quote:
Altijd veilig, en eens in de 3mnd een uitgebreide soatest...quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:49 schreef Mystikvm het volgende:
Verwacht volgend topic van TS: 'Help! Ik heb AIDS!'
Waarom een test als je het veilig doetquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:50 schreef Terloops het volgende:
[..]
Altijd veilig, en eens in de 3mnd een uitgebreide soatest...
quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:49 schreef Mystikvm het volgende:
just to be sure....quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom een test als je het veilig doet
TS = pauperquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:59 schreef Terloops het volgende:
Hallo beste mensen,
Ik ben op stap een meisje/vrouw van 30 tegen het lijf gelopen, na wat gekletst te hebben vroeg ik haar zo hoe oud ze was, ze zei dat ze oud was en vertelde dat ze 30 was, om haar een compliment te geven vertelde ik haar
Och zo oud is dat toch niet ik ben zelf ook 27...
(ik was overigens redelijk aangeschoten)
Ikzelf ben 24 jaar oud, maar heb nu 2x een date met haar gehad en dat klikt best erg goed.
Nu is de leeftijd nog 1x ter sprake gekomen, (ze vroeg jij was 27 toch?) waarna ik bevestigend geantwoord heb.
Nu begin ik haar dus echt leuk te vinden, en zij mij ook
We liggen goed op een lijn. (Qua interesses, punt waar we staan in het leven, uitgaan, etc.)
Maar hoe vertel ik haar nu nog dat ik 24 ben ipv 27.... en gaat dat goedkomen denken jullie?
Graag reacties, ervaringen en meningen
Bijvoorbaat dank
ze stemmen er mee in. Ik beloof ze geen gouden bergen..quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Vouwen behandelen alsof het voorwerpen zijn.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:48 schreef Terloops het volgende:
..................
- Café's (ik spreek ze aan óf ik wordt aangesproken)
..................
Inderdaad, die poep wordt gedolven door teven.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:50 schreef Penisbaard het volgende:
Trek je wolvenshirt dan ook eens uit, die dingen zijn vrouwenmagneten.
alsof je in de kroeg wordt beoordeeld door je spelling en/of grammatica muggenzifter...quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:51 schreef Psyduck het volgende:
Geloofwaardig topic.
Met legio spel- en grammaticafouten
En ze genezen ook nog eens een keer aids, dus daar hoeft TS ook al niet bang voor te zijn.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:52 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Inderdaad, die poep wordt gedolven door teven.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:52 schreef ThePianoMan het volgende:
Gelogen over leeftijd, wat nu?
Gaat je makkelijk af hoor![]()
Onzekere hond!![]()
Op internet wel.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:53 schreef Terloops het volgende:
[..]
alsof je in de kroeg wordt beoordeeld door je spelling en/of grammatica muggenzifter...
ow voor het "playen" ben ik niet onzeker, als 't naar de next-level (lees: relatie) gaat ben ik wel onzeker btw.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:52 schreef ThePianoMan het volgende:
Gelogen over leeftijd, wat nu?
Gaat je makkelijk af hoor![]()
Onzekere hond!![]()
Bij een 'literair café' wel!quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:53 schreef Terloops het volgende:
[..]
alsof je in de kroeg wordt beoordeeld door je spelling en/of grammatica muggenzifter...
Nee, daar kijken ze alleen maar naar je G-star kleding en je gouden ketting.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:53 schreef Terloops het volgende:
[..]
Je bent hier niet in de kroeg, lamme tak. Bovendien is gebrekkige taalbeheersing een teken van gebrekkige intelligentie, en wellicht dat je daar wel op afgerekend wordtquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:53 schreef Terloops het volgende:
[..]
Ik ben gewoon vlot gekleed, ben zeker geen pauper. Ben redelijk communicatief vaardig, ben ook echt wel netjes tegen vrouwen (lees: behandel ze met respectievelijk veel respect)quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:55 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee, daar kijken ze alleen maar naar je G-star kleding en je gouden ketting.
quote:
Er is niets mis met mijn intelligentie, dat ik niet tekstueel zo vaardig ben wilt niets zeggen over mijn intelligentie. Sommige mensen hebben nu eenmaal wat meer moeite met hun grammatica/spelling dan andere.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:55 schreef Psyduck het volgende:
[..]
Je bent hier niet in de kroeg, lamme tak. Bovendien is gebrekkige taalbeheersing een teken van gebrekkige intelligentie, en wellicht dat je daar wel op afgerekend wordt
ja en ik heb een kort kittig kapsel... nou goed.quote:
Wat meerquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:58 schreef Terloops het volgende:
[..]
Er is niets mis met mijn intelligentie, dat ik niet tekstueel zo vaardig ben wilt niets zeggen over mijn intelligentie. Sommige mensen hebben nu eenmaal wat meer moeite met hun grammatica/spelling dan andere.
Haha.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:57 schreef Terloops het volgende:
[..]
Ik ben gewoon vlot gekleed, ben zeker geen pauper. Ben redelijk communicatief vaardig, ben ook echt wel netjes tegen vrouwen (lees: behandel ze met respectievelijk veel respect)
Ah vandaar is het zo makkelijk voor hem.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:02 schreef Garisson72 het volgende:
Het type café en café-bezoekende vrouw dat TS bedoelt is terug te zien in de clip 'Hé Kastelein' van Zanger Rinus. TS zelf is te herkennen aan de wervelende arm-moves.
Bij vlot moet ik gelijk aan rode stekeltjes denkenquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:03 schreef numero_uno het volgende:
TS hosselt bitches!!! Aight!
En hoe vlot kleed jij je?
Ik heb ook niet de intentie om erg veel "moeite" te doen om op een internetforum de grammaticaheld uit te hangen. Wanneer ik op mijn werk brieven/mails de deur uit doe, zorg ik er wel voor dat die goed in elkaar zitten.quote:
Dit is echt te triest. Net als al die negers die er altijd staan zeker. Pauper.quote:...- Op het station (ik ga overigens niet met het openbaar vervoer, maar zoek er mijn prooien)..
Sociale intelligentie? Wat is dat?quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:04 schreef Terloops het volgende:
[..]
Ik heb ook niet de intentie om erg veel "moeite" te doen om op een internetforum de grammaticaheld uit te hangen. Wanneer ik op mijn werk brieven/mails de deur uit doe, zorg ik er wel voor dat die goed in elkaar zitten.
Overigens wanneer je zoals jou mensen hun intelligentie beoordeeld enkel over hun grammatica/spelling is dat een bewijs dat je zelf wat sociale intelligentie mist.
haha, nou liever nietquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:02 schreef Garisson72 het volgende:
Het type café en café-bezoekende vrouw dat TS bedoelt is terug te zien in de clip 'Hé Kastelein' van Zanger Rinus. TS zelf is te herkennen aan de wervelende arm-moves.
Dat je er moeite voor moet doen zegt anders genoegquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:04 schreef Terloops het volgende:
[..]
Ik heb ook niet de intentie om erg veel "moeite" te doen om op een internetforum de grammaticaheld uit te hangen. Wanneer ik op mijn werk brieven/mails de deur uit doe, zorg ik er wel voor dat die goed in elkaar zitten.
Overigens wanneer je zoals jou mensen hun intelligentie beoordeeld enkel over hun grammatica/spelling is dat een bewijs dat je zelf wat sociale intelligentie mist.
nou als ik bijvoorbeeld even wat haal bij AH to Go... niet dat ik daar rond ga hangen ofzoquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:04 schreef HunterSThompson het volgende:
[..]
Dit is echt te triest. Net als al die negers die er altijd staan zeker. Pauper.
Als je normaal kan spellen, hoef je er geen moeite voor te doen he.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:04 schreef Terloops het volgende:
[..]
Nou zoals je ziet, is er niet veel mis met mijn spelling. Ik maak wellicht soms een aantal grammaticale fouten (lees: d/dt/t's).quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:07 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Als je normaal kan spellen, hoef je er geen moeite voor te doen he.
Als je normaal kan spellen, hoef je er geen moeite voor te doen he.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:08 schreef Terloops het volgende:
[..]
Nou zoals je ziet, is er niet veel mis met mijn spelling. Ik maak wellicht soms een aantal grammaticale fouten (lees: d/dt/t's).
quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:08 schreef Terloops het volgende:
[..]
Nou zoals je ziet, is er niet veel mis met mijn spelling. Ik maak wellicht soms een aantal grammaticale fouten (lees: d/dt/t's).
Wuahahaha.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:04 schreef Terloops het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:09 schreef o.us het volgende:
TS zit zeker ook in een studentenvereniging, heeft lang glad haar, draagt altijd overhemden van Polo en heeft een VW Golf gekregen van zijn vader?
En zit op hocky en heet Roderick.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:09 schreef o.us het volgende:
TS zit zeker ook in een studentenvereniging, heeft lang glad haar, draagt altijd overhemden van Polo en heeft een VW Golf gekregen van zijn vader?
Ook al nietquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:09 schreef o.us het volgende:
Te makkelijk te googlen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:12 schreef Jajong het volgende:
Pics of said women. 5 van de laatste 20 zal voldoen.
ik ga geen foto's plaatsen van andere mensen, dat is niet netjes...quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:12 schreef Jajong het volgende:
Pics of said women. 5 van de laatste 20 zal voldoen.
Je bent toch al een toonbeeld van morele correctheid.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:13 schreef Terloops het volgende:
[..]
ik ga geen foto's plaatsen van andere mensen, dat is niet netjes...
quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:13 schreef Terloops het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:06 schreef Nebelwerfer het volgende:
Lui die zo over hun neukertjes op lopen op te scheppen doen het vaak met heule maar dan ook echt HEULE lelijke mokkels of van dat trash waar zelfs sjaak hier niet al teveel moeite mee zou hebben.
Maar 30 wijven neuken in ~8 maand is wel netjes bedoel je?quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:13 schreef Terloops het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik beloof geen gouden bergen, paai ze niet met mooie praatjes, ze stemmen er zelf mee in.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:14 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Dat neuken en lozen wat je zegt te doen wel?
De tweede zin moet ook beginnen met een hoofdletter.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:15 schreef Terloops het volgende:
Altijd grappig, die taalnazi's!
voor alle taalnazi's, ik ben een domme, debiele, mongoloïde jongen met een IQ van 40, nu blij?
Maak eens twee zinnen van jouw tweede regel, slaat nergens op zo'n debiel lange zin.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:15 schreef Terloops het volgende:
Altijd grappig, die taalnazi's!
voor alle taalnazi's, ik ben een domme, debiele, mongoloïde jongen met een IQ van 40, nu blij?
plaats er is een van jezelf danquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:13 schreef Terloops het volgende:
[..]
Heel raar. Voor zover ik weet vinden al vrouwen sex heel erg vervelend en kut en willen ze alleen neuken met dronken gasten als ze heel erg veel geld krijgen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:16 schreef Terloops het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik beloof geen gouden bergen, paai ze niet met mooie praatjes, ze stemmen er zelf mee in.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:15 schreef Terloops het volgende:
ik ben een domme, debiele, mongoloïde jongen met een IQ van 40
quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:16 schreef Terloops het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik beloof geen gouden bergen, paai ze niet met mooie praatjes, ze stemmen er zelf mee in.
quote:Het is zelfs zo erg dat ik de dames die pretenderen geen sex te hebben op de 1e date, dat ik ze toch verleid sex met mij te hebben
quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:15 schreef Terloops het volgende:
ik ben een brutale, vlotte, gekke jongen met een IQ van 40.
quote:
hier de mooie paai-praatjes van onze pikomhoog:quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:16 schreef Terloops het volgende:
[..]
Achter het station bedoel jequote:Op woensdag 5 mei 2010 14:48 schreef Terloops het volgende:
- Op het station (ik ga overigens niet met het openbaar vervoer, maar zoek er mijn prooien)
quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:01 schreef The_Chosen_1 het volgende:
TS hoe voelt dat nou... Een verhaal verzinnen?
nee en nu een serieuze relatie aan gaan terwijl je in 9 maanden 30 vrouwen ofzo hebt geneukt? Elke week een anderquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:54 schreef Terloops het volgende:
[..]
ow voor het "playen" ben ik niet onzeker, als 't naar de next-level (lees: relatie) gaat ben ik wel onzeker btw.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:39 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
nee en nu een serieuze relatie aan gaan terwijl je in 9 maanden 30 vrouwen ofzo hebt geneukt? Elke week een andernee dat wekt vertrouwen bij je aanstaande "relatie ?
Dit topic serieus nemen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:39 schreef Esmerallda17 het volgende:
nee en nu een serieuze relatie aan gaan terwijl je in 9 maanden 30 vrouwen ofzo hebt geneukt? Elke week een andernee dat wekt vertrouwen bij je aanstaande "relatie ?
quote:
ben jij ook zo'n geil sletje?quote:
Echt?quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:37 schreef Terloops het volgende:
[..]
je hoeft 't niet te geloven... we leven in een vrij land
die grap was al gemaaktquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:43 schreef netflanders het volgende:
Haha. "Vlotte babbel."Welke fucking kerel gebruikt 't woord babbel? Of zelfs vlot? Geen. Enkel mollige achterstandswijkvrouwen met pittige, korte kapsels.
Nee, hoezo?quote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:50 schreef Fascination het volgende:
Damn, jij bent wel de meest geweldige man op aarde.
quote:
Wtf...respectievelijk veel respect?quote:
Ik moest lachenquote:
WTF is "respectievelijk veel respect"quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:57 schreef Terloops het volgende:
[..]
Ik ben gewoon vlot gekleed, ben zeker geen pauper. Ben redelijk communicatief vaardig, ben ook echt wel netjes tegen vrouwen (lees: behandel ze met respectievelijk veel respect)
Hier stopte ik met lezen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:48 schreef Terloops het volgende:
Okey, het is sinds +/- augustus uit met mijn vorige relatie die +/- 5 jaar duurde.
Ik dacht eens lekker te gaan genieten van het vrijgezellen leven en ja dat doe ik.
ik ben 24 jaar, goed uitziend, en heb een vlotte babbel.
Nu is het zo, dat ik het scoren van vrouwen tot een hoger niveau heb getild, ik ben steeds opzoek naar moeilijkere / mooiere prooien die ik met mijn genotsknots kan bedwingen (het liefst tijdens en/of na de 1e date) om ze vervolgens te dumpen om naar de volgende te gaan.
Het is zelfs zo erg dat ik de dames die pretenderen geen sex te hebben op de 1e date, dat ik ze toch verleid sex met mij te hebben
Ik neuk geen lelijkerds, dikkertjes, domme wijven, etc. ik ga voor de mooie/leuke/intelligente dames! En kom ze tegen in:
- Café's (ik spreek ze aan óf ik wordt
quote:
Fijn dat je het zelf even zegt.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:48 schreef Terloops het volgende:
Dat klinkt niet erg ontspannen.quote:Ik neuk geen lelijkerds, dikkertjes, domme wijven, etc. ik ga voor de mooie/leuke/intelligente dames! En kom ze tegen in:
- Op het station (ik ga overigens niet met het openbaar vervoer, maar zoek er mijn prooien)
Ik wist het...quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:01 schreef The_Chosen_1 het volgende:
TS hoe voelt dat nou... Een verhaal verzinnen?
Dit meen je zelf toch niet? Respect voor een verzonnen verhaal? Die puber met zijn fantasiebeelden mag lekker gaan buitenspelen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:54 schreef DroogDok het volgende:
Al die haters die zeiken over de spelling van TS, geef die gast kudo's en respect!!
Het enige verschil tussen hem en Murat O (jullie weten wel, die ene van fok) is dat hij wel rezpect heeft voor die bitches.
quote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:15 schreef maartenvandelft het volgende:
Ik ben al begonnen met indrinken. Rauw rood vlees is al besteld. Ga zo met de deur open kakken in de kamer van Wil en Fret en ga sowieso niet doorspoelen en achteraf de rand nog onderzeiken daarnaast laat me regelmatig door hoot chicks afzuigen terwijl ik ze in het gezicht kots. Dit alles doe ik terwijl de dikke lul band door de speaker knalt en ik Diehard aan het kijken ben.
Echte mannen bestaan toch nog.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:15 schreef maartenvandelft het volgende:
Ik ben al begonnen met indrinken. Rauw rood vlees is al besteld. Ga zo met de deur open kakken in de kamer van Wil en Fret en ga sowieso niet doorspoelen en achteraf de rand nog onderzeiken daarnaast laat me regelmatig door hoot chicks afzuigen terwijl ik ze in het gezicht kots. Dit alles doe ik terwijl de dikke lul band door de speaker knalt en ik Diehard aan het kijken ben.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:15 schreef maartenvandelft het volgende:
Ik zeg altijd meiden en ik ben een seksbeest. Vrouwen klinkt alsof je seks hebt met menopauzale zoutwaternijlpaarden met korte, pittige permanentjes.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:26 schreef skippy22 het volgende:
25-30 Meiden![]()
Mannen die meid zeggen zijn homo of blijven maagd
Met een fleshlight heb je nog geen tieten.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:52 schreef o.us het volgende:
Sowieso vrouwenMet een Fleshlight kom je per maand goedkoper uit.
KILL!quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:28 schreef netflanders het volgende:
[..]
Ik zeg altijd meiden en ik ben een seksbeest. Vrouwen klinkt alsof je seks hebt met menopauzale zoutwaternijlpaarden met korte, pittige permanentjes.
Is dat iets stoers?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:28 schreef netflanders het volgende:
[..]
Ik zeg altijd meiden en ik ben een seksbeest. [...]
Het is wijven of mokkeltjes trekpopquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:28 schreef netflanders het volgende:
[..]
Ik zeg altijd meiden en ik ben een seksbeest. Vrouwen klinkt alsof je seks hebt met menopauzale zoutwaternijlpaarden met korte, pittige permanentjes.
Meid=wijf Meid=mokkel Meid=snol Meid=hoer JE KAN HET ZEG DAT JE HET KANquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:37 schreef netflanders het volgende:
[..]
Dat klinkt gewoon alsof je uit een incestachterstandswijk komt.
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:39 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Meid=wijf Meid=mokkel Meid=snol Meid=hoer JE KAN HET ZEG DAT JE HET KAN
quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:49 schreef Mystikvm het volgende:
Okey, het is sinds +/- augustus uit met mijn vorige relatie die +/- 5 jaar duurde.
Ik dacht eens lekker te gaan genieten van het vrijgezellen leven en ja dat doe ik.
Nu is het zo, dat ik het scoren van vrouwen tot een hoger niveau heb getild, ik ben steeds opzoek naar moeilijkere / mooiere prooien die ik met mijn genotsknots kan bedwingen (het liefst tijdens en/of na de 1e date) om ze vervolgens te dumpen om naar de volgende te gaan.
Het is zelfs zo erg dat ik de dames die pretenderen geen sex te hebben op de 1e date, dat ik ze toch verleid sex met mij te hebben
Ik neuk geen lelijkerds, dikkertjes, domme wijven, etc. ik ga voor de mooie/leuke/intelligente dames! En kom ze tegen in:
- in de supermarkt
- bij vrienden
Ik heb er sinds augustus zo'n +/- 25-30 meiden gehad
Nu zul je denken wat is mijn klacht? Ik zou eigenlijk best wel gewoon een lieve vriendin willen, maar de vrouwen liggen zo voor het oprapen en ze zijn nog makkelijk ook. Had een leuke meid van 30 leren kennen maar dat bleek geen relatiematerial te zijn. Dus ging ik maar weer door.
Klacht: Vrouwen scoren gaat me te makkelijk af.
- in de supermarkt
- bij vrienden
Nu zul je denken wat is mijn klacht? Ik zou eigenlijk best wel gewoon een lieve vriendin willen, maar de vrouwen liggen zo voor het oprapen en ze zijn nog makkelijk ook. Had een leuke meid van 30 leren kennen maar dat bleek geen relatiematerial te zijn. Dus ging ik maar weer door.
3 OP's voor je topicquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:48 schreef Terloops het volgende:
- in de supermarkt
- bij vrienden
Mwah ik zet mijn geld meer op een uitgerangeerde veertiger die uitgekeken is op zijn vrouw. En aangeeft hoe hij graag had willen zijnquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:02 schreef Sinnie het volgende:
Met andere woorden en je bent maagd en de enige poes die je hebt gezien is die op 4 poten.
Dus wat je eigenlijk probeert te zeggen, is dat je een lelijk, introvert en onzeker mannetje bent?quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:48 schreef Terloops het volgende:
...ik ben 24 jaar, goed uitziend, en heb een vlotte babbel.
Een scherpe analyse .... en waarschijnlijk nog geheel juist ookquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:35 schreef HardcoreServier het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk probeert te zeggen, is dat je een lelijk, introvert en onzeker mannetje bent?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:14 schreef Kloothoofd het volgende:
It was a hot summer day and I was in my workout room benching 1200 pounds. My abs were flexing and girls within a 10 mile radius were getting wet. Once I was done with my daily 32 hour workout I called one of the bitches I know, Jessica. She is really damn hot and looks like a supermodel. SO I got into my Lamborghini Gallardo and reved it up to 40,000 RPM (this is an Italian import with special engine system). I got onto the freeway near my house and threw it into 8th gear, I hit about 600 mph and I could hear the sonic boom as I broke the sound barrier. As I was flooring it on the freeway like a badass, Jessica called me and said she wanted me to **** her. So be it.
I came to a full stop from 700 mph in front of her house. These Ferrari’s have top notch brakes, you know. So she gets out of the house and walks up to my Bugatti and starts eyeballing my dick. I could tell she was staring at it because when I looked at her I noticed she was looking at my dick. Booya.
Flash forward 10 minutes later. My 30 inch dick is going inside of her VAGINA, hitting them walls. I’m holding her entire body up with my left pinky as I’m ****ing her and she has 30,000 orgasms. She looks me in the eyes and she says "harder." V-TEC just kicked in, yo. I blow my load so hard she falls off my dick. There had to have been about two pints of cum everywhere. People say I cum like a pornstar, I wouldn’t disagree with them.
I throw her a towel so she can clean herself up then I do a triple backflip into my Maserati and drive home.
Erachter zeker.quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:14 schreef Kloothoofd het volgende:
It was a hot summer day and I was in my workout room benching 1200 pounds. My abs were flexing and girls within a 10 mile radius were getting wet. Once I was done with my daily 32 hour workout I called one of the bitches I know, Jessica. She is really damn hot and looks like a supermodel. SO I got into my Lamborghini Gallardo and reved it up to 40,000 RPM (this is an Italian import with special engine system). I got onto the freeway near my house and threw it into 8th gear, I hit about 600 mph and I could hear the sonic boom as I broke the sound barrier. As I was flooring it on the freeway like a badass, Jessica called me and said she wanted me to **** her. So be it.
I came to a full stop from 700 mph in front of her house. These Ferrari’s have top notch brakes, you know. So she gets out of the house and walks up to my Bugatti and starts eyeballing my dick. I could tell she was staring at it because when I looked at her I noticed she was looking at my dick. Booya.
Flash forward 10 minutes later. My 30 inch dick is going inside of her VAGINA, hitting them walls. I’m holding her entire body up with my left pinky as I’m ****ing her and she has 30,000 orgasms. She looks me in the eyes and she says "harder." V-TEC just kicked in, yo. I blow my load so hard she falls off my dick. There had to have been about two pints of cum everywhere. People say I cum like a pornstar, I wouldn’t disagree with them.
I throw her a towel so she can clean herself up then I do a triple backflip into my Maserati and drive home.
JA POST DAN EEN FOTO ALS JE DAADWERKELIJK ZO'N CASANOVA BENT, LULquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:27 schreef Terloops het volgende:
geloof het of nietmij heb je er niet mee. Het was mijn klacht niet die van jullie
Want het bewijst iets als hij foto's van vrouwen post?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:46 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Pics van al die vrouwen or it didn't happen. It is asso simple as that.
So simple as that vond ik beter om te zeggen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Want het bewijst iets als hij foto's van vrouwen post?
Pure bullshit, wat iedereen ook weet, maar wat win je ermee om net te doen alsof?quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:48 schreef Terloops het volgende:
Zolang mensen zoals ik niet in het topic posten niets.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:49 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
So simple as that vond ik beter om te zeggen.![]()
![]()
Wat boeit het op Fok!.
Da's waar.quote:Natuurlijk bewijst het niks. Maar dan wordt het topic tenminste nog wat.
Misschien vindt hij het wel een stoer verhaal. Nauwelijks voor te stellen, maar ik kijk nergens meer van op.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Pure bullshit, wat iedereen ook weet, maar wat win je ermee om net te doen alsof?
Serieuze vraag.
Zelfs als ik een pure player zou zijn, zou ik er nog geen 2 per maand in bed kunnen krijgen, en je gemiddelde ligt 30 maal boven het gemiddelde.
Wat win je nou echt met dat soort verzinsels? Ik ben echt benieuwd, kloontje..
Hehe, maar ik heb een excuus. Ik ben vandaag wat grieperig.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zolang mensen zoals ik niet in het topic posten niets.
Jij snapt het ook.quote:Da's waar.
Ik doe het je vergeven.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:52 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Hehe, maar ik heb een excuus. Ik ben vandaag wat grieperig.
quote:
[..]
Jij snapt het ook.
Bedankt.quote:
Kloontje idd, pure verzinsel nee dat toch echt niet. ik denk wel dat ik eerder tegen de 25 aan zit dan de 30... to be honest.. maar dan nog is het geen verzinsel.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Pure bullshit, wat iedereen ook weet, maar wat win je ermee om net te doen alsof?
Serieuze vraag.
Zelfs als ik een pure player zou zijn, zou ik er nog geen 2 per maand in bed kunnen krijgen, en je gemiddelde ligt 30 maal boven het gemiddelde.
Wat win je nou echt met dat soort verzinsels? Ik ben echt benieuwd, kloontje..
quote:
Het klinkt alsof je het een prestatie vindt. Dat snap ik niet. Neem bijvoorbeeld Colin Farell, die kan toch net zoveel vrouwen versieren als hij wil. En of hij er nou met twintig per jaar de nacht doorbrengt of met tweehonderd, dat is toch alleen een indicatie van hoeveel vrije tijd je hebt? Colin Farell zou elke dag honderd vrouwen kunnen versieren.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:01 schreef Terloops het volgende:
[..]
Kloontje idd, pure verzinsel nee dat toch echt niet. ik denk wel dat ik eerder tegen de 25 aan zit dan de 30... to be honest.. maar dan nog is het geen verzinsel.
2 per maand is too easy...
Als je op een bepaalde leeftijd komt weet je de onzin van de waarheid te onderscheiden, en helaas voor jou lieg je jezelf suf, over iets wat niet eens iets is om trots op te zijn.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:01 schreef Terloops het volgende:
[..]
Kloontje idd, pure verzinsel nee dat toch echt niet. ik denk wel dat ik eerder tegen de 25 aan zit dan de 30... to be honest.. maar dan nog is het geen verzinsel.
2 per maand is too easy...
Ik heb niets te bewijzen overigens. Het was enkel een beklag dat ik deed.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als je op een bepaalde leeftijd komt weet je de onzin van de waarheid te onderscheiden, en helaas voor jou lieg je jezelf suf, over iets wat niet eens iets is om trots op te zijn.
Maar je bent compleet anoniem, dus het kan geen kwaad verder voor je image, alleen het is zo treurig.
En opnieuw een loserkloon ontmaskerd.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:21 schreef Terloops het volgende:
offtopic: was jij niet degene die meisjes onder de rokjes fotografeerde![]()
![]()
Hij heeft niemand afgelikt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:31 schreef Pencile het volgende:
Oke leuk voor je en over 2 jaar wilt niemand je meer omdat je de hele buurt al hebt afgelikt.
Het is: ik word.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:48 schreef Terloops het volgende:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |