Ik ook!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't Is verder niet echt het maisseizoen, Vikje
Ik gebruik peulvruchten trouwens ook altijd uit blik, eigenlijk.
Het is zó'n verschrikkelijk gehannes om die dingen te wellen en te koken! Wel heel erg goedkoop.quote:
Ja, maar ik houd niet van gehannesquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het is zó'n verschrikkelijk gehannes om die dingen te wellen en te koken! Wel heel erg goedkoop.
Jij had toch geen zin in zoetigheid? Lekker lijstje, though!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:23 schreef Viking84 het volgende:
Uiteindelijke lijstje van vandaag, bijna precies zoals ik had voorspeld:
O: yoghurt met brambozen
L: twee beschuitjes met aardbeien
T: appel
T: beker warme choc
T: mango
D: ravioli met paddenstoelenshizzle erin met tomatensaus (die van Euroshopper is lekker) en groenten
T: mango-ijs en frambozenijs
T: straks misschien nog een stukje luncheon meat van Lupac![]()
(jeugdsentiment
)
Nee, toen was je er wel volgens mij! Laatst was er een klein relletje met een struisvogel ofzo...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:23 schreef ColdFeet het volgende:
Even iets anders: is Miss_S weer vertrokken hier? Dat heb ik geloof ik gemist?
Maïs, dacht ik.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:23 schreef Viking84 het volgende:
Over de maïs (is het nou mais of maïs?): ik maakte maar een garpje hè. Ik gebruik zelf ook mais / maïs uit blik als ik maïs / mais eet
.
Scherpquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij had toch geen zin in zoetigheid? Lekker lijstje, though!
Logicaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Scherp.
Ijs valt niet onder zoetigheid voor mij. Ik doel meer op snoep en chips enzo.
Eigen wetmatigheden opstellen ftw![]()
.
Geen snoep en chips en af en toe een schaaltje sorbet ijs lijkt mij een prima dealquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Scherp.
.
Zeg wijsneus, chips valt uiteraard niet onder zoetigheid, dat heb ik vanochtend ook apart geschaard. Of wilde je een semantisch gevecht gaan voeren met mij?quote:
Leek mij ook een prima deal idd!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Geen snoep en chips en af en toe een schaaltje sorbet ijs lijkt mij een prima deal![]()
Nu heb ik ook zin in ijs!
Dikke bullshit natuurlijkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Scherp.
.
Dan nog was het in dít verband grappig!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeg wijsneus, chips valt uiteraard niet onder zoetigheid, dat heb ik vanochtend ook apart geschaard. Of wilde je een semantisch gevecht gaan voeren met mij?
Nou, een neerlandica die Ijs schrijft.. brrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeg wijsneus, chips valt uiteraard niet onder zoetigheid, dat heb ik vanochtend ook apart geschaard. Of wilde je een semantisch gevecht gaan voeren met mij?
Bewust geen nieuw pak meegenomen vandaagquote:
Goed zoquote:Die paar hapjes bananasplit van vandaag kon ik ook niet weerstaan helaasMaar ik had al een paar uur niets gegeten. Vanmiddag wel naar de bios geweest zonder iets lekkers te kopen
Ys ziet er toch niet uit?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, een neerlandica die Ijs schrijft.. brrrrrrrrrr
Ik vind de hoeveelheden in de bios ook gewoon altijd teveel. Wij wachten wel altijd keurig tot de film begintquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bewust geen nieuw pak meegenomen vandaag. Ik neem niet hersenloos van alles mee maar bedenk me: heb ik daar écht zin in?
Tevens nog even gekeken (en het moest sowieso bij kijken blijvenEcht waar!
of de AH hier ook kokosnegerzoenen in het assortiment had, maar dat bleek niet het geval te zijn
[..]
Goed zo.
Ik heb een tijdlang niets gekocht in de bios, maar de laatste keren dat ik er was vond ik toch steeds weer dat er een bakje popcorn bij hoorde (die niet zelden al op was voor de hoofdfilm begon)
Jakkesquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, een neerlandica die Ijs schrijft.. brrrrrrrrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |