abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80993699
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 00:59 schreef mediacurator het volgende:

[..]

jaaa hoor wat zij die dan met het geweer? zo, en nu een Bavaria?
Dus jij kan met deze wazige pixels duidelijk een geweer zien?
pi_80993809
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 01:01 schreef ToT het volgende:

[..]

even wat anders; zo te zien even een topic de neck omgedraait Tot? die over de Noachidisch wetten vd NWO?

er is zelfs geen slotje van terug te vinden!!!
pi_80993845
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 01:06 schreef mediacurator het volgende:

[..]

even wat anders; zo te zien even een topic de neck omgedraait Tot? die over de Noachidisch wetten vd NWO?

er is zelfs geen slotje van terug te vinden
Is gemerged met deze! 1 onderwerp, 1 topic!
pi_80993907
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 01:08 schreef ToT het volgende:

[..]

Is gemerged met deze! 1 onderwerp, 1 topic!
oke, geen paniek dus
  † In Memoriam † dinsdag 4 mei 2010 @ 09:13:54 #280
230491 Zith
pls tip
pi_80996879
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 00:59 schreef mediacurator het volgende:

[..]

jaaa hoor wat zij die dan met het geweer? zo, en nu een Bavaria?
Kan ik niets over zeggen, maar ik kan wel wat zeggen over wat er geroepen wordt..
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_80996916
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 09:13 schreef Zith het volgende:

[..]

Kan ik niets over zeggen, maar ik kan wel wat zeggen over wat er geroepen wordt..
wat is volgens jou de correcte vertaling dan?
pi_80996948
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 01:01 schreef ToT het volgende:

[..]

als een blinde iets hoort zou het dan ook niet bestaan? je hoort toch duidelijk schoten?

in dit verbeterde filmpje zie je mensen rondlopen die in on versterkte versie niet zichbaar waren

dat heet digital enhancement in het engels, je weet toch?

[ Bericht 10% gewijzigd door mediacurator op 04-05-2010 09:22:54 ]
  † In Memoriam † dinsdag 4 mei 2010 @ 09:20:48 #283
230491 Zith
pls tip
pi_80997035
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 09:15 schreef mediacurator het volgende:

[..]

wat is volgens jou de correcte vertaling dan?
Pools vliegtuig met regeringsleiders door Russen neergehaald
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 4 mei 2010 @ 09:46:34 #284
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_80997602
Niks leukers dan een zwaar gecompressed filmpje pakken, wat willekeurige zaken omcircelen, wat foute ondertitelingen toevoegen en zien hoe de conspiracy-wereld over elkaar heen buitelt van verontwaardiging dat ze weer iets nieuws hebben gevonden om over te roepen "DAT DIT KAN OP DEZE WERELD !!!!"
zzz
  dinsdag 4 mei 2010 @ 11:19:52 #285
297565 Mummiepak
PLUS 1 GELUIDSTECHNICUS
pi_81000417
Desalniettemin zit hier wel een luchtje aan.
pi_81000461
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 09:17 schreef mediacurator het volgende:

[..]

als een blinde iets hoort zou het dan ook niet bestaan? je hoort toch duidelijk schoten?

in dit verbeterde filmpje zie je mensen rondlopen die in on versterkte versie niet zichbaar waren

dat heet digital enhancement in het engels, je weet toch?
Gompie, is dat nou digital enhanchement? Eeuwig dank voor deze uitleg!

Maar goed, JIJ zegt dat het geweerschoten zijn, maar zijn er geen andere verklaringen voor?
Sterker nog: het filmpje IS al bewerkt door allerlei shit te omcirkelen, dus misschien zijn die schoten ook wel toegevoegd, samen met de (blijkbaar overduidelijk) foute vertalingen? Dat filmpje van Bush en het satanisch ritueel in de klas leek ook zo plausibel, maar bleek dus ook gefaked te zijn. Misschien wilde de filmer gewoon paniek zaaien of interessant doen.

Maar stel dat de filmer wel oprecht bezig was en dat die knallen daar echt te horen waren: er is een vliegtuig gecrashed en er staat het één en ander in de fik. Soms als er dingen in de fik staan, willen ze nog wel eens uit elkaar knallen, en dat wil ook wel eens een geluid produceren.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 11:22:18 #287
297565 Mummiepak
PLUS 1 GELUIDSTECHNICUS
pi_81000493
Maar de filmer is wel dood he?
  dinsdag 4 mei 2010 @ 11:44:31 #288
31101 _Led_
pi_81001362
Schoten ?

Ik hoor geluiden.
Of het schoten zijn, of banden die ontploffen in een vuur, of iets anders - geen idee.

Fantastisch hoe mensen aan de hand van zo'n onduidelijk filmpje al weer een compleet film-scenario klaar hebben liggen waarvan ze zeker weten dat dat precies is wat er gebeurt daar.
zzz
  † In Memoriam † dinsdag 4 mei 2010 @ 11:51:40 #289
230491 Zith
pls tip
pi_81001653
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 11:21 schreef ToT het volgende:

[..]

Maar goed, JIJ zegt dat het geweerschoten zijn, maar zijn er geen andere verklaringen voor?
Sterker nog: het filmpje IS al bewerkt door allerlei shit te omcirkelen, dus misschien zijn die schoten ook wel toegevoegd, samen met de (blijkbaar overduidelijk) foute vertalingen?
Nou ja, de vertalingen zijn overdreven. Er wordt wel daadwerkelijk 'Shoot' geroepen (alleen dan weer niet 'kill them all!')
pi_81001950
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 11:21 schreef ToT het volgende:

[..]

Sterker nog: het filmpje IS al bewerkt door allerlei shit te omcirkelen, dus misschien zijn die schoten ook wel toegevoegd, samen met de (blijkbaar overduidelijk) foute vertalingen? Dat filmpje van Bush en het satanisch ritueel in de klas leek ook zo plausibel, maar bleek dus ook gefaked te zijn. Misschien wilde de filmer gewoon paniek zaaien of interessant doen.

Maar stel dat de filmer wel oprecht bezig was en dat die knallen daar echt te horen waren: er is een vliegtuig gecrashed en er staat het één en ander in de fik. Soms als er dingen in de fik staan, willen ze nog wel eens uit elkaar knallen, en dat wil ook wel eens een geluid produceren.
Ja natuurlijk kun je alles ontkennen... het had net zo goed vuurwerk kunnen zijn in plaats van geweerschoten..

het had net zo goed een filmset geweest kunnen zijn en niet het neergestorte vliegtuig..

het hadden net zo goed allemaal acteurs geweest kunnen zijn in het filmpje

als je het zo wil spelen prima hoor

nu tevreden ToT? je hebt me geheel overdondert met die overtuigende redevoering!!! krijg je ook nog een compliment..

leuker kan ik het niet maken wel gemakkelijker
  dinsdag 4 mei 2010 @ 12:00:45 #291
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_81002019
Maar wat is je antwoord op TOT? Hij maakt een valide punt.. Waarom zijn het per se geweerschoten?
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_81002056
Wij mediaconsumenten laten niet meer met ons sollen!
pi_81002061
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 12:00 schreef Michielos het volgende:
Maar wat is je antwoord op TOT? Hij maakt een valide punt..
voor jou geef ik het antwoord nog een keer, het is volstrekt mogelijk dat het filmpje een fake is
  dinsdag 4 mei 2010 @ 12:07:48 #294
31101 _Led_
pi_81002251
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 12:02 schreef mediacurator het volgende:

[..]

voor jou geef ik het antwoord nog een keer, het is volstrekt mogelijk dat het filmpje een fake is
Dat was de vraag helemaal niet
zzz
pi_81002911
even voor de goede orde, ik geloof niet dat het normaal is voor de gehele regering van een land plus militaire leiding om ergens in een afgelegen stukje Rusland zo maar neer te storten in een verouderd Tupolevje da's numero uno

Als er vervolgens een filmpje naar buiten komt vlak na de ramp waarin te zien en horen valt dat er wel op een heel eigenzinnige en bijzonder manier gereageerd word op die plek des onheils....

dan is er wel ietsje te weinig tijd om een vervalsing te maken van hetgeen is waargenomen en digitaal vastgelegd, schiet mij maar lek hoor

dan vindt ik dat ze er met de verongelukte Turkish Airlines vliegtuig in NL nog niet zo lang geleden een stuk menselijker en begrijpelijker mee om gingen, vooral gezien vanuit een medisch verantwoord perspectief

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 04-05-2010 12:40:58 ]
  dinsdag 4 mei 2010 @ 12:33:32 #296
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_81003110
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 12:02 schreef mediacurator het volgende:

[..]

ja maar... ja maar ... wacht even.... ja maar..

laat maar
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_81003175
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 11:58 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Ja natuurlijk kun je alles ontkennen... het had net zo goed vuurwerk kunnen zijn in plaats van geweerschoten..

het had net zo goed een filmset geweest kunnen zijn en niet het neergestorte vliegtuig..

het hadden net zo goed allemaal acteurs geweest kunnen zijn in het filmpje

als je het zo wil spelen prima hoor

nu tevreden ToT? je hebt me geheel overdondert met die overtuigende redevoering!!! krijg je ook nog een compliment..

leuker kan ik het niet maken wel gemakkelijker
ik bekijk dingen juist ff wat nuchter en ga niet van het meest extreme uit, en dan ben ik blijkbaar één of andere klapjosti?
Tuurlijk, het filmpje en de aangeleverde stukken tekst in dit topic zetten idd aan tot nadenken, maar nogmaals: als de vertaling al niet klopt, wie zegt dat die knallende geluiden WEL goed geïnterpreteerd zijn? Da's alles wat ik hiermee wil zeggen. Ik zeg niet dat het bullshit is of zo, ik zet alleen mijn vraagtekens er bij.
Post trouwens maar weer onder je reguliere account joh.

@ Zith: er wordt dus wel echt "Shoot" gezegd? Alleen dat losse woord, of is het nog ergens in een context te plaatsen? Heeft het woord daar misschien nog meer betekenissen?
pi_81003229
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 12:35 schreef ToT het volgende:

[..]

ik bekijk dingen juist ff wat nuchter en ga niet van het meest extreme uit, en dan ben ik blijkbaar één of andere klapjosti?
Tuurlijk, het filmpje en de aangeleverde stukken tekst in dit topic zetten idd aan tot nadenken, maar nogmaals: als de vertaling al niet klopt, wie zegt dat die knallende geluiden WEL goed geïnterpreteerd zijn? Da's alles wat ik hiermee wil zeggen. Ik zeg niet dat het bullshit is of zo, ik zet alleen mijn vraagtekens er bij.
Post trouwens maar weer onder je reguliere account joh.

@ Zith: er wordt dus wel echt "Shoot" gezegd? Alleen dat losse woord, of is het nog ergens in een context te plaatsen? Heeft het woord daar misschien nog meer betekenissen?
HAAHHA!
  † In Memoriam † dinsdag 4 mei 2010 @ 12:37:52 #299
230491 Zith
pls tip
pi_81003257
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 12:35 schreef ToT het volgende:

[..]
Nee, echt shoot als in schieten. Ervoor wordt 'Ga weg daar!' geroepen. Wa ik ervan denk is dat het vliegveld bewaking is die de lokale burgers van het presidentiele vliegtuig willen wegjagen dmv orders en waarschuwingsschoten.
quote:
0:31: Go away .... Where?
0:46: He is going!
0:52: Come on! Here!
0:54: Run there! (as an order)
0:56: Shoot!
1:12: Everybody go Back!
pi_81003294
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 12:33 schreef Michielos het volgende:

[..]

ja maar... ja maar ... wacht even.... ja maar..

laat maar
"you can't deny a negative", zegt men wel eens in de meer ontwikkelde engelstalige landen

bron: iamawareness.com

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')