Haha.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:57 schreef Terloops het volgende:
[..]
Ik ben gewoon vlot gekleed, ben zeker geen pauper. Ben redelijk communicatief vaardig, ben ook echt wel netjes tegen vrouwen (lees: behandel ze met respectievelijk veel respect)
Ah vandaar is het zo makkelijk voor hem.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:02 schreef Garisson72 het volgende:
Het type café en café-bezoekende vrouw dat TS bedoelt is terug te zien in de clip 'Hé Kastelein' van Zanger Rinus. TS zelf is te herkennen aan de wervelende arm-moves.
Bij vlot moet ik gelijk aan rode stekeltjes denkenquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:03 schreef numero_uno het volgende:
TS hosselt bitches!!! Aight!
En hoe vlot kleed jij je?
Ik heb ook niet de intentie om erg veel "moeite" te doen om op een internetforum de grammaticaheld uit te hangen. Wanneer ik op mijn werk brieven/mails de deur uit doe, zorg ik er wel voor dat die goed in elkaar zitten.quote:
Dit is echt te triest. Net als al die negers die er altijd staan zeker. Pauper.quote:...- Op het station (ik ga overigens niet met het openbaar vervoer, maar zoek er mijn prooien)..
Sociale intelligentie? Wat is dat?quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:04 schreef Terloops het volgende:
[..]
Ik heb ook niet de intentie om erg veel "moeite" te doen om op een internetforum de grammaticaheld uit te hangen. Wanneer ik op mijn werk brieven/mails de deur uit doe, zorg ik er wel voor dat die goed in elkaar zitten.
Overigens wanneer je zoals jou mensen hun intelligentie beoordeeld enkel over hun grammatica/spelling is dat een bewijs dat je zelf wat sociale intelligentie mist.
haha, nou liever nietquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:02 schreef Garisson72 het volgende:
Het type café en café-bezoekende vrouw dat TS bedoelt is terug te zien in de clip 'Hé Kastelein' van Zanger Rinus. TS zelf is te herkennen aan de wervelende arm-moves.
Dat je er moeite voor moet doen zegt anders genoegquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:04 schreef Terloops het volgende:
[..]
Ik heb ook niet de intentie om erg veel "moeite" te doen om op een internetforum de grammaticaheld uit te hangen. Wanneer ik op mijn werk brieven/mails de deur uit doe, zorg ik er wel voor dat die goed in elkaar zitten.
Overigens wanneer je zoals jou mensen hun intelligentie beoordeeld enkel over hun grammatica/spelling is dat een bewijs dat je zelf wat sociale intelligentie mist.
nou als ik bijvoorbeeld even wat haal bij AH to Go... niet dat ik daar rond ga hangen ofzoquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:04 schreef HunterSThompson het volgende:
[..]
Dit is echt te triest. Net als al die negers die er altijd staan zeker. Pauper.
Als je normaal kan spellen, hoef je er geen moeite voor te doen he.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:04 schreef Terloops het volgende:
[..]
Nou zoals je ziet, is er niet veel mis met mijn spelling. Ik maak wellicht soms een aantal grammaticale fouten (lees: d/dt/t's).quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:07 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Als je normaal kan spellen, hoef je er geen moeite voor te doen he.
Als je normaal kan spellen, hoef je er geen moeite voor te doen he.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:08 schreef Terloops het volgende:
[..]
Nou zoals je ziet, is er niet veel mis met mijn spelling. Ik maak wellicht soms een aantal grammaticale fouten (lees: d/dt/t's).
quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:08 schreef Terloops het volgende:
[..]
Nou zoals je ziet, is er niet veel mis met mijn spelling. Ik maak wellicht soms een aantal grammaticale fouten (lees: d/dt/t's).
Wuahahaha.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:04 schreef Terloops het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:09 schreef o.us het volgende:
TS zit zeker ook in een studentenvereniging, heeft lang glad haar, draagt altijd overhemden van Polo en heeft een VW Golf gekregen van zijn vader?
En zit op hocky en heet Roderick.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:09 schreef o.us het volgende:
TS zit zeker ook in een studentenvereniging, heeft lang glad haar, draagt altijd overhemden van Polo en heeft een VW Golf gekregen van zijn vader?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |