ze is verdomd lekker, en das niet om op te scheppen ofzo..quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ziet ze er een beetje lekker uit of moet je dronken zijn om haar leuk te vinden?
Indien je daarvoor niet dronken hoeft te zijn: Waar maak je je druk over? Vrouwen van 30 vinden het helemaal niet erg dat ze een leuke knul van 24 aan de haak hebben geslagen (ervanuitgaande dat je een leuke knul bent, natuurlijk).
Als jij dat leuk/lekker vindt: Ga ervoor. Je was dronken toen je zei dat je 27 was, dus dat komt helemaal goed. En waarschijnlijk komt het nog veel eh... goederder als ze hoort dat je eigenlijk pas 24 bent.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:08 schreef Terloops het volgende:
[..]
ze is verdomd lekker, en das niet om op te scheppen ofzo..
beschrijving karakter:
Lief
prettig gestoord
jong qua leven (stappen, etc.)
Intelligent
zelfstandig
eigen mening
beschrijving uiterlijk:
1.65 lang
slank
blauwe ogen, blonde haren (mooi blond, niet pauperblond)
Trendy stijl qua kleren (baggy broek, bjorn borg erboven uit)
echt 'n lief koppie.
Goed dat je haar zo uitgebreid beschrijft, dat helpt!quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:08 schreef Terloops het volgende:
[..]
wut?quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:08 schreef Terloops het volgende:
[..]
trendy stijl qua kleren (baggy broek, bjorn borg erboven uit)
nou bij mannen kan 't niet, maar dit zag er sexy uit, vrouwelijk sexy, niet potten/man sexyquote:
Nog nooit gezien maar een mooie vrouw staat alles eigenlijk welquote:Op donderdag 28 januari 2010 01:20 schreef Terloops het volgende:
[..]
nou bij mannen kan 't niet, maar dit zag er sexy uit, vrouwelijk sexy, niet potten/man sexy
maar daar gaat 't niet om, ik val nu eenmaal niet op van die popjes, met hun skinnyjeans en laarsjes met bont eraan enshit..
Oh my god, dan denkt ze gelijk dat je een pussy bent die zich koste wat kost aan haar vast wil klampen. Dan ondermijn je gelijk je dominante positie in de relatie.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:25 schreef Marvelous het volgende:
breng het met gevoel.... dat je haar zo leuk vond en dat je echt bang was dat ze zou afknappen op je jonge leeftijd!
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:59 schreef Terloops het volgende:
ze zei dat ze oud was en vertelde dat ze 30 was
Ja, maar jij bent ook een malloot.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:02 schreef vosss het volgende:
24 en 30 is geen probleem toch?
Ik was zelf 30 en mijn vriendin toen 19
Nou, mij is vroeger verteld dat je 'm eerst op lengte moet trekken en pas daarna op dikte moet stoten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:32 schreef Terloops het volgende:
(ben er nog niet uit of 't voor iets langs is of voor iets korts)
quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:14 schreef Dawnbreaker het volgende:
24 en 30 is geen probleem toch?
Ik was zelf 24 en mijn vriendin toen 13
Dat noemen ze toch pedo.....?quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dit niet serieus is
quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:36 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Dat noemen ze toch pedo.....?![]()
Leeftijdsverschil geen probleem maar wel als beiden toch op ze minst volgens de wet meerderjarig zijn
En ze heeft een pittig kort kapsel en ze bezit een bakfiets?quote:beschrijving karakter:
prettig gestoord
Fijn zo'n toyboyquote:Op donderdag 28 januari 2010 01:38 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik 29 --> vriend 22no problemo!
quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:08 schreef Terloops het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:08 schreef Terloops het volgende:
[..]
ze is verdomd lekker, en das niet om op te scheppen ofzo..
beschrijving karakter:
Lief
prettig gestoord
jong qua leven (stappen, etc.)
Intelligent
zelfstandig
eigen mening
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar ze is echt heel leuk.quote:Op donderdag 28 januari 2010 02:20 schreef Bananenman het volgende:
Wtf? Een wijf van 30 met een BB boxer boven d'r broek uit??!?!?!!
Doe eens lief! misschien is TS ook wel een mallootquote:Op donderdag 28 januari 2010 01:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook een malloot.
Dat dus... Epic fail.quote:Op donderdag 28 januari 2010 02:20 schreef Bananenman het volgende:
Wtf? Een wijf van 30 met een BB boxer boven d'r broek uit??!?!?!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |