abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 mei 2010 @ 19:43:14 #101
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_81020429
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:09 schreef ToT het volgende:

[..]

_________!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ook. Hij kan het wel, andere niet maar hij wel. Klooncheck ff
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_81020904
Kloonchecks zijn geen speelgoed. We doen het alleen als iemand echt vervelend is, of dat we het vermoeden hebben dat het de kloon van een gebande is.
pi_81023882
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 17:18 schreef ToT het volgende:
MediaCurator, even voor alle duidelijkheid: de redenen dat mensen hier op hun achterste poten gaan staan zijn ten eerste de conflicterende overtuigingen (Joden met guillotines versus een executie-squad pissige russen) en ten tweede je extreme stelligheid over dingen waar eigenlijk best ruimte voor twijfel bij is.
Niemand zou je aanvallen als je het allemaal wat milder zou formuleren: het filmpje IS inderdaad vrij verdacht en de overige aangedragen bewijsstukken zijn ook erg opvallend.
Ik kan echter geen pistolen zien, de vertalingen die er bij staan kloppen maar voor een heel klein deel en veel claims zijn niet echt ondersteund door de reguliere media. (Verdwenen lijken enzo.)

Als je zou stellen dat je vuil spel VERMOEDT (of er VRIJ ZEKER van bent), komt het heel anders over dan als je roept: "Ze zijn allemaal afgeknald door de russen en daarna door de joden met guillotines onthoofd; je ziet in het filmpje dat die hufters met pistolen rondrennen en hen één voor één afknallen!"
Dat heb ik niet gezegd, ik heb een interessante (althans, vind ik) theorie aangehaald van een zekere YAHWEH op youtube, mocht dat niet dan?
quote:
Dat is iets wat ik helaas wel vaker in BNW meemaak: menen roepen keihard extreme dingen (die soms achteraf weer duidelijk ontkracht worden), waarbij het extremisme juist er voor zorgt dat mensen het gaan bashen. Als je het een beetje open houdt, zullen mensen ook milder reageren.
Ik heb er toch ook geen drama van gemaakt? kan best begrijpen dat sommigen dat een vreemde theorie vinden. En mag ik wel zeggen een poging gedaan het e.e.a. verder toe te lichten. Je begint daarom toch niet nerveus te worden over deze topic?
pi_81024318
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 18:53 schreef ToT het volgende:

[..]

Een kijker van het youtube-filmpje heeft idd anoniem dat commentaar dar neergezet, waarop iemand anders weer antwoorde dat hij neergestoken was en vervolgens in het ziekenhuis van de lifesupport afgehaald was.

Okee, no offense, maar ik begin serieus te geloven dat je gewoon aan het trollen bent als je serieus met dit soort argumenten gaat komen en die joodse guillotines er bij haalt terwijl ze ook nog eens neergeschoten worden enz. Meen je dit allemaal echt serieus? Begrijp me niet verkeerd: je bent van harte welkom om hier over conspiracies te praten, maar (en dat zeg ik op persoonlijke noot en niet als moderator) : wees wat kritischer in wat je hier allemaal neerzet. Lees je bronnen goed door en beslis wat geloofwaardig klinkt en wat niet. Dingen die je zelf al niet geloofwaardig vind klinken kun je beter niet plaatsen OF het plaatsen met het commentaar erbij dat jij zelf niet achter die uitspraken staat.
a.u.b. verklaar je nader, lijkt wel of je in ene in een slechte bui geschoten bent ofzo!
pi_81024426
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 18:55 schreef Flammie het volgende:

[..]
Kom laten we deze poppenkast even snel opdoeken. Tot (mijn scheetje).. is het wie ik denk dat het is !!!
[..]
En op zijn gewone account posten helpt ook denk ik.
hee!! kan het een toontje lager met de stemming makerij of nie? bij voorbaat dank. En by the way, om nou te zeggen dat jou bijdrage aan dit topic bepaald verheffend is, nee toch?? of wel dan? of misschien heb ik iets gemist?

[ Bericht 1% gewijzigd door mediacurator op 04-05-2010 20:53:40 ]
pi_81025045
Ik heb geen slechte bui of zo hoor, maar je posts komen soms op z'n minst ondoordacht over. Je lijkt ook weinig moeite te doen om posts van anderen te begrijpen, zoals bijvoorbeeld dat alleen een relevant deel van een tekst van jou gequote werd om een punt duidelijk te maken. Het relevante deel vond je blijkbaar niet relevant genoeg, en moest de rest er ook bij komen, wat feitelijk niet ter zake deed.

Je reactie over dat ik nerveus zou worden duidt weer een beetje op trollerij.

Overigens vind ik het erg opvallend dat je in je eerste 10 - 20 posts overdreven de newbie speelde, en nu lijk je wel een enorme ouwe rot hier in BNW.
pi_81026266
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 20:54 schreef ToT het volgende:
Ik heb geen slechte bui of zo hoor, maar je posts komen soms op z'n minst ondoordacht over. Je lijkt ook weinig moeite te doen om posts van anderen te begrijpen, zoals bijvoorbeeld dat alleen een relevant deel van een tekst van jou gequote werd om een punt duidelijk te maken. Het relevante deel vond je blijkbaar niet relevant genoeg, en moest de rest er ook bij komen, wat feitelijk niet ter zake deed.

Overigens vind ik het erg opvallend dat je in je eerste 10 - 20 posts overdreven de newbie speelde, en nu lijk je wel een enorme ouwe rot hier in BNW.
Het gevolg van een slecht doordachte act
  Moderator dinsdag 4 mei 2010 @ 21:21:38 #108
249559 crew  Lavenderr
pi_81026712
quote:

You Sherlock you
pi_81026860
quote:

oke ik zal je raad ter harte nemen voor zover mogelijk oke?

maar mag ik ook wat commentaar aan jou leveren? begrijp me niet verkeerd want is niet trollerig bedoeld maar mijn oprechte mening

ik vind dat je jezelf wel heel erg laat beïnvloeden door een aantal types hier die er om wat voor rede dan ook moeite mee hebben dat ik een eigen mening heb.

Of je zou haast denken dat je lijdt aan bi-polar syndroom, de manier waarop je van de ene stemming, hopla! naar de ander flitst

Het ene moment krijg ik complimentjes van je en het andere moment stort je een emmer bagger over mij uit

Op die manier laat je jezelf emotioneel gezien wel heel erg beïnvloed worden, ga je vervolgens in de moderator versnelling en streef het ideaal van evenwichtigheid en objectiviteit volstrekt voorbij vind ik

Dat is mijn idee erover hoop alleen dat je me het niet kwalijk neemt, was als opbouwende kritiek bedoelt althans

En nog iets wat je niet is opgevallen, die Flammie loopt al een hele tijd te trollen en te jennen maar zeg je helemaal niets over..

Maar mij maak je het verwijt dat ik vraag aan jou waarom jij in eens zo reageert en dat mijn posts soms ondoordacht over zouden komen???

Wat is er toch met jou aan de hand in ene?

[ Bericht 1% gewijzigd door mediacurator op 04-05-2010 22:07:42 ]
pi_81027686
http://nos.nl/artikel/149(...)-vliegtuig-dood.html

Hier is nog een nieuwsgeving van NOS. Staat ook filmpje bij
  dinsdag 4 mei 2010 @ 22:01:49 #111
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_81028948
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:52 schreef ToT het volgende:
Kloonchecks zijn geen speelgoed. We doen het alleen als iemand echt vervelend is, of dat we het vermoeden hebben dat het de kloon van een gebande is.
Blijkbaar was ik dus erg vervelend , want ik ging wel al vrij snel door de klooncheck .

Maar ik heb mijn leven inmiddels gebeterd !
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_81029180
Ga je nog in op mijn vraag ToT?
pi_81029230
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 22:01 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Blijkbaar was ik dus erg vervelend , want ik ging wel al vrij snel door de klooncheck .

Maar ik heb mijn leven inmiddels gebeterd !
wie wilde je kloonchecken dan?
  dinsdag 4 mei 2010 @ 22:12:10 #114
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_81029516
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 22:06 schreef mediacurator het volgende:
wie wilde je kloonchecken dan?
Ikke niemand hoor . Maar ikzelf ben door de klooncheck gehaald.

Mij persoonlijk boeit dat hele klonengedoe niet zo .
pi_81029971
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 22:12 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ikke niemand hoor . Maar ikzelf ben door de klooncheck gehaald.

Mij persoonlijk boeit dat hele klonengedoe niet zo .
Boeit mij ook niet speciaal, wat was dat heftige gedoe zo plotseling trouwens? Lijkt wel een achtbaan soms hier, gaat het een stukje rustig dan stort je in ene met een noodvaart naar beneden!
pi_81032333
Ik was ff bij buren aan het ouwehoeren en whiskey drinken; ook ik zit niet 24 uur per dag op Fok.

Anyway, ik geef idd complimenten als bepaalde dingen goed gaan, maar soms ga je echt ZO extreem de mist in met een aantal posts, en als je dan een paar wazige posts achter elkaar post, zeg ik er idd wel wat van.

Wil je nu zeggen wie je in werkelijkheid bent? (Van welke user dit dus een kloon is).
pi_81035886
- Niet te persoonlijk worden s.v.p. -

[ Bericht 5% gewijzigd door ToT op 05-05-2010 16:20:45 ]
  woensdag 5 mei 2010 @ 15:39:50 #118
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_81051531
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 23:06 schreef ToT het volgende:
Wil je nu zeggen wie je in werkelijkheid bent? (Van welke user dit dus een kloon is).
Ik zal het nu maar verklappen, want ik heb de boel hier nu lang genoeg ontsierd:

* JoepiePoepie is mediacurator

En MSN is propaganda !

pi_81052810
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 15:39 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ik zal het nu maar verklappen, want ik heb de boel hier nu lang genoeg ontsierd:

* JoepiePoepie is mediacurator

[ afbeelding ]

En MSN is propaganda !

[ afbeelding ]
En M&M is slechte rap muziek! mits van die leuke gekleurde snoepjes

[ Bericht 2% gewijzigd door mediacurator op 05-05-2010 16:46:44 ]
  woensdag 5 mei 2010 @ 16:39:18 #120
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_81053099
Of Hearz, Of Mediaconsument..
De anderen zijn niet zo vaag, misschien Regal ofzo??
Het zou een reden zijn om de kloonscanner te mogen gebruiken toch
pi_81053412
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 16:39 schreef Michielos het volgende:
Of Hearz, Of Mediaconsument..
De anderen zijn niet zo vaag, misschien Regal ofzo??
Het zou een reden zijn om de kloonscanner te mogen gebruiken toch
hey vliegende zeehond over wie heb je het nu eigenlijk met je kloonscannertje?

[ Bericht 1% gewijzigd door mediacurator op 05-05-2010 17:22:21 ]
pi_81054089
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 17:42 schreef _Led_ het volgende:
Afijn, we zijn er dus uit, jij zult voortaan je best doen om geen dingen erbij te verzinnen en dan zal ik je daar niet meer op hoeven wijzen.

Mooi, klaar
Even terugkomend op de levendige discussie over het z.g.n. "Enhanced" filmpje gisteren met _led_

Ik heb hieronder nog een link geplaatst om dit specifieke punt nog even in een iets bredere context te plaatsen zoals beschreven in deze Zwitserse en redelijk mainstream nieuws georiënteerde web publicatie over vrije marktwerking en economie genaamd The Daily Bell.

Dus nog even alles op een rij, ik werd dus zowat de gehele dag voor een halve gek uitgemaakt door _led_ omdat ik het filmpje een shockeffect vond hebben en authentiek vond gezien de geweerschoten en dialoog.

Oke, en dan nu hoe er inmiddels zelfs in de main stream media over gedacht wordt want volgens dit bericht wordt gewoon toegegeven dat door de "enhanced " versie vh filmpje zou het internet nu over uren maken omdat het zo veel hits krijgt op YouTube.

Het artikel begint met een statement van YouTube zelf;

This digitally enhanced video does a good job at showing the activity on the ground minutes after the crash of the Polish presidential plane in Russia. Audio translated by a collaborative Facebook effort of Russian, Polish and English native speakers. The revelations are stunning. – YouTube

Stunning: bn. verbazingwekkend; wonderbaarlijk

bron: thedailybell.com

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 05-05-2010 18:18:27 ]
pi_81107104
In Engeland zijn ze ook lekker verdacht bezig:

Van de Frontpage:

Een vliegtuigje met aan boord een Britse verkiezingskandidaat is donderdag op een klein vliegveld nabij Brackley, in het district South Northamptonshire, neergestort. Dat heeft de politie gezegd. De piloot en de passagier, Nigel Farage van de Independence Party (UKIP), raakten lichtgewond, maar moesten wel voor behandeling naar het ziekenhuis.

Het vliegtuigje was gehuurd voor een verkiezingsstunt en moest met een vaandel, waarop de slogan 'Vote for your country - Vote UKIP' ('Stem voor uw land - Stem UKIP') stond, over een kiesdistrict ten noordwesten van Londen vliegen. In dit kiesdistrict staat Farage kandidaat voor een zetel in het Britse Lagerhuis. Farage neemt het op tegen de Conservatief John Bercow, de voorzitter van het Lagerhuis.

De UKIP is tegen het Britse lidmaatschap van de Europese Unie en wil de immigratie naar Groot-Brittannië inperken.
  Moderator donderdag 6 mei 2010 @ 22:29:22 #125
249559 crew  Lavenderr
pi_81108891
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:57 schreef ToT het volgende:

Van de Frontpage:

Een vliegtuigje met aan boord een Britse verkiezingskandidaat is donderdag op een klein vliegveld nabij Brackley, in het district South Northamptonshire, neergestort. Dat heeft de politie gezegd. De piloot en de passagier, Nigel Farage van de Independence Party (UKIP), raakten lichtgewond, maar moesten wel voor behandeling naar het ziekenhuis.

Het vliegtuigje was gehuurd voor een verkiezingsstunt en moest met een vaandel, waarop de slogan 'Vote for your country - Vote UKIP' ('Stem voor uw land - Stem UKIP') stond, over een kiesdistrict ten noordwesten van Londen vliegen. In dit kiesdistrict staat Farage kandidaat voor een zetel in het Britse Lagerhuis. Farage neemt het op tegen de Conservatief John Bercow, de voorzitter van het Lagerhuis.

De UKIP is tegen het Britse lidmaatschap van de Europese Unie en wil de immigratie naar Groot-Brittannië inperken.
Een soort Geert Wilders?
pi_81109336
Yupyup, en die is dus gecrashed....wel opvallend!
  vrijdag 7 mei 2010 @ 09:50:07 #127
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_81121062
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 17:09 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Even terugkomend op de levendige discussie over het z.g.n. "Enhanced" filmpje gisteren met _led_

Ik heb hieronder nog een link geplaatst om dit specifieke punt nog even in een iets bredere context te plaatsen zoals beschreven in deze Zwitserse en redelijk mainstream nieuws georiënteerde web publicatie over vrije marktwerking en economie genaamd The Daily Bell.

Dus nog even alles op een rij, ik werd dus zowat de gehele dag voor een halve gek uitgemaakt door _led_ omdat ik het filmpje een shockeffect vond hebben en authentiek vond gezien de geweerschoten en dialoog.

Oke, en dan nu hoe er inmiddels zelfs in de main stream media over gedacht wordt want volgens dit bericht wordt gewoon toegegeven dat door de "enhanced " versie vh filmpje zou het internet nu over uren maken omdat het zo veel hits krijgt op YouTube.
Afijn, dus een website geeft aan dat er mensen op internet veel naar een onduidelijk filmpje kijken, en zegt erbij dat er veel onzin op internet staat.
Wat is je punt precies ?
quote:
Het artikel begint met een statement van YouTube zelf;

This digitally enhanced video does a good job at showing the activity on the ground minutes after the crash of the Polish presidential plane in Russia. Audio translated by a collaborative Facebook effort of Russian, Polish and English native speakers. The revelations are stunning. – YouTube

Stunning: bn. verbazingwekkend; wonderbaarlijk

bron: thedailybell.com
Dus ze herhalen een uitspraak van iemand op YouTube - het is dus niet hun eigen mening dat het 'stunning' zou zijn.
Hun eigen insteek van het verhaal blijkt meer uit hun opmerking : " But regardless, true or not (or at least until it is provably false), this short YouTube clip amply illustrates the emotional punch this intimate yet wide-ranging informational technology is capable of delivering.".

Wel een beetje kritisch lezen hoor
zzz
pi_81121844
Mja selectief lezen gebeurt helaas erg vaak hier.
pi_81125238
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 09:50 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Afijn, dus een website geeft aan dat er mensen op internet veel naar een onduidelijk filmpje kijken, en zegt erbij dat er veel onzin op internet staat.
Wat is je punt precies ?
[..]

Dus ze herhalen een uitspraak van iemand op YouTube - het is dus niet hun eigen mening dat het 'stunning' zou zijn.
Hun eigen insteek van het verhaal blijkt meer uit hun opmerking : " But regardless, true or not (or at least until it is provably false), this short YouTube clip amply illustrates the emotional punch this intimate yet wide-ranging informational technology is capable of delivering.".

Wel een beetje kritisch lezen hoor
Free-Market Analysis: This is a powerful video – Click here to view. Is it a hoax? If it is proves to be true – and not fake or mistranslated – it will go down in the annals of history (unless it goes down the memory hole) as one of the most significant and memorable video documentaries ever created. Yes, if true, it would be worthy of an Oscar and other mainstream media awards, though it likely will not receive a single one.

Gewoon de eerst alinea even gequoteerd uit het artikel _led_

Maar weet je wat? Ik geef toe dat ik fout zat oke? maar of ik dat ook werkelijk meen laat ik even in het midden.

Alles is beter dan nog zo een een ronde met jou te lopen tijd verspillen en vervolgens weer een geagiteerde en verontwaardigde mod achter mn broek aan te krijgen..

Ik geef voor de vorm mijn grove misvattingen toe aan jou in ruil ervoor dat jij weer eens even lekker iemand anders van jou leuke commentaar gaat voorzien

deal?

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 07-05-2010 12:24:29 ]
  vrijdag 7 mei 2010 @ 11:56:46 #130
31101 _Led_
pi_81125394
Hoezo, heb je alweer een andere theorie gevonden om opeens fanatiek aan te hangen ?
zzz
pi_81125510
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:56 schreef _Led_ het volgende:
Hoezo, heb je alweer een andere theorie gevonden om opeens fanatiek aan te hangen ?
ja ik ben momenteel vooral geobsedeerd met het idee dat alle kleine kuikentjes geel zijn van kleur, raar he?

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 07-05-2010 12:22:35 ]
pi_81125735
Alweer een nieuwe theorie !!
  vrijdag 7 mei 2010 @ 12:54:04 #133
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_81127793
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:59 schreef mediacurator het volgende:

[..]

ja ik ben momenteel vooral geobsedeerd met het idee dat alle kleine kuikentjes geel zijn van kleur, raar he?
pi_81132759
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:57 schreef ToT het volgende:

Van de Frontpage:

Zeker een relevant nieuws item in dit verband gezien Nigel Farage een hard core debunker van de Europese Unie is en voor goede reden.

Godfrey Bloom Updates Us About Nigel Farage's Mysterious Plane Crash on Alex Jones Tv 1/2

Godfrey Bloom Updates Us About Nigel Farage's Mysterious Plane Crash on Alex Jones Tv 2/2

vrijdag 7 mei 2010 @ 14:34:34 #135
31101 _Led_
pi_81132907
Lijkt me erg verdacht, zeker aangezien ik die meneer Bloom daar in de uitzending duidelijk een illuminati-ketting om zie hebben en met pistolen zie zwaaien.
zzz
pi_81139856
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:34 schreef _Led_ het volgende:
Lijkt me erg verdacht, zeker aangezien ik die meneer Bloom daar in de uitzending duidelijk een illuminati-ketting om zie hebben en met pistolen zie zwaaien.
ja duidelijk een illuminatie kuikentje, geel wel te verstaan!
  zaterdag 8 mei 2010 @ 18:32:08 #137
8372 Bastard
Persona non grata
pi_81184662
Ik blijf het een verontrustend filmpje vinden als ik het nog eens bekijk..
The truth was in here.
pi_81184837
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 18:32 schreef Bastard het volgende:
Ik blijf het een verontrustend filmpje vinden als ik het nog eens bekijk..
Sowieso mee eens, maar ik denk niet dat je er keiharde conclusies aan kunt binden. Wel kun je er zeer verontrustende ideeën over hebben en die mogen hier absoluut wel besproken worden, maar het blijven ideeën en geen feiten tot ze echt bewezen zijn.
Ook ik vind het bizar dat er geen ambulances opgeroepen zouden zijn, als dat echt het geval is.

De mensen die rondlopen, zijn dat net als de filmer gewoon ramptoeristen? Kruipt er daadwerkelijk iemand uit het wrak? Het is allemaal zo moeilijk te zien...
  zaterdag 8 mei 2010 @ 18:53:45 #139
8372 Bastard
Persona non grata
pi_81185350
Dus de conspiracy is nu omgedraaid van het mogelijk neerhalen van een toestel naar de filmer van het filmpje?
Is er al ergens op internetz dat filmpje uitgeplozen? Geluiden lijken mij echt geweergeluiden afkomstig uit een dergeljke omgeving. Zie nog geen rede om aan te nemen dat er met het filmpje gerommeld is in ieder geval
The truth was in here.
pi_81186368
Nou de vertalingen van wat hij meent te horen kloppen sowieso al niet!
pi_81188975
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 19:21 schreef ToT het volgende:
Nou de vertalingen van wat hij meent te horen kloppen sowieso al niet!
oke, maar hoe weet je dat?
pi_81189131
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 20:20 schreef mediacurator het volgende:

[..]

oke, maar hoe weet je dat?
Lees anders ff beide topics ff door; diverse mensen hebben dat al gezegd.
pi_81189386
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 20:23 schreef ToT het volgende:

[..]

Lees anders ff beide topics ff door; diverse mensen hebben dat al gezegd.
Ja weet ik maar is dat dan niet gewoon hun mening vs de ander? wie zegt dat ze gelijk hebben?
pi_81189502
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 20:30 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Ja weet ik maar is dat dan niet gewoon hun mening vs de ander? wie zegt dat ze gelijk hebben?
Het was toch nagevraagd aan wat russische native speakers. Ik denk dat die het wel beter weten dan jij of niet dan Of spreek je nu ineens ook vloeiend russisch?
pi_81189786
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 20:30 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Dus de ondertiteling van 1 Pool die volgens mij zelf al aangaf dat-ie niet al te best in Russisch is, staat gelijk aan de NEUTRALE vertaling van mensen die WÉL goed Russisch kunnen.

Vertrouw me: hier in BNW zitten er echt geen NWO'ers die je willen voorliegen, dus kun je er wel van uit gaan dat die vertalingen van de mensen hier echt wel kloppen.
pi_81189917
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 20:39 schreef ToT het volgende:

[..]

Dus de ondertiteling van 1 Pool die volgens mij zelf al aangaf dat-ie niet al te best in Russisch is, staat gelijk aan de NEUTRALE vertaling van mensen die WÉL goed Russisch kunnen.

Vertrouw me: hier in BNW zitten er echt geen NWO'ers die je willen voorliegen, dus kun je er wel van uit gaan dat die vertalingen van de mensen hier echt wel kloppen.
Precies... anders gaat ie zelf even naar buiten en vraagt ie het zelf aan russische native speakers in de buurt.. man hoe lastig kan het zijn om zelf een beetje op onderzoek te gaan De hele tijd achter je pc zitten zal iig niet helpen en als andere wat zeggen gelooft ie het toch niet. Ga dan zelf naar russen toe en vraag t ze en ondervind het dan voor jezelf ofzo

Oh wacht.... alle russen werken voor de illuminati EINZ
pi_81190581
Of Google Translate! Moet je alleen wel de tekst goed kunnen verstaan en het goed kunnen overtypen.
pi_81190620
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 20:58 schreef ToT het volgende:
Of Google Translate! Moet je alleen wel de tekst goed kunnen verstaan en het goed kunnen overtypen.
Dat ding werkt echt voor de ruk niet... het sucked zelfs met enkel losse woorden

Je kunt dan nog beter gewoon russisch schrift leren en 2000 russische woorden.. dan bespaar je je nog tijd ook
pi_81196371
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 20:32 schreef Flammie het volgende:

[..]

Het was toch nagevraagd aan wat russische native speakers. Ik denk dat die het wel beter weten dan jij of niet dan Of spreek je nu ineens ook vloeiend russisch?
linkje aub
pi_81196438
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 20:42 schreef Flammie het volgende:

[..]

Precies... anders gaat ie zelf even naar buiten en vraagt ie het zelf aan russische native speakers in de buurt.. man hoe lastig kan het zijn om zelf een beetje op onderzoek te gaan De hele tijd achter je pc zitten zal iig niet helpen en als andere wat zeggen gelooft ie het toch niet. Ga dan zelf naar russen toe en vraag t ze en ondervind het dan voor jezelf ofzo

Oh wacht.... alle russen werken voor de illuminati EINZ
Waarom moeten we nu meteen de illuminati erbij halen? we willen toch alleen maar weten of de vertaling klopt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')