abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 6 mei 2010 @ 21:43:07 #26
18653 crew  D.
pi_81106235
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:38 schreef k_man het volgende:
Hmm, je hebt wel een punt D. Misschien toch inschrijven.

Je bent verplicht een aantal sms-jes te ontvangen, ik neem aan dat je daar niet voor betaalt. Staat niet expliciet vermeld.
Dat neem ik ook aan

Lijkt me niet, want da's erg klantonvriendelijk.
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:51:23 #27
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_81106737
Volgens mij ligt het type blok wat in de topic titel staat in een E34 of niet ?!
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_81106767
Iemand een Adres voor Supercharger Kit voor M50B25 in Nederland (of Duitsland)?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_81107278
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:51 schreef Turquaz52 het volgende:
Iemand een Adres voor Supercharger Kit voor M50B25 in Nederland (of Duitsland)?
Ik heb een Eaton M45 liggen. maar die is eigenlijk beter voor een 1.6-2.0
pi_81107360
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:51 schreef jackson het volgende:
Volgens mij ligt het type blok wat in de topic titel staat in een E34 of niet ?!
Nope, is een V10 uit de M5 (E60) en M6 (E63).
Facts don't care about your feelings
pi_81107391
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:51 schreef jackson het volgende:
Volgens mij ligt het type blok wat in de topic titel staat in een E34 of niet ?!
volgens mij is er van de E34 geen 5 liter
pi_81107644
Cabrio is binnen

Moet wel nog aardig wat gebeuren. nieuwe draagarmen voor (morgen krijg ik daar m3 rubbers voor binnen)
achterbrugrubbers vervangen. remschijven voor. oliebeurt. kleppen stellen.. en een nieuwe einddemper, die is echt rot...

oh en natuurlijk andere velgen

hoop van et weekend alles te kunnen doen




  donderdag 6 mei 2010 @ 22:06:55 #33
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_81107671
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:01 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Nope, is een V10 uit de M5 (E60) en M6 (E63).
Ahh check !
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:02 schreef rival het volgende:

[..]

volgens mij is er van de E34 geen 5 liter
True, ik ken de types ook niet uit mijn hoofd zoals blijkt maar ik dacht het onlangs voorbij te zien komen bij een ouder type. Even gekeken nu en het is me helder
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_81107764
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:06 schreef jackson het volgende:

True, ik ken de types ook niet uit mijn hoofd zoals blijkt maar ik dacht het onlangs voorbij te zien komen bij een ouder type. Even gekeken nu en het is me helder
Knappe kop die alle types met motorvarianten uit zijn kop weet
  donderdag 6 mei 2010 @ 22:11:28 #35
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_81107941
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:08 schreef rival het volgende:

[..]

Knappe kop die alle types met motorvarianten uit zijn kop weet
Ja, ook dat maar ik snap de type aanduiding nu wat beter na even googlen... Als ik dat vooraf wist had ik de 5 liter kunnen weten

Dit gaat de mijne worden: S38B38.

Ooit leer ik et wel
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 6 mei 2010 @ 22:18:18 #36
39793 Moody
el moody
pi_81108330
Ok, na wat lezen en testritjes ga ik een keuze maken tussen de A5 2.0TFSI Quattro en de 330i/335i coupe Lastig.....

A5
+ veel zuiniger (1:13/1:14 t.o 1:9/1:10)
+ mooier exterieur, iets minder 'agressief' (mening)
+ mooier interieur, iets moderner (mening)
+ MMI (beter dan iDrive)

330/335i
+ motor (geluid en prestaties)
+ rijdt sportiever (RWD, sturing)
+ goedkoper (modellen vanaf 2006 / A5 met dure quattro)

[ Bericht 21% gewijzigd door Moody op 06-05-2010 22:26:55 ]
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_81108371
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:18 schreef Moody het volgende:
Ok, na wat lezen en testritjes ga ik een keuze maken tussen de A5 2.0TFSI en de 330i/335i coupe
Lastig.....
Pfff, moeilijke hoor. Ik vind die A5 namelijk ook ERG

Maar die biturbo 6cyl......
pi_81108624
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:00 schreef rival het volgende:

[..]

Ik heb een Eaton M45 liggen. maar die is eigenlijk beter voor een 1.6-2.0
Dat moest ik dus weten toen ik nog met de 318 blok reed.. wat wil je er voor hebben (Zomaar..)?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_81108888
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:24 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Dat moest ik dus weten toen ik nog met de 318 blok reed.. wat wil je er voor hebben (Zomaar..)?
heb ik toen ook vermeld

wat de gek er voor geeft
pi_81109659
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:24 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Dat moest ik dus weten toen ik nog met de 318 blok reed.. wat wil je er voor hebben (Zomaar..)?
Heeft ie toen ook gemeld, maar ik meen me te herinneren dat jij lachte en zei dat jij voor 1/10e van de prijs wel iets van je wonder-schroot kon halen
pi_81110110
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:18 schreef Moody het volgende:
Ok, na wat lezen en testritjes ga ik een keuze maken tussen de A5 2.0TFSI Quattro en de 330i/335i coupe Lastig.....
Dat wordt inderdaad erg lastig, maar je zal bij beide vast geen miskoop doen.

Persoonlijk zou ik de 335i nemen, maar is natuurlijk een kwestie van smaak. Ik vind het nog steeds een mooiere bak dan de A5, dus de enige reden om de A5 te nemen zou het benzineverbruik zijn, maar dan betaal ik liever wat meer voor die mooie 6 in lijn
Facts don't care about your feelings
pi_81110802
Tsjah, en die BMW heeft natuurlijk bijna 2x zoveel vermogen.
pi_81110987
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:44 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Heeft ie toen ook gemeld, maar ik meen me te herinneren dat jij lachte en zei dat jij voor 1/10e van de prijs wel iets van je wonder-schroot kon halen
ohhh.. dan was ie idd te duur

Ik ken een Compressor kopen van een Benz, maar die komt van een 180 of 200, dus wederom weer te klein
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  donderdag 6 mei 2010 @ 23:24:05 #44
39793 Moody
el moody
pi_81111566
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 23:06 schreef Maharbal het volgende:
Tsjah, en die BMW heeft natuurlijk bijna 2x zoveel vermogen.
211pk t.o.v 306pk
De 2.0TFSI heeft het voordeel dat het een "slapende" motor is waar je met tweaken veel uit kan halen (280pk) met behoud van een gunstig benzineverbruik. Je mist dan helaas wel het V6-geluid van de BMW.....
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  donderdag 6 mei 2010 @ 23:24:56 #45
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_81111616
v6 ?!
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_81111710
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 23:24 schreef Moody het volgende:

[..]

211pk t.o.v 306pk
De 2.0TFSI heeft het voordeel dat het een "slapende" motor is waar je met tweaken veel uit kan halen (280pk) met behoud van een gunstig benzineverbruik. Je mist dan helaas wel het V6-geluid van de BMW.....
V6? Ga je mond spoelen.

Overigens vind ik alleen maar 180pk 2.0 tfsi's? En "slapende motor"? Je weet dat die BMW 2 turbo's heeft he? En wat gebeurt er ook alweer als je met turbo's gaat spelen (en chipjes)?
  donderdag 6 mei 2010 @ 23:27:13 #47
39793 Moody
el moody
pi_81111722
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 23:24 schreef Moody het volgende:

[..]

211pk t.o.v 306pk
De 2.0TFSI heeft het voordeel dat het een "slapende" motor is waar je met tweaken veel uit kan halen (280pk) met behoud van een gunstig benzineverbruik. Je mist dan helaas wel het 6-cylinder-geluid van de BMW.....
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  donderdag 6 mei 2010 @ 23:27:42 #48
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_81111733
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 6 mei 2010 @ 23:27:54 #49
39793 Moody
el moody
pi_81111741
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 23:24 schreef Catch22- het volgende:
v6 ?!
Sorry, 6-cylinder
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  donderdag 6 mei 2010 @ 23:28:28 #50
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_81111760
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 23:26 schreef Maharbal het volgende:

[..]

V6? Ga je mond spoelen.

Overigens vind ik alleen maar 180pk 2.0 tfsi's? En "slapende motor"? Je weet dat die BMW 2 turbo's heeft he? En wat gebeurt er ook alweer als je met turbo's gaat spelen (en chipjes)?
je kan die blokkies makkelijk op 280pk krijgen. Maar die 3.0 tt heeft wellicht meer potentie, die wil volgens mij wel richting de 380pk

http://www.ziptuning.nl/c(...)06pk-Informatie.html

alleen al met chiptuning van Ziptuning al naar 380.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')