quote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:15 schreef maartenvandelft het volgende:
Ik ben al begonnen met indrinken. Rauw rood vlees is al besteld. Ga zo met de deur open kakken in de kamer van Wil en Fret en ga sowieso niet doorspoelen en achteraf de rand nog onderzeiken daarnaast laat me regelmatig door hoot chicks afzuigen terwijl ik ze in het gezicht kots. Dit alles doe ik terwijl de dikke lul band door de speaker knalt en ik Diehard aan het kijken ben.
Echte mannen bestaan toch nog.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:15 schreef maartenvandelft het volgende:
Ik ben al begonnen met indrinken. Rauw rood vlees is al besteld. Ga zo met de deur open kakken in de kamer van Wil en Fret en ga sowieso niet doorspoelen en achteraf de rand nog onderzeiken daarnaast laat me regelmatig door hoot chicks afzuigen terwijl ik ze in het gezicht kots. Dit alles doe ik terwijl de dikke lul band door de speaker knalt en ik Diehard aan het kijken ben.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:15 schreef maartenvandelft het volgende:
Ik zeg altijd meiden en ik ben een seksbeest. Vrouwen klinkt alsof je seks hebt met menopauzale zoutwaternijlpaarden met korte, pittige permanentjes.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:26 schreef skippy22 het volgende:
25-30 Meiden![]()
Mannen die meid zeggen zijn homo of blijven maagd
Met een fleshlight heb je nog geen tieten.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:52 schreef o.us het volgende:
Sowieso vrouwenMet een Fleshlight kom je per maand goedkoper uit.
KILL!quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:28 schreef netflanders het volgende:
[..]
Ik zeg altijd meiden en ik ben een seksbeest. Vrouwen klinkt alsof je seks hebt met menopauzale zoutwaternijlpaarden met korte, pittige permanentjes.
Is dat iets stoers?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:28 schreef netflanders het volgende:
[..]
Ik zeg altijd meiden en ik ben een seksbeest. [...]
Het is wijven of mokkeltjes trekpopquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:28 schreef netflanders het volgende:
[..]
Ik zeg altijd meiden en ik ben een seksbeest. Vrouwen klinkt alsof je seks hebt met menopauzale zoutwaternijlpaarden met korte, pittige permanentjes.
Meid=wijf Meid=mokkel Meid=snol Meid=hoer JE KAN HET ZEG DAT JE HET KANquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:37 schreef netflanders het volgende:
[..]
Dat klinkt gewoon alsof je uit een incestachterstandswijk komt.
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:39 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Meid=wijf Meid=mokkel Meid=snol Meid=hoer JE KAN HET ZEG DAT JE HET KAN
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |