Zoiets doe je gewoon niet op je 30ste.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:35 schreef Disavowed het volgende:
:'
[..]
Ja, want op je 30e dien je minstens 2 nestjes geworpen te hebben, een kort, pittig kapsel te hebben, je weekend op de bank doorbrengen en op burgerlijke zitfeesten alleen nog maar over je kinderen te praten?
Gisteren zat ik nog tussen zo'n club. Wacht, die waren 25 en geen 30.
Ligt maar net aan de vrouw denk ik.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:15 schreef Taurus het volgende:
[..]
Omdat in mijn ervaring een leeftijdsverschil tussen mannen en vrouwen waarbij de vrouw ouder is wel een stuk relevanter is dan andersom. Als dat gat nog meer vergroot wordt door deze leugen doet dat er wel degelijk toe volgens mij, maar iedereen zit hier 'och, 6 jaar, zo veel is dat niet'. Nee, andersom niet nee. Als de man ouder is. Maar een 6 jaar oudere vrouw..Dat moet je haast wel merken.
Gelijke leeftijdquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:29 schreef Domensino het volgende:
[..]
Ligt maar net aan de vrouw denk ik.
En hoe zit het dan met homo's en lesbo's volgens jou?
Als ze al wil werpen had ze ook geen 27 jarige gekozen maar een dertiger. Dus ik ga er van uit dat ze gewoon lol wil hebben. Dan maakt het geen reet uit of hij nou 27 of 16 is.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:15 schreef Taurus het volgende:
[..]
Omdat in mijn ervaring een leeftijdsverschil tussen mannen en vrouwen waarbij de vrouw ouder is wel een stuk relevanter is dan andersom. Als dat gat nog meer vergroot wordt door deze leugen doet dat er wel degelijk toe volgens mij, maar iedereen zit hier 'och, 6 jaar, zo veel is dat niet'. Nee, andersom niet nee. Als de man ouder is. Maar een 6 jaar oudere vrouw..Dat moet je haast wel merken.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:08 schreef Terloops het volgende:
[..]
Trendy stijl qua kleren (baggy broek, bjorn borg erboven uit)
Bedoelde ik niet te zeggen. Maar vooruit, dat kan ook 'n factor zijnquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:32 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Als ze al wil werpen had ze ook geen 27 jarige gekozen maar een dertiger. Dus ik ga er van uit dat ze gewoon lol wil hebben. Dan maakt het geen reet uit of hij nou 27 of 16 is.
Alleen de onzekerheid die blijkt uit zo' leugen is zooo onaantrekkelijk.
edit: oh wacht volgens mij bedoel je iets heel anders. Bedoel je te zeggen dat de vrouw naar verhouding onaantrekkelijker wordt als ze ouder wordt? En dat dat een probleem is dat niet speelt bij een ouere man-jongere vrouw?![]()
Kijk daar heb je 't al.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:37 schreef Taurus het volgende:
[..]
Bedoelde ik niet te zeggen. Maar vooruit, dat kan ook 'n factor zijn
quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:16 schreef Moedermelk het volgende:
btw TS is een vrouw of man?
vrouw 30 BB baggy broek en lekker gaat er bij mij nog steeds niet helemaal in..
Eerste zin.quote:Ik ben op stap een meisje/vrouw van 30 tegen het lijf gelopen
Dat zegt nog niks over het geslacht van TS. Wellicht is de persoon die jij quote van mening dat alleen lesbo's van 30 met baggyjeans lekker voor elkaar kunnen zijn.quote:
Het is maar waar je gelukkig van wordt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:18 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Zoiets doe je gewoon niet op je 30ste.
Je bent verdomme geen 15 meer
Vertel het dan na het geven.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:32 schreef Terloops het volgende:
volgende keer als ik haar zie en de klik is er nog, ga ik het haar wel vertellen denk ik.
(ben er nog niet uit of 't voor iets langs is of voor iets korts)
Daarom zei ik, hij kan het beter vertellen NA het geven. Als ze niks meer van hem moet, heeft hij haar in ieder geval gegeven.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:30 schreef Bruistablet het volgende:
Bij eerstvolgende date het met een grap proberen te herstellen. Onder het mom van 'sinds ik jou ken, ben ik drie jaar jonger geworden'. Hopen dat ze het accepteert of in ieder geval de boel niet meteen afkapt. Hopelijk werkt het voor je. Anders heb je een wijs lesje geleerd voor volgende keer.
Hoe beter ze je kent, hoe moeilijker ze het vindt dat jetegen haar liegt, dus je kan het maar beter snel vertellen!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:09 schreef Terloops het volgende:
nou ja, ik weet wel dat ze er gewoon lekker uitziet,
is mn persoonlijk oud fietsje
Vandaag weer bij dr thuis geweest, beetje geklooid op de bank,
heb nog maar niets gezegd over mn leeftijd
eerst iets anders en daarna vertel ik 't dr wel
Je kunt me wegdragenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:09 schreef Terloops het volgende:
Waar zou je dat aan moeten merken?quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:15 schreef Taurus het volgende:
Maar een 6 jaar oudere vrouw..Dat moet je haast wel merken.
Nee, dan moet jer toch echt wat aparts bij verzinnen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:21 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Dit zou zo maar een scene van coupling kunnen zijn
Dat kan niet meer. TS heeft er later weer over gelogen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Gewoon zeggen dat je dronken was en niet helemaal de waarheid hebt verteld over je leeftijd. No worries.
aha, ts wil eerst neuken en dan vertellen dat ie 24 is?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:09 schreef Terloops het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |