Ouch! ok sir.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:57 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Zoals Calimero heel terecht opmerkte in het vorige topic: winnaars hebben een plan, verliezers een excuus. Dus hardlopen jij.
[..]
Ik ben je schatje niet.
I second that!!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi...
* uniekhoorn knabbelt chocolade..
Mijn meneer vind biefstuk en ovenpatat lekker maar uit eten nog lekkerder maar ik wil heul niet meer naar buiten want het waait en het is koud
I third that!quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi...
* uniekhoorn knabbelt chocolade..
Mijn meneer vind biefstuk en ovenpatat lekker maar uit eten nog lekkerder maar ik wil heul niet meer naar buiten want het waait en het is koud
I do not fourth that, want ik heb net op het balkon gezeten en ik ben niet weggegaan omdat het koud was maar omdat de zon zich steeds verschool achter de wolken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
I third that!
Zou er bijna de kachel voor aandoen zelfs, het is gewoon nietaangenaam fris hier (op de gang in elk geval)
Betaald fokkenquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Graag, ik wil dit topic wel fatsoenlijk op mijn werk kunnen openen.
En u bent?quote:
Fok instellen op 25 posts per paginaquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:23 schreef Chicolate het volgende:
Ja zucht maar loveli, op het moment dat ik op invoeren drukte kwam er inderdaad iemand meekijken![]()
Ik zou lekker verder maffen als je het nodig hebtquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mwuh. Ik weet mn voor- even niet meer van mn achterkant ofzeuLag te draaibipsen op de bank, half maffende, half aan het semi-ijlen over rare dingen, belde er een meneer aan met een pakje voor de buren. Dus nu moet ik denk ik wakker blijven voor het geval ze aanbellen
Ja is welquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zou lekker verder maffen als je het nodig hebtMaar dan wel liefst zonder te ijlen
ben je koortsig?
Braafquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja is welMisschien komen ze toch pas vandaag of morgen aan de deur, en anders hoor ik de deurbel wel...
Kweenie of ik koortsig ben, heb geen termometertEn heb het eerder koud dan warm geloof ik. Dat ijlen was ook een glapje hoor, vandaar 'semi-ijlen' - ik denk heel wazig als ik mn draai niet kan vinden en net-niet-slaap
![]()
*verkast weer naar de bank, met fleece-dekentje*
Als ik koorts heb is de gevoelstemperatuur van de wc-bril altijd ijskoudquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kweenie of ik koortsig ben, heb geen termometert![]()
Haha ja, zo ongeveer wel. Als er geen telefoon komt kan ik gewoon internetten.quote:
In je eentje of met z'n tweeen? Ik heb eigenlijk geen idee wat ik uitgeef aan eten, gemiddeld tussen de 20 en 25 euro per supermarktbezoek (meer als ik de AH bezoek, minder as ik budget shop).quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jeetje!
Ben een stuk slechter met financiën dan ik al dacht...Ben nu al in de rode cijfers...
Wat is een aardig minimumbedrag om mee uit te komen per week?
In principe moet het lukken met 50 euro per week zou ik denken, maar dat lukt me nu blijkbaar ook niet![]()
Eens een lijstje gaan bijhouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |