ze is verdomd lekker, en das niet om op te scheppen ofzo..quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ziet ze er een beetje lekker uit of moet je dronken zijn om haar leuk te vinden?
Indien je daarvoor niet dronken hoeft te zijn: Waar maak je je druk over? Vrouwen van 30 vinden het helemaal niet erg dat ze een leuke knul van 24 aan de haak hebben geslagen (ervanuitgaande dat je een leuke knul bent, natuurlijk).
Als jij dat leuk/lekker vindt: Ga ervoor. Je was dronken toen je zei dat je 27 was, dus dat komt helemaal goed. En waarschijnlijk komt het nog veel eh... goederder als ze hoort dat je eigenlijk pas 24 bent.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:08 schreef Terloops het volgende:
[..]
ze is verdomd lekker, en das niet om op te scheppen ofzo..
beschrijving karakter:
Lief
prettig gestoord
jong qua leven (stappen, etc.)
Intelligent
zelfstandig
eigen mening
beschrijving uiterlijk:
1.65 lang
slank
blauwe ogen, blonde haren (mooi blond, niet pauperblond)
Trendy stijl qua kleren (baggy broek, bjorn borg erboven uit)
echt 'n lief koppie.
Goed dat je haar zo uitgebreid beschrijft, dat helpt!quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:08 schreef Terloops het volgende:
[..]
wut?quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:08 schreef Terloops het volgende:
[..]
trendy stijl qua kleren (baggy broek, bjorn borg erboven uit)
nou bij mannen kan 't niet, maar dit zag er sexy uit, vrouwelijk sexy, niet potten/man sexyquote:
Nog nooit gezien maar een mooie vrouw staat alles eigenlijk welquote:Op donderdag 28 januari 2010 01:20 schreef Terloops het volgende:
[..]
nou bij mannen kan 't niet, maar dit zag er sexy uit, vrouwelijk sexy, niet potten/man sexy
maar daar gaat 't niet om, ik val nu eenmaal niet op van die popjes, met hun skinnyjeans en laarsjes met bont eraan enshit..
Oh my god, dan denkt ze gelijk dat je een pussy bent die zich koste wat kost aan haar vast wil klampen. Dan ondermijn je gelijk je dominante positie in de relatie.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:25 schreef Marvelous het volgende:
breng het met gevoel.... dat je haar zo leuk vond en dat je echt bang was dat ze zou afknappen op je jonge leeftijd!
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:59 schreef Terloops het volgende:
ze zei dat ze oud was en vertelde dat ze 30 was
Ja, maar jij bent ook een malloot.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:02 schreef vosss het volgende:
24 en 30 is geen probleem toch?
Ik was zelf 30 en mijn vriendin toen 19
Nou, mij is vroeger verteld dat je 'm eerst op lengte moet trekken en pas daarna op dikte moet stoten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:32 schreef Terloops het volgende:
(ben er nog niet uit of 't voor iets langs is of voor iets korts)
quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:14 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik was zelf 24 en mijn vriendin toen 13
Dat noemen ze toch pedo.....?quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dit niet serieus is
quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:36 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Dat noemen ze toch pedo.....?![]()
Leeftijdsverschil geen probleem maar wel als beiden toch op ze minst volgens de wet meerderjarig zijn
En ze heeft een pittig kort kapsel en ze bezit een bakfiets?quote:beschrijving karakter:
prettig gestoord
Fijn zo'n toyboyquote:Op donderdag 28 januari 2010 01:38 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik 29 --> vriend 22no problemo!
quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:08 schreef Terloops het volgende:
[..]
[..]
ze is verdomd lekker, en das niet om op te scheppen ofzo..
beschrijving karakter:
Lief
prettig gestoord
jong qua leven (stappen, etc.)
Intelligent
zelfstandig
eigen mening
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar ze is echt heel leuk.quote:Op donderdag 28 januari 2010 02:20 schreef Bananenman het volgende:
Wtf? Een wijf van 30 met een BB boxer boven d'r broek uit??!?!?!!
Doe eens lief! misschien is TS ook wel een mallootquote:Op donderdag 28 januari 2010 01:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook een malloot.
Dat dus... Epic fail.quote:Op donderdag 28 januari 2010 02:20 schreef Bananenman het volgende:
Wtf? Een wijf van 30 met een BB boxer boven d'r broek uit??!?!?!!
Ja, want op je 30e dien je minstens 2 nestjes geworpen te hebben, een kort, pittig kapsel te hebben, je weekend op de bank doorbrengen en op burgerlijke zitfeesten alleen nog maar over je kinderen te praten?quote:Op donderdag 28 januari 2010 02:06 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]op je 30ste.
Hoezo geen pauperinnetje
quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:47 schreef TwztId het volgende:
jij: Ik moet je wat vertellen, ik ben eigenlijk pas 24![]()
zij: Oh echt? ik moet jou ook wat vertellen, ik ben eigenlijk 35![]()
Owww please!! Dan zou ik zelfmoord plegen denk ikquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:35 schreef Disavowed het volgende:
:'
[..]
Ja, want op je 30e dien je minstens 2 nestjes geworpen te hebben, een kort, pittig kapsel te hebben, je weekend op de bank doorbrengen en op burgerlijke zitfeesten alleen nog maar over je kinderen te praten?
Gisteren zat ik nog tussen zo'n club. Wacht, die waren 25 en geen 30.
Een toyboyquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:42 schreef Ripley het volgende:
Toen ik 30 was had ik een vriend van 24, niks mis mee. Nu ben ik 33 en heb ik een vriend van 28, maar wel een andere.
Het ligt anders als de vrouw ouder is dan de man, denk ik.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:02 schreef vosss het volgende:
Ik was zelf 30 en mijn vriendin toen 19
quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:14 schreef Dawnbreaker het volgende:
Och ja, die goeie ouwe tijd...quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:14 schreef Dawnbreaker het volgende:
Liegen over je inkomenquote:Gelogen over leeftijd, wat nu?
Dolle meid, die kleindochter van jequote:Op donderdag 28 januari 2010 21:58 schreef Domensino het volgende:
[..]
Och ja, die goeie ouwe tijd...
Ik was zelf 68 en mijn vriendin toen 5.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:08 schreef Taurus het volgende:
Wat gek dat niemand moeite heeft met de man-vrouw verhouding hier. Als het andersom was geweest was het minder een probleem geweest, wat mij betreft. Dus als TS een vrouw was en de date een man.
Maar als ik - als 24 jarige vrouw - hoor dat de 22 jarige man in werkelijkheid 20 blijkt te zijn ga ik wel achter mijn oren krabben. Ik vind het al niet mooi dat hij 2 jaar jonger zou zijn, laat staan 4 jaar. En bij jou scheelt dat dus nóg meer. Dat vind iedereen oké hier?
Omdat in mijn ervaring een leeftijdsverschil tussen mannen en vrouwen waarbij de vrouw ouder is wel een stuk relevanter is dan andersom. Als dat gat nog meer vergroot wordt door deze leugen doet dat er wel degelijk toe volgens mij, maar iedereen zit hier 'och, 6 jaar, zo veel is dat niet'. Nee, andersom niet nee. Als de man ouder is. Maar een 6 jaar oudere vrouw..quote:
Zoiets doe je gewoon niet op je 30ste.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:35 schreef Disavowed het volgende:
:'
[..]
Ja, want op je 30e dien je minstens 2 nestjes geworpen te hebben, een kort, pittig kapsel te hebben, je weekend op de bank doorbrengen en op burgerlijke zitfeesten alleen nog maar over je kinderen te praten?
Gisteren zat ik nog tussen zo'n club. Wacht, die waren 25 en geen 30.
Ligt maar net aan de vrouw denk ik.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:15 schreef Taurus het volgende:
[..]
Omdat in mijn ervaring een leeftijdsverschil tussen mannen en vrouwen waarbij de vrouw ouder is wel een stuk relevanter is dan andersom. Als dat gat nog meer vergroot wordt door deze leugen doet dat er wel degelijk toe volgens mij, maar iedereen zit hier 'och, 6 jaar, zo veel is dat niet'. Nee, andersom niet nee. Als de man ouder is. Maar een 6 jaar oudere vrouw..Dat moet je haast wel merken.
Gelijke leeftijdquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:29 schreef Domensino het volgende:
[..]
Ligt maar net aan de vrouw denk ik.
En hoe zit het dan met homo's en lesbo's volgens jou?
Als ze al wil werpen had ze ook geen 27 jarige gekozen maar een dertiger. Dus ik ga er van uit dat ze gewoon lol wil hebben. Dan maakt het geen reet uit of hij nou 27 of 16 is.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:15 schreef Taurus het volgende:
[..]
Omdat in mijn ervaring een leeftijdsverschil tussen mannen en vrouwen waarbij de vrouw ouder is wel een stuk relevanter is dan andersom. Als dat gat nog meer vergroot wordt door deze leugen doet dat er wel degelijk toe volgens mij, maar iedereen zit hier 'och, 6 jaar, zo veel is dat niet'. Nee, andersom niet nee. Als de man ouder is. Maar een 6 jaar oudere vrouw..Dat moet je haast wel merken.
[..]
Bedoelde ik niet te zeggen. Maar vooruit, dat kan ook 'n factor zijnquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:32 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Als ze al wil werpen had ze ook geen 27 jarige gekozen maar een dertiger. Dus ik ga er van uit dat ze gewoon lol wil hebben. Dan maakt het geen reet uit of hij nou 27 of 16 is.
Alleen de onzekerheid die blijkt uit zo' leugen is zooo onaantrekkelijk.
edit: oh wacht volgens mij bedoel je iets heel anders. Bedoel je te zeggen dat de vrouw naar verhouding onaantrekkelijker wordt als ze ouder wordt? En dat dat een probleem is dat niet speelt bij een ouere man-jongere vrouw?![]()
Kijk daar heb je 't al.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:37 schreef Taurus het volgende:
[..]
Bedoelde ik niet te zeggen. Maar vooruit, dat kan ook 'n factor zijn
quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:16 schreef Moedermelk het volgende:
btw TS is een vrouw of man?
vrouw 30 BB baggy broek en lekker gaat er bij mij nog steeds niet helemaal in..
Eerste zin.quote:Ik ben op stap een meisje/vrouw van 30 tegen het lijf gelopen
Dat zegt nog niks over het geslacht van TS. Wellicht is de persoon die jij quote van mening dat alleen lesbo's van 30 met baggyjeans lekker voor elkaar kunnen zijn.quote:
Het is maar waar je gelukkig van wordt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:18 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Zoiets doe je gewoon niet op je 30ste.
Je bent verdomme geen 15 meer
Vertel het dan na het geven.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:32 schreef Terloops het volgende:
volgende keer als ik haar zie en de klik is er nog, ga ik het haar wel vertellen denk ik.
(ben er nog niet uit of 't voor iets langs is of voor iets korts)
Daarom zei ik, hij kan het beter vertellen NA het geven. Als ze niks meer van hem moet, heeft hij haar in ieder geval gegeven.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:30 schreef Bruistablet het volgende:
Bij eerstvolgende date het met een grap proberen te herstellen. Onder het mom van 'sinds ik jou ken, ben ik drie jaar jonger geworden'. Hopen dat ze het accepteert of in ieder geval de boel niet meteen afkapt. Hopelijk werkt het voor je. Anders heb je een wijs lesje geleerd voor volgende keer.
Hoe beter ze je kent, hoe moeilijker ze het vindt dat jetegen haar liegt, dus je kan het maar beter snel vertellen!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:09 schreef Terloops het volgende:
nou ja, ik weet wel dat ze er gewoon lekker uitziet,
is mn persoonlijk oud fietsje
Vandaag weer bij dr thuis geweest, beetje geklooid op de bank,
heb nog maar niets gezegd over mn leeftijd
eerst iets anders en daarna vertel ik 't dr wel
Je kunt me wegdragenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:09 schreef Terloops het volgende:
Waar zou je dat aan moeten merken?quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:15 schreef Taurus het volgende:
Maar een 6 jaar oudere vrouw..Dat moet je haast wel merken.
Nee, dan moet jer toch echt wat aparts bij verzinnen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:21 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Dit zou zo maar een scene van coupling kunnen zijn
Dat kan niet meer. TS heeft er later weer over gelogen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Gewoon zeggen dat je dronken was en niet helemaal de waarheid hebt verteld over je leeftijd. No worries.
aha, ts wil eerst neuken en dan vertellen dat ie 24 is?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:09 schreef Terloops het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |