Hier is een van de interessante posts;quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:35 schreef ToT het volgende:
[..]ik bekijk dingen juist ff wat nuchter en ga niet van het meest extreme uit, en dan ben ik blijkbaar één of andere klapjosti?
Tuurlijk, het filmpje en de aangeleverde stukken tekst in dit topic zetten idd aan tot nadenken, maar nogmaals: als de vertaling al niet klopt, wie zegt dat die knallende geluiden WEL goed geïnterpreteerd zijn? Da's alles wat ik hiermee wil zeggen. Ik zeg niet dat het bullshit is of zo, ik zet alleen mijn vraagtekens er bij.
Post trouwens maar weer onder je reguliere account joh.
@ Zith: er wordt dus wel echt "Shoot" gezegd? Alleen dat losse woord, of is het nog ergens in een context te plaatsen? Heeft het woord daar misschien nog meer betekenissen?
Kan idd, maar zouden ze dan niet roepen: "Los een waarschuwingsschot!"?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:37 schreef Zith het volgende:
[..]
Nee, echt shoot als in schieten. Ervoor wordt 'Ga weg daar!' geroepen. Wa ik ervan denk is dat het vliegveld bewaking is die de lokale burgers van het presidentiele vliegtuig willen wegjagen dmv orders en waarschuwingsschoten.
[..]
Ter info; dit filmpje loopt wel als een tierelier op de Poolse blogs en waar ze dus wel precies kunnen verstaan wat er gezegd of was je dat misschien ontgaan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:45 schreef Flammie het volgende:
[..]
Hier is een van de interessante posts;
Verder klinkt het voor mij ook als airport security die mensen willen wegjagen van het vliegtuig (het rampgebied)
Pools =! Russisch,quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:51 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ter info; dit filmpje loopt wel als een tierelier op de Poolse blogs en waar ze dus wel precies kunnen verstaan wat er gezegd of was je dat misschien ontgaan?
veel Polen spreken ook Russisch lampjequote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:56 schreef Zith het volgende:
[..]
Pools =! Russisch,
pools is echt heel anders
van wie wil je het antwoord, Pravda of Polskaweb?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:58 schreef ToT het volgende:
Tja, het was vlak bij het vliegveld, het ging om een vliegtuig met belangrijke mensen aan boord en er kwamen een zooi ramptoeristen op af. Dan moet je idd wel die mensen flink wegjagen.
Maar klopt het echt dat er nooit ambulances zijn opgeroepen?
Mediacurator was er gisteren van overtuigd dat het Joden met guillotines waren die een oud wrak van de sloop hadden gehaald en daar hadden neergelegd, de zogenaamde inzittenden hadden ontvoerd en onthoofd om video's daarvan naar alle regeringen ter wereld te sturen.quote:
Yup, wat ik in deeltje 1 ook al aanhaalde, en sterker nog: bij het originele youtube-filmpje of iets anders wat men als bron aanhaalde stond zelfs dat de filmer ter lekke gepakt was en met camera en al weggestuurd was!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:04 schreef _Led_ het volgende:
Wel goed hoe die kerel met z'n camera op 50 meter afstand blijft de hele tijd terwijl er allemaal assasination-squads rondlopen om mensen af te schieten !
En dan nog wegkomen met de camera ook !
Zeg nou eens eerlijk, had je het gisteren over joden met guillotines ?quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:03 schreef mediacurator het volgende:
gaat niet om JA of Nee het gaat om de toon en de stemmingmakerij waar je even mee moet kappen![]()
iedereen die kan lezen kan voor zichzelf uitmaken wat ik wel of niet heb geschreven en hebben jou hulp daar niet bij nodig toch?
Wat is er stemmingmakerij aan om te vermelden dat jij het gisteren had over joden met guillotines, maar vandaag weer over assasination-squads van de overheid ? Dat is toch gewoon zo ?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:03 schreef mediacurator het volgende:
gaat niet om JA of Nee het gaat om de toon en de stemmingmakerij waar je even mee moet kappen![]()
iedereen die kan lezen kan voor zichzelf uitmaken wat ik wel of niet heb geschreven en hebben jou hulp daar niet bij nodig toch?
Creatief is het zeker.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:22 schreef mediacurator het volgende:
Ik schamen? ik dacht dat het wel een creatieve theorie was van YAHWEH![]()
Volgens YAHWEH zijn de Poolse regering ter dood veroordeelt door de NWO shadow government
Volgens hem zullen de joden heer en meester zijn op aarde gedurende het einde der tijden, hetgeen we nu midden in zitten
De Polen hadden geen zin om voor miljarden aardgas vd Russen af te nemen terwijl ze zelf nog aardgas reserves hebben, plus hadden ze die vaccin (WHO) boeren en IMF geteisem de laan uit gestuurd..
Zo zou de ongehoorzaamheid van de Polen afgestraft worden door de Satanistische Joden (Jesuieten) die nu deel uitmaken vd NWO shadow government. dit zou volgens Noachidische wet ten utvoeren gebracht zijn, dus onthoofding met guillotine.
Wat wil je nog meer horen dan? Een tijd geleden had ik al vernomen via een geheel andere bron dat al die FEMA kampen in de VS ook allemaal voorzien waren van voldoende Guillotines..
wat je wil, de vliegramp zou ten dele in scene zijn gezet, Poolse journalisten die vlak na de ramp aanwezig waren hebben niet de lichamen van bijna 100 inzittenden gezienquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:24 schreef _Led_ het volgende:
Nou ja, als je het zo stelt, vertel nog eens wat over roestplekken en schroothopen !
klopt helemaal, dat is de theorie volgens YAHWEH hetgeen ik interessant genoeg vond om hier te vermeldenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:38 schreef _Led_ het volgende:
Dus als ik het goed begrijp er is een vals vliegtuig neergelegd met wat mensen erbij die vervolgens daar ter plekke doodgeschoten werden, terwijl de joden ergens anders de hele militaire top aan het onthoofden waren met guillotines ?
(Sorry dat ik zo doorvraag maar ik wil misverstanden vermijden)
Ja natuurlijk klinkt het absurd...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:45 schreef Flammie het volgende:
Nou wat aannemelijkDit is echt weer de zoveelste tommythread imo. Van de hak op de tak springen, dan is het dit, dan moet het wel zo zijn en uiteindelijk is er een ontknoping wat niemand voor mogelijkheid kon houden en dat wel de ware moet zijn! (terwijl het zo onnozel is dat het gewoon niet serieus genomen kan worden.- joden met guillotines de w00t?)
Jammer dat wij, mediaconsumenten, ons niet meer zo makkelijk in het ootje laten leggen door online nieuwsgeving
dat is wat ik zie en hoor op het filmpjequote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:56 schreef _Led_ het volgende:
Blaffers ? is er een filmpje waarop pistolen te zien zijn dan ? Of mensen die wild in het rond schieten ?
Rustig nou maarquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:59 schreef mediacurator het volgende:
[..]
dat is wat ik zie en hoor op het filmpje, jij niet, dus daarom heb jij per definitie gelijk en ik niet?
wat is dat nou weer voor onzin?
je laat wel even de dialoog weg in het filmpje, al zij het in het Russischquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:01 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Rustig nou maar
Waar zie jij pistolen dan ?
Ik hoor in het filmpje dat ik gezien heb ergens een "paf", maar of dat een pistool is of een band die knapt in de vlammen kan ik niet zeggen.
Maar als jij zegt dat er een film is waar duidelijk te zien is dat mensen met pistolen in het rond schieten wil ik die ook wel even checken voor ik daar m'n mening over geef !
ik zie iets waar het hele Poolse internet ook over uren op draait, mag toch?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:20 schreef _Led_ het volgende:
Ik laat niks weg, ik vraag puur naar wat jij zegt te zien en te horen.
Jij zegt pistolen te zien, dus ik vraag waar dan.
Als jij ze kunt zien moet ik ze ook kunnen zien zou ik denken.
En de dialoog in het filmpje ?
Lijkt me veel waarschijnlijker dat het - zoals al veel vaker genoemd - medewerkers zijn die pottekijkers op afstand proberen te houden.
Mijn punt is dat het allemaal nogal onduidelijk is, terwijl jij beweert mensen met pistolen te zien zwaaien en schieten enzo.
Jij zegt mensen met pistolen te zien zwaaien, en ik betwijfel dat.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:22 schreef mediacurator het volgende:
[..]
ik zie iets waar het hele Poolse internet ook over uren op draait, mag toch?
je ziet iemand bewegen die tussen het puin ligt maar word er geen actie ondernomen deze persoon te helpenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:24 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Jij zegt mensen met pistolen te zien zwaaien, en ik betwijfel dat.
Ik denk dat je overreact en dat als ik jou nu vraag om me een stuk in dat filmpje te laten zien waar jij pistolen ziet, je opeens nergens een pistool ziet en er dan maar wat omheen zult lullen.
Ik probeer je gewoon even te laten nadenken over het verschil tussen wat jij zegt, en wat er daadwerkelijk te zien is in het filmpje.
Dit zijn geen feitelijkheden maar enkel aannames. Even om aan te duiden dat je echt zwaar subjectief naar de filmpjes aan het kijken bent.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:22 schreef mediacurator het volgende:
[..]
ik zie iets waar het hele Poolse internet ook over uren op draait, mag toch?
ik zie een vreemde soort "reddingsactie" in ieder geval
Je kunt zien dat de maker van het filmpje zowat in zn broek loopt te schijten vd angst maar zich toch verplicht voelt het e.e.a. vast te leggen met die cam
oh gaan we nu persoonlijk worden?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:29 schreef Flammie het volgende:
Ik denk sowieso niet dat jij je daar de hele dag aan zult opvreten want je hebt het natuurlijk te druk met je werk
Precies wat ik zei, je lult er wat omheen en geen pistolenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:27 schreef mediacurator het volgende:
[..]
je ziet iemand bewegen die tussen het puin ligt maar word er geen actie ondernomen deze persoon te helpen
de maker vh filmpje schijt namelijk 7 kleuren vd angst en is op vd zenuwen
dat zie ik wel maar jij daarentegen niet
maar loop ik me daar de gehele dag over op te vreten?
Oke dus de mens zou niet in staat zijn om zich een voorstelling te kunnen maken van hetgeen hij waarneemt?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dit zijn geen feitelijkheden maar enkel aannames. Even om aan te duiden dat je echt zwaar subjectief naar de filmpjes aan het kijken bent.
Misschien Leds linkje volgen naar "making assumptions" van J. Randi
Je snapt het dus inderdaad niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:40 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Oke dus de mens zou niet in staat zijn om zich een voorstelling te kunnen maken van hetgeen hij waarneemt?
soms verschillen mensen gewoon van mening, dat kan toch?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:45 schreef ToT het volgende:
Je zegt dat die filmer doodsangsten uitstaat en toch met gevaar voor eigen leven blijft filmen omdat hij vindt dat hij de morele verplichting heeft dit aan de wereld te tonen.
Ik zie niets anders dan een ramptoerist die weet dat hij daar niks te zoeken heeft bij de reddingswerkers die daar bezig zijn, maar toch zo veel mogelijk wil filmen om stoer te kunnen zeggen: "Kijk eens wat ik gefilmd heb!"
Hij kan elk moment weggestuurd worden door de boze hulpverleners, maar dapper filmt hij door om de eerste beelden van de ramp voor veel geld door te kunnen verkopen aan een televisiemaatschappij, niet wetende dat het hier om een vliegtuig met Poolse regeringsleiders gaat.
Jaren geleden was er een docu op Discovery over hoe de menselijke geest werkt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:45 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je snapt het dus inderdaad niet.
Het gaat er niet om dat jij het je niet kunt voorstellen, het gaat er juist om dat jij je te veel voorstelt.
Jij ziet een filmpje waarin an sich weinig concreets te zien is, en je verzint er zelf hele verhalen bij over hoe je mensen met pistolen ziet zwaaien.
Maar als ik je vraag waar dan kun je dat niet laten zien - je hebt zelf een verhaal in je hoofd gemaakt waar je vervolgens in bent gaan geloven.
Dat is waarom ik zei dat je misschien eens dat filmpje van Randi moet kijken.
Dan zou je snappen wat er bedoeld wordt met "makin assumptions".
Tuurlijk, en dit is BNW en is dus JUIST de plek om meningen over conspiracies te delen!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:51 schreef mediacurator het volgende:
[..]
soms verschillen mensen gewoon van mening, dat kan toch?
als jij het recht hebt om een eigen mening te hebben, zou ik dat recht dan niet hebben?
yepquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Jaren geleden was er een docu op Discovery over hoe de menselijke geest werkt.
Ze hadden in Roswell zogenaamd een wandeltocht georganiseerd voor de bijzondere plaatselijke natuur. Iedere doorgewinterde natuurliefhebber weet immers dat de omgeving van Roswell bekend staat om zijn bijzondere en zeldzame bloemen en planten.
Een aantal mensen hebben zich voor de wandeltocht aangemeld en kregen ter plekke een helmcamera mee, zodat men later kon terugkijken welke bijzondere planten men had gezien, en daar vragen over kon stellen.
Op een gegeven moment stuitte de groep op een soldaat die bij een afzettingslint stond en hen snel p een strenge manier wegjoeg.
Late werden ze geïnterviewd over wat ze nu gezien hadden. Een flink deel van de mensen zwoer dat ze gezien hadden dat die soldaat (of een groep soldaten) een met linten afgezet gebied bewaakte waar allemaal metalen brokstukken lagen, alsof er iets neergestort was of zo.
Er zit een groot verschil tussen "volgens mij werd er geschoten" en "op het filmpje zie je gasten die als een stel mongolen met blaffers in het rond aan het schieten zijn !".quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:51 schreef mediacurator het volgende:
[..]
soms verschillen mensen gewoon van mening, dat kan toch?
als jij het recht hebt om een eigen mening te hebben, zou ik dat recht dan niet hebben?
Als jij bij wijze van een penalty zou nemen tijdens een voetbal wedstrijd WEET jij dan al van te voren met 100% zekerheid of de bal het doel in zal vliegen ja of de nee?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:45 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je snapt het dus inderdaad niet.
Het gaat er niet om dat jij het je niet kunt voorstellen, het gaat er juist om dat jij je te veel voorstelt.
Jij ziet een filmpje waarin an sich weinig concreets te zien is, en je verzint er zelf hele verhalen bij over hoe je mensen met pistolen ziet zwaaien.
Maar als ik je vraag waar dan kun je dat niet laten zien - je hebt zelf een verhaal in je hoofd gemaakt waar je vervolgens in bent gaan geloven.
Dat is waarom ik zei dat je misschien eens dat filmpje van Randi moet kijken.
Dan zou je snappen wat er bedoeld wordt met "making assumptions", en dat we dat allemaal doen.
Het verschil is dat als je je daar bewust van bent, je erop kunt letten en ervoor kunt waken.
Dat is wat ik telkens bij jou doe - ik wijs jou op alle ongefundeerde aannames die jij maakt. En dat vind jij niet leuk, omdat je er helemaal niks tegenin kunt brengen - het is nou eenmaal zo !
Dit slaat werkelijk als een tang op een varkenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:55 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Als jij bij wijze van een penalty zou nemen tijdens een voetbal wedstrijd WEET jij dan al van te voren met 100% zekerheid of de bal het doel in zal vliegen ja of de nee?
Je hoeft niet te antwoorden want het antwoord is NEE
Dus daarom zou je de penalty niet nemen?
Deze vergelijking snap ik eigenlijk niet echt...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:55 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Als jij bij wijze van een penalty zou nemen tijdens een voetbal wedstrijd WEET jij dan al van te voren met 100% zekerheid of de bal het doel in zal vliegen ja of de nee?
Ja _Led_, geef daar maar eens antwoord op! Dat weet je niet he! Nu ben je klemgeluldquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:55 schreef mediacurator het volgende:
ja natuurlijk denk jij dat omdat je geen bal lijkt te begrijpen van 99% van wat ik zegquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:56 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dit slaat werkelijk als een tang op een varken
Wil je het hierbij laten, of wil je proberen uit te leggen hoe dit te maken heeft met het feit dat jij allemaal zaken VERZINT die NERGENS in het filmpje te zien zijn ?
En jouw mening is dus dat jij zaken mag verzinnen die nergens te zien zijn, en die dan mag brengen als feit, en dan ook nog doen alsof dat een zinnig argument is ?quote:Zo zie je maar weer mensen zijn niet allemaal gelijk en hebben een eigen mening
Dat komt omdat je gewoon communicatief niet erg sterk bentquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:58 schreef mediacurator het volgende:
[..]
ja natuurlijk denk jij dat omdat je geen bal lijkt te begrijpen van 99% van wat ik zeg
ik zei;quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
Deze vergelijking snap ik eigenlijk niet echt...
Ik snap niet waarom je dit zegt, omdat het geen bal met het onderwerp te maken heeft en de vergelijking totaal niet op gaat.. NIet dat ik het voorbeeld zelf niet begreep hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:00 schreef mediacurator het volgende:
[..]
ik zei;
Dus daarom zou je de penalty bij voorbaat dan al niet nemen?
Je mag antwoorden want het antwoord is waarschijnlijk JA
Zo zie je maar weer mensen zijn niet allemaal gelijk en hebben een eigen mening
klinkt aannemelijk ja...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:01 schreef _Led_ het volgende:
Ik probeer even Mediacurator's mening samen te vatten :
"Mensen hebben een eigen mening want als je een penalty kunt nemen weet je niet of ie gaat raken maar dat moet je zelf weten dus waren er duidelijk pistolen te zien in het filmpje ook al zie je ze niet."
Lijkt me kraakhelder !
Goed ik zal het je uitleggen..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je dit zegt, omdat het geen bal met het onderwerp te maken heeft en de vergelijking totaal niet op gaat.. NIet dat ik het voorbeeld zelf niet begreep hoor![]()
Op welke minuut kan ik de pistolen btw zien?
Dat heb ik nooit gezegd.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:08 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Goed ik zal het je uitleggen..
_led_ is van mening dat ik geen mening mag hebben omdat ik niet in staat zou zijn iets te kunnen waarnemen
Okee, dan vraag ik het nog een keer heel simpel zodat echt elke klapjostie het moet kunnen begrijpen :quote:iets waarnemen doe je met zintuigen, zintuigen staan in verbintenis met de hersenen die de signalen afkomstig vd zintuigen wel of niet correct kunnen interpreteren
het is dus een vaardigheid, complot theorie is tevens een oefening waarbij de hersenen wel of niet actief zijn
het zijn allemaal vaardigheden die je jezelf kunt aanleren maar niemand kan beweren hier met 100% zekerheid het fijne van te weten 100% van de tijd
Zoals een prof voetballer met een dijk van een salaris wel eens een penalty het podium inschiet in plaats van het doel
Led beweert enkel dat jij zaken verzint die niet in het filmpje te zien zijn, meer niet.quote:_led_ beweert dat wel te kunnen en zelfs anderen daarin de wet te kunnen voorschrijven
Je toont niks aan, we hebben nog geen pistolen gezienquote:ik toon hiermee aan dat hij daarin een hypocriete en huichelachtige houding aanneemt
je komt anders wel over als een school juffrouw die kleutertje voor zich heeftquote:
ik hoor pistolen, ik zie schimmige figuren die qua lichaamstaal en houding een wapen in handen zouden kunnen hebbenquote:Ik zeg alleen dat er in het filmpje geen pistolen te zien zijn terwijl jij beweert dat je mensen met pistolen in het rond ziet schieten.
ok dan vraag ik jou iets wat elke oetlul zou moeten kunnen begrijpen, "als die man die het filmpje had gemaakt zo dicht op de actie had gestaan om duidelijk die blaffer voor _led_ in beeld te brengen denk je nou heus dat hij dat zou hebben overleeft?quote:[..]
Okee, dan vraag ik het nog een keer heel simpel zodat echt elke klapjostie het moet kunnen begrijpen :
jij je zin maar wie zei dat ik iets van plan was aan te tonen?quote:die pistolen die jij zegt te zien in dat filmpje, kun je die even aanwijzen ?
Gewoon, om te laten zien dat je niks verzint maar dat er inderdaad pistolen te zien zijn in het filmpje.
[..]
Led beweert enkel dat jij zaken verzint die niet in het filmpje te zien zijn, meer niet.
[..]
Je toont niks aan, we hebben nog geen pistolen gezien
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:23 schreef Flammie het volgende:
tot is thais voor scheet overigensIk denk zeg het maar even
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:23 schreef Flammie het volgende:
tot is thais voor scheet overigensIk denk zeg het maar even
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:24 schreef mediacurator het volgende:
Al zak je ter plekke door de stront, het laat me echt volledig koud hoor..
Ah tof, een nuance!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:24 schreef mediacurator het volgende:
ik hoor pistolen, ik zie schimmige figuren die qua lichaamstaal en houding een wapen in handen zouden kunnen hebben
De lichaamstaal is moeilijk te zien met dit crappy beeld, en ik denk dat je aan die stemmen ook niet keihard concreet emoties kunt hangen.quote:ik hoor taal gebruik zeer ontoepasselijk voor een vliegramp, ik voel de emotie van de stemmen lichaamstaal bewegingen en proef daaruit gehaast te zijn angst onveiligheid
Zoals je in deel 1 van dit topic hebt kunnen lezen, hebben ze de filmer te pakken gehad, met camera en al. Waarom heeft hij dat overleefd als hij getuige was geweest van zo'n gruwelijke moordpartij?quote:ok dan vraag ik jou iets wat elke oetlul zou moeten kunnen begrijpen, "als die man die het filmpje had gemaakt zo dicht op de actie had gestaan om duidelijk die blaffer in beeld te brengen voor _led_ denk je nou heus dat hij dat zou hebben overleeft?
quote:
Ja, zo voelt het voor mij ook een beetjequote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:24 schreef mediacurator het volgende:
[..]
je komt anders wel over als een school juffrouw die kleutertje voor zich heeft
Ah !quote:ik hoor pistolen, ik zie schimmige figuren die qua lichaamstaal en houding een wapen in handen zouden kunnen hebben
Maar nog steeds geen mannen die met pistolen in het ronschieten te zien, als ik het goed begrijp ?quote:ik hoor taal gebruik zeer ontoepasselijk voor een vliegramp, ik voel de emotie van de stemmen lichaamstaal bewegingen en proef daaruit gehaast te zijn angst onveiligheid
ik kan er niets aan doen dat jij dat niet kunt waarnemen, oke?
Uhm, laten we het nog iets verder doortrekken, als daar assassination-squads bezig waren om iedereen af te schieten, denk je dan dat dit filmpje uberhaupt naar buiten was gekomen ?quote:ok dan vraag ik jou iets wat elke oetlul zou moeten kunnen begrijpen, "als die man die het filmpje had gemaakt zo dicht op de actie had gestaan om duidelijk die blaffer in beeld te brengen voor _led_ denk je nou heus dat hij dat zou hebben overleeft?
quote:jij je zin maar wie zij dat ik iets van plan was aan te tonen? waarom zou mij dat nou een ruk moeten schelen wat jij wel of niet ergens van vindt?
Al zak je ter plekke door de stront, het laat me echt volledig koud hoor..
Je schat jezelf wel wat te hoog in hoor in dat verband, toe nou
dank, ik doe een pogingquote:
dat is subjectief, wat voor jou een crappy beeld is wil dat dan ook zeggen dat het voor mij ook een crappy beeld moet zijn?quote:De lichaamstaal is moeilijk te zien met dit crappy beeld, en ik denk dat je aan die stemmen ook niet keihard concreet emoties kunt hangen.
zoals er tevens berichten de rondte doen dat de maker vh filmpje zijn heldhaftige daad met de dood heeft moeten bekopenquote:[..]
Zoals je in deel 1 van dit topic hebt kunnen lezen, hebben ze de filmer te pakken gehad, met camera en al. Waarom heeft hij dat overleefd als hij getuige was geweest van zo'n gruwelijke moordpartij?
Ah, dus jij ziet gewoon veel meer in dat filmpje dan wij met je haviksogen !quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:32 schreef mediacurator het volgende:
dat is subjectief, wat voor jou een crappy beeld is wil dat dan ook zeggen dat het voor mij ook ee crappy beeld moet zijn?
ToT, ik denk dat ie weer vervelend gaat doen!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:33 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ah, dus jij ziet gewoon veel meer in dat filmpje dan wij met je haviksogen !
Wijs dan eens aan waar jij die pistolen ziet ?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:35 schreef mediacurator het volgende:
ToT, ik denk dat ie weer vervelend gaat doen!
Hoezo ?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:35 schreef mediacurator het volgende:
[..]
ToT, ik denk dat ie weer vervelend gaat doen!
heb ik reeds uitgelegd, zie eerder antwoord aan ToT, niet dat jj daar ets mee kan maargoedquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:37 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Hoezo ?
Elke keer als jij iets bizars beweert en ik vraag je dat te staven vind je dat vervelend.
Zomaar een tip, misschien moet je gewoon eens niet zoveel onzin beweren !
een beetje?quote:
ik doe een oprechte poging om mezelf beter duidelijk te maken en dan noemen we het "terugkrabbelen"quote:Ah !
"Zouden kunnen" !
Kijk, het grote terugkrabbelen begint hier
[..]
heb ik reeds beantwoord en uiteen gezet hoe ik de beelden waarneemquote:Maar nog steeds geen mannen die met pistolen in het ronschieten te zien, als ik het goed begrijp ?
[..]
ik denk dat het die mensen om de inzittenden te doen was en het hen aan tijd ontbrak om het gehele gebied te doorkammenquote:Uhm, laten we het nog iets verder doortrekken, als daar assassination-squads bezig waren om iedereen af te schieten, denk je dan dat dit filmpje uberhaupt naar buiten was gekomen ?
[..]
jouw interpretatie ik zie het andersquote:Zo mooi he, in 1 postzeg je dat ik de docent ben en jij de kleuter krabbel je terug heb je nog steeds geen pistolen laten zien heb je opeens niks meer aan te tonen - terwijl je zo graag wou aantonen dat ik een huichelaar ben
Jongen, heeft niemand jou ooit geleerd je verlies in stijl te nemen ?
het filmpje komt me authentiek over en heb daar uitvoerig uitleg over gegevenquote:Had je 30 posts geleden gewoon gezegd : "Verrek, nu je het zegt, er zijn inderdaad geen pistolen te zien en het filmpje is erg vaag", was er niks aan de hand geweest.
het interesseert me best hetgeen jou kennelijk dwars zitquote:Nu laat je jezelf kennen en zet je jezelf simpelweg gewoon voor lul door wel terug te krabbelen, maar te doen alsof het je zogenaamd opeens niet meer interesseert.
moet jij zeggen, je raast lekker door terwijl je aan mijn penalty uitleg volledig voorbij gaatquote:Grow up, for your own sake
Zeg, je kunt best handig met numerologie omgaan, leukquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:20 schreef Michielos het volgende:
Jongens jongens... laten we dit eens rustig onderzoeken..
dit is mega interessant check:
- Laten we om te beginnen de numerologie eens op los laten, daar waar dit mee verklaard kan worden.
Het filmpje duurt 2:49. 2+4=6 , daarna draaien we dit om (Lion, 1 op 2), 4+2=6, dus hebben we 66. dan hebben we nog een 9. Het volledige aantal digits bestaat uit 3. 9-3=6. Dus hebben we 666. Dit kan wel degelijk als bewijs dienen dat de satanische joden aka de jesuiten hiermee te maken hebben.
quote:- Voor mijn onderzoek googlede ik op "rusland complot 2:49". En hier komen schrikbarende links bij naar voren.
http://www.kapaza.nl/Verz(...)latinum_kaarten.html Een bewijs dat de multi industrie ermee van doen heeft. maar dit is nog niet alles:
http://911-complotdenkers(...)r-achter-de-rug.html hoppa...
Ik zeg het je i.i.g. Hier gebeuren vreemde dingen en Mediacurator is niet bang deze eruit te lichten.. Hiervoor hulde
quote:O, en meestal komen er nog wat plaatjes bij, dus bij deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kudos voor je geweldige post, Michielosquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:20 schreef Michielos het volgende:
Jongens jongens... laten we dit eens rustig onderzoeken..
dit is mega interessant check:
- Laten we om te beginnen de numerologie eens op los laten, daar waar dit mee verklaard kan worden.
Het filmpje duurt 2:49. 2+4=6 , daarna draaien we dit om (Lion, 1 op 2), 4+2=6, dus hebben we 66. dan hebben we nog een 9. Het volledige aantal digits bestaat uit 3. 9-3=6. Dus hebben we 666. Dit kan wel degelijk als bewijs dienen dat de satanische joden aka de jesuiten hiermee te maken hebben.
- Voor mijn onderzoek googlede ik op "rusland complot 2:49". En hier komen schrikbarende links bij naar voren.
http://www.kapaza.nl/Verz(...)latinum_kaarten.html Een bewijs dat de multi industrie ermee van doen heeft. maar dit is nog niet alles:
http://911-complotdenkers(...)r-achter-de-rug.html hoppa...
Ik zeg het je i.i.g. Hier gebeuren vreemde dingen en Mediacurator is niet bang deze eruit te lichten.. Hiervoor hulde
O, en meestal komen er nog wat plaatjes bij, dus bij deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een kijker van het youtube-filmpje heeft idd anoniem dat commentaar dar neergezet, waarop iemand anders weer antwoorde dat hij neergestoken was en vervolgens in het ziekenhuis van de lifesupport afgehaald was.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:32 schreef mediacurator het volgende:
zoals er tevens berichten de rondte doen dat de maker vh filmpje zijn heldhaftige daad met de dood heeft moeten bekopen
![]()
En op zijn gewone account posten helpt ook denk ik.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Een kijker van het youtube-filmpje heeft idd anoniem dat commentaar dar neergezet, waarop iemand anders weer antwoorde dat hij neergestoken was en vervolgens in het ziekenhuis van de lifesupport afgehaald was.
Okee, no offense, maar ik begin serieus te geloven dat je gewoon aan het trollen bent als je serieus met dit soort argumenten gaat komen en die joodse guillotines er bij haalt terwijl ze ook nog eens neergeschoten worden enz. Meen je dit allemaal echt serieus? Begrijp me niet verkeerd: je bent van harte welkom om hier over conspiracies te praten, maar (en dat zeg ik op persoonlijke noot en niet als moderator) : wees wat kritischer in wat je hier allemaal neerzet. Lees je bronnen goed door en beslis wat geloofwaardig klinkt en wat niet. Dingen die je zelf al niet geloofwaardig vind klinken kun je beter niet plaatsen OF het plaatsen met het commentaar erbij dat jij zelf niet achter die uitspraken staat.
True, true!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:55 schreef Flammie het volgende:
[..]
En op zijn gewone account posten helpt ook denk ik.
Kom laten we deze poppenkast even snel opdoeken. Tot (mijn scheetje).. is het wie ik denk dat het isquote:
Geen idee, ik heb geen klooncheck aangevraagd!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:57 schreef Flammie het volgende:
[..]
Kom laten we deze poppenkast even snel opdoeken. Tot (mijn scheetje).. is het wie ik denk dat het is!!!
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:08 schreef Flammie het volgende:
Ik neem alles terug wat ik zei over fakirs die zonder eten en drinken kunnen!!!!! wil jij nu een klooncheck aanvragen dan?
Ik ook. Hij kan het wel, andere niet maar hij wel. Klooncheck ffquote:
Dat heb ik niet gezegd, ik heb een interessante (althans, vind ik) theorie aangehaald van een zekere YAHWEH op youtube, mocht dat niet dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:18 schreef ToT het volgende:
MediaCurator, even voor alle duidelijkheid: de redenen dat mensen hier op hun achterste poten gaan staan zijn ten eerste de conflicterende overtuigingen (Joden met guillotines versus een executie-squad pissige russen) en ten tweede je extreme stelligheid over dingen waar eigenlijk best ruimte voor twijfel bij is.
Niemand zou je aanvallen als je het allemaal wat milder zou formuleren: het filmpje IS inderdaad vrij verdacht en de overige aangedragen bewijsstukken zijn ook erg opvallend.
Ik kan echter geen pistolen zien, de vertalingen die er bij staan kloppen maar voor een heel klein deel en veel claims zijn niet echt ondersteund door de reguliere media. (Verdwenen lijken enzo.)
Als je zou stellen dat je vuil spel VERMOEDT (of er VRIJ ZEKER van bent), komt het heel anders over dan als je roept: "Ze zijn allemaal afgeknald door de russen en daarna door de joden met guillotines onthoofd; je ziet in het filmpje dat die hufters met pistolen rondrennen en hen één voor één afknallen!"
Ik heb er toch ook geen drama van gemaakt? kan best begrijpen dat sommigen dat een vreemde theorie vinden. En mag ik wel zeggen een poging gedaan het e.e.a. verder toe te lichten. Je begint daarom toch niet nerveus te worden over deze topic?quote:Dat is iets wat ik helaas wel vaker in BNW meemaak: menen roepen keihard extreme dingen (die soms achteraf weer duidelijk ontkracht worden), waarbij het extremisme juist er voor zorgt dat mensen het gaan bashen. Als je het een beetje open houdt, zullen mensen ook milder reageren.
a.u.b. verklaar je nader, lijkt wel of je in ene in een slechte bui geschoten bent ofzo!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Een kijker van het youtube-filmpje heeft idd anoniem dat commentaar dar neergezet, waarop iemand anders weer antwoorde dat hij neergestoken was en vervolgens in het ziekenhuis van de lifesupport afgehaald was.
Okee, no offense, maar ik begin serieus te geloven dat je gewoon aan het trollen bent als je serieus met dit soort argumenten gaat komen en die joodse guillotines er bij haalt terwijl ze ook nog eens neergeschoten worden enz. Meen je dit allemaal echt serieus? Begrijp me niet verkeerd: je bent van harte welkom om hier over conspiracies te praten, maar (en dat zeg ik op persoonlijke noot en niet als moderator) : wees wat kritischer in wat je hier allemaal neerzet. Lees je bronnen goed door en beslis wat geloofwaardig klinkt en wat niet. Dingen die je zelf al niet geloofwaardig vind klinken kun je beter niet plaatsen OF het plaatsen met het commentaar erbij dat jij zelf niet achter die uitspraken staat.
hee!! kan het een toontje lager met de stemming makerij of nie? bij voorbaat dank. En by the way, om nou te zeggen dat jou bijdrage aan dit topic bepaald verheffend is, nee toch?? of wel dan? of misschien heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:55 schreef Flammie het volgende:
[..]
Kom laten we deze poppenkast even snel opdoeken. Tot (mijn scheetje).. is het wie ik denk dat het is!!!
[..]
En op zijn gewone account posten helpt ook denk ik.
Het gevolg van een slecht doordachte actquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:54 schreef ToT het volgende:
Ik heb geen slechte bui of zo hoor, maar je posts komen soms op z'n minst ondoordacht over.Je lijkt ook weinig moeite te doen om posts van anderen te begrijpen, zoals bijvoorbeeld dat alleen een relevant deel van een tekst van jou gequote werd om een punt duidelijk te maken. Het relevante deel vond je blijkbaar niet relevant genoeg, en moest de rest er ook bij komen, wat feitelijk niet ter zake deed.
Je reactie over dat ik nerveus zou worden duidt weer een beetje op trollerij.
Overigens vind ik het erg opvallend dat je in je eerste 10 - 20 posts overdreven de newbie speelde, en nu lijk je wel een enorme ouwe rot hier in BNW.
You Sherlock youquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:54 schreef ToT het volgende:
Ik heb geen slechte bui of zo hoor, maar je posts komen soms op z'n minst ondoordacht over.Je lijkt ook weinig moeite te doen om posts van anderen te begrijpen, zoals bijvoorbeeld dat alleen een relevant deel van een tekst van jou gequote werd om een punt duidelijk te maken. Het relevante deel vond je blijkbaar niet relevant genoeg, en moest de rest er ook bij komen, wat feitelijk niet ter zake deed.
Overigens vind ik het erg opvallend dat je in je eerste 10 - 20 posts overdreven de newbie speelde, en nu lijk je wel een enorme ouwe rot hier in BNW.
oke ik zal je raad ter harte nemen voor zover mogelijk oke?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:54 schreef ToT het volgende:
Blijkbaar was ik dus erg vervelendquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:52 schreef ToT het volgende:
Kloonchecks zijn geen speelgoed. We doen het alleen als iemand echt vervelend is, of dat we het vermoeden hebben dat het de kloon van een gebande is.
wie wilde je kloonchecken dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Blijkbaar was ik dus erg vervelend, want ik ging wel al vrij snel door de klooncheck
.
Maar ik heb mijn leven inmiddels gebeterd!
Ikke niemand hoorquote:
Boeit mij ook niet speciaal, wat was dat heftige gedoe zo plotseling trouwens? Lijkt wel een achtbaan soms hier, gaat het een stukje rustig dan stort je in ene met een noodvaart naar beneden!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:12 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ikke niemand hoor. Maar ikzelf ben door de klooncheck gehaald.
Mij persoonlijk boeit dat hele klonengedoe niet zo.
Ik zal het nu maar verklappen, want ik heb de boel hier nu lang genoeg ontsierd:quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:06 schreef ToT het volgende:
Wil je nu zeggen wie je in werkelijkheid bent? (Van welke user dit dus een kloon is).
En M&M is slechte rap muziek! mits van die leuke gekleurde snoepjesquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik zal het nu maar verklappen, want ik heb de boel hier nu lang genoeg ontsierd:
* JoepiePoepie is mediacurator
[ afbeelding ]
En MSN is propaganda!
[ afbeelding ]
hey vliegende zeehond over wie heb je het nu eigenlijk met je kloonscannertje?quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:39 schreef Michielos het volgende:
Of Hearz, Of Mediaconsument..
De anderen zijn niet zo vaag, misschien Regal ofzo??
Het zou een reden zijn om de kloonscanner te mogen gebruiken toch
Even terugkomend op de levendige discussie over het z.g.n. "Enhanced" filmpje gisteren met _led_quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:42 schreef _Led_ het volgende:
Afijn, we zijn er dus uit, jij zult voortaan je best doen om geen dingen erbij te verzinnen en dan zal ik je daar niet meer op hoeven wijzen.
Mooi, klaar
Een soort Geert Wilders?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:57 schreef ToT het volgende:
In Engeland zijn ze ook lekker verdacht bezig:
Van de Frontpage:
Een vliegtuigje met aan boord een Britse verkiezingskandidaat is donderdag op een klein vliegveld nabij Brackley, in het district South Northamptonshire, neergestort. Dat heeft de politie gezegd. De piloot en de passagier, Nigel Farage van de Independence Party (UKIP), raakten lichtgewond, maar moesten wel voor behandeling naar het ziekenhuis.
Het vliegtuigje was gehuurd voor een verkiezingsstunt en moest met een vaandel, waarop de slogan 'Vote for your country - Vote UKIP' ('Stem voor uw land - Stem UKIP') stond, over een kiesdistrict ten noordwesten van Londen vliegen. In dit kiesdistrict staat Farage kandidaat voor een zetel in het Britse Lagerhuis. Farage neemt het op tegen de Conservatief John Bercow, de voorzitter van het Lagerhuis.
De UKIP is tegen het Britse lidmaatschap van de Europese Unie en wil de immigratie naar Groot-Brittannië inperken.
Afijn, dus een website geeft aan dat er mensen op internet veel naar een onduidelijk filmpje kijken, en zegt erbij dat er veel onzin op internet staat.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:09 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Even terugkomend op de levendige discussie over het z.g.n. "Enhanced" filmpje gisteren met _led_
Ik heb hieronder nog een link geplaatst om dit specifieke punt nog even in een iets bredere context te plaatsen zoals beschreven in deze Zwitserse en redelijk mainstream nieuws georiënteerde web publicatie over vrije marktwerking en economie genaamd The Daily Bell.
Dus nog even alles op een rij, ik werd dus zowat de gehele dag voor een halve gek uitgemaakt door _led_ omdat ik het filmpje een shockeffect vond hebben en authentiek vond gezien de geweerschoten en dialoog.
Oke, en dan nu hoe er inmiddels zelfs in de main stream media over gedacht wordt want volgens dit bericht wordt gewoon toegegeven dat door de "enhanced " versie vh filmpje zou het internet nu over uren maken omdat het zo veel hits krijgt op YouTube.
Dus ze herhalen een uitspraak van iemand op YouTube - het is dus niet hun eigen mening dat het 'stunning' zou zijn.quote:Het artikel begint met een statement van YouTube zelf;
This digitally enhanced video does a good job at showing the activity on the ground minutes after the crash of the Polish presidential plane in Russia. Audio translated by a collaborative Facebook effort of Russian, Polish and English native speakers. The revelations are stunning. – YouTube
Stunning: bn. verbazingwekkend; wonderbaarlijk
bron: thedailybell.com
Free-Market Analysis: This is a powerful video – Click here to view. Is it a hoax? If it is proves to be true – and not fake or mistranslated – it will go down in the annals of history (unless it goes down the memory hole) as one of the most significant and memorable video documentaries ever created. Yes, if true, it would be worthy of an Oscar and other mainstream media awards, though it likely will not receive a single one.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:50 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Afijn, dus een website geeft aan dat er mensen op internet veel naar een onduidelijk filmpje kijken, en zegt erbij dat er veel onzin op internet staat.
Wat is je punt precies ?
[..]
Dus ze herhalen een uitspraak van iemand op YouTube - het is dus niet hun eigen mening dat het 'stunning' zou zijn.
Hun eigen insteek van het verhaal blijkt meer uit hun opmerking : " But regardless, true or not (or at least until it is provably false), this short YouTube clip amply illustrates the emotional punch this intimate yet wide-ranging informational technology is capable of delivering.".
Wel een beetje kritisch lezen hoor
ja ik ben momenteel vooral geobsedeerd met het idee dat alle kleine kuikentjes geel zijn van kleur, raar he?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:56 schreef _Led_ het volgende:
Hoezo, heb je alweer een andere theorie gevonden om opeens fanatiek aan te hangen ?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:59 schreef mediacurator het volgende:
[..]
ja ik ben momenteel vooral geobsedeerd met het idee dat alle kleine kuikentjes geel zijn van kleur, raar he?
Zeker een relevant nieuws item in dit verband gezien Nigel Farage een hard core debunker van de Europese Unie is en voor goede reden.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:57 schreef ToT het volgende:
In Engeland zijn ze ook lekker verdacht bezig:
Van de Frontpage:
Een vliegtuigje met aan boord een Britse verkiezingskandidaat is donderdag op een klein vliegveld nabij Brackley, in het district South Northamptonshire, neergestort. Dat heeft de politie gezegd. De piloot en de passagier, Nigel Farage van de Independence Party (UKIP), raakten lichtgewond, maar moesten wel voor behandeling naar het ziekenhuis.
Het vliegtuigje was gehuurd voor een verkiezingsstunt en moest met een vaandel, waarop de slogan 'Vote for your country - Vote UKIP' ('Stem voor uw land - Stem UKIP') stond, over een kiesdistrict ten noordwesten van Londen vliegen. In dit kiesdistrict staat Farage kandidaat voor een zetel in het Britse Lagerhuis. Farage neemt het op tegen de Conservatief John Bercow, de voorzitter van het Lagerhuis.
De UKIP is tegen het Britse lidmaatschap van de Europese Unie en wil de immigratie naar Groot-Brittannië inperken.
ja duidelijk een illuminatie kuikentje, geel wel te verstaan!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:34 schreef _Led_ het volgende:
Lijkt me erg verdacht, zeker aangezien ik die meneer Bloom daar in de uitzending duidelijk een illuminati-ketting om zie hebben en met pistolen zie zwaaien.
Sowieso mee eens, maar ik denk niet dat je er keiharde conclusies aan kunt binden. Wel kun je er zeer verontrustende ideeën over hebben en die mogen hier absoluut wel besproken worden, maar het blijven ideeën en geen feiten tot ze echt bewezen zijn.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:32 schreef Bastard het volgende:
Ik blijf het een verontrustend filmpje vinden als ik het nog eens bekijk..
oke, maar hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:21 schreef ToT het volgende:
Nou de vertalingen van wat hij meent te horen kloppen sowieso al niet!
Ja weet ik maar is dat dan niet gewoon hun mening vs de ander? wie zegt dat ze gelijk hebben?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Lees anders ff beide topics ff door; diverse mensen hebben dat al gezegd.
Het was toch nagevraagd aan wat russische native speakers. Ik denk dat die het wel beter weten dan jij of niet danquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:30 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ja weet ik maar is dat dan niet gewoon hun mening vs de ander? wie zegt dat ze gelijk hebben?
Dus de ondertiteling van 1 Pool die volgens mij zelf al aangaf dat-ie niet al te best in Russisch is, staat gelijk aan de NEUTRALE vertaling van mensen die WÉL goed Russisch kunnen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:30 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ja weet ik maar is dat dan niet gewoon hun mening vs de ander? wie zegt dat ze gelijk hebben?
Precies... anders gaat ie zelf even naar buiten en vraagt ie het zelf aan russische native speakers in de buurt.. man hoe lastig kan het zijn om zelf een beetje op onderzoek te gaanquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus de ondertiteling van 1 Pool die volgens mij zelf al aangaf dat-ie niet al te best in Russisch is, staat gelijk aan de NEUTRALE vertaling van mensen die WÉL goed Russisch kunnen.
Vertrouw me: hier in BNW zitten er echt geen NWO'ers die je willen voorliegen, dus kun je er wel van uit gaan dat die vertalingen van de mensen hier echt wel kloppen.
Dat ding werkt echt voor de ruk niet... het sucked zelfs met enkel losse woordenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:58 schreef ToT het volgende:
Of Google Translate!Moet je alleen wel de tekst goed kunnen verstaan en het goed kunnen overtypen.
linkje aubquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:32 schreef Flammie het volgende:
[..]
Het was toch nagevraagd aan wat russische native speakers. Ik denk dat die het wel beter weten dan jij of niet danOf spreek je nu ineens ook vloeiend russisch?
Waarom moeten we nu meteen de illuminati erbij halen? we willen toch alleen maar weten of de vertaling klopt?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:42 schreef Flammie het volgende:
[..]
Precies... anders gaat ie zelf even naar buiten en vraagt ie het zelf aan russische native speakers in de buurt.. man hoe lastig kan het zijn om zelf een beetje op onderzoek te gaanDe hele tijd achter je pc zitten zal iig niet helpen en als andere wat zeggen gelooft ie het toch niet. Ga dan zelf naar russen toe en vraag t ze en ondervind het dan voor jezelf ofzo
![]()
Oh wacht.... alle russen werken voor de illuminati EINZ
Ik krijg een beetje de indruk van "Alles wat op alternatieve websites staat en in youtube filmpjes te zien is klopt, en alles wat mensen in real life zeggen is een leugen."quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:22 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Waarom moeten we nu meteen de illuminati erbij halen? we willen toch alleen maar weten of de vertaling klopt?
Waarom zou het filmpje zoveel hits krijgen in Polen waar heel veel mensen nog Russisch spreken wegens geschiedenis met USSR?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje de indruk van "Alles wat op alternatieve websites staat en in youtube filmpjes te zien is klopt, en alles wat mensen in real life zeggen is een leugen."
De posts die ik maak in het eerste topic. Mn vriendin is in rusland opgegroeid en heeft er op de universiteit gezeten, dank dat ze het taaltje wel goed spreekt.quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 00:21 schreef Zith het volgende:
[..]
De posts die ik maak in het eerste topic. Mn vriendin is in rusland opgegroeid en heeft er op de universiteit gezeten, dank dat ze het taaltje wel goed spreekt.
Met thais gaat dat ding ook over zn nek inderdaadquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:00 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dat ding werkt echt voor de ruk niet... het sucked zelfs met enkel losse woorden
Je kunt dan nog beter gewoon russisch schrift leren en 2000 russische woorden.. dan bespaar je je nog tijd ook
0:13 Calm down!quote:Op zondag 9 mei 2010 00:21 schreef Zith het volgende:
[..]
De posts die ik maak in het eerste topic. Mn vriendin is in rusland opgegroeid en heeft er op de universiteit gezeten, dank dat ze het taaltje wel goed spreekt.
In het vorige topic is al uitgelegd wat er allemaal echt gezegd wordt.quote:Op zondag 9 mei 2010 09:39 schreef mediacurator het volgende:
[..]
0:13 Calm down!
0:18 Look him in the eyes.
0:22 Calm down!
0:29 Oh my God!
0:30 All of them!
0:31 Kill them!
0:38 (Airport siren sounds)
0:45 Surround him! Go around! He‘s running away!
0:47 Give me a gun.
0:49 Come here, bastard!
0:50 Kill him!
0:51 Do not kill us.
0:51 Do not kill us.
0:55 My God, my God, what is that?
0:55 Shoot.
0:56 (Gun reloading noise)
0:57 (Shot #1)
1:01 You’ll never get away with it!
1:07 (Shot #2)
1:09 (Laughter)
1:13 Change of plans – come back!
1:14 Everyone come back – faster!
1:14 (Shot #3)
1:17 (Shot #4)
1:20 Let’s get out of here.
Zou deze vertaling in zijn geheel niet kloppen of ten dele niet?
Ik zit echt te turen naar het filmpje, maar ik zie eigenlijk alleen wat bewegend rook?quote:Op zondag 9 mei 2010 10:21 schreef mediacurator het volgende:
Op dit filmpje is te zien dat iemand de ramp heetf overleeft
Plane crash in Smolensk - this man is alive!
Het bestand is te downloaden hierrrr (meer duidelijk, 58 MB)
Ik zie wel iemand bewegen. De cameraman ziet zelf ook iets en daarom stopt hij ook even met naar links of rechts bewegen zodat hij daarop de camera kan focusseren, het wordt enhanced het beeld en verhelderd met een cirkel en daarna nog vertraagd het filmpje.quote:Op zondag 9 mei 2010 11:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit echt te turen naar het filmpje, maar ik zie eigenlijk alleen wat bewegend rook?Okee ik heb pas 1 bak koffie naar binnen gewerkt en ben nog niet helemaal goed wakker, maar hoe moet ik er een persoon in zien?
Okee, op die site staat:quote:Op zondag 9 mei 2010 11:07 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ik zie wel iemand bewegen. De cameraman zelf ook iets en daarom stopt hij ook even met naar links of rechts bewegen zodat hij daarop de camera kan focusseren, het word enhanced het beeld en verhelderd met een cirkel en daarna nog vertraagd het filmpje.
En ToT over je vraag een tijdje geleden toen ik zei dat de maker van het filmpje was vermoord? een bevestiging via de MSM (Bucharest Herald) hierrrr
Hier is nog een vertaling, sommige vertalingen zouden niet helemaal kloppen; er zou ook Pools gesproken worden in het filmpje niet alleen Russisch?
PL 00:28 wielki Jezu (Jesus Christ) , PL 00:29 idziesz (go) 5 minutes ago , RU 00:30 ubija ciebie (I will kill you) , RU 00:31 uwijajcie sia (hury up) , PL 00:32 święty Józefie, jak tak można (Jesus Christ, how can they do this?) , RU 00:43 nikagda uchoda (you won't escape) , RU 00:47 dawaj tuda paskuda (come here here is a yuck) ,
PL 00:12 uspokój się (calm downd) , PL 00:17 patrz mu w oczy (look into his eyes), PL 00:21 uspokój się (calm down), RU 00:22 zjob (tits up) - about a men, PL 00:23 o boże (oh God!) , PL 00:25 już po (it's after), PL 00:27 zostaniesz tu i zginiesz? (will you stay here and die?) , PL 00:28 ta pani tu jeszcze żyje (this women here is still alive) ,
Klopt; één triangeljosti op Youtube heeft dat idd onder het filmpje getypt.quote:The man who took the footage of the aftermath of the Polish plane crash which killed the president of Poland has been rumoured to be stabbed to death, nationalturk.com writes.
quote:The video footage which some experts say is a fake showed men in the distance walking around the crash site where several gunshots were heard.
Geen verdwenen lijken, geen kogelgaten.quote:Some are however saying that the gunshot like noises could have easily been after explosions or police firing into the air to warn people off from the crash site.The fact that no official report confirming any gunshot wounds were found on the bodies of the victims also prove that there were no aftermath slaying’s which so many have come to believe after seeing the amateur footage.
Waarom spreken de Poolse Militaire onderzoekers dan van "authentieke beelden" hierrrrrquote:Op zondag 9 mei 2010 11:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee, op die site staat:
[..]
Klopt; één triangeljosti op Youtube heeft dat idd onder het filmpje getypt.
Verder op diezelfde pagina:
[..]
[..]
Geen verdwenen lijken, geen kogelgaten.
Ja ik vind het rottig om het te moeten zeggen, maar die site die je aanhaalt is duidelijk een anti-NWO site. Kun je verifiëren waar zij hun uitspraken weer op baseren?quote:Op zondag 9 mei 2010 11:34 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Waarom spreken de Poolse Militaire onderzoekers dan van "authentieke beelden" hierrrrr
Lijkt wel of verschillende bronnen elkaar tegen speken..
Het origineel is in Pools wil je die zien?quote:Op zondag 9 mei 2010 11:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik vind het rottig om het te moeten zeggen, maar die site die je aanhaalt is duidelijk een anti-NWO site. Kun je verifiëren waar zij hun uitspraken weer op baseren?
Het is echt weer een gevalletje van de mainstream media die zegen dat de experts "X" zeggen, en de anti-mainstream media mensen die beweren dat experts juist "Y" zeggen, wat op zich natuurlijk logisch is, want als je anti mainstream media bent, kun je het uiteraard nooit met ze eens zijn. Ik vraag me alleen af of ze daadwerkelijk wel voldoende onderzoek doen om zulke uitspraken op hun sites te plaatsen.
Okee, en volgens die vorige site die je aanhaalde zeiden SOMMIGE experts dat de beelden fake waren, dus onder de experts is er inderdaad twijfel, maar dat die gozer neergestoken zou worden is echt niet meer dan een roddel.
graagquote:Op zondag 9 mei 2010 11:53 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Het origineel is in Pools wil je die zien?
Ik heb op die site gezien dat de bron se.pl is. Ik ken geen pools, maar het zal idd vast wel kloppen dat dat bericht authentiek is. Ik weet niet of se.pl mainstream media is of niet, maar aangezien SOMMIGE wetenschappers zeggen dat het fake is, zullen er vast ook een aantal zijn die zeggen dat het WEL echt is.quote:Op zondag 9 mei 2010 11:53 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Het origineel is in Pools wil je die zien?
Waar staat preceis dat het geen fake is dan?quote:Op zondag 9 mei 2010 11:58 schreef mediacurator het volgende:
Link naar MSM nieuws bericht over onderzoek uitgevoerd door afd van Pools Militaire diensten heeft uitgewezen dat het amateur filmpje autenthiek zou zijn en geen fake (In het Pools) hierrrrr
Wat begrijp je niet aan de woorden authentieke beelden? ToT vroeg mij om de Poolse link die heb ik gegevenquote:Op zondag 9 mei 2010 11:59 schreef Flammie het volgende:
[..]
Waar staat preceis dat het geen fake is dan?
quote:A video of the plane crash which killed the president of Poland apparently shows survivors being shot.
The video, which is being circulated on the internet, has fuelled conspiracy theories about the accident.
It purports to show film of armed Russian-speaking men killing passengers minutes after the crash which killed Lech Kaczynski and dozens of members of the Polish government and military elite.
The grainy, blurred footage - on which sounds like that of gun shots are heard - has been dismissed as a 'malicious hoax' by a Russian aviation expert.
Vast staat is wel dat er bepaalde politieke belangen hierin meespelen en dat er veel belang bij is om deze ''hoax'', of ''echte gebeurtenis'' verder op te drijven/manipuleren/aan het licht te brengen/bagatelliseren; de waarheid zal nooit bovenkomen.quote:Op zondag 9 mei 2010 11:34 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Waarom spreken de Poolse Militaire onderzoekers dan van "authentieke beelden" hierrrrr
Lijkt wel of verschillende bronnen elkaar tegen speken..
Ja, staat dat vast? Wauw, hebben we hier te maken met iemand die deze kwestie echt aan het onderzoeken is?! En mag je deze informatie nu al prijsgeven dan voordat het onderzoek is afgerond?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:50 schreef GrotePierFR het volgende:
Vast staat is wel dat er bepaalde politieke belangen hierin meespelen en dat er veel belang bij is om deze ''hoax'', of ''echte gebeurtenis'' verder op te drijven/manipuleren/aan het licht te brengen/bagatelliseren; de waarheid zal nooit bovenkomen.
Lees mijn post anders nog eens beter.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:55 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja, staat dat vast? Wauw, hebben we hier te maken met iemand die deze kwestie echt aan het onderzoeken is?! En mag je deze informatie nu al prijsgeven dan voordat het onderzoek is afgerond?
Ja, ik heb het gelezen. Jij schrijft dat bepaalde dingen 'vaststaan'.quote:
De processen die hiermee in verband staan kun je wel aardig vaststellen ja aan de hand van logisch redeneren op basis van het verleden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja, ik heb het gelezen. Jij schrijft dat bepaalde dingen 'vaststaan'.
Ik vind het bijzonder dat jij dat zo zeker weet. Dus dan kan het niet anders dat jij deze kwestie officieel aan het onderzoeken bent. Logisch toch
!
Nee, het is een vooroordeel van jouw kant dat jij roept dat bepaalde dingen 'vaststaan' in deze kwestie, terwijl jij deze kwestie niet eens aan het onderzoeken bent.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:12 schreef GrotePierFR het volgende:
De processen die hiermee in verband staan kun je wel aardig vaststellen ja aan de hand van logisch redeneren op basis van het verleden.
Dat je meteen vanuit een vooroordeel moet reageren is jouw probleem
polskaweb.euquote:The shots on the amateur video of the Tupolev crash site are genuine, according to Polish newspaper „Nasz Dziennik“ citing Polish secret service sources.
Polish secret service agents were among the first at the crash site, allegedly rushing there to protect the body of President Lech Kaczynski.
However, it has emerged that Polish prosecutors have no idea where the satellite phone of Kaczynski is, according to Polskaweb, even though Kaczynski would highly likely have had the phone close to him at his time of death.
Polish agents created a cordon around the body of Kaczynski and fired warning shots to keep Russians away, suggest Polish media.
This account does not match fit with the images and dialogue in the amateur video film, which clearly suggest four survivors of the crash being shot, sparking fears that Polish investigators are involved in a cover up of the murder of the Polish elite for the profit of banks and energy companies.
This account does not match fit with the images and dialogue in the amateur video film, which clearly suggest four survivors of the crash being shot, sparking fears that Polish investigators are involved in a cover up of the murder of the Polish elite for the profit of banks and energy companies.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:08 schreef Lavenderr het volgende:
'Polish agents created a cordon around the body of Kaczynski and fired warning shots to keep Russians away, suggest Polish media'.
Dat kan toch? Om nieuwsgierigen op afstand te houden?
suggest inderdaad.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:31 schreef mediacurator het volgende:
[..]
This account does not match fit with the images and dialogue in the amateur video film, which clearly suggest four survivors of the crash being shot, sparking fears that Polish investigators are involved in a cover up of the murder of the Polish elite for the profit of banks and energy companies.
quote:'Russische geheime dienst kan Navo-codes kraken na vliegtuigcrash'
De Russische geheime dienst kan mogelijk veel communicatie van Navo-lidstaten van de afgelopen jaren ontcijferen. Bij de crash van een Pools vliegtuig kwamen geheime codes in handen van de Russen, melden Amerikaanse media.
Met de codes kunnen gecodeerde boodschappen van Navo-landen van de afgelopen maanden of jaren worden ontcijferd, meldt The Washington Times. Die berichten worden via satellieten verstuurd. Bij de crash op 10 april boven Russisch grondgebied kwamen bijna honderd mensen om het leven, waaronder veel Poolse hoogwaardigheidsbekleders. Onder hen was de Poolse president Lech Kaczynski.
De berichten zouden mogelijk gaan over verdedingsstrategieën en namen van agenten. De Poolse overheid heeft nog geen onderzoek ingesteld naar de crash, maar The Washington Times lijkt niet uit te sluiten dat het niet om een ongeluk gaat. Het vliegtuig was onderweg naar de herdenking van de massamoord op 21.000 Poolse officieren door Sovjet-agenten. Na de crash heeft de Navo nieuwe codes uitgestuurd om berichten te versleutelen.
Er staan geen dingen vast, maar wél processen die in gang worden gezet bij elke gebeurtenis van dit soort. Als je beter leest kom je hier achter.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:17 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee, het is een vooroordeel van jouw kant dat jij roept dat bepaalde dingen 'vaststaan' in deze kwestie, terwijl jij deze kwestie niet eens aan het onderzoeken bent.
En dat kan ook nog eens komen door foute vertalingenquote:
Foute vertalingen en verschillende interpretatiesquote:Op zondag 16 mei 2010 12:40 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En dat kan ook nog eens komen door foute vertalingen
quote:Unknown voices in cockpit before Polish plane crash
Updated Wed May 19, 2010 11:39pm AEST
Air crash investigators still do not know what caused the Mr Kaczynski's plane to crash into woods outside the city of Smolensk on April 10. (Reuters: Sergei Karpukhin)
Related Story: Mourners farewell Polish president Russian officials investigating the plane crash which killed the Polish president Lech Kaczynski and more than 90 others say three non-crew members were in the cockpit before the plane went down.
Russian air crash investigators still do not know what caused Mr Kaczynski's plane to crash into woods outside the city of Smolensk on April 10.
They say they are sure it was not caused by mechanical failure or by a problem with equipment at the airport.
The investigators are instead focusing on the plane's cockpit voice recorder.
They say three voices that were recorded inside the cockpit shortly before the crash did not belong to crew members.
They have not yet identified who the voices belonged to or what they said.
Russian investigators have confirmed the plane was twice ordered to divert to another airport because of the dense fog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |