SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het vorige deel: Slank #1028 - lam door de garage
Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.
Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!
Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.
Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.
Einde dienstmededeling
Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.
Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe!!
De OP is hier te vinden.
[ Bericht 2% gewijzigd door loveli op 06-05-2010 16:03:42 ]crap in = crap out
Graag, ik wil dit topic wel fatsoenlijk op mijn werk kunnen openen.quote:
Ik heb gister meer dan een halve kilo spinazie gegeten, en 200 gram sperciebonen!quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:23 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Groente mankeert het de hele week al aan (toch?) dus dat zou ik er inderdaad wel echt even bij doen.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Graag, ik wil dit topic wel fatsoenlijk op mijn werk kunnen openen.
en mij gaf je geen antwoord op PM's!quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:03 schreef imago het volgende:
Hij is niet beroemd ofzo hoorGewoon makkelijk googlebaar. Maar ik mag verder niks zeggen
Maar PM'en mag altijd
(al kan ik vanavond pas antwoorden want ik hoor nu te werken..)
Verder zijn m'n lijstjes slecht vanwege veel uit eten enzo, vanavond dus maar gezond en slank doen!
Troep eten => gaat naar je heupen. Kun je het er net zo goed meteen opsmeren.quote:
Oh, ik had je lijstje van gister niet gezien.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb gister meer dan een halve kilo spinazie gegeten, en 200 gram sperciebonen!
stiekem ben ik heel kieskeurig met groentes. Ik vind meestal alleen de groene groentes lekker..en weet nooit zoveel variatie. Ik heb een broccoli fase gehad, maar die is nu weer wat achter de rug.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oh, ik had je lijstje van gister niet gezien.![]()
Dat is een nette hoeveelheid groente.
Kijk, daar begint het verval alquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:43 schreef AKnynke het volgende:
Ik heb een broccoli fase gehad, maar die is nu weer wat achter de rug.
Edit, schatje, edit!quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:46 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Heul wel!En hou op met dingen die ik zeg op fok te plaatsen en voor mij te spreken.
Zoals Calimero heel terecht opmerkte in het vorige topic: winnaars hebben een plan, verliezers een excuus. Dus hardlopen jij.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:35 schreef Perruche het volgende:
Zo, over 10 minuten wederom hard aan de scriptie.. het gaat goed vandaag! Weet nog niet of ik straks ga hardlopen, het waait zo superhard en het is zo koud, en ik ben ongesteld en gisteren ook al 35 km. gefietst en en en... maar misschien moet ik ophouden met excuses verzinnen
Ik ben je schatje niet.quote:
Ouch! ok sir.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:57 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Zoals Calimero heel terecht opmerkte in het vorige topic: winnaars hebben een plan, verliezers een excuus. Dus hardlopen jij.
[..]
Ik ben je schatje niet.
I second that!!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi...
* uniekhoorn knabbelt chocolade..
Mijn meneer vind biefstuk en ovenpatat lekker maar uit eten nog lekkerder maar ik wil heul niet meer naar buiten want het waait en het is koud
I third that!quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi...
* uniekhoorn knabbelt chocolade..
Mijn meneer vind biefstuk en ovenpatat lekker maar uit eten nog lekkerder maar ik wil heul niet meer naar buiten want het waait en het is koud
I do not fourth that, want ik heb net op het balkon gezeten en ik ben niet weggegaan omdat het koud was maar omdat de zon zich steeds verschool achter de wolken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
I third that!
Zou er bijna de kachel voor aandoen zelfs, het is gewoon nietaangenaam fris hier (op de gang in elk geval)
Betaald fokkenquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Graag, ik wil dit topic wel fatsoenlijk op mijn werk kunnen openen.
En u bent?quote:
Fok instellen op 25 posts per paginaquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:23 schreef Chicolate het volgende:
Ja zucht maar loveli, op het moment dat ik op invoeren drukte kwam er inderdaad iemand meekijken![]()
Ik zou lekker verder maffen als je het nodig hebtquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mwuh. Ik weet mn voor- even niet meer van mn achterkant ofzeuLag te draaibipsen op de bank, half maffende, half aan het semi-ijlen over rare dingen, belde er een meneer aan met een pakje voor de buren. Dus nu moet ik denk ik wakker blijven voor het geval ze aanbellen
Ja is welquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zou lekker verder maffen als je het nodig hebtMaar dan wel liefst zonder te ijlen
ben je koortsig?
Braafquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja is welMisschien komen ze toch pas vandaag of morgen aan de deur, en anders hoor ik de deurbel wel...
Kweenie of ik koortsig ben, heb geen termometertEn heb het eerder koud dan warm geloof ik. Dat ijlen was ook een glapje hoor, vandaar 'semi-ijlen' - ik denk heel wazig als ik mn draai niet kan vinden en net-niet-slaap
![]()
*verkast weer naar de bank, met fleece-dekentje*
Als ik koorts heb is de gevoelstemperatuur van de wc-bril altijd ijskoudquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kweenie of ik koortsig ben, heb geen termometert![]()
Haha ja, zo ongeveer wel. Als er geen telefoon komt kan ik gewoon internetten.quote:
In je eentje of met z'n tweeen? Ik heb eigenlijk geen idee wat ik uitgeef aan eten, gemiddeld tussen de 20 en 25 euro per supermarktbezoek (meer als ik de AH bezoek, minder as ik budget shop).quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jeetje!
Ben een stuk slechter met financiën dan ik al dacht...Ben nu al in de rode cijfers...
Wat is een aardig minimumbedrag om mee uit te komen per week?
In principe moet het lukken met 50 euro per week zou ik denken, maar dat lukt me nu blijkbaar ook niet![]()
Eens een lijstje gaan bijhouden
De site van het Nibud is altijd handig voor dit soort vragenquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jeetje!
Ben een stuk slechter met financiën dan ik al dacht...Ben nu al in de rode cijfers...
Wat is een aardig minimumbedrag om mee uit te komen per week?
In principe moet het lukken met 50 euro per week zou ik denken, maar dat lukt me nu blijkbaar ook niet![]()
Eens een lijstje gaan bijhouden
Alleen! Het is niet dat ik exorbitant veel uitgeef ofzo, maar het valt nog best wel tegen. Misschien helpt de excel sheet wel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:43 schreef loveli het volgende:
[..]
In je eentje of met z'n tweeen? Ik heb eigenlijk geen idee wat ik uitgeef aan eten, gemiddeld tussen de 20 en 25 euro per supermarktbezoek (meer als ik de AH bezoek, minder as ik budget shop).
Ik heb de verwarming maar weer aangezet. Tis pokke koud hier!quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
I third that!
Zou er bijna de kachel voor aandoen zelfs, het is gewoon nietaangenaam fris hier (op de gang in elk geval)
Ik dacht echt dan mijn vriendje de enige op heel de wereld was die pokke zegtquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb de verwarming maar weer aangezet. Tis pokke koud hier!
nee, hij zegt het ook:quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:01 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Ik dacht echt dan mijn vriendje de enige op heel de wereld was die pokke zegt
Wanneer mag dat niet dan?quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee, hij zegt het ook:
[ afbeelding ]
En verliefd zijn is heerlijk, maar als het niet mag voelt het zwaar kut.
oeh, spanned. Die whiches waren per 2 in de aanbieding, dus 2 gekocht. Eentje smaakte goed, hoe zullen twee smaken?quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:36 schreef imago het volgende:
Ik zit aan de chocola
En er stond een headhunter op m'n voicemail!
vast ook goed, maar nu eet ik worteltjes met een dipsausje van mayo en yoghurt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oeh, spanned. Die whiches waren per 2 in de aanbieding, dus 2 gekocht. Eentje smaakte goed, hoe zullen twee smaken?
morgenochtend!quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:47 schreef Perruche het volgende:
twee ijsjes smaken vast lekker Nynke, maar dit is veel gezonder!
Sjaap, hoe lang moet je nu nog met die gruweldokter? Lekker een keer eerder naar huis! Vind trouwens wel dat je weinig eet hoor, ik zou het er niet op volhouden!
Hier over de 10.000 woorden, yeah. En nu zie ik allemaal dingen die ik ook nog interessant vind, meeh. Nou ja, ka ik straks lekker schrappen, beter te veel dan te weinig!
En nu ik lekker op weg ben met mn scripte wil ik eigenlijk niet gaan hardlopen, morgen moet ik ook al werken, en dan kan ik net zo goed morgenvroeg gaan... wat vinden jullie? Heb nog maar een krappe maand voor de scriptie, en eigenlijk heeft dat wel prioriteit...![]()
XM; Hooligancity = R'dam? Ik hou het niet bij waar het voetbal gespeeld is...
Stond het al, ik had nummer 22quote:
ik ook.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het lijstje van Duvel van vandaag:
O: 1 banaan
T: 1 appel
L: ciabatta gezond (compleet) + bakje salade met kipkerrie en iets van kaassalade
T:-
S: sportschool
D: maaltijdsalade
Ik vind het te weinig.
Naaaaw!quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Stond het al, ik had nummer 22. Maar nu weer thuis, nu kan ik alles weer ongestoord bekijken
.
Ah maria, beterschaapjes(zie hoe lief!)
[ afbeelding ]
10.000 = de hele literatuur review. Daarnaast heb ik alle diepte-interviews en questionnaires al gedaan en ook al in SPSS (voor mietjesquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
morgenochtend!
10000 woorden, hoeveel moet je er schrijven, en in welk gedeelte van de scriptie zit je?
Ik zit al op 20000 woorden..
wij hebben een pagina limiet, geloof ik. Maar wat die precies is weet ik niet. Als ik d'r boven kom zet ik gewoon een paar tabellen in de annex. Ach ja. Vroeger schreef ik altijd op kwantiteit, want ik kon alleen maar heel kort en bondig schrijven, zonder voorbeelden. Nu tijdnes m'n scriptie is de eerste keer adt ik merk dat dat voorbij is, ik kan uit het niets zo een pagina typen en m'n taalgebruik lijkt veel beter. Gek is dat!quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:03 schreef Perruche het volgende:
Mijn man eet ook zo weinig! Alhoewel niet zo wienig als die van jullie... En hij heeft ook wienig vet (zijn zus trouwens ook niet.. grrr) En hij heeft ook geen honger. Ik voel me soms net een bootwerker naast hem
[..]
10.000 = de hele literatuur review. Daarnaast heb ik alle diepte-interviews en questionnaires al gedaan en ook al in SPSS (voor mietjes) gezet. Dus ik denk dat als ik dat allemaal uittyp ik rond de 14.000 zit. Lekker veel voorbeelden en quotes erin plakken. Dan heb ik nog 6.000 voor de resultaten en de conclusies en de verbere aanbevelingen. Ik moet er 20.000.
Ergens vind ik het wel jammer dat je zo op woordenaantal moet schrijven, dan gaa je focus toch meer naar kwantiteit ipv naar kwaliteit (althans, bij mij)
quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:24 schreef AKnynke het volgende:
Leuke kleur, Piefje! Ik kijk uit naar de tijd dat ik een baan heb, en m'n eigen appartementje dat ik helemaal zelf kan inrichten...
Mooie kleur! Heeft ie ook dat soort meubels (of is dit toevallig zijn huisquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:09 schreef P.F het volgende:
Huis van vriendje is deze kleur geworden:
[ afbeelding ]
I like
Ik keek naar de foto op de muur, maar ik herken P.F. er niet inquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mooie kleur! Heeft ie ook dat soort meubels (of is dit toevallig zijn huis).
Moeten we Duvel op z'n duvel geven?quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het lijstje van Duvel van vandaag:
O: 1 banaan
T: 1 appel
L: ciabatta gezond (compleet) + bakje salade met kipkerrie en iets van kaassalade
T:-
S: sportschool
D: maaltijdsalade
Ik vind het te weinig.
PF is de enige vrouw die aan zijn muur mag hangen? Waarom niet zijn zus (als ie die heeft), moeder toen ze jong was, andere goede vriendin, zelfgemaakte foto van een model etc?quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik keek naar de foto op de muur, maar ik herken P.F. er niet in.
Ik heb gisteravond tien pannenkoeken op of zo, en neem straks nog bier en chips tot me of zo. Dus niet te weinig.quote:
Welquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond tien pannenkoeken op of zo, en neem straks nog bier en chips tot me of zo. Dus niet te weinig.
Hamka'squote:
en op die noot ga ik m'n tweede B&J witch ijsje eten. Want, de zon schijnt buiten, en het is nog steeds koud.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
WelEn je moet gezonde dingen in je lichaam proppen
Maar als ie toch al over ons weet, wat maakt het uit dan? Of, posthistory?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:07 schreef Goodbye het volgende:
Why wouldn't we?En ik typte net bijna je andere naam
Dan nog is het aan imago zelf, natuurlijkquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:08 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar als ie toch al over ons weet, wat maakt het uit dan? Of, posthistory?
Ik kon er 2 kopen voor 15 kronen (1.5 euro), en ja, dat is natuurlijk een goede deal.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:08 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb dat ijsje nog nooit gegeten, en dat is maar goed ook denk ik
Hij weet wel over jullie, maar niet precies welk topic en dan nog niet wie van al die kletsende mutsen bij elkaar ik precies benquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:08 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar als ie toch al over ons weet, wat maakt het uit dan? Of, posthistory?
Ik ook niet, maar het klinkt lekker!quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik ken alleen Ben & Jerry-ijs uit een pot, dus ik heb geen idee waar Nynke het over heeft.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik ken alleen Ben & Jerry-ijs uit een pot, dus ik heb geen idee waar Nynke het over heeft.
do not second thatquote:
Wij moeten eens samen uit etenquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:19 schreef _Calimero_ het volgende:
Mijn avondeten was 2 bountys en 3 suikerwafels![]()
Wel bij gewone ijssalons, toch?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
do not second that.
Weet je wat ik echt jammer vind? Dat je nergens kokosijs lijkt te kunnen krijgen. Ik
kokosijs, maar ze verkopen het nergens (behalve bij Australians dan), dus ik eet het zelden.
Ja maar ik wil kokosijs dat je bij de supermarkt kunt kopen, een hele bak volquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wel bij gewone ijssalons, toch?
Imago, een headhunter? Spannend! Enig idee voor wat voor baan?
Yep, inmiddels contact gehad en functiebeschrijving in m'n mail gekregen. Zelfde als wat ik nu doe, maar dan bij een kleiner bedrijf. En dat heeft voor- en nadelen. Het is in ieder geval interessant genoeg om eens te gaan praten. Maargoed, volgens mij hebben ze me gewoon van LinkedIn gevist, het is nog maar de vraag of ze me ook daadwerkelijk geschikt vinden voor de functie. En of ze me kunnen betalen natuurlijkquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:20 schreef ColdFeet het volgende:
Imago, een headhunter? Spannend! Enig idee voor wat voor baan?
goed plan. Nemen we gewoon een grand dessertquote:
Je heupen! Australian hebben ze hier overigens gewoon in de supermarkt, bij de B&J's en HDquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar ik wil kokosijs dat je bij de supermarkt kunt kopen, een hele bak vol.
Klopt! Maar ze gingen dan gezond eten, dus wat is het verschil...quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:01 schreef Goodbye het volgende:
Volgens een collega van mij was het vandaag anti dieet dag, of zoiets.
Leem van histor!quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:35 schreef uniekhoorn het volgende:
PF, dat is PRECIES de kleur die ik wil in de gang...heb je een kleurnummer?
Uiteraaaardquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
PF is de enige vrouw die aan zijn muur mag hangen? Waarom niet zijn zus (als ie die heeft), moeder toen ze jong was, andere goede vriendin, zelfgemaakte foto van een model etc?.
Mijn dank is grootquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:14 schreef P.F het volgende:
[..]
Leem van histor!
Ik heb gamma verf met die histor kleur genomen!
Second that!quote:
Das weer anders dan je plan, of was dat voor in de woonkamer, dat roze met bruinige?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tof, Cali!.
Ik heb vanmiddag spontaan al behang gekocht voor één muur in de slaapkamer. Kwam het tegen voor een prikkie, dus dat kon ik niet laten liggen. Zwart met een gouden patroon..
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tof, Cali!.
Ik heb vanmiddag spontaan al behang gekocht voor één muur in de slaapkamer. Kwam het tegen voor een prikkie, dus dat kon ik niet laten liggen. Zwart met een gouden patroon..
Heb je een plaatje?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tof, Cali!.
Ik zal morgen eens kijken of het lukt om er een foto van te maken!quote:
Ik vind hem best leukquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zal morgen eens kijken of het lukt om er een foto van te maken!
Edit: http://www.designyourwall(...)S16265G-pr-2606.html Hmm. Nu ik 'm zo zie vind ik 'm zelf eigenlijk ook niet zo mooi.. Impulsaankoop.
.
QFT en als je het zat bent, kun je 't altijd nog veranderen, later.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:21 schreef Sjaapje het volgende:
Voor 1 wand en als je er niet van die semi Griekse beelden voorzet valt dat wel goed mee vind ik hoor!
Pas nou maar op, schattekequote:Op donderdag 6 mei 2010 22:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zo, weer terug naar hooligancity!
Daglijstje valt nog wel mee, mn D was pasta bolognese en mn broer had aardbeienvla als toetje. Het was best gezellig.
Benieuwd of ik heel thuis kom, dus als jullie straks een week niet van me lezen... !
Ik heb een appel en een banaan op.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
WelEn je moet gezonde dingen in je lichaam proppen
Kool snijden, gehakt rullen met kerrie, kool erbij tot het geslonken is. In ovenschaal, plakjes banaan erop, aardappelpuree erop, beetje paneermeel, in de oven.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:43 schreef Tinkepink het volgende:
Om er geen goedemorgentopic van te maken maar even een ontopic vraagje![]()
Kent een van jullie een lekker recept met chinese kool? Er ligt er een in mjn koelkast en ik heb geen inspiratie behalve:
- koolrolletjes met gehakt (teveel werk en daar is de kool ook al iets te oud voor)
- kool met gember (gewoon geen zin in)
Koolsalade is ook geen optie.
Goed plan! Misschien luste mijn kinderen dat ook welquote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Kool snijden, gehakt rullen met kerrie, kool erbij tot het geslonken is. In ovenschaal, plakjes banaan erop, aardappelpuree erop, beetje paneermeel, in de oven.
Oeh, dat klinkt best lekker!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Kool snijden, gehakt rullen met kerrie, kool erbij tot het geslonken is. In ovenschaal, plakjes banaan erop, aardappelpuree erop, beetje paneermeel, in de oven.
Tis een salade, maar:quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:43 schreef Tinkepink het volgende:
Om er geen goedemorgentopic van te maken maar even een ontopic vraagje![]()
Kent een van jullie een lekker recept met chinese kool? Er ligt er een in mjn koelkast en ik heb geen inspiratie behalve:
- koolrolletjes met gehakt (teveel werk en daar is de kool ook al iets te oud voor)
- kool met gember (gewoon geen zin in)
Koolsalade is ook geen optie.
Vandaag dan goed je rust nemen en gezond eten! Kan je er vast wel weer tegenaanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:42 schreef LadyBlack het volgende:
Moggeuh..... wie zei er ook alweer iets over koorts gisteren?
Ben braaf naar Pilates geweest, daarna smaakte het eten me niet denderend, en vervolgens kreeg ik het in rap tempo vreselijk koud en kwam een knallende koppijn opzettenBen maar met 2 paracetamolletjes mn bed ingedoken en heb goed geslapen gelukkig. Maar lig nog steeds in de lappenmand..... bah! En het moet vandaag over zijn want morgen een verjaardag in Eindhoven, en de dag erna kaartjes voor het Concertgebouw!!
Ik drink dat spul ook wel eens teveel en heb nog nooit last gehad van die laxerende werking hoorquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
En oeps, ik zie nu pas op de verpakking van de hoestsiroop staan dat overmatig gebruik een laxerende werking kan hebben, en ik heb al meerdere slokjes op vandaag(max is 6 eetlepels
dus ik mag nu nie meer van mezelf
) Kanzlös.
Ik vinnum wel leuk! Gaaf juistquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zal morgen eens kijken of het lukt om er een foto van te maken!
Edit: http://www.designyourwall(...)S16265G-pr-2606.html Hmm. Nu ik 'm zo zie vind ik 'm zelf eigenlijk ook niet zo mooi.. Impulsaankoop.
.
Ik moet nog terugkijken! Ook nog van vorige week! Wel een goed plan voor vandaagquote:
Mijn ex was 1.91m en woog altijd tussen de 65 en 70 kiloquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:09 schreef anna82 het volgende:
En hij is 1.93 en weegt nog geen 80 kilo. 't is ook niet eerlijk
Nu naar bed om tegen zijn spekloze lichaam aan te schurkenWelterusten allemaal!
De Beker!!!!! Duh...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Goeiemorgen!
Ben ik nou de enige die niks van voetbal snapt? Als Twente al kampioen is, waar speelden Ajax en Feyenoord dan nog om?
Lekker!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:05 schreef sigme het volgende:
De kachel moest weer eens aan, en ik heb de oven dan maar benut door brownies te maken. Voor de eerste keer, en ze zijn goed gelukt.
havermout 1 brownie broodmaaltijd
Misschien én genieten én goed voor jezelf zorgenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:57 schreef -marz- het volgende:
Goedemorgen het is vrijdag!!!
![]()
/poging brakke mensen op te peppen.
Gister heb ik weinig gegeten zeg, 3 boterhammen met pindakaas en een witlofschotel. En wezen hardlopen (3km maar) en een half uurtje pilates, en om 20.00 uur nog een vergadering. Was best gaar eind van de dag.
Oja en wel een biertje en een wodka gedronken... ik was maar weer gestopt met proberen minder te drinken, kan er beter nog maar van genieten nu m'n lever het nog goed doet?
Schaal, beker, theeservies... Zo blijven ze aan de gang.quote:
Goed voor de bieromzet en het houdt ze van de straat.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:09 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Schaal, beker, theeservies... Zo blijven ze aan de gang.
In mijn geval had ik een kater en lag ik tot 12 uur in bed. Normaal eet ik 6-8 boterhammen per dag en een banaan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Misschien én genieten én goed voor jezelf zorgen![]()
Kom het hier wel vaker tegen dat eten vergeten wordt of dat er gewoon geen tijd voor is. Kan me daar helemaal niets bij voorstellenOp een gegeven moment begin je toch ook gewoon minder te functioneren?
Behalve in Rotterdamquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Goed voor de bieromzet en het houdt ze van de straat.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:09 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Schaal, beker, theeservies... Zo blijven ze aan de gang.
Wat goed dat jij 's morgens voor het werk wilde gaan hardlopen!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
![]()
ik snap ook niets van voetbal.
Hm, nu op het werk, druk dagje wel. Maar heb ook m'n dag niet, wilde gaan hardlopen (7 uur op) word ik om 8:15 wakker), sleutel van 't werk vergeten, ai ai ai...
Lijstje gisteren:
O: 2x volkorenbrood (ham, kaas) en 2x ontbijtkoek met boter
L: 1/2 spaanse tortilla met veel salade van paprika, ijsbergsla, tomaat en komkommer
T: 4 snoepjes, 2 handjes japanse mix
D: aardappels uit de oven (super lekker!) en ratatouille van courgette, venkel, tomaat en ui
T: aardbeienyoghurt
Lijstje vandaag:
O: 2x volkorenbrood (ham, kaas) en 2x ontbijtkoek met boter (en nu issie op!)
T: carambola of banaan
L: half stokbroodje met gehakt
T: banaan en 150 gram groente (courgette, wenkel, tomaat, ui, restje van gisteren)
D: aspergesoep denk ik?
En trouwens - beterschap een de zieken, het heerst een beetje he?
Sommige mensen...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:30 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ].
Edit: wel goed kijken hè, wat 'ie op z'n hoofd heeft. Is geen petje nml.
Aww, jij hebt echt je dag niet de laatste paar dagen hè?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:35 schreef AKnynke het volgende:
inderdaad, lekker lijstje perruche!
Mijn lijstje van vandaag zal soso zijn, denk ik. Ik ben wel hard aan de slag, dus dat maakt wat goed.
O: yoghurt met appel en banaan en muesli
T: banaan
L: salade ofzo
T: kaneelbroodje
D: biefstuk met ovenfriet en groente
T: iets lekkers ofzo.
Herhaling van gister, ik kreeg het gister voor elkaar om de ovenfriet aan te laten branden...
Het kon beter zijn, inderdaad. Het zijn de laatste loodjes van de scriptie, de deadline is over minder dan 2 weken, en die loodjes vreten energie en humeur. Het is nog even doorbijten. Maar, vandaag over 2 weken zit ik in Madrid, en vandaag over 4 weken ben ik weer re-united met de Duutser, dus dat maakt veel goed.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:43 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Aww, jij hebt echt je dag niet de laatste paar dagen hè?
Oh, dat klinkt wel als een fijn vooruitzicht ja.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Het kon beter zijn, inderdaad. Het zijn de laatste loodjes van de scriptie, de deadline is over minder dan 2 weken, en die loodjes vreten energie en humeur. Het is nog even doorbijten. Maar, vandaag over 2 weken zit ik in Madrid, en vandaag over 4 weken ben ik weer re-united met de Duutser, dus dat maakt veel goed.
Ik heb ook een dik vest aan hoor. Mijn verwarming staat dan weer niet aan, maar het is hier 21 graden binnen zonder te stoken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:53 schreef Tinkepink het volgende:
Koud! Ik heb een dikker wintertrui aan en de verwarming hooggedraaid
Veel plezier met de voorpretquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Morgen begint het grote uitzoek- was- pak- en klaarlegavontuur!
Succes ermee! Of moet ik sterkte zeggen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Morgen begint het grote uitzoek- was- pak- en klaarlegavontuur!
Jawel! Had ik ook 2wk terug. Daar blijf je van eten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:54 schreef Mini_rulez het volgende:
Lijstje:
O: 2x geroosterd brood met avocado, koffie met melk
T: snee brood met kaas
L: yoghurt met cruesli
T: glas sap met karnemelk
D: taco's (van die harde dingen) met gehakt, groente, avocado, crème fraîche, geraspte kaas
T: glaasje wijn, misschien een blokje chocolade
Ik heb 2 uur geleden ontbeten en ik heb alweer echt honger, dat kan toch niet serieus komen omdat we één keer per ongeluk bruin brood in plaats van volkoren hebben gekocht?
Voor de studiereis? Ook al zo tof. Wat is het programma zo'n beetje?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Veel plezier met de voorpret![]()
Ik moet nog een maand wachten
Doe maar sterkte.. Ga met een backpack en kan maar heel weinig meenemen. En dat druist tegen mijn natuur inquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:59 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Succes ermee! Of moet ik sterkte zeggen?Dat avontuur heb ik vandaag.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Doe maar sterkte.. Ga met een backpack en kan maar heel weinig meenemen. En dat druist tegen mijn natuur inSowieso gek om geen hakken e.d. in te gaan pakken.
Da's waar ja...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:00 schreef -marz- het volgende:
[..]
Jawel! Had ik ook 2wk terug. Daar blijf je van eten.
En van cruesli krijg je ook hongah.
Programma: geen flauw idee. Wordt zorgvuldig geheim gehouden door de commissie.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Voor de studiereis? Ook al zo tof. Wat is het programma zo'n beetje?
En dan mn wandelbonken onder het fladderjurkje zeker?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]En maar goed ook; wij hadden toen voor vier weken Zuid-Afrika twee grote, volle koffers en dat is me een partij onhandig! En je doet de helft toch niet aan. Neem voor de zekerheid een leuk fladderjurkje mee voor als je ergens op een feest wordt uitgenodigd
En natuurlijk je hiking boots gewoon aan in het vliegtuigDat scheelt zoveel ruimte, maar is ook zoooo onhandig!
quote:
Ik moet meer bedenken hoe ik midden in de nacht vanuit mijn huis op de locatie van vertrek aankom. Normaal zou ik gewoon gaan fietsen, maar iets zegt me dat dat met een koffer niet gaat werken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat zou mij nou echt niet uitmaken met zo'n geweldige studiereis.
Net alsof ik nog zou slapenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat zou mij nou echt niet uitmaken met zo'n geweldige studiereis.
Dat schijnt hip te zijn (volgens Dyanne dan vermoed ik)quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En dan mn wandelbonken onder het fladderjurkje zeker?.
Die naam doet het 'mquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat schijnt hip te zijn (volgens Dyanne dan vermoed ik)
Taxi? En als je naar het station moet eventueel OV-taxi?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik moet meer bedenken hoe ik midden in de nacht vanuit mijn huis op de locatie van vertrek aankom. Normaal zou ik gewoon gaan fietsen, maar iets zegt me dat dat met een koffer niet gaat werken.
Om 3 uur 's nachts.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Ga zo maar eens op de fiets (want dat is sportief en goed voor de lijn) naar de Aldi om weer 5 blokken pure chocola op te halen
Klinkt ongelooflijik Ewelina! En wat is vroeg??
Denk dat het daar wel op neerkomt. Als ik er om 7u moet zijn is het geen probleem, dan pak ik gewoon de metro. Wordt alleen een duur grapje. Kan de nachtbus wel nemen maar dan ben ik 3 uur onderweg.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Taxi? En als je naar het station moet eventueel OV-taxi?
Ik kan het me helemaal voorstellen! Ik pak altijd allerlei dingen in "voor het geval dat". En zoals CF zegt, de helft dus voor niks.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Doe maar sterkte.. Ga met een backpack en kan maar heel weinig meenemen. En dat druist tegen mijn natuur inSowieso gek om geen hakken e.d. in te gaan pakken.
Oh...quote:
Ja, en dan eerst naar Düsseldorf geloof ik en daar op het vliegtuig...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh...Nouja, met een beetje goede wil kan je dat ook laat vertrekken noemen
Spannend Tink.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:57 schreef Tinkepink het volgende:
Ik hoop alleen dat het gaat lukken met koken tussen de middag. Wacht op een heel belangrijk telefoontje over de grootste opdracht die ik ooit heb binnengehaald. Anders eten we vanavond maar warm.
Ja, alleen jammer dat het OV niet meewerkt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh...Nouja, met een beetje goede wil kan je dat ook laat vertrekken noemen
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:15 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Spannend Tink.
Gaat het telefoontje over of je de opdracht wel of niet hebt binnengehaald?
Heel spannend dus.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
en dan zou ik in een keer de helft van mijn target voor 2010 hebben behaald.
*bijt op nagels
Ik duim voor jequote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
en dan zou ik in een keer de helft van mijn target voor 2010 hebben behaald.
*bijt op nagels
Slippertjes met glitters zoeken. Standaard uitrusting als ik op erge hakken ben.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En dan mn wandelbonken onder het fladderjurkje zeker?. Maar die gaan zeker aan in het vliegtuig
. Doe ik altijd als ik ga vliegen.
Moet je zeker wel het jurkje in de bonken frotten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat schijnt hip te zijn (volgens Dyanne dan vermoed ik)
Ja!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:11 schreef Ewelina het volgende:
Overigens moet ik ook ontwennen. Ik vraag me af of ik serieus een mooi paar hakken mee moet nemen.
Slippertjes. Da's sowieso wel handig om mee te nemenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En dan mn wandelbonken onder het fladderjurkje zeker?. Maar die gaan zeker aan in het vliegtuig
. Doe ik altijd als ik ga vliegen.
Neem mn zilveren Birkenstocks wel mee. Jaja, bla bla, maar ze zitten wel lekkerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Slippertjes. Da's sowieso wel handig om mee te nemen
In de VS kun je altijd nog dingen bijkopenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik kan het me helemaal voorstellen! Ik pak altijd allerlei dingen in "voor het geval dat". En zoals CF zegt, de helft dus voor niks.Inderdaad altijd een paar hakken, want je zult eens chic uit eten willen ofzo, maar die zitten helemaal niet lekker dus uiteindelijk draag ik ze natuurlijk toch niet.
Nu moet ik dus voor een half jaar inpakken, dat wordt wat.Ik had nog de hoop dat het in 1 koffer zou passen, maar ik vrees dat dat toch echt niet gaat lukken. Een extra weekendtas is op zich toch wel handig om te hebben voor tripjes tussendoor, maar ik zie mezelf al sjouwen op het vliegveld.
Slippers zijn bijna altijd een goed idee op vakantie. En zilveren slippers zijn nog best leuk onder een jurkje, toch?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Neem mn zilveren Birkenstocks wel mee. Jaja, bla bla, maar ze zitten wel lekker
Wandelschoenen, ookquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:33 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben sowieso in dubio over hoeveel schoenen ik mee moet nemenTot nu toe heb ik:
sandaaltjes (plat) gympen sleehak / hakken evt een paar laarzen
Ik heb mn bergstampers, 1 paar sneakers, waterschoentjes ook voor onder de douche en mn Birkjes.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Slippers zijn bijna altijd een goed idee op vakantie. En zilveren slippers zijn nog best leuk onder een jurkje, toch?
X_M draagt toch geen jurkjes?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Slippers zijn bijna altijd een goed idee op vakantie. En zilveren slippers zijn nog best leuk onder een jurkje, toch?
Geen 2 paar, dat is te veel. En wandelschoenen heb ik niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wandelschoenen, ookEn minstens twee paar hakken
Da's waar ja.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In de VS kun je altijd nog dingen bijkopenEn een extra weekendtas is idd handig
Voor de grote reis in september moet ook alles in een backpackNiet al teveel warme kleren mee, dus
En ik wil nog lichte wandeschoenen kopen; ik heb nu van die megazware zwitserlandstampers.
Ik weet 't niet, post nog eens?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
X_M draagt toch geen jurkjes?
En ik zou ook een gemakkelijke vakantiegangster zijn. Jullie hebben die foto gezien van toen ik in Rome was en dan zie je meteen dat ik me weinig aantrek van de mode(toentertijd tenminste
)
Go for itquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:42 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 duimt mee voor Tink.
Ik heb trouwens besloten dat ik nu eindelijk eens die laatste 2,5 kg eraf wil werken. Ik heb geen behoefte aan zoetigheid en snacks momenteel, dus dit is hét moment.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:41 schreef Mini_rulez het volgende:
Oja, schoenen... Ik neem mee:
- gympen (1 paar, want daar veel goedkoper dan hier dus ik ga geen water naar de zee dragen)
- lage zomerschoentjeshakken
- slippers
- pantoffels dikke sokken
- bergschoenen (ook van die zware en ook aan in het vliegtuig)
- laarzen met hakken
- platte laarzen
- schoenen met hakken?
Best Nu best beschaafd nog, of eerder niet
Nee hoor, dat is het in principe. Als ik gewoon eet en niet snoep en andere troep ga eten tussendoor, dan val ik heel gemakkelijk af. Alleen zijn het wel de laatste kilo's en die zijn altijd het moeilijkst. Ik zag net dat ik in december hetzelfde gewicht had als nu, dus ik ben niks opgeschoten in 5 maandenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:44 schreef -marz- het volgende:
[..]
Go for itga je alleen minder snacken of is er een groter plan bij betrokken?
Top!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:47 schreef Tinkepink het volgende:
Telefoontje is binnen. Ik ben door naar de volgende rond. Nog geen akkoord (moet nog verder onderhandelen), maar het ziet er goed uit
Vind je echt?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:44 schreef ColdFeet het volgende:
En Mini, dat is veel teveel joh! Je hebt echt maar een of twee paar dagelijkse schoenen nodig, plus slippers en wandelschoenen.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:47 schreef Tinkepink het volgende:
Telefoontje is binnen. Ik ben door naar de volgende rond. Nog geen akkoord (moet nog verder onderhandelen), maar het ziet er goed uit
Nou ja, als je op dezelfde manier je kleding gaat pakken, wordt je koffer wel erg zwaarquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Vind je echt?Dagelijkse schoenen voor de zomer zijn toch anders dan voor de winter.
Ik kan natuurlijk wel winterspullen thuislaten en vragen of mijn vriend ze meeneemt als hij langskomt.
Ik denk voornamelijk cultuur.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik weet 't niet, post nog eens?
En Mini, dat is veel teveel joh! Je hebt echt maar een of twee paar dagelijkse schoenen nodig, plus slippers en wandelschoenen.
En Ewelina, bevat jullie programma alleen maar cultuur of ook natuur? Ruige hikes op je gympies is echt niet handigEn dat van die twee paar hakken was een grapje
Ewelina, schoenentic, jeweets
Dat is waarquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:50 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat goed Tink!
Vik: je kunt ook zeggen dat je sinds december niet meer aangekomen bent, dat is toch ook al heel wat?
Dat verschijnsel is mij helaas ook niet vreemd.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is het in principe. Als ik gewoon eet en niet snoep en andere troep ga eten tussendoor, dan val ik heel gemakkelijk af. Alleen zijn het wel de laatste kilo's en die zijn altijd het moeilijkst. Ik zag net dat ik in december hetzelfde gewicht had als nu, dus ik ben niks opgeschoten in 5 maanden.
Daar heb je wel gelijk in ja. Ik ga nog maar wat schrappen dan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, als je op dezelfde manier je kleding gaat pakken, wordt je koffer wel erg zwaarIk denk dat de lijst van Tink realistischer is.
Mooi!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:47 schreef Tinkepink het volgende:
waar gaat de reis heen? Waar ik op vakantie naar toe ga geen idee, maar tis duidelijk dat we weggaan ergens eind juli begin augustus.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In de VS kun je altijd nog dingen bijkopenEn een extra weekendtas is idd handig
Voor de grote reis in september moet ook alles in een backpackNiet al teveel warme kleren mee, dus
En ik wil nog lichte wandeschoenen kopen; ik heb nu van die megazware zwitserlandstampers.
waarom laarzen? je gaat toch in de zomer? Ik heb in de zomer in ieder geval nooit laarzen aan. Duidelijk dat het hier geen zomer is, want ik heb laarzen aan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:33 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben sowieso in dubio over hoeveel schoenen ik mee moet nemenTot nu toe heb ik:
sandaaltjes (plat) gympen sleehak / hakken evt een paar laarzen
voor hoelang ga je?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:41 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik duim ook Tink!
[..]
Da's waar ja.Ik wil alleen genoeg basics meenemen om even vooruit te kunnen want het Grote Shoppen gaat waarschijnlijk pas gebeuren als mijn zusje langskomt.
Oja, schoenen... Ik neem mee:
- gympen (1 paar, want daar veel goedkoper dan hier dus ik ga geen water naar de zee dragen)
- lage zomerschoentjes
- slippers
- pantoffels
- bergschoenen (ook van die zware en ook aan in het vliegtuig)
- laarzen met hakken
- platte laarzen
- schoenen met hakken?
Best beschaafd nog, of niet?
Simpel. Dat het zomer is wil nog niet zeggen dat het niet regent... gympen en sandaaltjes zijn niet waterdicht.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:57 schreef AKnynke het volgende:
[..]
waarom laarzen? je gaat toch in de zomer? Ik heb in de zomer in ieder geval nooit laarzen aan. Duidelijk dat het hier geen zomer is, want ik heb laarzen aan.
7 maanden.quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:58 schreef Chicolate het volgende:
randapparatuur
Klinkt als de 'curse of the carbs'.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:57 schreef -marz- het volgende:
Hmm ik durf m'n boterhammen niet goed te eten omdat ik er maar 4 bij me heb en geen banaan. Als ze op zijn heb ik niets meer te eten terwijl ik altijd zo'n trek krijg als ik naar huis ga 's middags. En als ik honger heb verander ik van een lievige tolerante mevrouw in een vloekend, menshatend, rechts inhalend secreet.
Maar ik eet er nu toch maar vast 2 op. Kan bij nood onderweg nog wat zoetigs halen tegen de middagsuikerdip ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |