Maar hoe werkt dat dan? Kun je standby tickets van tevoren kopen (online) of is het echt een kwestie van op goed geluk naar het vliegveld rijden en hopen dat ze iets hebben?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:17 schreef -marz- het volgende:
Aaah het is pas zaterdag er is nog hoop!
Ik reis bijna altijd met een standby ticket. Een volle vlucht zien opstijgen en tranen verbijtend je auto weer uit de Schiphol parkeergarage halen hoort daar ook bij.![]()
Afgelopen januari in Bangkok waren een week lang alle vluchten naar Nederland volgeboekt van alle airlines. Uiteindelijk naar Kuala Lumpur gereisd en vanaf daar met een vlucht naar huis gekomen.
Of op een zondagavond in Stockholm staan met 3 andere standby passagiers terwijl er 3 stoelen zijn...
Ik heb stalen zenuwenmaar mijn ervaring is dat uiteindelijk altijd alles goed komt, en zo niet dan toch.
Oehquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, frustratieboodschappen. Score: pizza, chocolade, drop...
Wat heerlijk! Veel plezier alvast!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:10 schreef Goodbye het volgende:
Frans. We hebben een bon gekregen voor een specifiek restaurant dus ik heb al even op de kaart gekeken. We gaan waarschijnlijk voor een vier-gangen verrassingsmenu.
Huh, dat is toch niet gratis?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:26 schreef -marz- het volgende:
[..]
Inderdaad. Kost niks, maar dan heb je ook niks (en soms business class).
Ik denk relatief gezienquote:
Ik ben precies daar mee bezig, de limitations aan het opschrijven. Zo vervelend, want zoveel dingen die anders hadden gekund. Een tip: schrijf al die dingen die je nu ziet op, zodat je ze straks allemaal kunt verwerken!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:32 schreef Perruche het volgende:
Veel plezier vanavond GB!
Zou ook graag weer uit eten gaan, maar financien + scriptie houden me tegen. Over scripties gesproken, Nynke, hoe gaat het? Nu ik zo ver ben zie ik ineens allemaal dingen die ik ok nog erbij had kunnen doen, of anders had kunnen doen... nou ja.
voorlopig lijstje:
O: tosti van volkorenbrood met kaas en ham, plakje cake
T: grapefruit
L: dubbele boterham ham en kaas , 3 grote wortels
T: zometeen maar iets te snaaien denk ik, misschien yoghurt?
S: 3 of 6 km hardlopen, kijken hoe het been zich gedraagt
D: iets met broccoli of boontjes, denk broccoli, en ik ga aspergesoep maken, anders zijn de asperges niet meer lekker!
en jij bent medewerker/partner, neem ik aan?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:04 schreef -marz- het volgende:
Wat een gevarieerde lijstjes komen hier voorbij.![]()
Hier wordt het turkse pizza als avondeten![]()
Nog ff over die standby tickets dan, ik koop die via KLM, die hebben een regeling voor medewerkers/partners en dan betaal ik alleen luchthavenbelasting. Geen idee of/hoe andere maatschappijen met dat soort tickets werken.. zie meestal vliegers en stewardessen die op die manier reizen.
Goede tip! Dankjequote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:22 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik ben precies daar mee bezig, de limitations aan het opschrijven. Zo vervelend, want zoveel dingen die anders hadden gekund. Een tip: schrijf al die dingen die je nu ziet op, zodat je ze straks allemaal kunt verwerken!
Ik ookquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Chips! zit nu ook aan de chips en alcohol
Zo dat zijn inderdaad genoeg redenen, dat klinkt heerlijkquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:23 schreef AKnynke het volgende:
Lekker, GB!
Ik heb gister afgesproken met de Duutser dat als ik begin juni daar ben, we ook uit eten gaan en cocktails gaan drinken. Hij heeft 6 juni een belangrijk seminar en dan is zijn meeste stress achter de rug, en ik ben dan afgestudeerd, dus genoeg redenen om zo te doen!
Je moet ook nog terug hè?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, die vulkaan mag best ontploffen. Vanaf woensdag. Dan ben ik er, dan kan het me niet meer schelen.
Nouja, vanaf vrijdag dan, dan kan Maria ook nog weg
Ik zit liever daar vast met de reis achter de rug, dan dat ik stuck zit in Amsterdam en mijn vakantie niet doorgaat.quote:
ik zit nog in de bieb. Laatste dingetjes afronden en dan naar huis. Wat zal ik op m'n pizza doen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:55 schreef -marz- het volgende:
Wat een leuk vooruitzicht Nynke![]()
[..]
Ik ook![]()
Laatst stond in de Wetenschap in Beeld (jaja, wat een bron haal ik nu aan) dat je lichaam/hersenen zo slim werken dat zodra je gewicht verliest, je keihard op zoek gaat naar snacks en snelle energie om de vetreserves direct weer aan te vullen.
Ik geloof dat vandaag een van die momenten is...
Ik heb er ook zin in. Zeker omdat ik hem dan al anderhalve maand niet gezien heb!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:58 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Zo dat zijn inderdaad genoeg redenen, dat klinkt heerlijk
Hee dank je!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, die vulkaan mag best ontploffen. Vanaf woensdag. Dan ben ik er, dan kan het me niet meer schelen.
Romequote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is de stemming weer omgeslagen, meneerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:36 schreef neen het volgende:
Oeh! Dan hebben jullie het rijk alleenecht lekker!
Ik ga maar even lekker nasi goreng etenen daarna met vrienden poolen
sportief he
Jaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is de stemming weer omgeslagen, meneer?
.
O waarom?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:42 schreef neen het volgende:
[..]
Jamaar morgenmiddag is het misschien (hoogstwaarschijnlijk
) weer chagrijnig hoor
![]()
| Forum Opties | |