel bekend als Sexy Womaaanquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:26 schreef Perruche het volgende:
[..]
Supervet! Ga je ook naar Cochabamba? (kennis van mij komt daar vandaan, en ik vind het zo'n schattige naam....!)
Werkt als een tiet! Thanks!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat kanJe hebt verschillende applicaties om te chatten op je mobiel. Ebuddy is een bekende, maar Microsoft heeft er zelf ook één geloof ik.
Maar hoe werkt dat dan? Kun je standby tickets van tevoren kopen (online) of is het echt een kwestie van op goed geluk naar het vliegveld rijden en hopen dat ze iets hebben?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:17 schreef -marz- het volgende:
Aaah het is pas zaterdag er is nog hoop!
Ik reis bijna altijd met een standby ticket. Een volle vlucht zien opstijgen en tranen verbijtend je auto weer uit de Schiphol parkeergarage halen hoort daar ook bij.![]()
Afgelopen januari in Bangkok waren een week lang alle vluchten naar Nederland volgeboekt van alle airlines. Uiteindelijk naar Kuala Lumpur gereisd en vanaf daar met een vlucht naar huis gekomen.
Of op een zondagavond in Stockholm staan met 3 andere standby passagiers terwijl er 3 stoelen zijn...
Ik heb stalen zenuwenmaar mijn ervaring is dat uiteindelijk altijd alles goed komt, en zo niet dan toch.
Oehquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, frustratieboodschappen. Score: pizza, chocolade, drop...
Wat heerlijk! Veel plezier alvast!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:10 schreef Goodbye het volgende:
Frans. We hebben een bon gekregen voor een specifiek restaurant dus ik heb al even op de kaart gekeken. We gaan waarschijnlijk voor een vier-gangen verrassingsmenu.
Huh, dat is toch niet gratis?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:26 schreef -marz- het volgende:
[..]
Inderdaad. Kost niks, maar dan heb je ook niks (en soms business class).
Ik denk relatief gezienquote:
Ik ben precies daar mee bezig, de limitations aan het opschrijven. Zo vervelend, want zoveel dingen die anders hadden gekund. Een tip: schrijf al die dingen die je nu ziet op, zodat je ze straks allemaal kunt verwerken!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:32 schreef Perruche het volgende:
Veel plezier vanavond GB!
Zou ook graag weer uit eten gaan, maar financien + scriptie houden me tegen. Over scripties gesproken, Nynke, hoe gaat het? Nu ik zo ver ben zie ik ineens allemaal dingen die ik ok nog erbij had kunnen doen, of anders had kunnen doen... nou ja.
voorlopig lijstje:
O: tosti van volkorenbrood met kaas en ham, plakje cake
T: grapefruit
L: dubbele boterham ham en kaas , 3 grote wortels
T: zometeen maar iets te snaaien denk ik, misschien yoghurt?
S: 3 of 6 km hardlopen, kijken hoe het been zich gedraagt
D: iets met broccoli of boontjes, denk broccoli, en ik ga aspergesoep maken, anders zijn de asperges niet meer lekker!
en jij bent medewerker/partner, neem ik aan?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:04 schreef -marz- het volgende:
Wat een gevarieerde lijstjes komen hier voorbij.![]()
Hier wordt het turkse pizza als avondeten![]()
Nog ff over die standby tickets dan, ik koop die via KLM, die hebben een regeling voor medewerkers/partners en dan betaal ik alleen luchthavenbelasting. Geen idee of/hoe andere maatschappijen met dat soort tickets werken.. zie meestal vliegers en stewardessen die op die manier reizen.
Goede tip! Dankjequote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:22 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik ben precies daar mee bezig, de limitations aan het opschrijven. Zo vervelend, want zoveel dingen die anders hadden gekund. Een tip: schrijf al die dingen die je nu ziet op, zodat je ze straks allemaal kunt verwerken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |