Ja, want op je 30e dien je minstens 2 nestjes geworpen te hebben, een kort, pittig kapsel te hebben, je weekend op de bank doorbrengen en op burgerlijke zitfeesten alleen nog maar over je kinderen te praten?quote:Op donderdag 28 januari 2010 02:06 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]op je 30ste.
Hoezo geen pauperinnetje
quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:47 schreef TwztId het volgende:
jij: Ik moet je wat vertellen, ik ben eigenlijk pas 24![]()
zij: Oh echt? ik moet jou ook wat vertellen, ik ben eigenlijk 35![]()
Owww please!! Dan zou ik zelfmoord plegen denk ikquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:35 schreef Disavowed het volgende:
:'
[..]
Ja, want op je 30e dien je minstens 2 nestjes geworpen te hebben, een kort, pittig kapsel te hebben, je weekend op de bank doorbrengen en op burgerlijke zitfeesten alleen nog maar over je kinderen te praten?
Gisteren zat ik nog tussen zo'n club. Wacht, die waren 25 en geen 30.
Een toyboyquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:42 schreef Ripley het volgende:
Toen ik 30 was had ik een vriend van 24, niks mis mee. Nu ben ik 33 en heb ik een vriend van 28, maar wel een andere.
Het ligt anders als de vrouw ouder is dan de man, denk ik.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:02 schreef vosss het volgende:
24 en 30 is geen probleem toch?
Ik was zelf 30 en mijn vriendin toen 19
quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:14 schreef Dawnbreaker het volgende:
24 en 30 is geen probleem toch?
Ik was zelf 24 en mijn vriendin toen 13
Och ja, die goeie ouwe tijd...quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:14 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik was zelf 24 en mijn vriendin toen 13
Liegen over je inkomenquote:Gelogen over leeftijd, wat nu?
Dolle meid, die kleindochter van jequote:Op donderdag 28 januari 2010 21:58 schreef Domensino het volgende:
[..]
Och ja, die goeie ouwe tijd...
Ik was zelf 68 en mijn vriendin toen 5.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:08 schreef Taurus het volgende:
Wat gek dat niemand moeite heeft met de man-vrouw verhouding hier. Als het andersom was geweest was het minder een probleem geweest, wat mij betreft. Dus als TS een vrouw was en de date een man.
Maar als ik - als 24 jarige vrouw - hoor dat de 22 jarige man in werkelijkheid 20 blijkt te zijn ga ik wel achter mijn oren krabben. Ik vind het al niet mooi dat hij 2 jaar jonger zou zijn, laat staan 4 jaar. En bij jou scheelt dat dus nóg meer. Dat vind iedereen oké hier?
Omdat in mijn ervaring een leeftijdsverschil tussen mannen en vrouwen waarbij de vrouw ouder is wel een stuk relevanter is dan andersom. Als dat gat nog meer vergroot wordt door deze leugen doet dat er wel degelijk toe volgens mij, maar iedereen zit hier 'och, 6 jaar, zo veel is dat niet'. Nee, andersom niet nee. Als de man ouder is. Maar een 6 jaar oudere vrouw..quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |