quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:55 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Van de Hengel zijn erg goed en aardige gasten. Uurtarief volgens factuur hier 59 ex.
Pffffquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:22 schreef tha_rizzo het volgende:
"Waar Yoshi weer een auto in de prak rijdt"
Ik moest lachenquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:22 schreef tha_rizzo het volgende:
"Waar Yoshi weer een auto in de prak rijdt"
Ik werd teruggebeld en ben door na de volgende ronde..quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:55 schreef D. het volgende:
eejjjjjjjj
Iemand hier zich opgegeven voor de Joyride?
Mij belde ze net ookquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik werd teruggebeld en ben door na de volgende ronde..![]()
Laat wel me paps daar inschrijven ivm. mijn leeftijd
Dat kan altijd nogquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:58 schreef k_man het volgende:
Oh, dat. Niet echt behoefte aan, geloof ik. Ik rij liever 3 dagen in m'n eigen bolide.
Als ik kon kiezen de Z4quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:02 schreef k_man het volgende:
Ja, maar dan nog. Als jij kon kiezen tussen drie dagen in een Z4 of drie dagen in een 1-serie... dan is de keuze snel gemaakt, toch?
Ik heb me ingeschreven met de Corvette.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:15 schreef Maharbal het volgende:
TVP.
Net ingeschreven voor een 3-serie.
"Bezit u al een auto?" - "3 Serie"
Veel 316'squote:Op donderdag 6 mei 2010 19:53 schreef Twista101 het volgende:
Ik meld me ook even:
E36 3.16i uit 1998.
Wat een kneus die dat uitlegt. Heb direct geen zin meer. Dat is meer een type voor een Audi TTquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:11 schreef D. het volgende:
[..]
http://www.bmw.nl/nl/nl/g(...)iders/overzicht.html
Het was idd behoorlijk triest, en heb ook gelijk het volume afgezet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:29 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Veel 316's
[..]
Wat een kneus die dat uitlegt. Heb direct geen zin meer. Dat is meer een type voor een Audi TT![]()
Dat neem ik ook aanquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:38 schreef k_man het volgende:
Hmm, je hebt wel een punt D. Misschien toch inschrijven.
Je bent verplicht een aantal sms-jes te ontvangen, ik neem aan dat je daar niet voor betaalt. Staat niet expliciet vermeld.
Ik heb een Eaton M45 liggen. maar die is eigenlijk beter voor een 1.6-2.0quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:51 schreef Turquaz52 het volgende:
Iemand een Adres voor Supercharger Kit voor M50B25 in Nederland (of Duitsland)?
Nope, is een V10 uit de M5 (E60) en M6 (E63).quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:51 schreef jackson het volgende:
Volgens mij ligt het type blok wat in de topic titel staat in een E34 of niet ?!
volgens mij is er van de E34 geen 5 literquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:51 schreef jackson het volgende:
Volgens mij ligt het type blok wat in de topic titel staat in een E34 of niet ?!
Ahh checkquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:01 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Nope, is een V10 uit de M5 (E60) en M6 (E63).
True, ik ken de types ook niet uit mijn hoofd zoals blijkt maar ik dacht het onlangs voorbij te zien komen bij een ouder type. Even gekeken nu en het is me helderquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:02 schreef rival het volgende:
[..]
volgens mij is er van de E34 geen 5 liter
Knappe kop die alle types met motorvarianten uit zijn kop weetquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:06 schreef jackson het volgende:
True, ik ken de types ook niet uit mijn hoofd zoals blijkt maar ik dacht het onlangs voorbij te zien komen bij een ouder type. Even gekeken nu en het is me helder
Ja, ook dat maar ik snap de type aanduiding nu wat beter na even googlen... Als ik dat vooraf wist had ik de 5 liter kunnen wetenquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:08 schreef rival het volgende:
[..]
Knappe kop die alle types met motorvarianten uit zijn kop weet
Pfff, moeilijke hoor. Ik vind die A5 namelijk ook ERGquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:18 schreef Moody het volgende:
Ok, na wat lezen en testritjes ga ik een keuze maken tussen de A5 2.0TFSI en de 330i/335i coupe
Lastig.....
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:00 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb een Eaton M45 liggen. maar die is eigenlijk beter voor een 1.6-2.0
heb ik toen ook vermeldquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:24 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat moest ik dus weten toen ik nog met de 318 blok reed.. wat wil je er voor hebben (Zomaar..)?
Heeft ie toen ook gemeld, maar ik meen me te herinneren dat jij lachte en zei dat jij voor 1/10e van de prijs wel iets van je wonder-schroot kon halenquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:24 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat moest ik dus weten toen ik nog met de 318 blok reed.. wat wil je er voor hebben (Zomaar..)?
Dat wordt inderdaad erg lastig, maar je zal bij beide vast geen miskoop doen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:18 schreef Moody het volgende:
Ok, na wat lezen en testritjes ga ik een keuze maken tussen de A5 2.0TFSI Quattro en de 330i/335i coupeLastig.....
ohhh.. dan was ie idd te duurquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:44 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Heeft ie toen ook gemeld, maar ik meen me te herinneren dat jij lachte en zei dat jij voor 1/10e van de prijs wel iets van je wonder-schroot kon halen
211pk t.o.v 306pkquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:06 schreef Maharbal het volgende:
Tsjah, en die BMW heeft natuurlijk bijna 2x zoveel vermogen.
V6? Ga je mond spoelen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:24 schreef Moody het volgende:
[..]
211pk t.o.v 306pk
De 2.0TFSI heeft het voordeel dat het een "slapende" motor is waar je met tweaken veel uit kan halen (280pk) met behoud van een gunstig benzineverbruik. Je mist dan helaas wel het V6-geluid van de BMW.....
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:24 schreef Moody het volgende:
[..]
211pk t.o.v 306pk
De 2.0TFSI heeft het voordeel dat het een "slapende" motor is waar je met tweaken veel uit kan halen (280pk) met behoud van een gunstig benzineverbruik. Je mist dan helaas wel het 6-cylinder-geluid van de BMW.....
je kan die blokkies makkelijk op 280pk krijgen. Maar die 3.0 tt heeft wellicht meer potentie, die wil volgens mij wel richting de 380pkquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
V6? Ga je mond spoelen.
Overigens vind ik alleen maar 180pk 2.0 tfsi's? En "slapende motor"? Je weet dat die BMW 2 turbo's heeft he? En wat gebeurt er ook alweer als je met turbo's gaat spelen (en chipjes)?
211pk is nu standaard hoor....quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
V6? Ga je mond spoelen.
Overigens vind ik alleen maar 180pk 2.0 tfsi's? En "slapende motor"? Je weet dat die BMW 2 turbo's heeft he? En wat gebeurt er ook alweer als je met turbo's gaat spelen (en chipjes)?
Is dat met de 325i en 330i niet hetzelfde? Of zijn dat echt 2 verschillende motoren?quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:30 schreef Maharbal het volgende:
Dan snap ik het niet helemaal. Gaan die klapjosti's twee dezelfde motoren (en aanduidingen!!) uitbrengen met verschillende vermogens? Duidelijk voor potentiele klanten
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:32 schreef Moody het volgende:
[..]
Is dat met de 325i en 330i niet hetzelfde? Of zijn dat echt 2 verschillende motoren?
In het vetgedrukte zit de crux in het verhaal (ik verwachtte al zo'n reactie namelijkquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:30 schreef Maharbal het volgende:
Dan snap ik het niet helemaal. Gaan die klapjosti's twee dezelfde motoren (en aanduidingen!!) uitbrengen met verschillende vermogens? Duidelijk voor potentiele klanten
Als je niet begrijpt dat er mensen zijn die Audi mooier kunnen vinden dan BMW ben je wel erg bekrompen in je gedachtenquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:31 schreef Catch22- het volgende:
wat denk jij dat het verschil is tussen de 118d, 120d en 123d is?
Ik kan me weinig bedenken dat Audi voor heeft op BMW. BMW heeft een fijnere motor, betere looks, veeeel beter rijgedrag...
naja, tzal aan mij legge
Heeft de 330i ook 2 tubo's? Ik dacht dat alleen de 335i dat had....quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:35 schreef Catch22- het volgende:
achja, in essentie zijn veel motoren hetzelfde natuurlijkBij de ene halen ze er 2 cilinders af, bij de ander zetten ze er 2 turbo's op
Geprobeerd en MMI werkt fijner. Maar dat is geen doorslaggevende factor....quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:42 schreef Maharbal het volgende:
Ik vind het zelf (de A5) ook een parel van een wagen. Zoals ik al zei: één van de mooiste auto's die de afgelopen jaren is gemaakt.
M.b.t. I-drive: heb je dat zelf al geprobeerd? De vroegere i-drive was misschien wat minder (dan heb ik het over jaren terug), maar de i-drive die in de huidige bmw's zit voldoet prima. Gaat redelijk intuitief en is m.i. net zo makkelijk te bedienen als dat audi systeem.
Een normaal mens speelt daar niet mee, hooguit een chip en zelfs dat is voor vele totaal niet van belang.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:26 schreef Maharbal het volgende:
Overigens vind ik alleen maar 180pk 2.0 tfsi's? En "slapende motor"? Je weet dat die BMW 2 turbo's heeft he? En wat gebeurt er ook alweer als je met turbo's gaat spelen (en chipjes)?
helemaal in een BMW topicquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:39 schreef Moody het volgende:
Maar goed, de discussie Audi vs. BMW is een oude en behoorlijk zinloos, omdat ieder zijn eigen smaak heeft.
is toch al een topic over of niet?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:02 schreef rival het volgende:
Wat ik niet snap, maar hetzal aan mij liggen
wtf doet deze discussie in het BMW gedeelte van het pta forum? Maak lekker een topic aan. Wat boeit mij een Audi nou, en vind je het raar dat wij, in het BMW forum, je de BMW aanraden?
en dan gaat ie nog verkondigen dat de Audi mooier is dan de BMW. Nou veel plezier in je Audi fan topicquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:16 schreef Turquaz52 het volgende:
Audi is geen vieze woord, 't is gewoon een merk na BMW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |