* JoepiePoepie gaat altijd alle begrafenissen van overledenen van vliegtuigrampen af en heeft daar inderdaad nog nooit open kisten gezienquote:Op maandag 3 mei 2010 17:41 schreef mediacurator het volgende:
heb je wel eens open kisten gezien bij een begrafenis van overledenen van een vliegtuigramp? ik althans niet
Hoe weet je dan dat ze dood zijn?quote:Op maandag 3 mei 2010 17:41 schreef mediacurator het volgende:
[..]
heb je wel eens open kisten gezien bij een begrafenis van overledenen van een vliegtuigramp? ik althans niet
Je hebt toch ook TV en kranten waarop dat te zien is?quote:Op maandag 3 mei 2010 17:44 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
* JoepiePoepie gaat altijd alle begrafenissen van overledenen van vliegtuigrampen af en heeft daar inderdaad nog nooit open kisten gezien.
Het klinkt dus allemaal erg aannemelijk mediacurator!
Waarom zouden ze op televisie open kisten laten zienquote:Op maandag 3 mei 2010 17:46 schreef mediacurator het volgende:
Je hebt toch ook TV waarop dat te zien is?
Ik zeg volgens YAHWEH de maker vh filmpje is het aannemelijk, en volgens de schrijver vh artikel zijn de omstandigheden van de vliegtuigramp zoals dusver naar buiten gebracht niet consistentquote:Op maandag 3 mei 2010 17:29 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik denk het laatste, dat is zeer aannemelijk.
Sterker nog, dat was het eerste waar ik aan dacht toen ik over de crash hoorde : "OMG, ik hoop maar dat ze niet snel andere wrakstukken neergelegd hebben om het een of ander te verdoezelen !".
Pas 15 minuten later kwam het idee van Joden met guillotines in me op en zag ik hoe aannemelijk het allemaal was.
(Ik ben niet zo snel)
Al het forensisch bewijs zou in handen zijn vd Russen en naar Moskou getransporteerd..quote:
Maar je hele topic is erop gebaseerd dat ze onthoofd zijn en nu zeg je dat het maar een aanname is dat ze uberhaupt dood zijn?quote:Op maandag 3 mei 2010 18:02 schreef mediacurator het volgende:
Al het forensisch bewijs zou in handen zijn vd Russen en naar Moskou getransporteerd..
We moeten het dus van de Russen aannemen dat de mensen zijn omgekomen.
Wat heeft dat te maken met het feit dat er in Rusland een vliegtuig neerstortte met daarin de Poolse president, een hoop van z'n regering waardoor men zei dat de Poolse regering onthoofd was wat nu is uitgewerkt tot "De joden hebben de polen onthoofd!!!1!1!11!1!"?quote:Op maandag 3 mei 2010 18:31 schreef Flammie het volgende:
Ik denk sowieso dat de mens kritischer wordt tegenover diverse media.
kijk volgende bron maar eens:
http://www.trouw.nl/krant(...)ordt_kritischer.html
Polen het enige land dat de H1N1 vaccins geweigerd heeft en de IMF lening, De niet populariteit vd president valt wel mee gezien de kiezers zich nu anoniem lijken te scharen achter zijn opvolger die de zelfde politieke koers voor ogen heeft..quote:Op maandag 3 mei 2010 18:28 schreef Mr.44 het volgende:
dus de nwo vermoord een lastig persoon die al ver in populariteit was afgenomen en nog maar een maand of acht, negen van zijn termijn over had?
Goeie foto.quote:
Omdat hij dat zo maar even denkt zonder echte onderbouwing?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:13 schreef ToT het volgende:
Heyyyy, lichamen verdwenen? Waarom hebben we dat hier in het nieuws niet gehoord dan?
DAT is WEL opvallend!
Eens met die dingen, maar als een aantal mensen spontaan verdwenen zouden zijn, is dat wel opvallend.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Omdat hij dat zo maar even denkt zonder echte onderbouwing?
In het filmpje zie je ook geen lichamen liggen, is dat vreemd?
Dat je andere personen op de achtergrond ziet, is dat vreemd (maker van de video loopt er toch ook rond?)?
Ik snap ook niet dat die 4 knallen ook perse van vuurwapens moet zijn geweest. Zo kunnen we toch ook ons eigen geboorte in twijfel trekken?
Lol @ die ondertitelingen die voor geen meter kloppen, en ja mn vriendin kan russischquote:Op maandag 3 mei 2010 20:37 schreef mediacurator het volgende:
ONGELOOFLIJK!! DEZE VERSIE LAAT HET VEEL BETER ZIEN, WAT N RUK WERELD DIT! SCHANDALIG!
Digital Enhancement Of Amateur Plane Crash Site Footage (w / English Subtitles) In Smolensk
WTF!!!
Precies, die ondertiteling is al eerder besproken.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:45 schreef Zith het volgende:
[..]
Lol @ die ondertitelingen die voor geen meter kloppen, en ja mn vriendin kan russisch
Oh, dus die ondertitelingen kloppen niet. Heb ook die stoomfluit goed gehoord, in het begin dacht ik, ja, dat is een stoomfluit maar later dacht ik: het klinkt ook een beetje als een alarm.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:45 schreef Zith het volgende:
[..]
Lol @ die ondertitelingen die voor geen meter kloppen, en ja mn vriendin kan russisch
jaaa hoor wat zij die dan met het geweer? zo, en nu een Bavaria?quote:Op maandag 3 mei 2010 23:45 schreef Zith het volgende:
[..]
Dus jij kan met deze wazige pixels duidelijk een geweer zien?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:59 schreef mediacurator het volgende:
[..]
jaaa hoor wat zij die dan met het geweer? zo, en nu een Bavaria?
even wat anders; zo te zien even een topic de neck omgedraait Tot? die over de Noachidisch wetten vd NWO?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus jij kan met deze wazige pixels duidelijk een geweer zien?
Is gemerged met deze!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:06 schreef mediacurator het volgende:
[..]
even wat anders; zo te zien even een topic de neck omgedraait Tot? die over de Noachidisch wetten vd NWO?
er is zelfs geen slotje van terug te vinden
oke, geen paniek dusquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Is gemerged met deze!1 onderwerp, 1 topic!
Kan ik niets over zeggen, maar ik kan wel wat zeggen over wat er geroepen wordt..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:59 schreef mediacurator het volgende:
[..]
jaaa hoor wat zij die dan met het geweer? zo, en nu een Bavaria?
wat is volgens jou de correcte vertaling dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:13 schreef Zith het volgende:
[..]
Kan ik niets over zeggen, maar ik kan wel wat zeggen over wat er geroepen wordt..
als een blinde iets hoort zou het dan ook niet bestaan? je hoort toch duidelijk schoten?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus jij kan met deze wazige pixels duidelijk een geweer zien?
Pools vliegtuig met regeringsleiders door Russen neergehaaldquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:15 schreef mediacurator het volgende:
[..]
wat is volgens jou de correcte vertaling dan?
Gompie, is dat nou digital enhanchement? Eeuwig dank voor deze uitleg!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:17 schreef mediacurator het volgende:
[..]
als een blinde iets hoort zou het dan ook niet bestaan? je hoort toch duidelijk schoten?
in dit verbeterde filmpje zie je mensen rondlopen die in on versterkte versie niet zichbaar waren
dat heet digital enhancement in het engels, je weet toch?![]()
Nou ja, de vertalingen zijn overdreven. Er wordt wel daadwerkelijk 'Shoot' geroepen (alleen dan weer niet 'kill them all!')quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Gompie, is dat nou digital enhanchement? Eeuwig dank voor deze uitleg!![]()
Maar goed, JIJ zegt dat het geweerschoten zijn, maar zijn er geen andere verklaringen voor?
Sterker nog: het filmpje IS al bewerkt door allerlei shit te omcirkelen, dus misschien zijn die schoten ook wel toegevoegd, samen met de (blijkbaar overduidelijk) foute vertalingen?
Ja natuurlijk kun je alles ontkennen... het had net zo goed vuurwerk kunnen zijn in plaats van geweerschoten..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Gompie, is dat nou digital enhanchement? Eeuwig dank voor deze uitleg!![]()
Maar goed, JIJ zegt dat het geweerschoten zijn, maar zijn er geen andere verklaringen voor?
Sterker nog: het filmpje IS al bewerkt door allerlei shit te omcirkelen, dus misschien zijn die schoten ook wel toegevoegd, samen met de (blijkbaar overduidelijk) foute vertalingen? Dat filmpje van Bush en het satanisch ritueel in de klas leek ook zo plausibel, maar bleek dus ook gefaked te zijn. Misschien wilde de filmer gewoon paniek zaaien of interessant doen.
Maar stel dat de filmer wel oprecht bezig was en dat die knallen daar echt te horen waren: er is een vliegtuig gecrashed en er staat het één en ander in de fik. Soms als er dingen in de fik staan, willen ze nog wel eens uit elkaar knallen, en dat wil ook wel eens een geluid produceren.
voor jou geef ik het antwoord nog een keer, het is volstrekt mogelijk dat het filmpje een fake isquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:00 schreef Michielos het volgende:
Maar wat is je antwoord op TOT? Hij maakt een valide punt..
Dat was de vraag helemaal nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:02 schreef mediacurator het volgende:
[..]
voor jou geef ik het antwoord nog een keer, het is volstrekt mogelijk dat het filmpje een fake is
ja maar... ja maar ... wacht even.... ja maar..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:02 schreef mediacurator het volgende:
[..]
voor jou geef ik het antwoord nog een keer, het is volstrekt mogelijk dat het filmpje een fake is
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:58 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ja natuurlijk kun je alles ontkennen... het had net zo goed vuurwerk kunnen zijn in plaats van geweerschoten..
het had net zo goed een filmset geweest kunnen zijn en niet het neergestorte vliegtuig..
het hadden net zo goed allemaal acteurs geweest kunnen zijn in het filmpje
als je het zo wil spelen prima hoor![]()
nu tevreden ToT? je hebt me geheel overdondert met die overtuigende redevoering!!! krijg je ook nog een compliment..
leuker kan ik het niet maken wel gemakkelijker
HAAHHA!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:35 schreef ToT het volgende:
[..]ik bekijk dingen juist ff wat nuchter en ga niet van het meest extreme uit, en dan ben ik blijkbaar één of andere klapjosti?
Tuurlijk, het filmpje en de aangeleverde stukken tekst in dit topic zetten idd aan tot nadenken, maar nogmaals: als de vertaling al niet klopt, wie zegt dat die knallende geluiden WEL goed geïnterpreteerd zijn? Da's alles wat ik hiermee wil zeggen. Ik zeg niet dat het bullshit is of zo, ik zet alleen mijn vraagtekens er bij.
Post trouwens maar weer onder je reguliere account joh.
@ Zith: er wordt dus wel echt "Shoot" gezegd? Alleen dat losse woord, of is het nog ergens in een context te plaatsen? Heeft het woord daar misschien nog meer betekenissen?
Nee, echt shoot als in schieten. Ervoor wordt 'Ga weg daar!' geroepen. Wa ik ervan denk is dat het vliegveld bewaking is die de lokale burgers van het presidentiele vliegtuig willen wegjagen dmv orders en waarschuwingsschoten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:35 schreef ToT het volgende:
[..]
@ Zith: er wordt dus wel echt "Shoot" gezegd? Alleen dat losse woord, of is het nog ergens in een context te plaatsen? Heeft het woord daar misschien nog meer betekenissen?
quote:0:31: Go away .... Where?
0:46: He is going!
0:52: Come on! Here!
0:54: Run there! (as an order)
0:56: Shoot!
1:12: Everybody go Back!
"you can't deny a negative", zegt men wel eens in de meer ontwikkelde engelstalige landenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja maar... ja maar ... wacht even.... ja maar..
laat maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |