morgenochtend!quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:47 schreef Perruche het volgende:
twee ijsjes smaken vast lekker Nynke, maar dit is veel gezonder!
Sjaap, hoe lang moet je nu nog met die gruweldokter? Lekker een keer eerder naar huis! Vind trouwens wel dat je weinig eet hoor, ik zou het er niet op volhouden!
Hier over de 10.000 woorden, yeah. En nu zie ik allemaal dingen die ik ook nog interessant vind, meeh. Nou ja, ka ik straks lekker schrappen, beter te veel dan te weinig!
En nu ik lekker op weg ben met mn scripte wil ik eigenlijk niet gaan hardlopen, morgen moet ik ook al werken, en dan kan ik net zo goed morgenvroeg gaan... wat vinden jullie? Heb nog maar een krappe maand voor de scriptie, en eigenlijk heeft dat wel prioriteit...![]()
XM; Hooligancity = R'dam? Ik hou het niet bij waar het voetbal gespeeld is...
Stond het al, ik had nummer 22quote:
ik ook.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het lijstje van Duvel van vandaag:
O: 1 banaan
T: 1 appel
L: ciabatta gezond (compleet) + bakje salade met kipkerrie en iets van kaassalade
T:-
S: sportschool
D: maaltijdsalade
Ik vind het te weinig.
Naaaaw!quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Stond het al, ik had nummer 22. Maar nu weer thuis, nu kan ik alles weer ongestoord bekijken
.
Ah maria, beterschaapjes(zie hoe lief!)
[ afbeelding ]
10.000 = de hele literatuur review. Daarnaast heb ik alle diepte-interviews en questionnaires al gedaan en ook al in SPSS (voor mietjesquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
morgenochtend!
10000 woorden, hoeveel moet je er schrijven, en in welk gedeelte van de scriptie zit je?
Ik zit al op 20000 woorden..
wij hebben een pagina limiet, geloof ik. Maar wat die precies is weet ik niet. Als ik d'r boven kom zet ik gewoon een paar tabellen in de annex. Ach ja. Vroeger schreef ik altijd op kwantiteit, want ik kon alleen maar heel kort en bondig schrijven, zonder voorbeelden. Nu tijdnes m'n scriptie is de eerste keer adt ik merk dat dat voorbij is, ik kan uit het niets zo een pagina typen en m'n taalgebruik lijkt veel beter. Gek is dat!quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:03 schreef Perruche het volgende:
Mijn man eet ook zo weinig! Alhoewel niet zo wienig als die van jullie... En hij heeft ook wienig vet (zijn zus trouwens ook niet.. grrr) En hij heeft ook geen honger. Ik voel me soms net een bootwerker naast hem
[..]
10.000 = de hele literatuur review. Daarnaast heb ik alle diepte-interviews en questionnaires al gedaan en ook al in SPSS (voor mietjes) gezet. Dus ik denk dat als ik dat allemaal uittyp ik rond de 14.000 zit. Lekker veel voorbeelden en quotes erin plakken. Dan heb ik nog 6.000 voor de resultaten en de conclusies en de verbere aanbevelingen. Ik moet er 20.000.
Ergens vind ik het wel jammer dat je zo op woordenaantal moet schrijven, dan gaa je focus toch meer naar kwantiteit ipv naar kwaliteit (althans, bij mij)
quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:24 schreef AKnynke het volgende:
Leuke kleur, Piefje! Ik kijk uit naar de tijd dat ik een baan heb, en m'n eigen appartementje dat ik helemaal zelf kan inrichten...
Mooie kleur! Heeft ie ook dat soort meubels (of is dit toevallig zijn huisquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:09 schreef P.F het volgende:
Huis van vriendje is deze kleur geworden:
[ afbeelding ]
I like
Ik keek naar de foto op de muur, maar ik herken P.F. er niet inquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mooie kleur! Heeft ie ook dat soort meubels (of is dit toevallig zijn huis).
Moeten we Duvel op z'n duvel geven?quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het lijstje van Duvel van vandaag:
O: 1 banaan
T: 1 appel
L: ciabatta gezond (compleet) + bakje salade met kipkerrie en iets van kaassalade
T:-
S: sportschool
D: maaltijdsalade
Ik vind het te weinig.
PF is de enige vrouw die aan zijn muur mag hangen? Waarom niet zijn zus (als ie die heeft), moeder toen ze jong was, andere goede vriendin, zelfgemaakte foto van een model etc?quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik keek naar de foto op de muur, maar ik herken P.F. er niet in.
Ik heb gisteravond tien pannenkoeken op of zo, en neem straks nog bier en chips tot me of zo. Dus niet te weinig.quote:
Welquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond tien pannenkoeken op of zo, en neem straks nog bier en chips tot me of zo. Dus niet te weinig.
Hamka'squote:
en op die noot ga ik m'n tweede B&J witch ijsje eten. Want, de zon schijnt buiten, en het is nog steeds koud.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
WelEn je moet gezonde dingen in je lichaam proppen
Maar als ie toch al over ons weet, wat maakt het uit dan? Of, posthistory?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:07 schreef Goodbye het volgende:
Why wouldn't we?En ik typte net bijna je andere naam
Dan nog is het aan imago zelf, natuurlijkquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:08 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar als ie toch al over ons weet, wat maakt het uit dan? Of, posthistory?
Ik kon er 2 kopen voor 15 kronen (1.5 euro), en ja, dat is natuurlijk een goede deal.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:08 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb dat ijsje nog nooit gegeten, en dat is maar goed ook denk ik
Hij weet wel over jullie, maar niet precies welk topic en dan nog niet wie van al die kletsende mutsen bij elkaar ik precies benquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:08 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar als ie toch al over ons weet, wat maakt het uit dan? Of, posthistory?
Ik ook niet, maar het klinkt lekker!quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik ken alleen Ben & Jerry-ijs uit een pot, dus ik heb geen idee waar Nynke het over heeft.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik ken alleen Ben & Jerry-ijs uit een pot, dus ik heb geen idee waar Nynke het over heeft.
do not second thatquote:
Wij moeten eens samen uit etenquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:19 schreef _Calimero_ het volgende:
Mijn avondeten was 2 bountys en 3 suikerwafels![]()
Wel bij gewone ijssalons, toch?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
do not second that.
Weet je wat ik echt jammer vind? Dat je nergens kokosijs lijkt te kunnen krijgen. Ik
kokosijs, maar ze verkopen het nergens (behalve bij Australians dan), dus ik eet het zelden.
Ja maar ik wil kokosijs dat je bij de supermarkt kunt kopen, een hele bak volquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wel bij gewone ijssalons, toch?
Imago, een headhunter? Spannend! Enig idee voor wat voor baan?
Yep, inmiddels contact gehad en functiebeschrijving in m'n mail gekregen. Zelfde als wat ik nu doe, maar dan bij een kleiner bedrijf. En dat heeft voor- en nadelen. Het is in ieder geval interessant genoeg om eens te gaan praten. Maargoed, volgens mij hebben ze me gewoon van LinkedIn gevist, het is nog maar de vraag of ze me ook daadwerkelijk geschikt vinden voor de functie. En of ze me kunnen betalen natuurlijkquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:20 schreef ColdFeet het volgende:
Imago, een headhunter? Spannend! Enig idee voor wat voor baan?
goed plan. Nemen we gewoon een grand dessertquote:
Je heupen! Australian hebben ze hier overigens gewoon in de supermarkt, bij de B&J's en HDquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar ik wil kokosijs dat je bij de supermarkt kunt kopen, een hele bak vol.
Klopt! Maar ze gingen dan gezond eten, dus wat is het verschil...quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:01 schreef Goodbye het volgende:
Volgens een collega van mij was het vandaag anti dieet dag, of zoiets.
Leem van histor!quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:35 schreef uniekhoorn het volgende:
PF, dat is PRECIES de kleur die ik wil in de gang...heb je een kleurnummer?
Uiteraaaardquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
PF is de enige vrouw die aan zijn muur mag hangen? Waarom niet zijn zus (als ie die heeft), moeder toen ze jong was, andere goede vriendin, zelfgemaakte foto van een model etc?.
Mijn dank is grootquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:14 schreef P.F het volgende:
[..]
Leem van histor!
Ik heb gamma verf met die histor kleur genomen!
Second that!quote:
Das weer anders dan je plan, of was dat voor in de woonkamer, dat roze met bruinige?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tof, Cali!.
Ik heb vanmiddag spontaan al behang gekocht voor één muur in de slaapkamer. Kwam het tegen voor een prikkie, dus dat kon ik niet laten liggen. Zwart met een gouden patroon..
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tof, Cali!.
Ik heb vanmiddag spontaan al behang gekocht voor één muur in de slaapkamer. Kwam het tegen voor een prikkie, dus dat kon ik niet laten liggen. Zwart met een gouden patroon..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |