Ook al nietquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:09 schreef o.us het volgende:
TS zit zeker ook in een studentenvereniging, heeft lang glad haar, draagt altijd overhemden van Polo en heeft een VW Golf gekregen van zijn vader?
Te makkelijk te googlen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:12 schreef Jajong het volgende:
Pics of said women. 5 van de laatste 20 zal voldoen.
ik ga geen foto's plaatsen van andere mensen, dat is niet netjes...quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:12 schreef Jajong het volgende:
Pics of said women. 5 van de laatste 20 zal voldoen.
Je bent toch al een toonbeeld van morele correctheid.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:13 schreef Terloops het volgende:
[..]
ik ga geen foto's plaatsen van andere mensen, dat is niet netjes...
quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:13 schreef Terloops het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:06 schreef Nebelwerfer het volgende:
Lui die zo over hun neukertjes op lopen op te scheppen doen het vaak met heule maar dan ook echt HEULE lelijke mokkels of van dat trash waar zelfs sjaak hier niet al teveel moeite mee zou hebben.
Maar 30 wijven neuken in ~8 maand is wel netjes bedoel je?quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:13 schreef Terloops het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik beloof geen gouden bergen, paai ze niet met mooie praatjes, ze stemmen er zelf mee in.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:14 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Dat neuken en lozen wat je zegt te doen wel?
De tweede zin moet ook beginnen met een hoofdletter.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:15 schreef Terloops het volgende:
Altijd grappig, die taalnazi's!
voor alle taalnazi's, ik ben een domme, debiele, mongoloïde jongen met een IQ van 40, nu blij?
Maak eens twee zinnen van jouw tweede regel, slaat nergens op zo'n debiel lange zin.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:15 schreef Terloops het volgende:
Altijd grappig, die taalnazi's!
voor alle taalnazi's, ik ben een domme, debiele, mongoloïde jongen met een IQ van 40, nu blij?
plaats er is een van jezelf danquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:13 schreef Terloops het volgende:
[..]
Heel raar. Voor zover ik weet vinden al vrouwen sex heel erg vervelend en kut en willen ze alleen neuken met dronken gasten als ze heel erg veel geld krijgen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:16 schreef Terloops het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik beloof geen gouden bergen, paai ze niet met mooie praatjes, ze stemmen er zelf mee in.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:15 schreef Terloops het volgende:
ik ben een domme, debiele, mongoloïde jongen met een IQ van 40
quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:16 schreef Terloops het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik beloof geen gouden bergen, paai ze niet met mooie praatjes, ze stemmen er zelf mee in.
quote:Het is zelfs zo erg dat ik de dames die pretenderen geen sex te hebben op de 1e date, dat ik ze toch verleid sex met mij te hebben
quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:15 schreef Terloops het volgende:
ik ben een brutale, vlotte, gekke jongen met een IQ van 40.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |