Dat was ik wel van plan ooit te doenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Maak ff een berekeningetje hoeveel kcals aan suiker je hersenen verbranden tijdens studeren
Klaar.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]herkenbaar hoor! Ik zit er nu al over te stressen om dat jurkje van hierboven terug te moeten brengen / te ruilen voor een grotere maat
.
Ik heb nog nooit gehad dat ze moeilijk deden, maar ik stel me altijd voor dat ze het niet terug willen nemen ofzo.
Ik krijg echt een aha-Erlebnis nuquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:19 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik merk dat ook echt. Ik ben nooit zo hongerig geweest als nu, tijdens het schrijven van de scriptie!
Het is ook meer dat ik eigenlijk iets te weinig had gegeten tot die roti roll, voelde me echt flauw worden. Dus ik had liever een iets voedzamer tussendoortje gehad. Vandaar mijn avondtussendoortjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:29 schreef LadyBlack het volgende:
Wat is er mis met een roti roll met kip dan
En 3 hapjes bananasplit is toch ook niet erg?
En tot overmaat van ramp eet ik vanavond maiskoekjesquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:00 schreef loveli het volgende:
Mais op zich is niet slecht, maar ons vlees vreet mais, overal zit mais in verwerkt.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En tot overmaat van ramp eet ik vanavond maiskoekjesMet tomatensalsa en zure room, lekker
Oeoeoeooeoeoeoehquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:29 schreef neen het volgende:
Hoi
Ik heb lekker vanmiddag met moeders gekooktouwelui nu weg en er komt zo iemand eten
tevens tvp
En nog even langs de winkel, korte broek en hoge sokken![]()
Ik denk het niet, want zo te lezen is hij bij zijn ouders? Of zou zijn moeder bij hem thuis hebben gekookt?quote:
Mais ouiquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:54 schreef
LadyBlack het volgende:
[..]
Klinkt goedmaak je die maiskoekjes zelf? En hoe?
Ik krijg niet al te veel mais binnen denk ik, ik eet geen vlees en ook maar iets van 2x per week vleesvervangers. Dat scheelt dan weer
Rachel Allen!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En tot overmaat van ramp eet ik vanavond maiskoekjesMet tomatensalsa en zure room, lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:12 schreef Ewelina het volgende:
Oh dat vind ik altijd zo sneu... alsof je dan geen lol meer kunt hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh dat vind ik altijd zo sneu... alsof je dan geen lol meer kunt hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Ewelina op 07-05-2010 19:27:36 ][b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Maïskorrels uit blik, tsk, dat kan toch niet?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mais oui
Ehmm, uit mijn hoofd: een blikje mais fijnhakken in de keukenmachien, in een kom doen. Fijngehakte lente-uitjes erbij, flink wat koriander, snuf chilivlokken en wat zout. 2 eieren erbij, doorroeren, iets van 4-5 eetlepels zelfrijzende bloem erbij, doorroeren, nog een blikje hele maiskorrels erdoor en dan hoopjes deeg bakken in de koekenpan.
Erbij een salsa van fijngesneden tomaat, lente-ui, koriander, een beetje limoensap, P&Z en een snuf suiker. Serveren met een klats zure room. Lekker, jong
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:12 schreef Ewelina het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falers!
Ik had ook zo'n stel bij een cursus in mn eerstejaar, toen had ik een ppt met zelfgefixte comics (leraar en meeste mede-studenten vonden hem geweldig) maar er zat een stel achterin die zich er te goed voor voelden geloof ik
Sjacherijnige porems, commentaar: "het mocht wel wat serieuzer". Dude
![]()
Ach nu doe ik ook een RMA en ik geit nog steeds
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Heul wel! Budget én easy peasy!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maïskorrels uit blik, tsk, dat kan toch niet?.
't Is verder niet echt het maisseizoen, Vikjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maïskorrels uit blik, tsk, dat kan toch niet?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |