abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81003416
Deeltje 1: Pools vliegtuig met regeringsleiders door Russen neergehaald

Ik vraag me af of er daadwerkelijk lichamen verdwenen zijn.
Van de lichamen die wél gevonden zijn, zitten er ook lichamen tussen met vreemde gaten er in die op kogelgaten kunnen duiden?
Aan de andere kant: ALS ze neergeschoten zouden zijn, zouden de russen het deel met het kogelgat wel grof verminkt hebben om te doen alsof het van de crash gekomen is.
pi_81003483
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 12:35 schreef ToT het volgende:

[..]

ik bekijk dingen juist ff wat nuchter en ga niet van het meest extreme uit, en dan ben ik blijkbaar één of andere klapjosti?
Tuurlijk, het filmpje en de aangeleverde stukken tekst in dit topic zetten idd aan tot nadenken, maar nogmaals: als de vertaling al niet klopt, wie zegt dat die knallende geluiden WEL goed geïnterpreteerd zijn? Da's alles wat ik hiermee wil zeggen. Ik zeg niet dat het bullshit is of zo, ik zet alleen mijn vraagtekens er bij.
Post trouwens maar weer onder je reguliere account joh.

@ Zith: er wordt dus wel echt "Shoot" gezegd? Alleen dat losse woord, of is het nog ergens in een context te plaatsen? Heeft het woord daar misschien nog meer betekenissen?
Hier is een van de interessante posts;

Verder klinkt het voor mij ook als airport security die mensen willen wegjagen van het vliegtuig (het rampgebied)
pi_81003544
Ow en mijn lapo van deel 1:
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 12:37 schreef Zith het volgende:

[..]

Nee, echt shoot als in schieten. Ervoor wordt 'Ga weg daar!' geroepen. Wa ik ervan denk is dat het vliegveld bewaking is die de lokale burgers van het presidentiele vliegtuig willen wegjagen dmv orders en waarschuwingsschoten.
[..]

Kan idd, maar zouden ze dan niet roepen: "Los een waarschuwingsschot!"?

Edit: dat "Everybody go back" klinkt idd alsof het een waarschuwingsschot geweest is, maar in combinatie met "Run there" klinkt het weer alsof de opdracht gegeven wordt om naar iemand toe te rennen om 'm af te knallen.
pi_81003679
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 12:45 schreef Flammie het volgende:

[..]

Hier is een van de interessante posts;

Verder klinkt het voor mij ook als airport security die mensen willen wegjagen van het vliegtuig (het rampgebied)
Ter info; dit filmpje loopt wel als een tierelier op de Poolse blogs en waar ze dus wel precies kunnen verstaan wat er gezegd of was je dat misschien ontgaan?

even voor de goede orde, ik geloof niet dat het normaal is voor de gehele regering van een land plus militaire leiding om ergens in een afgelegen stukje Rusland zo maar neer te storten in een verouderd Tupolevje da's numero uno

Als er vervolgens een filmpje naar buiten komt vlak na de ramp waarin te zien en horen valt dat er wel op een heel eigenzinnige en bijzonder manier gereageerd word op die plek des onheils....

dan is er wel ietsje te weinig tijd om een vervalsing te maken van hetgeen is waargenomen en digitaal vastgelegd, schiet mij maar lek hoor

dan vindt ik dat ze er met de verongelukte Turkish Airlines vliegtuig in NL nog niet zo lang geleden een stuk menselijker en begrijpelijker mee om gingen, vooral gezien vanuit een medisch verantwoord perspectief

dinsdag 4 mei 2010 @ 12:54:40 #5
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_81003812
  • Het ging om een civiele vlucht, daarom was het militaire protocol niet in werking. Alle militaire personen waren daar op persoonlijke uitnodiging, niet als groep.
  • Tupulev's hebben het dubieuze wereldrecord qua aantal crashes op het aantal vluchten.
  • zoals je zelf gisteren notabene vermeldde hebben meerdere mensen gezegd dat het onderhoud van het betreffende toestel zwaar te wensen over liet
  • Dat er chaos is als er net een vliegtuig uit de lucht is gevallen is niet zo vreemd.
  • zzz
      † In Memoriam † dinsdag 4 mei 2010 @ 12:56:32 #6
    230491 Zith
    pls tip
    pi_81003877
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 12:51 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Ter info; dit filmpje loopt wel als een tierelier op de Poolse blogs en waar ze dus wel precies kunnen verstaan wat er gezegd of was je dat misschien ontgaan?
    Pools =! Russisch,

pools is echt heel anders
    I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
    pi_81003934
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 12:56 schreef Zith het volgende:

[..]

Pools =! Russisch,

pools is echt heel anders
    veel Polen spreken ook Russisch lampje
    pi_81003956
    Tja, het was vlak bij het vliegveld, het ging om een vliegtuig met belangrijke mensen aan boord en er kwamen een zooi ramptoeristen op af. Dan moet je idd wel die mensen flink wegjagen.

Maar klopt het echt dat er nooit ambulances zijn opgeroepen?
    pi_81003997
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 12:58 schreef ToT het volgende:
    Tja, het was vlak bij het vliegveld, het ging om een vliegtuig met belangrijke mensen aan boord en er kwamen een zooi ramptoeristen op af. Dan moet je idd wel die mensen flink wegjagen.

Maar klopt het echt dat er nooit ambulances zijn opgeroepen?
    van wie wil je het antwoord, Pravda of Polskaweb?
      dinsdag 4 mei 2010 @ 13:04:28 #10
    31101 _Led_
    pi_81004164
    Wel goed hoe die kerel met z'n camera op 50 meter afstand blijft de hele tijd terwijl er allemaal assasination-squads rondlopen om mensen af te schieten !
    En dan nog wegkomen met de camera ook !
    zzz
      dinsdag 4 mei 2010 @ 13:08:05 #11
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_81004290
    Even een TVP'tje. Zal zo meteen eens Deel I doorlezen.
      dinsdag 4 mei 2010 @ 13:08:57 #12
    31101 _Led_
    pi_81004323
    zeg mediaconsumator, misschien mis ik iets hoor, maar waarom zouden die Joden van de NWO die mensen eerst ontvoeren, dan onthoofden met een guillotine (en dat opnemen op video), dan een vliegtuig van de schroothoop halen en dat daar in de bosjes leggen, dan die onthoofdde mensen daar weer neerleggen, om ze vervolgens neer te schieten ?
    Als ze onthoofd zijn hoef je ze niet alsnog neer te schieten dunkt me.

Is dat niet heel omslachtig ?
    zzz
    pi_81004522
    Dat was volgens een man in Nieuw Guinea die zichzelf ook YAHWEH oftewel Lord Jesus Christ noemt..

Gezien de rol die hij zichzelf aanmeet verklaartt het natuurlijk wel enigszins zijn unieke kijk op de zaak..

Plus is hij erg geobsedeerd met numerologie
      dinsdag 4 mei 2010 @ 13:19:25 #14
    31101 _Led_
    pi_81004689
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 13:16 schreef IHVK het volgende:

[..]

Oke. WTF
    Mediacurator was er gisteren van overtuigd dat het Joden met guillotines waren die een oud wrak van de sloop hadden gehaald en daar hadden neergelegd, de zogenaamde inzittenden hadden ontvoerd en onthoofd om video's daarvan naar alle regeringen ter wereld te sturen.
    (Dat was ook erg aannemelijk want er was een foto van een vliegtuig met roest - hoe veel duidelijker wil je het hebben dunkt me)

Maar vandaag is het verhaal weer iets veranderd, daarom probeer ik even uit te vissen hoe het nu precies zit.
    zzz
    pi_81004795
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 13:04 schreef _Led_ het volgende:
    Wel goed hoe die kerel met z'n camera op 50 meter afstand blijft de hele tijd terwijl er allemaal assasination-squads rondlopen om mensen af te schieten !
    En dan nog wegkomen met de camera ook !
    Yup, wat ik in deeltje 1 ook al aanhaalde, en sterker nog: bij het originele youtube-filmpje of iets anders wat men als bron aanhaalde stond zelfs dat de filmer ter lekke gepakt was en met camera en al weggestuurd was!
      dinsdag 4 mei 2010 @ 14:11:04 #16
    31101 _Led_
    pi_81006876
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 14:04 schreef mediacurator het volgende:

[..]

gratias
    Zeg nou eens eerlijk, had je het gisteren over joden met guillotines ?
    Een Ja of Nee is voldoende

[ Bericht 0% gewijzigd door ToT op 04-05-2010 14:17:36 ]
    zzz
    pi_81008994
    gaat niet om JA of Nee het gaat om de toon en de stemmingmakerij waar je even mee moet kappen

iedereen die kan lezen kan voor zichzelf uitmaken wat ik wel of niet heb geschreven en hebben jou hulp daar niet bij nodig toch?
      dinsdag 4 mei 2010 @ 15:07:56 #18
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_81009144
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 15:03 schreef mediacurator het volgende:
    gaat niet om JA of Nee het gaat om de toon en de stemmingmakerij waar je even mee moet kappen

iedereen die kan lezen kan voor zichzelf uitmaken wat ik wel of niet heb geschreven en hebben jou hulp daar niet bij nodig toch?
    Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
    Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
      dinsdag 4 mei 2010 @ 15:08:36 #19
    31101 _Led_
    pi_81009169
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 15:03 schreef mediacurator het volgende:

Wat is er stemmingmakerij aan om te vermelden dat jij het gisteren had over joden met guillotines, maar vandaag weer over assasination-squads van de overheid ? Dat is toch gewoon zo ?
    Ik wou gewoon even duidelijkheid over hoe je nu momenteel weer denkt dat het zit.
    Het lijkt erop dat je je nu opeens schaamt voor de ideeen waar je gisteren zo hard voor vocht
    zzz
    pi_81009664
    Ik schamen? ik dacht dat het wel een creatieve theorie was van YAHWEH

Volgens YAHWEH zijn de Poolse regering ter dood veroordeelt door de NWO shadow government

Volgens hem zullen de joden heer en meester zijn op aarde gedurende het einde der tijden, hetgeen we nu midden in zitten

De Polen hadden geen zin om voor miljarden aardgas vd Russen af te nemen terwijl ze zelf nog aardgas reserves hebben, plus hadden ze die vaccin (WHO) boeren en IMF geteisem de laan uit gestuurd..

Zo zou de ongehoorzaamheid van de Polen afgestraft worden door de Satanistische Joden (Jesuieten) die nu deel uitmaken vd NWO shadow government. dit zou volgens Noachidische wet ten utvoeren gebracht zijn, dus onthoofding met guillotine.

Wat wil je nog meer horen dan? Een tijd geleden had ik al vernomen via een geheel andere bron dat al die FEMA kampen in de VS ook allemaal voorzien waren van voldoende Guillotines..
      dinsdag 4 mei 2010 @ 15:24:47 #21
    31101 _Led_
    pi_81009723
    Nou ja, als je het zo stelt, vertel nog eens wat over roestplekken en schroothopen !
    zzz
      Moderator dinsdag 4 mei 2010 @ 15:28:46 #22
    249559 crew  Lavenderr
    pi_81009849
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 15:22 schreef mediacurator het volgende:
    Ik schamen? ik dacht dat het wel een creatieve theorie was van YAHWEH

Volgens YAHWEH zijn de Poolse regering ter dood veroordeelt door de NWO shadow government

Volgens hem zullen de joden heer en meester zijn op aarde gedurende het einde der tijden, hetgeen we nu midden in zitten

De Polen hadden geen zin om voor miljarden aardgas vd Russen af te nemen terwijl ze zelf nog aardgas reserves hebben, plus hadden ze die vaccin (WHO) boeren en IMF geteisem de laan uit gestuurd..

Zo zou de ongehoorzaamheid van de Polen afgestraft worden door de Satanistische Joden (Jesuieten) die nu deel uitmaken vd NWO shadow government. dit zou volgens Noachidische wet ten utvoeren gebracht zijn, dus onthoofding met guillotine.

Wat wil je nog meer horen dan? Een tijd geleden had ik al vernomen via een geheel andere bron dat al die FEMA kampen in de VS ook allemaal voorzien waren van voldoende Guillotines..
    Creatief is het zeker.
    Ik dacht dat Jezuieten RoomsKatholiek waren?
      dinsdag 4 mei 2010 @ 15:34:54 #23
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_81010069
    De satanische joden??? De jesuieten(suikerbieten)??

Verder alles goed met je? Wie zijn dit dan
    Michielos topics zijn als het eten van oesters.
    pi_81010102
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 15:24 schreef _Led_ het volgende:
    Nou ja, als je het zo stelt, vertel nog eens wat over roestplekken en schroothopen !
    wat je wil, de vliegramp zou ten dele in scene zijn gezet, Poolse journalisten die vlak na de ramp aanwezig waren hebben niet de lichamen van bijna 100 inzittenden gezien

Er zou een audio van de piloot zijn gevonden waarop zou zijn vermeld dat het vliegtuig ging landen en dat er 4 man bemanning aan boord waren..

Roest? Dit zou wel eens een afgeschreven Tupolev van de Russen kunnen zijn geweest, volgens die bron zou het een veel te versleten oude roestbak zijn die daar zou zijn gecrashed want zij hij het leek wel of er onderdelen afkomstig van een vliegtuig schroothoop lagen

Dat zou betekenen dat de Poolse vlucht met regering ergens anders zou zijn geland en afgevoerd

Verder weet ik niet hoe het onderzoek vd Polen nu verloopt, de lichamen zouden allemaal in handen zijn geweest van de Russen en afgevoerd naar Moskou dus weet je dan niet het fijnere ervan zonder dat je de lichamen kunt onderzoeken b.v.?

Ik heb begrepen dat er inmiddels een artikel op Polskaweb is verschenen waarin staat dat de liquidatie zou zijn uitgevoerd door de Poolse geheimen dienst in dienst als dubbel spion voor de Russen

Inmiddels is het contract reeds getekend met het Russische energie bedrijf http://www.gazprom.com/ om gas te leveren aan Polen.

[ Bericht 4% gewijzigd door mediacurator op 04-05-2010 15:48:24 ]
      dinsdag 4 mei 2010 @ 15:38:18 #25
    31101 _Led_
    pi_81010181
    Dus als ik het goed begrijp er is een vals vliegtuig neergelegd met wat mensen erbij die vervolgens daar ter plekke doodgeschoten werden, terwijl de joden ergens anders de hele militaire top aan het onthoofden waren met guillotines ?

(Sorry dat ik zo doorvraag maar ik wil misverstanden vermijden)
    zzz
    pi_81010212
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 15:38 schreef _Led_ het volgende:
    Dus als ik het goed begrijp er is een vals vliegtuig neergelegd met wat mensen erbij die vervolgens daar ter plekke doodgeschoten werden, terwijl de joden ergens anders de hele militaire top aan het onthoofden waren met guillotines ?

(Sorry dat ik zo doorvraag maar ik wil misverstanden vermijden)
    klopt helemaal, dat is de theorie volgens YAHWEH hetgeen ik interessant genoeg vond om hier te vermelden
      dinsdag 4 mei 2010 @ 15:43:21 #27
    31101 _Led_
    pi_81010385
    Nou ja, als je 't zo stelt klinkt 't wel aannemelijk
    zzz
    pi_81010459
    Nou wat aannemelijk Dit is echt weer de zoveelste tommythread imo. Van de hak op de tak springen, dan is het dit, dan moet het wel zo zijn en uiteindelijk is er een ontknoping wat niemand voor mogelijkheid kon houden en dat wel de ware moet zijn! (terwijl het zo onnozel is dat het gewoon niet serieus genomen kan worden.- joden met guillotines de w00t?)

Jammer dat wij, mediaconsumenten, ons niet meer zo makkelijk in het ootje laten leggen door online nieuwsgeving
      dinsdag 4 mei 2010 @ 15:47:39 #29
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_81010539
    Ik vind het zelf wel aannemelijk. Waarom zou dit niet kunnen?
    pi_81010837
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 15:45 schreef Flammie het volgende:
    Nou wat aannemelijk Dit is echt weer de zoveelste tommythread imo. Van de hak op de tak springen, dan is het dit, dan moet het wel zo zijn en uiteindelijk is er een ontknoping wat niemand voor mogelijkheid kon houden en dat wel de ware moet zijn! (terwijl het zo onnozel is dat het gewoon niet serieus genomen kan worden.- joden met guillotines de w00t?)

Jammer dat wij, mediaconsumenten, ons niet meer zo makkelijk in het ootje laten leggen door online nieuwsgeving
    Ja natuurlijk klinkt het absurd...

Maar hoe zou jij het vinden wanneer de gehele NL regering met de hoogste militaire pieten en nog wat andere hoogwaardigheid bekleders met een KLM vlucht ergens in-de-middel- of-no-where te pletter vallen?

vervolgens duikt er een filmpje op van een stel mongolen met blaffers die als een stelletje debielen in de rondte lopen te schieten op de plaats des onheils?

da's wel normaal dan?

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 04-05-2010 16:01:21 ]
      dinsdag 4 mei 2010 @ 15:56:46 #31
    31101 _Led_
    pi_81010894
    Blaffers ? is er een filmpje waarop pistolen te zien zijn dan ? Of mensen die wild in het rond schieten ?
    zzz
    pi_81011006
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 15:56 schreef _Led_ het volgende:
    Blaffers ? is er een filmpje waarop pistolen te zien zijn dan ? Of mensen die wild in het rond schieten ?
    dat is wat ik zie en hoor op het filmpje

jij niet

dus daarom heb jij per definitie gelijk en ik niet?

wat is dat nou weer voor onzin?
      dinsdag 4 mei 2010 @ 16:01:46 #33
    31101 _Led_
    pi_81011084
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 15:59 schreef mediacurator het volgende:

[..]

dat is wat ik zie en hoor op het filmpje, jij niet, dus daarom heb jij per definitie gelijk en ik niet?

wat is dat nou weer voor onzin?
    Rustig nou maar
    Waar zie jij pistolen dan ?

Ik hoor in het filmpje dat ik gezien heb ergens een "paf", maar of dat een pistool is of een band die knapt in de vlammen kan ik niet zeggen.
    Maar als jij zegt dat er een film is waar duidelijk te zien is dat mensen met pistolen in het rond schieten wil ik die ook wel even checken voor ik daar m'n mening over geef !
    zzz
    pi_81011421
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 16:01 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Rustig nou maar
    Waar zie jij pistolen dan ?

Ik hoor in het filmpje dat ik gezien heb ergens een "paf", maar of dat een pistool is of een band die knapt in de vlammen kan ik niet zeggen.
    Maar als jij zegt dat er een film is waar duidelijk te zien is dat mensen met pistolen in het rond schieten wil ik die ook wel even checken voor ik daar m'n mening over geef !
    je laat wel even de dialoog weg in het filmpje, al zij het in het Russisch

of ben je van mening dat deze ook zijn gefaked?

in NL zou je teksten horen zoals, "is de ambulance al onderweg?" of is dat mijn inbeeldingsvermogen die weer op hol is geslagen?
      dinsdag 4 mei 2010 @ 16:20:36 #35
    31101 _Led_
    pi_81011760
    Ik laat niks weg, ik vraag puur naar wat jij zegt te zien en te horen.

Jij zegt pistolen te zien, dus ik vraag waar dan.
    Als jij ze kunt zien moet ik ze ook kunnen zien zou ik denken.

En de dialoog in het filmpje ?
    Lijkt me veel waarschijnlijker dat het - zoals al veel vaker genoemd - medewerkers zijn die pottekijkers op afstand proberen te houden.

Mijn punt is dat het allemaal nogal onduidelijk is, terwijl jij keihard beweert mensen met pistolen te zien zwaaien en schieten enzo.

Misschien moet je deze nog eens kijken en luisteren wat ie zegt over "making assumptions" : http://www.ted.com/talks/james_randi.html
    zzz
    pi_81011796

Bewijs! In nld zijn ze ook aggressief!!!
    pi_81011830
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 16:20 schreef _Led_ het volgende:
    Ik laat niks weg, ik vraag puur naar wat jij zegt te zien en te horen.

Jij zegt pistolen te zien, dus ik vraag waar dan.
    Als jij ze kunt zien moet ik ze ook kunnen zien zou ik denken.

En de dialoog in het filmpje ?
    Lijkt me veel waarschijnlijker dat het - zoals al veel vaker genoemd - medewerkers zijn die pottekijkers op afstand proberen te houden.

Mijn punt is dat het allemaal nogal onduidelijk is, terwijl jij beweert mensen met pistolen te zien zwaaien en schieten enzo.
    ik zie iets waar het hele Poolse internet ook over uren op draait, mag toch?

ik zie een vreemde soort "reddingsactie" in ieder geval

Je kunt zien dat de maker van het filmpje zowat in zn broek loopt te schijten vd angst maar zich toch verplicht voelt het e.e.a. vast te leggen met die cam
      dinsdag 4 mei 2010 @ 16:24:59 #38
    31101 _Led_
    pi_81011927
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 16:22 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Jij zegt mensen met pistolen te zien zwaaien, en ik betwijfel dat.

Ik denk dat je overreact en dat als ik jou nu vraag om me een stuk in dat filmpje te laten zien waar jij pistolen ziet, je opeens nergens een pistool ziet en er dan maar wat omheen zult lullen.

Ik probeer je gewoon even te laten nadenken over het verschil tussen wat jij zegt, en wat er daadwerkelijk te zien is in het filmpje.
    zzz
    pi_81011999
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 16:24 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Jij zegt mensen met pistolen te zien zwaaien, en ik betwijfel dat.

Ik denk dat je overreact en dat als ik jou nu vraag om me een stuk in dat filmpje te laten zien waar jij pistolen ziet, je opeens nergens een pistool ziet en er dan maar wat omheen zult lullen.

Ik probeer je gewoon even te laten nadenken over het verschil tussen wat jij zegt, en wat er daadwerkelijk te zien is in het filmpje.
    je ziet iemand bewegen die tussen het puin ligt maar word er geen actie ondernomen deze persoon te helpen

de maker vh filmpje schijt namelijk 7 kleuren vd angst en is op vd zenuwen

dat zie ik wel maar jij daarentegen niet

maar loop ik me daar de gehele dag over op te vreten?
    pi_81012093
    Ik denk sowieso niet dat jij je daar de hele dag aan zult opvreten want je hebt het natuurlijk te druk met je werk
      dinsdag 4 mei 2010 @ 16:31:32 #41
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_81012146
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 16:22 schreef mediacurator het volgende:

[..]

ik zie een vreemde soort "reddingsactie" in ieder geval

Je kunt zien dat de maker van het filmpje zowat in zn broek loopt te schijten vd angst maar zich toch verplicht voelt het e.e.a. vast te leggen met die cam
    Dit zijn geen feitelijkheden maar enkel aannames. Even om aan te duiden dat je echt zwaar subjectief naar de filmpjes aan het kijken bent.

Misschien Leds linkje volgen naar "making assumptions" van J. Randi
    pi_81012147
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 16:29 schreef Flammie het volgende:
    Ik denk sowieso niet dat jij je daar de hele dag aan zult opvreten want je hebt het natuurlijk te druk met je werk
    oh gaan we nu persoonlijk worden?
    pi_81012243
    euh niet echt?
      dinsdag 4 mei 2010 @ 16:37:45 #44
    31101 _Led_
    pi_81012401
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 16:27 schreef mediacurator het volgende:

[..]

je ziet iemand bewegen die tussen het puin ligt maar word er geen actie ondernomen deze persoon te helpen

de maker vh filmpje schijt namelijk 7 kleuren vd angst en is op vd zenuwen

dat zie ik wel maar jij daarentegen niet

maar loop ik me daar de gehele dag over op te vreten?
    Precies wat ik zei, je lult er wat omheen en geen pistolen
    zzz
    pi_81012528
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 16:31 schreef Michielos het volgende:

[..]

Dit zijn geen feitelijkheden maar enkel aannames. Even om aan te duiden dat je echt zwaar subjectief naar de filmpjes aan het kijken bent.

Misschien Leds linkje volgen naar "making assumptions" van J. Randi
    Oke dus de mens zou niet in staat zijn om zich een voorstelling te kunnen maken van hetgeen hij waarneemt?

In hoeverre zou alles zwart op wit moeten staan voordat je je daar iets bij kan voorstellen? en in hoeverre zou iemand het een en ander voor zichzelf kunnen invullen? indien hij of zij daar niet helemaal zelf bij was?

Indien zoiets niet mogelijk zou zijn, waarom zouden programma's over helderzienden het dan b.v. goed doen?

Of iets over blinde geleiden honden? ik noem maar eens wat

Die mensen zien b.v. helemaal niets, alles is zwart voor hen maar toch zijn deze mensen in staat om genoeg te kunnen waarnemen waardoor zij zelfstandig door het leven kunnen

waarom zou ik dan met het volste gebruik van verstand, optisch vermogen en gehoor in ene niet iets kunnen waarnemen?

Ja toedele dokie hoor, ik neem even pauze van hier want nu volg ik het ffe nie meer..
      dinsdag 4 mei 2010 @ 16:45:06 #46
    31101 _Led_
    pi_81012714
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 16:40 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Oke dus de mens zou niet in staat zijn om zich een voorstelling te kunnen maken van hetgeen hij waarneemt?
    Je snapt het dus inderdaad niet.

Het gaat er niet om dat jij het je niet kunt voorstellen, het gaat er juist om dat jij je te veel voorstelt.

Jij ziet een filmpje waarin an sich weinig concreets te zien is, en je verzint er zelf hele verhalen bij over hoe je mensen met pistolen ziet zwaaien.

Maar als ik je vraag waar dan kun je dat niet laten zien - je hebt zelf een verhaal in je hoofd gemaakt waar je vervolgens in bent gaan geloven.

Dat is waarom ik zei dat je misschien eens dat filmpje van Randi moet kijken.
    Dan zou je snappen wat er bedoeld wordt met "making assumptions", en dat we dat allemaal doen.
    Het verschil is dat als je je daar bewust van bent, je erop kunt letten en ervoor kunt waken.

Dat is wat ik telkens bij jou doe - ik wijs jou op alle ongefundeerde aannames die jij maakt. En dat vind jij niet leuk, omdat je er helemaal niks tegenin kunt brengen - het is nou eenmaal zo !
    zzz
    pi_81012731
    Je zegt dat die filmer doodsangsten uitstaat en toch met gevaar voor eigen leven blijft filmen omdat hij vindt dat hij de morele verplichting heeft dit aan de wereld te tonen.

Ik zie niets anders dan een ramptoerist die weet dat hij daar niks te zoeken heeft bij de reddingswerkers die daar bezig zijn, maar toch zo veel mogelijk wil filmen om stoer te kunnen zeggen: "Kijk eens wat ik gefilmd heb!"
    Hij kan elk moment weggestuurd worden door de boze hulpverleners, maar dapper filmt hij door om de eerste beelden van de ramp voor veel geld door te kunnen verkopen aan een televisiemaatschappij, niet wetende dat het hier om een vliegtuig met Poolse regeringsleiders gaat.
    pi_81012972
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 16:45 schreef ToT het volgende:
    Je zegt dat die filmer doodsangsten uitstaat en toch met gevaar voor eigen leven blijft filmen omdat hij vindt dat hij de morele verplichting heeft dit aan de wereld te tonen.

Ik zie niets anders dan een ramptoerist die weet dat hij daar niks te zoeken heeft bij de reddingswerkers die daar bezig zijn, maar toch zo veel mogelijk wil filmen om stoer te kunnen zeggen: "Kijk eens wat ik gefilmd heb!"
    Hij kan elk moment weggestuurd worden door de boze hulpverleners, maar dapper filmt hij door om de eerste beelden van de ramp voor veel geld door te kunnen verkopen aan een televisiemaatschappij, niet wetende dat het hier om een vliegtuig met Poolse regeringsleiders gaat.
    soms verschillen mensen gewoon van mening, dat kan toch?

als jij het recht hebt om een eigen mening te hebben, zou ik dat recht dan niet hebben?
    pi_81013002
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 16:45 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Je snapt het dus inderdaad niet.

Het gaat er niet om dat jij het je niet kunt voorstellen, het gaat er juist om dat jij je te veel voorstelt.

Jij ziet een filmpje waarin an sich weinig concreets te zien is, en je verzint er zelf hele verhalen bij over hoe je mensen met pistolen ziet zwaaien.

Maar als ik je vraag waar dan kun je dat niet laten zien - je hebt zelf een verhaal in je hoofd gemaakt waar je vervolgens in bent gaan geloven.

Dat is waarom ik zei dat je misschien eens dat filmpje van Randi moet kijken.
    Dan zou je snappen wat er bedoeld wordt met "makin assumptions".
    Jaren geleden was er een docu op Discovery over hoe de menselijke geest werkt.
    Ze hadden in Roswell zogenaamd een wandeltocht georganiseerd voor de bijzondere plaatselijke natuur. Iedere doorgewinterde natuurliefhebber weet immers dat de omgeving van Roswell bekend staat om zijn bijzondere en zeldzame bloemen en planten.
    Een aantal mensen hebben zich voor de wandeltocht aangemeld en kregen ter plekke een helmcamera mee, zodat men later kon terugkijken welke bijzondere planten men had gezien, en daar vragen over kon stellen.

Op een gegeven moment stuitte de groep op een soldaat die bij een afzettingslint stond en hen snel p een strenge manier wegjoeg.
    Late werden ze geïnterviewd over wat ze nu gezien hadden. Een flink deel van de mensen zwoer dat ze gezien hadden dat die soldaat (of een groep soldaten) een met linten afgezet gebied bewaakte waar allemaal metalen brokstukken lagen, alsof er iets neergestort was of zo.
    pi_81013041
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 16:51 schreef mediacurator het volgende:

[..]

soms verschillen mensen gewoon van mening, dat kan toch?

als jij het recht hebt om een eigen mening te hebben, zou ik dat recht dan niet hebben?
    Tuurlijk, en dit is BNW en is dus JUIST de plek om meningen over conspiracies te delen!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')