Hier is een van de interessante posts;quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:35 schreef ToT het volgende:
[..]ik bekijk dingen juist ff wat nuchter en ga niet van het meest extreme uit, en dan ben ik blijkbaar één of andere klapjosti?
Tuurlijk, het filmpje en de aangeleverde stukken tekst in dit topic zetten idd aan tot nadenken, maar nogmaals: als de vertaling al niet klopt, wie zegt dat die knallende geluiden WEL goed geïnterpreteerd zijn? Da's alles wat ik hiermee wil zeggen. Ik zeg niet dat het bullshit is of zo, ik zet alleen mijn vraagtekens er bij.
Post trouwens maar weer onder je reguliere account joh.
@ Zith: er wordt dus wel echt "Shoot" gezegd? Alleen dat losse woord, of is het nog ergens in een context te plaatsen? Heeft het woord daar misschien nog meer betekenissen?
Kan idd, maar zouden ze dan niet roepen: "Los een waarschuwingsschot!"?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:37 schreef Zith het volgende:
[..]
Nee, echt shoot als in schieten. Ervoor wordt 'Ga weg daar!' geroepen. Wa ik ervan denk is dat het vliegveld bewaking is die de lokale burgers van het presidentiele vliegtuig willen wegjagen dmv orders en waarschuwingsschoten.
[..]
Ter info; dit filmpje loopt wel als een tierelier op de Poolse blogs en waar ze dus wel precies kunnen verstaan wat er gezegd of was je dat misschien ontgaan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:45 schreef Flammie het volgende:
[..]
Hier is een van de interessante posts;
Verder klinkt het voor mij ook als airport security die mensen willen wegjagen van het vliegtuig (het rampgebied)
Pools =! Russisch,quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:51 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ter info; dit filmpje loopt wel als een tierelier op de Poolse blogs en waar ze dus wel precies kunnen verstaan wat er gezegd of was je dat misschien ontgaan?
veel Polen spreken ook Russisch lampjequote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:56 schreef Zith het volgende:
[..]
Pools =! Russisch,
pools is echt heel anders
van wie wil je het antwoord, Pravda of Polskaweb?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:58 schreef ToT het volgende:
Tja, het was vlak bij het vliegveld, het ging om een vliegtuig met belangrijke mensen aan boord en er kwamen een zooi ramptoeristen op af. Dan moet je idd wel die mensen flink wegjagen.
Maar klopt het echt dat er nooit ambulances zijn opgeroepen?
Mediacurator was er gisteren van overtuigd dat het Joden met guillotines waren die een oud wrak van de sloop hadden gehaald en daar hadden neergelegd, de zogenaamde inzittenden hadden ontvoerd en onthoofd om video's daarvan naar alle regeringen ter wereld te sturen.quote:
Yup, wat ik in deeltje 1 ook al aanhaalde, en sterker nog: bij het originele youtube-filmpje of iets anders wat men als bron aanhaalde stond zelfs dat de filmer ter lekke gepakt was en met camera en al weggestuurd was!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:04 schreef _Led_ het volgende:
Wel goed hoe die kerel met z'n camera op 50 meter afstand blijft de hele tijd terwijl er allemaal assasination-squads rondlopen om mensen af te schieten !
En dan nog wegkomen met de camera ook !
Zeg nou eens eerlijk, had je het gisteren over joden met guillotines ?quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:03 schreef mediacurator het volgende:
gaat niet om JA of Nee het gaat om de toon en de stemmingmakerij waar je even mee moet kappen![]()
iedereen die kan lezen kan voor zichzelf uitmaken wat ik wel of niet heb geschreven en hebben jou hulp daar niet bij nodig toch?
Wat is er stemmingmakerij aan om te vermelden dat jij het gisteren had over joden met guillotines, maar vandaag weer over assasination-squads van de overheid ? Dat is toch gewoon zo ?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:03 schreef mediacurator het volgende:
gaat niet om JA of Nee het gaat om de toon en de stemmingmakerij waar je even mee moet kappen![]()
iedereen die kan lezen kan voor zichzelf uitmaken wat ik wel of niet heb geschreven en hebben jou hulp daar niet bij nodig toch?
Creatief is het zeker.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:22 schreef mediacurator het volgende:
Ik schamen? ik dacht dat het wel een creatieve theorie was van YAHWEH![]()
Volgens YAHWEH zijn de Poolse regering ter dood veroordeelt door de NWO shadow government
Volgens hem zullen de joden heer en meester zijn op aarde gedurende het einde der tijden, hetgeen we nu midden in zitten
De Polen hadden geen zin om voor miljarden aardgas vd Russen af te nemen terwijl ze zelf nog aardgas reserves hebben, plus hadden ze die vaccin (WHO) boeren en IMF geteisem de laan uit gestuurd..
Zo zou de ongehoorzaamheid van de Polen afgestraft worden door de Satanistische Joden (Jesuieten) die nu deel uitmaken vd NWO shadow government. dit zou volgens Noachidische wet ten utvoeren gebracht zijn, dus onthoofding met guillotine.
Wat wil je nog meer horen dan? Een tijd geleden had ik al vernomen via een geheel andere bron dat al die FEMA kampen in de VS ook allemaal voorzien waren van voldoende Guillotines..
wat je wil, de vliegramp zou ten dele in scene zijn gezet, Poolse journalisten die vlak na de ramp aanwezig waren hebben niet de lichamen van bijna 100 inzittenden gezienquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:24 schreef _Led_ het volgende:
Nou ja, als je het zo stelt, vertel nog eens wat over roestplekken en schroothopen !
klopt helemaal, dat is de theorie volgens YAHWEH hetgeen ik interessant genoeg vond om hier te vermeldenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:38 schreef _Led_ het volgende:
Dus als ik het goed begrijp er is een vals vliegtuig neergelegd met wat mensen erbij die vervolgens daar ter plekke doodgeschoten werden, terwijl de joden ergens anders de hele militaire top aan het onthoofden waren met guillotines ?
(Sorry dat ik zo doorvraag maar ik wil misverstanden vermijden)
Ja natuurlijk klinkt het absurd...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:45 schreef Flammie het volgende:
Nou wat aannemelijkDit is echt weer de zoveelste tommythread imo. Van de hak op de tak springen, dan is het dit, dan moet het wel zo zijn en uiteindelijk is er een ontknoping wat niemand voor mogelijkheid kon houden en dat wel de ware moet zijn! (terwijl het zo onnozel is dat het gewoon niet serieus genomen kan worden.- joden met guillotines de w00t?)
Jammer dat wij, mediaconsumenten, ons niet meer zo makkelijk in het ootje laten leggen door online nieuwsgeving
dat is wat ik zie en hoor op het filmpjequote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:56 schreef _Led_ het volgende:
Blaffers ? is er een filmpje waarop pistolen te zien zijn dan ? Of mensen die wild in het rond schieten ?
Rustig nou maarquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:59 schreef mediacurator het volgende:
[..]
dat is wat ik zie en hoor op het filmpje, jij niet, dus daarom heb jij per definitie gelijk en ik niet?
wat is dat nou weer voor onzin?
je laat wel even de dialoog weg in het filmpje, al zij het in het Russischquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:01 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Rustig nou maar
Waar zie jij pistolen dan ?
Ik hoor in het filmpje dat ik gezien heb ergens een "paf", maar of dat een pistool is of een band die knapt in de vlammen kan ik niet zeggen.
Maar als jij zegt dat er een film is waar duidelijk te zien is dat mensen met pistolen in het rond schieten wil ik die ook wel even checken voor ik daar m'n mening over geef !
ik zie iets waar het hele Poolse internet ook over uren op draait, mag toch?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:20 schreef _Led_ het volgende:
Ik laat niks weg, ik vraag puur naar wat jij zegt te zien en te horen.
Jij zegt pistolen te zien, dus ik vraag waar dan.
Als jij ze kunt zien moet ik ze ook kunnen zien zou ik denken.
En de dialoog in het filmpje ?
Lijkt me veel waarschijnlijker dat het - zoals al veel vaker genoemd - medewerkers zijn die pottekijkers op afstand proberen te houden.
Mijn punt is dat het allemaal nogal onduidelijk is, terwijl jij beweert mensen met pistolen te zien zwaaien en schieten enzo.
Jij zegt mensen met pistolen te zien zwaaien, en ik betwijfel dat.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:22 schreef mediacurator het volgende:
[..]
ik zie iets waar het hele Poolse internet ook over uren op draait, mag toch?
je ziet iemand bewegen die tussen het puin ligt maar word er geen actie ondernomen deze persoon te helpenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:24 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Jij zegt mensen met pistolen te zien zwaaien, en ik betwijfel dat.
Ik denk dat je overreact en dat als ik jou nu vraag om me een stuk in dat filmpje te laten zien waar jij pistolen ziet, je opeens nergens een pistool ziet en er dan maar wat omheen zult lullen.
Ik probeer je gewoon even te laten nadenken over het verschil tussen wat jij zegt, en wat er daadwerkelijk te zien is in het filmpje.
Dit zijn geen feitelijkheden maar enkel aannames. Even om aan te duiden dat je echt zwaar subjectief naar de filmpjes aan het kijken bent.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:22 schreef mediacurator het volgende:
[..]
ik zie iets waar het hele Poolse internet ook over uren op draait, mag toch?
ik zie een vreemde soort "reddingsactie" in ieder geval
Je kunt zien dat de maker van het filmpje zowat in zn broek loopt te schijten vd angst maar zich toch verplicht voelt het e.e.a. vast te leggen met die cam
oh gaan we nu persoonlijk worden?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:29 schreef Flammie het volgende:
Ik denk sowieso niet dat jij je daar de hele dag aan zult opvreten want je hebt het natuurlijk te druk met je werk
Precies wat ik zei, je lult er wat omheen en geen pistolenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:27 schreef mediacurator het volgende:
[..]
je ziet iemand bewegen die tussen het puin ligt maar word er geen actie ondernomen deze persoon te helpen
de maker vh filmpje schijt namelijk 7 kleuren vd angst en is op vd zenuwen
dat zie ik wel maar jij daarentegen niet
maar loop ik me daar de gehele dag over op te vreten?
Oke dus de mens zou niet in staat zijn om zich een voorstelling te kunnen maken van hetgeen hij waarneemt?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dit zijn geen feitelijkheden maar enkel aannames. Even om aan te duiden dat je echt zwaar subjectief naar de filmpjes aan het kijken bent.
Misschien Leds linkje volgen naar "making assumptions" van J. Randi
Je snapt het dus inderdaad niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:40 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Oke dus de mens zou niet in staat zijn om zich een voorstelling te kunnen maken van hetgeen hij waarneemt?
soms verschillen mensen gewoon van mening, dat kan toch?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:45 schreef ToT het volgende:
Je zegt dat die filmer doodsangsten uitstaat en toch met gevaar voor eigen leven blijft filmen omdat hij vindt dat hij de morele verplichting heeft dit aan de wereld te tonen.
Ik zie niets anders dan een ramptoerist die weet dat hij daar niks te zoeken heeft bij de reddingswerkers die daar bezig zijn, maar toch zo veel mogelijk wil filmen om stoer te kunnen zeggen: "Kijk eens wat ik gefilmd heb!"
Hij kan elk moment weggestuurd worden door de boze hulpverleners, maar dapper filmt hij door om de eerste beelden van de ramp voor veel geld door te kunnen verkopen aan een televisiemaatschappij, niet wetende dat het hier om een vliegtuig met Poolse regeringsleiders gaat.
Jaren geleden was er een docu op Discovery over hoe de menselijke geest werkt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:45 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je snapt het dus inderdaad niet.
Het gaat er niet om dat jij het je niet kunt voorstellen, het gaat er juist om dat jij je te veel voorstelt.
Jij ziet een filmpje waarin an sich weinig concreets te zien is, en je verzint er zelf hele verhalen bij over hoe je mensen met pistolen ziet zwaaien.
Maar als ik je vraag waar dan kun je dat niet laten zien - je hebt zelf een verhaal in je hoofd gemaakt waar je vervolgens in bent gaan geloven.
Dat is waarom ik zei dat je misschien eens dat filmpje van Randi moet kijken.
Dan zou je snappen wat er bedoeld wordt met "makin assumptions".
Tuurlijk, en dit is BNW en is dus JUIST de plek om meningen over conspiracies te delen!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:51 schreef mediacurator het volgende:
[..]
soms verschillen mensen gewoon van mening, dat kan toch?
als jij het recht hebt om een eigen mening te hebben, zou ik dat recht dan niet hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |