Moet je via Spanje of Portugal naar Peru?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)okull-neemt-toe.html
Ik heb zo'n heel naar en onheilspellend voorgevoel...
Madrid, ergo Spanje.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet je via Spanje of Portugal naar Peru?
quote:De Europese luchtverkeersleider Eurocontrol waarschuwde vrijdag ook voor de reële mogelijkheid dat de vulkaan de komende dagen weer meer problemen voor het Europese luchtverkeer kan gaan veroorzaken.
Ga je de Giro fietsen??? Maar die start morgen toch? Of is er nog een andere categorie?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 07:02 schreef _Calimero_ het volgende:
Goedemorgen. Ik moet zo de Giro fietsen, maar heb nog weinig zin als ik naar buiten kijk![]()
Komt straks vanzelf wel, hoop ik
Ja, Gironingen! Leuk was dat! Hij start trouwen wel vandaag en wij gaan zo eens op pad om te kijken wat er allemaal te beleven valt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ga je de Giro fietsen??? Maar die start morgen toch? Of is er nog een andere categorie?
In 2002 startte de Giro vanuit Groningen, zo leukIk werkte toen in de Italiaanse ijssalon hier, en die werd echt overspoeld met allemaal Italiaantjes die geagiteerd "Cafe, cafe" riepen
![]()
Ik denk dat Cali zelf wel weet wanneer de Giro startquote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ga je de Giro fietsen??? Maar die start morgen toch? Of is er nog een andere categorie?
Oh, nou veel plezier danquote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:36 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja, Gironingen! Leuk was dat! Hij start trouwen wel vandaag en wij gaan zo eens op pad om te kijken wat er allemaal te beleven valt.
Meh.... maar ik snap het nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat Cali zelf wel weet wanneer de Giro start.
Tevens goeiemorgen.
volgens mij starten ze vandaag én morgen in Amsterdamquote:
Er zijn geen grote velden dicht, maar routes zijn hier en daar omgelegd waardoor vertraging ontstaat.quote:Reizigers die zaterdag met het vliegtuig naar Noord-Amerika of Zuid-Europa willen reizen, moeten rekening houden met vertragingen.
Ja.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:47 schreef LadyBlack het volgende:
Wij gaan morgen naar het Concertgebouw en kregen van hun een brief dat we rekening moesten houden met de Giro die morgen voor hun deur op het Museumplein start. Klopt dat wel dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |