hier de mooie paai-praatjes van onze pikomhoog:quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:16 schreef Terloops het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik beloof geen gouden bergen, paai ze niet met mooie praatjes, ze stemmen er zelf mee in.
Achter het station bedoel jequote:Op woensdag 5 mei 2010 14:48 schreef Terloops het volgende:
- Op het station (ik ga overigens niet met het openbaar vervoer, maar zoek er mijn prooien)
quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:01 schreef The_Chosen_1 het volgende:
TS hoe voelt dat nou... Een verhaal verzinnen?
nee en nu een serieuze relatie aan gaan terwijl je in 9 maanden 30 vrouwen ofzo hebt geneukt? Elke week een anderquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:54 schreef Terloops het volgende:
[..]
ow voor het "playen" ben ik niet onzeker, als 't naar de next-level (lees: relatie) gaat ben ik wel onzeker btw.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:39 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
nee en nu een serieuze relatie aan gaan terwijl je in 9 maanden 30 vrouwen ofzo hebt geneukt? Elke week een andernee dat wekt vertrouwen bij je aanstaande "relatie ?
Dit topic serieus nemen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:39 schreef Esmerallda17 het volgende:
nee en nu een serieuze relatie aan gaan terwijl je in 9 maanden 30 vrouwen ofzo hebt geneukt? Elke week een andernee dat wekt vertrouwen bij je aanstaande "relatie ?
quote:
ben jij ook zo'n geil sletje?quote:
Echt?quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:37 schreef Terloops het volgende:
[..]
je hoeft 't niet te geloven... we leven in een vrij land
die grap was al gemaaktquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:43 schreef netflanders het volgende:
Haha. "Vlotte babbel."Welke fucking kerel gebruikt 't woord babbel? Of zelfs vlot? Geen. Enkel mollige achterstandswijkvrouwen met pittige, korte kapsels.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |