Nee, hoezo?quote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:50 schreef Fascination het volgende:
Damn, jij bent wel de meest geweldige man op aarde.
quote:
Wtf...respectievelijk veel respect?quote:
Ik moest lachenquote:
WTF is "respectievelijk veel respect"quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:57 schreef Terloops het volgende:
[..]
Ik ben gewoon vlot gekleed, ben zeker geen pauper. Ben redelijk communicatief vaardig, ben ook echt wel netjes tegen vrouwen (lees: behandel ze met respectievelijk veel respect)
Hier stopte ik met lezen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:48 schreef Terloops het volgende:
Okey, het is sinds +/- augustus uit met mijn vorige relatie die +/- 5 jaar duurde.
Ik dacht eens lekker te gaan genieten van het vrijgezellen leven en ja dat doe ik.
ik ben 24 jaar, goed uitziend, en heb een vlotte babbel.
Nu is het zo, dat ik het scoren van vrouwen tot een hoger niveau heb getild, ik ben steeds opzoek naar moeilijkere / mooiere prooien die ik met mijn genotsknots kan bedwingen (het liefst tijdens en/of na de 1e date) om ze vervolgens te dumpen om naar de volgende te gaan.
Het is zelfs zo erg dat ik de dames die pretenderen geen sex te hebben op de 1e date, dat ik ze toch verleid sex met mij te hebben
Ik neuk geen lelijkerds, dikkertjes, domme wijven, etc. ik ga voor de mooie/leuke/intelligente dames! En kom ze tegen in:
- Café's (ik spreek ze aan óf ik wordt
quote:
Fijn dat je het zelf even zegt.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:48 schreef Terloops het volgende:
ik ben 24 jaar, goed uitziend, en heb een vlotte babbel.
Dat klinkt niet erg ontspannen.quote:Ik neuk geen lelijkerds, dikkertjes, domme wijven, etc. ik ga voor de mooie/leuke/intelligente dames! En kom ze tegen in:
- Café's (ik spreek ze aan óf ik wordt aangesproken)
- Op het station (ik ga overigens niet met het openbaar vervoer, maar zoek er mijn prooien)
Ik wist het...quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:01 schreef The_Chosen_1 het volgende:
TS hoe voelt dat nou... Een verhaal verzinnen?
Dit meen je zelf toch niet? Respect voor een verzonnen verhaal? Die puber met zijn fantasiebeelden mag lekker gaan buitenspelen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:54 schreef DroogDok het volgende:
Al die haters die zeiken over de spelling van TS, geef die gast kudo's en respect!!
Het enige verschil tussen hem en Murat O (jullie weten wel, die ene van fok) is dat hij wel rezpect heeft voor die bitches.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |