quote:
Altijd veilig, en eens in de 3mnd een uitgebreide soatest...quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:49 schreef Mystikvm het volgende:
Verwacht volgend topic van TS: 'Help! Ik heb AIDS!'
Waarom een test als je het veilig doetquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:50 schreef Terloops het volgende:
[..]
Altijd veilig, en eens in de 3mnd een uitgebreide soatest...
quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:49 schreef Mystikvm het volgende:
Verwacht volgend topic van TS: 'Help! Ik heb AIDS!'
just to be sure....quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom een test als je het veilig doet
TS = pauperquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:59 schreef Terloops het volgende:
Hallo beste mensen,
Ik ben op stap een meisje/vrouw van 30 tegen het lijf gelopen, na wat gekletst te hebben vroeg ik haar zo hoe oud ze was, ze zei dat ze oud was en vertelde dat ze 30 was, om haar een compliment te geven vertelde ik haar
Och zo oud is dat toch niet ik ben zelf ook 27...
(ik was overigens redelijk aangeschoten)
Ikzelf ben 24 jaar oud, maar heb nu 2x een date met haar gehad en dat klikt best erg goed.
Nu is de leeftijd nog 1x ter sprake gekomen, (ze vroeg jij was 27 toch?) waarna ik bevestigend geantwoord heb.
Nu begin ik haar dus echt leuk te vinden, en zij mij ook
We liggen goed op een lijn. (Qua interesses, punt waar we staan in het leven, uitgaan, etc.)
Maar hoe vertel ik haar nu nog dat ik 24 ben ipv 27.... en gaat dat goedkomen denken jullie?
Graag reacties, ervaringen en meningen
Bijvoorbaat dank
ze stemmen er mee in. Ik beloof ze geen gouden bergen..quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Vouwen behandelen alsof het voorwerpen zijn.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:48 schreef Terloops het volgende:
..................
- Café's (ik spreek ze aan óf ik wordt aangesproken)
..................
Inderdaad, die poep wordt gedolven door teven.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:50 schreef Penisbaard het volgende:
Trek je wolvenshirt dan ook eens uit, die dingen zijn vrouwenmagneten.
alsof je in de kroeg wordt beoordeeld door je spelling en/of grammatica muggenzifter...quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:51 schreef Psyduck het volgende:
Geloofwaardig topic.
Met legio spel- en grammaticafouten
En ze genezen ook nog eens een keer aids, dus daar hoeft TS ook al niet bang voor te zijn.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:52 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Inderdaad, die poep wordt gedolven door teven.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:52 schreef ThePianoMan het volgende:
Gelogen over leeftijd, wat nu?
Gaat je makkelijk af hoor![]()
Onzekere hond!![]()
Op internet wel.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:53 schreef Terloops het volgende:
[..]
alsof je in de kroeg wordt beoordeeld door je spelling en/of grammatica muggenzifter...
ow voor het "playen" ben ik niet onzeker, als 't naar de next-level (lees: relatie) gaat ben ik wel onzeker btw.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:52 schreef ThePianoMan het volgende:
Gelogen over leeftijd, wat nu?
Gaat je makkelijk af hoor![]()
Onzekere hond!![]()
Bij een 'literair café' wel!quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:53 schreef Terloops het volgende:
[..]
alsof je in de kroeg wordt beoordeeld door je spelling en/of grammatica muggenzifter...
Nee, daar kijken ze alleen maar naar je G-star kleding en je gouden ketting.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:53 schreef Terloops het volgende:
[..]
Je bent hier niet in de kroeg, lamme tak. Bovendien is gebrekkige taalbeheersing een teken van gebrekkige intelligentie, en wellicht dat je daar wel op afgerekend wordtquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:53 schreef Terloops het volgende:
[..]
Ik ben gewoon vlot gekleed, ben zeker geen pauper. Ben redelijk communicatief vaardig, ben ook echt wel netjes tegen vrouwen (lees: behandel ze met respectievelijk veel respect)quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:55 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee, daar kijken ze alleen maar naar je G-star kleding en je gouden ketting.
quote:
Er is niets mis met mijn intelligentie, dat ik niet tekstueel zo vaardig ben wilt niets zeggen over mijn intelligentie. Sommige mensen hebben nu eenmaal wat meer moeite met hun grammatica/spelling dan andere.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:55 schreef Psyduck het volgende:
[..]
Je bent hier niet in de kroeg, lamme tak. Bovendien is gebrekkige taalbeheersing een teken van gebrekkige intelligentie, en wellicht dat je daar wel op afgerekend wordt
ja en ik heb een kort kittig kapsel... nou goed.quote:
Wat meerquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:58 schreef Terloops het volgende:
[..]
Er is niets mis met mijn intelligentie, dat ik niet tekstueel zo vaardig ben wilt niets zeggen over mijn intelligentie. Sommige mensen hebben nu eenmaal wat meer moeite met hun grammatica/spelling dan andere.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |